Prima.

Aanrader!!!

Snelle levering, verzorgd verstuurd

Snel geleverd, ruime keus, netjes verpakt, goede prijs

• Ik ben: Vaker klant geweest

Volgens afspraak geleverd in uitstekende verpakking!!

Mooie site, prima prijzen. Als dan vervolgens de levering jn een prima verpakking op tijd aankomt dan wekt dat vertrouwen voor een volgende bestelling. Iets wat er zeker gaat komen.

• Ik ben: Eerste keer klant

Aanrader om hier te bestellen!

2 flessen whiskey gekocht, snelle levering (volgende dag) Zeer degelijk verpakt. Zou hier de volgende keer weer bestellen

prima geregeld

bestellen en de volgende dag bezorgd tegen een keurige prijs.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snelle levering en heerlijk aanbod. De dozen mogen wel wat kleiner bij kleine bestellingen !

super

leuke aanbiedingen.. goede service en snelle levering ...konden bij die bedragen de verzendkosten iets lager maken of weglaten...

Makkelijk en altijd goed

Prima om bij drankdozijn te kopen.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Makkelijk, eenvoudig en supersnel!

Duidelijke site, overzichtelijk, makkelijk bestellen voor zowel bedrijven als privé. Snelle service, keurig op juiste tijd afgeleverd. Ik kan niet anders zeggen als, uitstekend, met zelfs nog een keurige prijs.

• Ik ben: Eerste keer klant

Betrouwbare firma met snelle en goede levering

Regelmatig bestel ik bij drankdozijn.nl vanwege hun snelle en goede levering via Post.nl in stevige (verhuis)dozen. Zeer groot assortiment met regelmatig scherpe aanbiedingen. Bij alle producten een goede omschrijving aangevuld met smaakpalet. Goede website maakt het bestellen een stuk makkelijker. Klantenservice is zeer snel, beantwoord vragen binnen een paar uur.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Jullie zijn in prijs goedkoper, maar de service bij jullie is Top. Precies wat ik heb besteld, en ook de afgesproken tijd geleverd. Ik heb jullie ook al bij anderen voorgesteld. Ga zo door!!

• Ik ben: N.v.t.

Heerlijke shop met al mijn favorieten en nieuwe favorieten!

Bestelgemak van a tot z, compleet en erg breed in aanbod, prijstechnisch ook super , vaak goedkoper dan bij de producent (?) ;-) blij de site van drankdozijn te hebben gevonden ( en de „ verhuisdoos is ook super handig )

• Ik ben: Eerste keer klant

Goede website, snel bestelproces en snel geleverd. Zeer goed

Goed en snel

Prima winkelen hier!

Prima levering

Bestelling en levering helemaal top geregeld Beetje grote dios voor 3 flessen maar wel goed beschermd

Super!!!

Hele snelle levering en super verpakt.

• Ik ben: Eerste keer klant

Makkelijk bestellen, snelle leverling, goeie prijs!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Met 1 dag in huis, top. Ook nog eens heel goedkoop. Hoe de whisky smaakt dat weet ik nog niet. Het was nl. een cadeau voor mijn a.s. schoonzoon.

top zaak

geweldig deze service en ook lekker makkelijk

Snel, voordelig, kwaliteit

Zoals boven beschreven

Erg goed

Smaken zijn erg goed

Lekker

• Ik ben: Eerste keer klant

Snelle levering en het goedkoopst!

Snel geleverd en in goede stevige verpakking.

goedgeprijsd en betrouwbaar

groot assortiment voor een goede prijs

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.