Verf werkt prima alleen dekte de magneet verf beter dan de schoolbord dus de verhouding van de set klopt niet helemaal maar het eindresultaat is top blijft wel prijzig

Heel tevreden met alles.

Onlangs heb ik magneet- en schoolbordverf gekocht en inmiddels is mijn keukenmuur al geverfd. Zo blij met het resultaat. Ook met twee gratis magneten die bij mijn bestelling toegevoegd zijn. Ik zou het opnieuw doen.

snel en volgens afspraak

Soepele afwerking en snelle levering volgens afspraak.

goede prijs en snelle levering

goede prijs en snelle levering

Simpel en heel goed.

Eenvoudig ,snel en hele goede kwaliteit !

Slechts 2 keer de muur geverfd en magneet blijft heel goed kleven MET papier ertussen. Top dus!

Prima. Zeer snelle levering.

Vlotte bestelmogelijkheid. Zeer snelle levering.

Geachte heer van Lede, wij wensen u heel veel plezier met de magneetwanden in de lokalen van uw basisschool ! Fijn dat ook scholen uit België ons goed kunnen vinden. Anne, team magneetverfkopen

Duidelijke site, snelle levering

Duidelijke site, snelle levering

Echt goed , sterke verf

Goede informatie Product werkt goed. Doet wat het beloofd

Snelle levering, werkt prima

Snelle levering. Verf nog niet gebruikt.

Zeer snelle levering, goed product

Ik ben heel erg tevreden met onze magneet- en schoolbordverf wand. De magneetjes werken ook heel goed. We gaan dit na Corona ook op ons kantoor toepassen, zo handig! (we hadden eerder verf bij de bouwmarkt gekocht, maar dat voldeed helemaal niet)

Snelle levering van kwalitatief super product

Was op zoek was naar een kwalitatieve sterke magneetverf. Kwam na wat googlen snel bij www.magneetverfkopen.nl. Ben zeer tevreden, voldeed aan beide voorwaarden voor mij. Heb 2 lagen aangebracht. Sterk genoeg en hierover heen krijtbordverf (1 laag voldoende) aangebracht. Ben zeer tevreden over het resultaat.

De pot verf is snel geleverd en goed verpakt.

Verf was goed alleen de magneten niet

Verf mankeert niks aan We hebben ook een setje magneetjes erbij gedaan Maar blijkbaar dachten ze we komen er 2 te kort doen er wel 2 witten bij ipv normale grijze

Deze zaak is keurig door ons opgelost, d.m.v. verzending van nieuwe magneetjes. Hiernaast twijfelen wij sterk of er in de voorverpakte verpakking van 10 stuks inderdaad 2 magneetjes ontbraken. Er wordt bij elke bestelling van magneetverf een gratis stalen en witte neodymium geleverd, zodat de klant direct de wand kan proberen. Wellicht is hier een misverstand ontstaan. Anne, team magneetverkopen

te late levering

Drie laagjes magneetverf op middendeel van onze deur geverfd, eroverheen een laag witte lak. Resultaat is off-white deur, beetje minder glad dan rest deur maar met heel prima magnetische kracht. Ook als deur open gaat en er wat wind is, blijft alles met de sterke magneten die ik erbij kocht goed hangen. Aanrader!!

fantastische magnetische whiteboardmuur

Pakket voor 10 m2 om 19 uur besteld en volgende dag keurig geleverd. Eenvoudig stappenplan, waarmee schilderen heel goed ging. Mooie stalen magneetjes, deze blijven goed zitten. Oude, lelijke verrijdbare whiteboard verwijderd, waardoor we momenteel meer ruimte op ons kantoor hebben. Volgende ruimte doen we met de transparante verf, zodat we zelf een kleur kunnen kiezen voor de wand! Voor ons de oplossing...

Ruim voldoende

Ik ben blij met magneet verf. Toen ik aan het bestellen was zag ik een promotie: 12 magneetjes bij mijn nesteling. Ik heb me erop verheug maar kreeg maar 2 magneetjes.... hmmmmm... :(

Geachte Dorota, Er staat op site dat er gratis magneetjes worden geleverd. Dit zijn 2 soorten magneetjes, waarvan 1 luxe magneet a 2,49 p.st. Doelstelling is de klant te laten ervaren dat het concept werkt, maar 2 goede magneetjes te leveren i.p.v. meerdere goedkope magneetjes van lagere kwaliteit. Zoals in onze communicatie aangegeven staat nergens dat u 12 magneetjes cadeau krijgt. Fijn dat u tevreden bent over de verf, wij wensen u veel plezier met uw wand! Anne, team magneetverfkopen.nl

Snelle levering, goed verpakt

Werkt goed makkelijk aan te brengen

Ik schok eerst van de kleur, wit, maar na 10min flink roeren zag het er zoals verwachuit. We kwamen prima uit met de berekende m2. Magneet werkte prima, ik had het iets krachter verwacht maar doet het goed.

Prima verf, maar belofte niet waar gemaakt

"Tot 19:30 uur besteld, morgen je bestelling in huis. Die belofte werd in ons geval niet waargemaakt, de pot kwam een dag later. Verder geen opmerkingen, want de verf zelf is prima.

Beste Chris, excuses, dit geldt voor "werk"dagen. Dit hebben we direct aangepast in de shop. Met vriendelijke groet, Anne

Snelle levering en goed spul....

Makkelijk te verwerken en mooi resultaat

Excellent service and perfect whiteboard paint

-Very user-friendly website, detailed product information and simple and easy ordering process, -Quick delivery as scheduled, -Fantastic whiteboard paint works perfectly!

Kuppersweg 20 2031 EC Haarlem