Redelijk.

Geleverde producten komen overeen met bestelling en zien er goed uit. De levering zelf verliep niet 100 %. Op vrijdag 31 maart heb ik telefonisch contact gehad. Ik had gevraagd of er op maandag 3 april geleverd kon worden. Mij werd verteld dat het vrijdag 7 april ging worden en dat er die dag nog gebeld ging worden omtrent de geschatte tijd die dag. Tot mijn verbazing zag ik op donderdagavond 6 april dat er geprobeerd was contact met mij op te nemen. Ik had mijn telefoon niet gehoord. Wij waren die dag een hele dag met het schip weg en steeds buiten en meestal in de regen, dan hoor ik mijn telefoon niet altijd. Vrijdag heb ik zelf gebeld naar uw zaak waar mij op een correcte manier te verstaan werd gegeven dat er donderdag al geleverd was en de spullen bij een buurbedrijf waren gelegd. Dezelfde ochtend werd ik zelf dan weer gebeld door de leverende chauffeur die mij begon te verwijten dat er niemand aanwezig was en dat het (mijn) telefoonnummer niet bereikbaar was. Na mijn uitleg dat er op vrijdag en niet op donderdag geleverd zou worden (en ik daar dus ook niet op rekende) en we aan het varen waren die dag bond hij in. De levering zelf (het afgeven bij de buurman) en de materialen is Verde prima in orde.

Beste Johan, Allereerst bedankt voor uw uitgebreide review. Ik snap uw frustratie over de levering van de vlaggenmast. We hebben onze uiterste best gedaan om de vlaggenmast zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Helaas is de communicatie niet helemaal vlekkeloos gegaan, onze excuses hiervoor. Het doet ons goed om te horen dat de geleverde producten wel naar wens zijn. Mochten er in de toekomst problemen voordoen aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel vlagplezier met uw vlaggenmast! Met vriendelijke groet, Team De Rie Masten

Meer dan top

Super blij met de vlaggenmast, snel bezorgd en goed advies. Zou het iedereen aanraden. Wij zijn bij De Rie uitgekomen via positieve mond op mond reclame van meerdere mensen uit onze buurt.

Geweldig goede materialen en snelle levering en plaatsing

De bestelde vlaggenmast is zeer snel geleverd en vakkundig geplaatst. Alle onderdelen waren compleet en van goed kwaliteit. Opvallend is de vlotte bestellings mogelijkheid op de site van De Rie. Een bestelling plaatsen gaat heel vlot, is overzichtelijk en gaat zonder moeilijkheden.

Fantastische blij met de bestelling van de mast en mastvoet.

Ik zou het iedereen aanbevelen hier te bestellen.

Vriendelijke mensen en een prachtig product.

Voor een zeer nette prijs heb ik een houten vlaggenmast besteld. De mast is vlot geleverd, hij ziet er werkelijk prachtig uit en er was prettig en vriendelijk contact tussentijds. Ik ben er zeer blij mee.

Snelle levering en mooi product

Ik heb een wrikriem besteld voor de scouting en die werd snel geleverd. De riem ziet er keurig uit. Mooi recht en glad. Afwerking is goed.

Top afgehandeld

Bestelling geplaatst en ik wordt een dag later keurig gebeld of het uitkomt dat de mast die dag afgeleverd wordt. En wat komt beter uit, 's-morgens of 's-middags? Netjes verpakt afgeleverd, met de kikker en schroeven los er bij zodat je die zelf op de prettigste hoogte kan bevestigen. Helemaal tevreden

Prima bedrijf

Goede site, goede keuze, goede prijs/kwaliteit, nette service, snelle levering. Wat wil je nog meer ?

Voor de levering een telefoontje met tips hoe mijn klampriemen te beitsen. Super. En heel vriendelijk.

Klantvriendelijk!

Ik bestelde een rvs vlaggenstok en werd snel teruggebeld met de mededeling en 10.000 excuses dat de maat op de website niet overeenkwam met de maat van de stok die in de rekken lag. Of dit een bezwaar was, anders kon ik direct annuleren. Foutjes zijn er om hersteld te worden en de juiste communicatie (met humor) streek dit plooitje glad. Een mooie stok voor een goede prijs en snel geleverd.

Snelle levering, goed product

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Mooie mast

Vlotte en aardige aflevering. Mooie mast !

snel en niet te duur

Snelle levering (binnen 1 week) van mooie mast tegen beschaafde prijs

keurige levering van het bestelde

mooie vlaggemast, mooie kwaliteit.

Prima service en product is snel geleverd

Duidelijke site met complete informatie over de maten van de verschillende producten. Snelle levering

Super service!

Ondanks het feit dat we onze bestelling op de dag voor de vakantie van het bedrijf deden, heeft De Rie zich ingezet om toch nog transport te regelen. Heldere, eerlijke communicatie en uiteindelijk ook nog goed nieuws, want transport is gelukt en onze vereniging kan het seizoen nog goed afronden met de nieuwe mast! De Rie, bedankt!

goed gedaan

goede service dat jullie de oude mast hebben meegenomen

Goede service, tijdstip van levering slecht

Alles verloopt goed, levering en communicatie is prima. Alleen kan je geen tijdstip afspreken helaas en wordt de datum van levering gewijzigd zonder dat je daar iets mee kan.

Mooi product! Aflevering conform verzoek.

Product was zoals omschreven en voldoet aan de verwachtingen. De mast is op de gewenste dag geleverd door een bijzonder behulpzame chauffeur.

Absoluut top

Snelle afhandeling. Mooie mast. En fijn dat zij hebben geplaatst.

Fantastisch!

Ze belden om zeker te zijn dat ik de juiste mast kreeg en dachten met me mee over de beste oplossing. Vervolgens werd de mast zeer snel en keurig geleverd

Top product met snelle levering.

Zie boven

Super snelle levering

De door mij bestelde vlagge stok voldoet aan de beschrijving en is snel geleverd. Ben er heel blij mee

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en wanneer gewenst advies op maat.

Duidelijk advies gekregen van dhr De Rie over welke vorm ( rond of conisch) en de goede lengte, na bestellen snel geleverd en met pleun de chaufeur als absolute kers op de taart, en je kan gerust zeggen dat je pas echt kan vlaggen met een vlaggemast van De Rie in je tuin.