Excellent service and perfect whiteboard paint

-Very user-friendly website, detailed product information and simple and easy ordering process, -Quick delivery as scheduled, -Fantastic whiteboard paint works perfectly!

Snel aangekomen

Zin om te gaan verven. Bestelling en levering liep prima, stond bij gratis magneetjes maar ipv 4 had ik er maar twee. Ik weet dat gratis is maar toch.

Zeer goed!

Duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen, snelle levering en prima kwaliteit

Gewoon goed

De bestelling kwam op afgesproken tijd en was erg netjes verpakt. De blik Magneetverf was met een heel mooi systeem in de doos gedaan, waardoor het geen kant op kon.

Snel geleverd!

Verf de volgende dag al in huis! helemaal super geregeld

Snelle levering, mooi materiaal

Snelle levering, mooie sterke magneten

Prima verf

Snelle bezorging, goed dekkende verf, twee lagen voldoende om foto’s op te hangen.

Niet de volgende werkdag verzonden

Bestelling op een donderdagavond geplaatst. Juist voor deze webshop gekozen omdat deze snel zouden verzenden. Hij zou naar hun eigen belofte dus vrijdag verzonden moeten zijn en zaterdag aankomen. Helaas is de bestelling pas op maandag verzonden en op dinsdag aangekomen. Niet kunnen klussen dus in het weekend.

hardstikke goed

de bezrogen is top de verf werkt goed zou misschien wel een papier met uitleg zoals de uitleg op de site staat misschien ook bij de doos instoppen

Top service & verf

Een paar jaar terug al eerder een pot magneetverf besteld, nu na een verhuizing kon niet anders dan nog een keer een potje bestellen! Wederom goede service en snelle levering.

Prima product.

Prima product, snelle levering.

Magneetverf biedt nieuwe mogelijkheden

Getest t.b.v. inrichten van tentoonstellingen. Al met 1 laag Magneetverf extra sterk houden magneetjes een papier onder 25 graden helling op de plek. Met 2 lagen is vertikale fixatie mogelijk. Ook bij trillingen! Ook niets dan goeds over de service en het advies van MagneetverfKopen.nl, zeer tevreden. Na bestelling was de verf met 1 dag geleverd!

goeie service

pro actieve klantenservice die durft te adviseren. Goede communicatie

een mooie strakke whiteboard muur in mijn woonkamer

De verf is natuurlijk niet goedkoop, maar ik heb ism magneetverfkopen.nl kunnen afstemmen hoe de schilderklus aan te pakken om een net resultaat te krijgen. Hier onder wat technische tips en ervaringen. De grootste muur in mijn woonkamer is in zijn geheel magnetisch en whiteboard geworden. Het geeft een leuk effect als er bezoek komt. Maakt niet uit wie er komt, vrienden familie, kinderen of collega's, iedereen gaat er meteen wat mee doen. Ik had een muur met grove spachtelputz, grove korrel, ca 2 mm relief. Hier is door een vakman overheen gestuct. 5 mm dikke laag over ca 15 tot 20 m2. Door zelf wat te experimenteren met afstrijken van de magneetverflaag heb ik het net een tikje strakker gekregen dan gemiddeld. Dat wil zeggen: de sinaasappelhuid structuur verminderd. Hiervoor krijg je wel strepen terug door het afstrijken. Maar die zijn niet heel dominant zichtbaar. Hierdoor wordt het uiteindelijk ongeveer net zo goed als een gewoon geschilderde muur. Maar er geldt wel, net als bij alle muren, hoe langer je kijkt hoe meer imperfecties je ziet. Maar in eerste instantie geeft het de indruk van een gewoon geschilderde muur. Het glanseffect door daglicht of binnenverlichting valt namelijk behoorlijk mee. Hoewel ik het effect van direct invallend zonlicht (in de zomer) nog niet gezien heb, ik verwacht dat dit niet "storender" is dan het was toen de muur nog onbehandeld was. Het afstrijken heb ik alleen gedaan bij de 3e laag magneetverf met een rubberen handtrekker (die hoort bij het product muurglad van alabastine). Ik heb met de grote meegeleverde rollers gewerkt. Het is belangrijk om de verf dik aan te brengen, en daarna veelvuldig uit te rollen over het oppervlak, en hierbij zo weinig mogelijk druk te zetten. Je moet dus nat in nat schilderen. Hiermee voorkom je uitlopers en wordt de verf goed verdeeld. Dit geldt voor de magneetverf, en whiteboard verf. (De intercoat gaat minder dik en moet je veel rollen om een egale kleur te krijgen.) Het resultaat is prima!

Goede klantenservice, fantastische verf

Met de levering ging het in eerste instantie niet goed maar dat was de schuld van postnl. Klantenservice heeft dit snel en goed opgelost ondanks dat men juist dat weekend gesloten was. Echt een pluim daarvoor. De magneetverf zelf is echt geweldig. Véél betere kwaliteit dan de bouwmarkt en goed overschilderbaar. Wij hebben in 3 kinderslaapkamers op één wand magneetverf aangebracht. Tekeningen en knutsels blijven goed hangen. Erg tevreden. Wel de speciale neodysium magneten gebruiken.

Prima afhandeling van niet complete levering.

Kwaliteit verf en snelle levering.

Kwaliteit verf en snelle levering.

Snelle levering, prima verf

Wij 'verzamelen' al jaren magneten van alle vakanties en reizen die we maken. In ons nieuwe huis wilden we die op een leuke en opvallende manier ophangen. Daarom het voordeelpakket met magneetverf en schoolbordverf besteld. Snelle levering en goede kwaliteit! Drie lagen haalden we uit de pot en daarmee blijven de magneten prima plakken. De schoolbordverf is top, leuk om zo aantekeningen naast de souvenirs op de muur te maken.

Prima magneetverf

Ik was op zoek naar magneetverf waar ook zwakkere magneten op blijven zitten. Dat lukt met in ieder geval drie lagen magneetverf zonder een laag niet-magneetverf eroverheen. De verf is mooi genoeg om zichtbaar te blijven. Ik heb nu een mooie wand voor mijn foto's :)

top

mooi product een goed persoonlijk advies! fijn.

Snelle verzending.. top magneet verf!

Overzichtelijke website, met goede uitleg. Vandaag besteld, volgende werkdag in huis. Verf is makkelijk aan te brengen. 2 lagen zijn genoeg. Maar ik heb 3 lagen aangebracht. En daarna nog 1 laag krijtbord verf. Magneten plakken zeer goed. Foto’s , aantekeningen , plakwerkjes.. alles gaat erop!

Zeer goed.

Goede kwaliteit en snelle levering.

• Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snelle levertijd ondanks dat het product niet op voorraad was

• Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ondanks dat ik bij Bol.com besteld heb, werd er door magneetverf contact met met opgenomen om er zeker van te zijn dat ik de juiste verf had besteld. Na deze servicevraag ook nog telefonische uitleg ontvangen over het gebruik en de toepassing van de verf. Joost, erg bedankt voor je service. Geweldig!

Kuppersweg 20

2031 EC Haarlem