duidelijke afspraken en probleemloze uitvoering

Gewoon goede aanpak en uitvoering!

Goede service ,komt afspraken na.

Over het bezorgen van de spullen is goed gecommuniceerd en op de afgesproken tijd geleverd.

Product zoals verwacht en persoonlijk geleverd

Product zoals verwacht en persoonlijk geleverd

Prachtige mast. Een sieraad voor het huis.

Vlaggenmast is alleen niet helemaal haaks geplaatst t.o.v. het huis. Valt niet echt op van afstand gelukkig.

Makkelijke website. Prima communicatie. Goede levering.

Prettig zaken doen. had aangegeven dat er vooraf contact zou moten worden opgenomen. Dit is prima geregeld.

Ook al duurde het iets langer dan gebruikelijk, ik werd op de hoogte gehouden. Losse mast besteld ben speciaal gebeld over waar kikker moet komen (afhankelijk van wijze van mastmontage/verankering) Fijn meegedacht.

Snelle reactie

Flexibel in ophaaltijden, denkt mee, snelle reactie.

Prima ervaring, snelle afwikkeling en vakkundige plaatsing.

Goed bedrijf waar je zaken mee kan doen

Alles waar gemaakt

prima service, goede kwaliteit

prima service, goede kwaliteit

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Snel thuis geleverd, top

Snelle service, goede mast

Mooie stevige mast. Snelle en vriendelijke bezorging

Super geholpen

Vakbekwaam bedrijf met serviceverlening hoog in het vaandel.

Ook hun aftersales is dik in orde. Komen afspraken zorgvuldig na.

Mooi product

Mooie verjongde boothaak van 4m ontvangen. Precies volgens wens. Het ziet er netjes en degelijk uit. Een aanrader.

Goede ervaring, mooie stok, degelijk verpakt en snel geleverd. Had per ongeluk verkeerde knop op de vlaggenstok besteld. Was telefonisch snel aan te passen. Heel tevreden!

Mooie vlaggenmast vakkundig geplaatst

De Rie heeft mij bijzonder goed geholpen met de levering van de vlaggenmast. Mijn voorkeur voor een zilverkleurige mast bleek geen enkel probleem. De mast is snel geleverd en vakkundig geplaatst door twee vriendelijke medewerkers. Communicatie was uitstekend.

Een mooie helmstok die helaas te smal is aan de achterzijde

Goede telefonisch contact en snel reageren

Vlaggenstok besteld en ik werd gebeld vanwege een vertraging in de levering: dat vind ik nou een prima persoonlijke benadering.

Een mooie mast geleverd. Goede service

Prima gedaan

Bijzonder vriendelijke en kundige medewerker heeft onze vlaggenmast perfect geplaatst.

De nieuwe mast staat prachtig. Een aanwinst voor ons huis.

Meteen antwoord, komen hun afspraken na.

Naar volle tevredenheid, een aanrader

Zeer goed geholpen bij de aanschaf van mijn vlaggenmast. De levertijd was zoals aangegeven. De mast werd keurig verpakt en compleet (met vlaggenmasttouw en kunstof kikker met rvs schroeven) afgeleverd . Het geheel ziet er keurig en strak uit. Ik kan iedereen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Goed en klantvriendelijke aanpak. Kwaliteit

Zie boven

Uitermate positief

Levering op tijd. Kwaliteit produkt goed.