hermes parcel service delivered a week late

The drinks are great and very well packed but unfortunately they use the worst parcel service around - Hermes. Parcel arrived 8 days after promised delivery date. I wouldn't hesitate to recommend them if they used a reliable parcel service

• Would you recommend us? No

Alles top

Hab schon öfter bei drankdozijn.nl bestellt und war immer sehr zufrieden. Tolle Preise, sehr große Auswahl, schnelle Lieferung und top verpackt! Musste letztes Jahr zu Weihnachten zwar länger auf meine Bestellung warten aber daran trägt drankdozijn keine Schuld sondern Corona und viele Leute online bestellt haben.

Sehr zufrieden

Bin mit der Ware, Versand den Preisen und Kommunikation sehr zufrieden. Allerdings ist PostNL eine Katastrophe.

• NZ

De beste van alle online drankleveranciers!!

Ondanks de waanzinnige drukte is drankdozijn supersnel. Verpakking is perfect. Assortiment is duizelingwekkend. Jammer dat klanten in de review een klacht gaan indienen over het transport. Daar beoordeel je juist exclusief het product. Hiermee wordt de kwaliteitsscore van het product bezoedeld met een score die niets maar dan ook niets met de kwaliteit van het product heeft te maken. Zeer jammer dan mensen daar niet even goed over nadenken. Iets voor drankdozijn zelf om dat op de website zelf duidelijker te informeren of om het onmogelijk te maken voor klanten om een klacht op de plek van de beoordeling van een product te plaatsen....

TOP.

Binnen 24 uur geleverd in een zeer robuuste doos. TOP. Stuk goedkoper dan GALL & GALL en sneller geleverd. Wat wil je nog meer?

• Ik ben: Eerste keer klant

Prima service. Snel en efficient geregeld. Bedankt!

Tof toffer tofst!

Déçue par le transporteur

Hallo Eindelijk zag ik mijn pakketje waar ik sinds 5 december op zat te wachten! Ik heb geen klachten bij uw bedrijf, maar u moet de koerier wijzigen, omdat mijn eerste bestelling nooit is afgeleverd en naar u is teruggestuurd en uw herverzending is uitgevoerd met een koerier die niet heeft aangebeld maar een bericht heeft gestuurd naar mijn draagbaar om me te vertellen dat mijn pakket is gedeponeerd in een winkel U dicht bij mijn huis ..... Ik aarzel om het u aan te bevelen omdat de vervoerder niet bevoegd is

• N/A

Heerlijke whisky uit Israël.

Een mooi zachte whisky, mooie warme kleur. Het heeft iets weg van een Metaxa 5 of 7 sterren uit Griekenland. Een aanrader!

Altijd goed!

Bezorging is altijd snel en uitstekend. Het aanbod is zeer groot en goedkoop. Dit is mijn vaste winkel voor drank. Ik ben zeer tevreden over drankdozijn.

Exceptional Service

There is a great variety of products on offer which is great. The best part is the customer service. There was an issue with my shipped order and replacement items were sent to me right away with no trouble at all. Will be ordering from you again. Thanks again for the great service.

• N/A

Geweldig goede en betrouwbare drank partner.

Bestel hier meestal mijn Whisky's. Een keer een misstap naar de drankgigant, wat een drama nooit meer. Het oude en vertrouwde adres is en blijft DRANKDOZIJN. gewoon eerlijk en snel.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Immer alles perfekt, schnell und lecker

Alles was ich bis dato bestellt habe, bestimmt schon 12-15 mal, ist immer schnell und unkompliziert geliefert worden. Das Preis- Leistungsverhältnis ist immer sehr gut und die Angebote sehr vielfältig und günstig. Ob Gin, Whisky oder auch Champagner, war immer super. Es ist alles super erklärt und man kann sich genau vorstellen wie es schmeckt und trifft es wirklich auf den Punkt. (Auch ein Lob dafür.) Ich kann drankdozijn nur empfehlen. Macht weiter so, ihr seid alle top. Gruß aus der schönen Pfalz.

• NZ

lekkere whisky voor een mooie prijs

Die weekaanbieding blijk ik iedere week volgen. Prachtige kans om een lekkere fles te scoren

Goeie service & Snelle levering

Na veel bestellingen nog geen negatieve ervaring gehad

Besser geht es nicht

Professionell , schnell, zuverlässig, preiswert!

beste keuze

perfect

in de drukke periode van kerst 2020 wilde ik nog snel een fles whisky kopen binnen 3 dagen was de fles er en zeer goed verpakt dus top

• Ik ben: Eerste keer klant

Exact wat een klant verwacht

12 Flessen wijn besteld maar gezien de voorraad slechts 8 geleverd. Heel netjes geld terug gestort en bovendien nog een waarde coupon. Ik bestel zeker weer.

• Ik ben: Eerste keer klant

Goeie prijzen en snelle levering

Uitstekend bedrijf met veel keuze en strakke prijzen.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Fantastisch net als altijd!

Ik ben zeer tevreden!

Topbedrijf.

Altijd goed en op tijd geleverd. Prima service. Keurige degelijke verpakking. Website goed in orde, prettige aanbiedingen, altijd wel iets met korting. Kortom, ik koop geen whisky meer in de winkel, jammer voor de winkeliers, maar ze zijn veel te duur.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Enorm assortiment aan drank!

Vandaag besteld, morgen netjes afgeleverd (goed verpakt)

• Ik ben: Eerste keer klant

Goed verpakt en snel geleverd!

Uniek drankje, verder niet te vinden: Pastis 1811. (Ik ben van 18-12-'59) Nummer 26 in de rij van soorten Pastis. Werd zeer goed verpakt en snel geleverd. Dat word genieten met deze speciale kerstdagen.

SUPER

J'ai passer ma première commande sur ce site pour commander 4 cartons de flugel. Payé avec paypal commande reçu dans les temps, bien emballer et prix très intéressant. Rien à dire. Ne changer rien je ferais tout mes achats alcool et spiritueux chez vous :)

• N/A

Snelle levering, maar label van de fles was gekrast.

Snelle levering, maar label van de fles was gekrast.

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.