Absoluut top

Snelle afhandeling. Mooie mast. En fijn dat zij hebben geplaatst.

Fantastisch!

Ze belden om zeker te zijn dat ik de juiste mast kreeg en dachten met me mee over de beste oplossing. Vervolgens werd de mast zeer snel en keurig geleverd

Top product met snelle levering.

Zie boven

Super snelle levering

De door mij bestelde vlagge stok voldoet aan de beschrijving en is snel geleverd. Ben er heel blij mee

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en wanneer gewenst advies op maat.

Duidelijk advies gekregen van dhr De Rie over welke vorm ( rond of conisch) en de goede lengte, na bestellen snel geleverd en met pleun de chaufeur als absolute kers op de taart, en je kan gerust zeggen dat je pas echt kan vlaggen met een vlaggemast van De Rie in je tuin.

Goed benaderbaar en duidelijk.

Prompte service met een duidelijk voorbehoud bij de levertijd dat toch gunstig uitviel.

Erg vriendelijk bedrijf

Als klant erg vriendelijk geholpen. De bestelling werd een dagje later opgehaald door het transportbedrijf en ik kreeg netjes een belletje hierover. Prijzen en de materialen zijn goed.

Mensen hebben kennis van zaken

Advies en plaatsen van de mast is uitstekend verlopen

Gewoon goed en netjes.

Fijne webshop. Snelle en nette levering.

Heel professioneel

snel, professioneel en volledig

ziet er super uit

met zorg gemaakt, de stok uit twee delen, gelijmd, en van onder dik naar dunner, verjongt, aan de bovenkant. Met druif. Behandeld tegen houtrot.

Bestelling super verwerkt en geleverd.

Kan jullie aan iedereen aanraden.

Prachtige mast, scherpe prijs, snel geleverd!

Snelle levering.

De ene dag besteld, de volgende dag al in huis.

Uitstekende vlaggenmast en goede service

Goede kwaliteit aluminium vlaggenmast. Wordt degelijk en ambachtelijk geinstalleerd, en zeer vriendelijk personeel. Goede prijs.

Super goede en vlotte afhandeling van mijn bestelling!

Super goede en vlotte afhandeling van mijn bestelling!

Mooi!

Snel geleverd en mooi om te zien.

Hele klantgerichte benadering

In de drukke week dat alle ouders een vlaggenmast en toebehoren bestelden toch onze mast geleverd, speciaal op maat. En dan ook nog een dag eerder dan toegezegd klaar.

Erg goed

Heel goed, fijn contact gehad. Enige wat wellicht nog beter zou zijn is een schriftelijke bevestiging van de afspraak om de mast te plaatsen.

Prima ervaring

Op tijd en netjes geleverd

Komen afspraken na.

Geweldig pre-dales mooie mast

Ik ben geweldig geholpen. Wilde info over de dikte en lengte mast voor mijn woning. Goed advies en mooie mast met 10 jaar breukgarantie. Goed bedrijf ga zo door

Bestelde zaken werden zeer snel geleverd Ook over zaken die niet op voorraad waren werd snel contact opgenomen Wel jammer dat voor de mastring wel bezorgkosten worden gerekend en voor de mast niet terwijl dit in een bezorging zat ( mastring al op de mast)

Mooie vlaggenmast

Onze vlaggenmast ook laten plaatsen. De plaatsing gebeurde snel na de bestelling en hij staat er mooi bij. Erg blij mee.

Snel en simpel.

No nonsense en snel info via de chat.

Biesboschhaven zuid 23 4251NN Werkendam