Vert werd heel snel geleverd en de zending was compleet. De verf was alleen niet recentelijk gemengd en dat viel me tegen dat het zo lang duurde om de verf gereed te maken.

Fijne snelle service en zeer goed product

Om 19 uur besteld en de volgende ochtend al bezorgt. De verf werkt veel beter dan verwacht. De schilder was reeds bekend met deze magneetverf, aangezien hij deze ook altijd gebruikt in kleine en grote projecten.

damaged can

Ordered two big cans of paint - one ordered damaged.

We are sorry that you did not change your message, as you received a new can free of charge. Although we use the best professional packaging, we are dependent on the people of Post.nl. 99,6% of all orders arrives without any damage. Enjoy your wall !

Verf werd meteen de volgende dag geleverd, maar nog geen tijd gehad om het aan te brengen.

Tevreden over de snelheid waarmee het werd afgeleverd. Over de werking of kwaliteit van de verf kan ik nog niet oordelen omdat ik nog geen tijd heb gehad om het aan te brengen.

Duidelijke site en snelle levering.

Snel en simpel, zoals je het graag hebt.

Snel en netjes verstuurd

Top van a tot z

Snel kwaliteit zoals beschreven aardige hulp zelfs ook telefonisch bereikbaar. In een woord “Super Service”.

Perfect!

Snelle levering, direct de volgende dag. Telefonische goed advies! Product was uitstekend!

Snelle levering en goed verpakt.

Duidelijke uitleg op de site wat ik moet doen. Nu nog uitvoeren en hopen dat de uitleg klopt ;p

Prima verf, goed magnetisch

Goede verf, magnetisch. Doet wat het moet doen. Dingen die handig zijn om te weten: Je moet deze verf nog veel beter en langer doorroeren dan gewone verf om alle ijzerdeeltjes te mengen. Deze bezinken ook weer heel snel. De verf heeft als eigen kleur grijs. Dit zag ik niet op de website. Droogt niet egaal op. Je kunt ervoor kiezen om het zo te laten (ziet eruit als soort krijtbord), maar als je er met een kleur weer overheen gaat moet je dus de grijze kleur weer weg dekken.

whiteboardwand is fantastisch

Pakket whiteboardverf bevatte duidelijk stappenplan. Bijpassende rollers van topkwaliteit. Al met al heel tevreden over de kwaliteit. Verschil tussen professionele verf en andere merken is groot, ondanks dat prijsverschil relatief klein is.

prima telefonisch advies, snelle levering

prima telefonisch advies, snelle levering

Zeer positief

Gemakkelijk aan te brengen

Attente klantenservice en snelle levering.

Snel bezorgd en werkt goed

Binnen één dag in huis en na drie lagen aangebracht te hebben een fijn magneetbord op de muur.

Zeer vlotte levering

Zeer fijne verf om mee te werken

Goede en snelle service

- Goede snelle service - Duidelijke website - En snelle levering

Formidabel!

Super snel geleverd, daags na de bestelling die ‘s avonds pas geplaatst werd. Top kwaliteit verf en zeer goede info qua gebruik op de website!

makkelijke keuze, snelle bezorging

de keuze maken op de site is niet moeilijk. Daarna is er een snelle levering met een goede verpakking

Actie wordt niet nagekomen

Bij bestelling van 1 pot magneetverf wordt aangegeven dat er een tijdelijke actie is dat je gratis magneetjes erbij krijgt. Dit is niet waar en na contact hierover wordt aangegeven dat we eerst een nieuwe bestelling moeten doen om deze gratis magneetjes alsnog te kunnen krijgen.

supergoed geholpen

Door leveringsproblemen kon een deel van mijn bestelling niet gelijk verzonden worden, dit is heel pro-actief en adequaat opgelost.

Dank voor je beoordeling Annelies, gelukkig zijn alle voorraden weer volledig op orde Grt Anne

Top service! Meteen reacties op vragen die ik nog had en goed geadviseerd. Snelle verzending!

Makkelijk bestellen en snelle levering

We hebben de magneetverf nog niet gebruikt. Van het product zelf kunnen we nog geen beoordeling geven. De bereikbaarheid en levering waren perfect!

Snel ontvangen na bestelling

Snel ontvangen na bestelling. Ik heb het product nog niet gebruikt maar k hoop dat het goed is. Verpakking was uitstekend en er zaten een paar gratis magneetjes bij om te testen neem ik aan.

Verf werkt prima alleen dekte de magneet verf beter dan de schoolbord dus de verhouding van de set klopt niet helemaal maar het eindresultaat is top blijft wel prijzig