Prima hulp bij het uitzoeken van de juiste optie.

Had voor een restauratie project een oude mast waar geen knop meer bij was. Van Rie was zo aardig met de telefoon in de hand in hun magazijn op zoek te gaan naar een knop die past. Twee dagen later was die hier, en inderdaad precies zoals omschreven en zoals het er in 1950 uitzag.

Duidelijke website en een goede service!

Goede informatie!

Mast besteld voor de verjaardag van mijn man. En deze werd keurig op de afgesproken dag geplaatst. De mast is prachtig. Nu willen de buren ook een mast.

Helemaal top!

Goede service voor goed materiaal

Mooi product, vakwerk, fijne afhandling en snelle persoonlijke bezorging.

Mooie essen wrikriem gekocht. Ze komen 'm persoonlijk langsbrengen, zonder extra bezorgkosten. Fijne, snelle afhandeling.

Mooi product goede service.

Goed product en prima service

Keurig gehandeld, zelfs gebeld voor de levering ivm aansluiting knop

Netjes

komt afspraken na , goed product en prijs is goed

deze ervaring heb ik ermee

Super tevreden

Heel tevreden. Goede communicatie. Heb jullie aangeraden bij anderen.

Super geen klachten

Aflevering netjes optijd

Bestellen via internet ging goed Wat eerdere info over afleverdatum/tijd was mooi geweest Verder was aflevering mooi op tijd en geen aflever blok van een paar uur

super service en meteen fijn geholpen

ik had een verkeerd maat besteel, meteen gebeld, en de juiste artikel is kostloos opnieuw gestuurd,

Snelle levering, goede prijs, prima kwaliteit. Kortom een prima product voor een prima prijs

Goed geregeld

Goed geregeld, alleen geen track en trace daardoor moesten we het pakketje bij het postkantoor afhalen.

Mooi product, goed afgeleverd.

Vriendelijke klantgerichte benadering. Mast is met zorg geplaatst.

Binnen een paar dagen de vlaggenmast keurig afgeleverd.

Erg prettig dat vlaggenmasten op voorraad zijn en dus snel geleverd kunnen worden.

Supersnelle nette levering

De producten die ik heb besteld zijn snel en netjes geleverd, geheel naar wens dus.

Goed advies en prachtige mast geleverd en geplaatst

Ik een prima advies gekregen op al mijn vragen. Er staat nu een prachtige mast, die zeker hoog genoeg is, te pronken in de tuin. De meneer die de mast heeft geplaatst heeft dat naar alle tevredenheid gedaan.

Snelle levering van het bestelde product.

Zeer snelle levering van het bestelde product.

Prima en snel

Snelle levering, artikel voldoet exact aan mijn verwachting.

Keurig en snel afgeleverd

Een keurige mast

De mast, mastvoet en vlag zijn keurig bezorgt. Klein puntje van kritiek vind ik het plastic (voor bevestiging vlag aan de vlaggenlijn) en het net iets aan de korte kant van de vlaggenlijn. 25 cm langer zou net dat kleine beetje verschil maken om de plastic bevestigingen af te takelen. Verder is het erg fijn om een vlaggenmast in de tuin te hebben.

Denk dat jullie goed werk leveren.

Máár, helaas is mijn pakket nog niet geleverd. De post schijnt het héél druk te hebben

Goede service. Ondanks transport issue. Ze hebben me keurig op de hoogte gehouden en ik ben superslim met mijn mooie nieuwe vlagenmast