Goede kwaliteit en snel geleverd.

Alles netjes op afspraak geleverd. Goede kwaliteit voor een concurrerende prijs.

fantastisch

snelle reactie, aardige man, betrokken en vakkundig.

Zeer snelle en correcte levering, overzichtelijke webshop

Leverings info kan beter

Werd 7.15 uit bed gebeld door leveringsdienst. Zonder info vooraf( track &trace). Wel een gokje of de bewoners thuis zijn!!! Materialen perfect!!

Online een bestelling gedaan van een vlaggenmast, niet de staandaard maat van 2m, maar die ik bestelde is 2,75 m, dan wapper die net wat mooier en schraapt de vlag niet langs de muur en slijt deze niet af, fijn bedrijf, vriendelijk personeel, ik had geluk, mijn bestelling gedaan in de ochtend, en kon dezelfde dag verzonden worden, sterker nog in de middag, stond de vervoerder voor mijn deur. Dat had ik niet verwacht, maar waardeerde het wel, fijn bedrijf, als ik hoor van mensen dat ze spullen nodig hebben geef ik deze firma door !!

Mooi bedrijf, prima service

Gevel mast besteld via de website. Was erg mooi gemaakt en ziet er prima uit.

Goede ervaring

De mast is netjes op tijd geleverd verder zijn er geen op of aanmerkingen op de geleverde diensten

Betrouwbaar en snel

Overzichtelijk, goed product en snelle levering.

super

snelle levering, materiaal goed en netjes volgens verwachting

Prima en vlot geleverd

Goed verpakt en vlot geleverd

Goede kwaliteit snelle service

Wij hebben een vlaggenmast laten plaatsen door van Rie. Ben erg tevreden over de kwaliteit en de snelheid waarmee gehandeld is. Aanrader.

super service en een erg mooie vlaggenmast

fijn bedrijf met prettige website... de man die de mast kwam plaatsen was erg vriendelijk

persoonlijke levering en ziet er perfect uit.

Mooie blank gelakte mast gekozen, snel geleverd.

snel geleverd

Vlaggenmast van 6 meter besteld bij De Rie Masten. De mast werd binnen 5 werkdagen aan huis geleverd. De leverdag werd de dag ervoor bekendgemaakt. Tijd niet. Op moment van levering was er iemand thuis en is de mast in de voortuin gelegd. Verpakt in 1 laag plastic. Tijdens transport is de onderkant van de mast met laden en/of lossen over de grond geschuurd, waardoor er lak afgeschuurd was. Verder kleine beschadigingen in de lak op diverse plekken van de mast, Lijkt alsof dit tijdens transport gebeurd is. Aangezien het plastic ook beschadigd was. Tip: Extra laag verpakkingsplastic kan misschien beschadigingen voorkomen.

Kwaliteit op elk vlak

Goede klantenservice, mooi product en professionele plaatsing.

snelle en goede levering na de bestelling

Goede ervaring!

Netjes afgehandeld volgens afspraak.

Trage levering

De levering heeft ondanks de aangegeven levertijd veel langer geduurd. ook is er van De Rie niet de moeite genomen om hierover te communiceren. De producten zijn wel goed

Goede communicatie

Meedenken, communiceren mooi product!

Goedkoopste en wellicht beste product.

Op tijd geleverd. Vooraf werd ik gebeld voor de hoogte kikker. Prima service. Product goed verpakt tijdens vervoer. Staat orachtig in mn tuin, trots erop.

Perfect, snelle levering !!

Snelle levering, en prijzen niet verhoogd, t.o.v. 2021 !!!

Snelle levering, goede service, en nette behandeling. Ga zo door. Groeten. P

Wat een geweldige bedrijf denken met je mee.

Bestelling netjes verzorgd afgeleverd.

Precies wat ik wilde

top