Snel en precies

Prima website. Goede prijsstelling. Snelle bezorging.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Fast delvivey and great customer service.

I have been a customer of Drankdozijn for a while now. Delivery had always been fast, but last time the package was lost on its way. After contacting Drankdozijn's customer support they replied very quickly. Their support was great, very friendly and uncomplicated. They contacted the involved delivery parcel services and prompted a replacement very fast. I can highly recommend Drankdozijn.

• KA

Goede eerste ervaring!

Snelle levering, goed en netjes verpakt! Top! Ik bestel zeker nog eens in de toekomst :-)

• Ik ben: Eerste keer klant

Schnelle Lieferung sowie freundlicher und schneller Kundenservice.

Ich bestelle schon seit einiger Zeit bei Drankdozijn. Die Ware wurde immer schnell geliefert. Bei der letzten Lieferung kam jedoch das Paket beim Lieferdienst abhanden. Die Unterstützung von Drankdozijn war großartig. Der Kundenservice hat schnell geantwortet und unkompliziert eine Ersatzlieferung veranlasst. Auch die Freundlichkeit ließ keine Wünsche offen. Ich kann Drankdozijn wärmstens empfehlen. Daumen hoch. :-)

• KA

Goede en snelle service

• Ik ben: Eerste keer klant

Mooie producten en snelle levering

Drankdozijn heeft een ruime selectie whisky’s die bovendien is voorzien van een goede beschrijving. Prijzen zijn eerlijk, bezorging is snel. Kortom, betrouwbaar, prima internetwinkel!

Superbedrijf

Alles goed geregeld. Vandaag besteld en de volgende dag in huis. Keurig en stevig verpakt en je het nergens goedkoper krijgen. Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen.

Prima en netjes optijd.

Prima bestel proces met overzichtelijke website en snelle levering.

Prima leverancier

• Ik ben: N.v.t.

Vertrouwd adres

Altijd snel

• Ik ben: Vaker klant geweest

Een sherried whisky zonder sherry

Deze flessen werden zonder problemen teruggenomen omdat deze totaal niet aan de verwachtingen voldeden.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Zeer redelijke prijs,snel voordelig geleverd,prima product,prima,verpakt.

L.S Goede presentatie van producten,uitgebreid assortiment, Bestellingen en betalingen snel, prima en correct verlopen. Zeer tevreden. J.a.f. Overmeer

• Ik ben: Vaker klant geweest

Altijd top via drankdozijn!

Mooie collectie en hele scherpe prijzen ☺️

Op tijd, goede afwikkeling

Rap geleverd!

Goede prijs, strakke levering!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snelle en correcte levering voor goede prijs.

Ruime keuze

Ruime keuze voor een zeer scherpe prijs. Mer een snelle levering

Feestje

Snelle levering, leuke verjaardagskorting.

Goed en snel

Goede prijs, vaak dingen in de aanbieding. Snel geleverd en netjes verpakt in een stevige doos ( ook top dat daar reclame in staat op hem te bewaren als verhuisdoos ) ! Zeker niet de laatste bestelling daar gedaan ;)

zeer goed

gelukkig via post.nl

prima geregeld

zeer tevreden

Snel en compleet

Makkelijk winkelen, betrouwbaar en goed geleverd. Ik heb zelf de bezorgdatum kunnen kiezen.

Snel en compleet

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.