Besteld en geleverd in enkele gagen.

Zeer goede ervaring

Wij hebben zeer goede ervaring met drankdozijn, mooie prijzen van de producten en een heel goed klantenservice.

• Ik ben: N.v.t.

Pakket niet bezorgd door postnl maar netjes opgelost.

Vlotte bestelling

Nette prijzen, goed verpakt en vlot binnen. Ga zo door!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Altijd keurig bezorgd en de datum klopt. Makkelijk om te bestellen het wordt thuis bezorgd. Geen gesjouw meer heerlijk. Om aan te bevelen.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snelle levering… zeer goed verpakt

• Ik ben: Vaker klant geweest

In de avond besteld, de volgende morgen afgeleverd! Top!

Snelle levering en keurig verpakt! Blij mee!

Snel en goed verpakt

• Ik ben: Vaker klant geweest

Helemaal top,snelle levering goed verpakt

Nette prijzen voor top drank

Snel en betrouwbaar

Prima service en kortingen

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goede communicatie over de status

Na de bestelling een strakke communicatie omtrent levering en een goede prijs.

Klasse

Makkelijk te bestellen. Mooie prijs. Snelle verzending. Overzichtelijke site. Topzaak

Degelijk

Mijn order was goed verpakt op de door mij aangegeven datum bezorgd. Zoals altijd !!!!!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goede en goedkope drank leveringen

Meerdere keren besteld, altijd lage prijs en snel in huis, top

1e x besteld en alles is goed gegaan

Dit was de 1e x dat ik iets bestelde bij Drankdozijn, een fles Italiaanse whiskey. Ook niet overal verkrijgbaar en goed geprijsd. de fles was mooi en stevig verpakt voor de verzending en is heel overgekomen. Ik heb de whiskey voor iemand anders gekocht dus kan niets zeggen over smaak o.i.d..

1e x besteld en alles is goed gegaan

Dit war de 1e x dat ik iets bestelde bij Drankdozijn. een fles Italiaanse winkey. Ook niet overal verkrijgbaar en goed geprijsd. de fles was mooi en stevig verpakt voor de verzending en is heel overgekomen. Ik heb de wiskey voor iemand anders gekocht dus kan niets zeggen over smaak oid.

Niets veranderen

Ging vlot, was duidelijk, was de goedkoopste optie. Geen gezeur over leeftijdscontrolles. (Neem aan dat mijn id bij het post.nl punt meteen aangaf dat ik 18+ ben) Zou het zo weer doen.

Simpel en goed.

Van bestellingen tot thuis in de kast ging makkelijk en snel. Alles is goed aangekomen en zat goed verpakt. Niks op aan te merken verder.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Geweldig, snelle levering goede prijs

Makkelijk bestellen vanmooie website. Zeer snelle levering en een goede prijs.

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.