Prettig en volledig

Goede verf, snelle levering

Schoolbordverf-magneetverf pakket van 10 m2 bestelt voor de kamers van onze dochters, met inmiddels elke dag nieuwe kunstwerken :-). Ook de magneetjes zijn van topkwaliteit, alle tekeningen blijven goed hangen!

Goede service en goede prijzen

1ste order was niet helemaal goed gegaan reden die ik kreeg was door nieuw personeel op de inpakafdeling, dat kan natuurlijk gebeuren.(extra zakje magneten was niet geleverd wel 3 extra magneten als geschenk bij de magneetverf) Het werd dik goed gemaakt door het zakje alsnog toe te sturen met wederom een paar extra. Goede service en ze doen wat ze beloven!

supersnelle levering

Een vraag van me direct beantwoord door de klantenservice en hierna supersnel verzonden. Echt heel goed.

Volgens afspraak!

Alles was prima! De levering, het tijdstip en het materiaal is prima! Ondertussen alle verf verbruikt! Resultaten zijn perfect!

Doet wat het zegt!

Uit mijn hoofd iets meer dan de 2m² gedaan met de verf. Goed geroerd zoals omschreven. Wat de moeite waard is om te vermelden: De verf is een stuk dikker dan gewone verf. Voor de doorgewinterde klusser waarschijnlijk logisch, maar toch goed om te weten. De bijgeleverde magneetjes doen het er goed op. We hadden ook nog magneten van mindere kwaliteit liggen. Die blijven wel zitten, maar wanneer je iets met meer gewicht/ dikte wilt ophangen gaat dat niet goed. Dat ligt meer aan de magneet dan de verf. Al met al blij met het resultaat!

Hoge prijs kwaliteit

Bestelling om 19,30 geplaatst en volgende dag ontvangen! Magnetic Paint extra strong fijn product en makkelijk overschilderbaar met witte verf!! Meegeleverde verfset erg prettig in gebruik. Magnetic paint is veel lichter dan donkergrijze magneetverf die ik 2 jaar geleden heb gekocht voor tientje minder en wel 3 x moest over-schilderen om mooi wit te krijgen. Ga zo door!!!

Goed en bruikbaar advies , tevreden over aankoop, kwaliteit en snelle levering

Goed en bruikbaar advies , tevreden over aankoop, kwaliteit en snelle levering

alles goed verlopen

duidelijke uitleg op website over het product magneetverf

Fijn product, goede service, snelle levering

Ik had mijn verf om 19 uur besteld vanuit Belgie en reeds de volgende dag kon ik onze bestelling ontvangen. Onze groene whiteboard wand, welke we gemaakt hebben met transparante verf, maakt ons kantoor weer veel leuker!!

Super magneetverf!

Na vele blikken goedkope magneetverf eindelijk gevonden wat ik zo graag wilde, géén 'zakkende' magneetjes, blijven nu top zitten! Ben er blij mee én nog eens zuinig in gebruik dus eigenlijk ben je achteraf goedkoper uit!

Dank voor je positieve reactie Margreet, dit wordt gewaardeerd!! Dit is exact waarvoor wij het doen!! een bouwmarkt product wordt geproduceerd tegen een zo laag mogelijke prijs, een professioneel product wordt geproduceerd om zo goed mogelijk te werken. Fijn dat je dit ervaren hebt!! Groet en veel inspiratie gewenst! Anne, team magneetverfkopen

Makkelijk bestellen, Snelle levering

Product prima, teleurstelling gratis magneetjes en contact

Product werkt naar verwachting. Magnetische werking neemt na elke laag toe, 3 lagen benodigd voor goede werking. Actie was een paar gratis magneetjes. Krijg er vervolgens 2, ook verschillende. Andere kleur, vorm en ook sterkte. Had de verwachting dat ik met de actie ook een setje magneetjes zou hebben die ik kon gebruiken. Vraag gesteld, geen reactie ontvangen. Afdronk van service hierdoor mwoah.

Beste Vincent, we hebben helaas nooit een bericht van u ontvangen helaas. We hopen dat u alsnog heel veel plezier heeft van de verf. Overigens zijn de gratis magneetjes van hoge kwaliteit en bedoelt om de werking van de magneetverf te testen. Succes, Anne, team magneetverfkopen

Punctueel!

Het product doet wat het beloofd. Enkel is het niet zo gemakkelijk om met “gewone” Muurverf over te schilderen, zonder dat je banen blijft zien van de onderliggende magneetverf (3 lagen sigma). Verder is het lokkertje (nu met gratig magneetjes meegeleverd een beetje een wassen neus), er worden 2 random verschillende magneetjes geleverd. Snelle en correcte verzending, product was goed verpakt.

Goede omschrijving van product, goede kwaliteit en snelle service.

Super Whiteboard muur van 60m2

Voor ons IT bedrijf hebben we een SUPER scrum wand van 60m2, waarop we alle processen vastleggen. Ieder teamlid schrijft met zijn eigen kleur, waardoor we ook bij afwezigheid van een teamlid kunnen scrummen. Heerlijk voor mij als liefhebber van overzicht en structuur!

Geen reactie op mijn mail

Gratis magneetjes wordt gezegd. Ik moet ze nu nog krijgen.

Beste Carla, Bij elk besteld blik worden magneetjes meegestuurd, ook bij u. Dit wordt gedaan door ons professionele fulfillment bedrijf, welke elk item op barcode toevoegen. Wij hebben geen bericht van u ontvangen, ook reageert u niet op onze communicatie. Jammer! Anne, team magneetverfkopen.nl

Hoge kwaliteit, goede service

Goede uitleg. Na een vraag per formulier te hebben gesteld werd ik direct opgebeld met uitgebreide toelichting. De verf is van hoogwaardige kwaliteit: zowel de magneetverf als de whiteboardverf

TOP kwaliteit

Goede shop! Kwaliteit van de producten is gewoon heel goed, zeker na slechte ervaring met de bijna zwarte kleur van Magpaint waar ik 3 lagen wit overheen moest schilderen om de wand enigzins mooi wit te krijgen. Om 19.30 besteld en volgende dag keurig bezorgt met Post.nl

Goede kwaliteit

Goed telefonisch advies. Verf een dag na bestellen binnen.

Goede service en kwaliteit producten is goed!

:D

Ik heb geen vergelijkbare dingen ooit gebruikt dus op advies van de buurvrouw heb ik deze verf gekocht. Nu, bij laag 4 blijft het goed plakken. Ik ga er nog wat lagen bovenop doen en ben benieuwd. Bij de buurvrouw werkt het top.

Uitstekende uitleg: zowel telefonisch, op de website als vermeld bij de info-sheet bij de levering!

Ik heb mijn bestelling bij Magneetverfkopen.nl als uitstekend ervaren. Goede service, snelle levering en topkwaliteit verf. Ik ben zeer tevreden en raad een ieder aan om daar aan te kloppen wanneer je besluit om zelf je aan de slag te gaan met het maken van een whiteboard. TOP! :)

Goede info op site, goede producten en snelle levering

Magneetverf en later ook whiteboard verf gekocht via deze site. Wat ik er goed vind is de info op de website en de kwaliteit van de producten. Uiteraard snelle levering