Veel keuze en snelle levering

Zeer veel keuze en goed geprijsd, altijd aardige aanbiedingen .

Fijne service en prijs

Fijne service en prijs en lekkere drankjes

• Ik ben: Vaker klant geweest

jullie service is prima jammer dat post nl dit niet verlengt laat veel te wensen over misschien kunnen jullie hier meer druk op uit oefenen

• Ik ben: Eerste keer klant

prijs laag en levering perfect

meerdere flessen liqueur besteld, en die waren goedkoper dan bij anderen, en werden snel en netjes geleverd.

Heel tevreden

Duidelijke site, goede omschrijving producten, en beoordeling, zowel negatief als positief. Kortom, glashelder. En natuurlijk snelle leveringen goede herbruikbare dozen.

Volgens afspraak

Ruime keuze, acceptabele prijzen i.c.m. scherpe aanbiedingen, snelle levering volgens afspraak, goed verpakt. Dus zeker voor herhaling vatbaar.

• Ik ben: Eerste keer klant

Scherpe prijzen en goede levering

Heel tevreden over Drankdozijn. Door Postnl doos beschadigd en retour gestuurd naar afzender. Contact gehad met DrankDozijn en door een extra zending op te sturen hebben zij ervoor gezorgd dat ik de zending op tijd voor het feest heb ontvangen.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Acceptabele prijs, ruim assortiment een snelle levering

Cxx

Ruime keuze

Mooie whisky’s tegen scherpe prijzen en snel geleverd. Ben dik tevreden.

Snelle bezorging

Goed en snel geleverd

Whiskey Jack Daniels

Het is een afzakkertje na een dag van inspanning, en dit heeft niets te maken met verslaaft te zijn.

Gewoon goed!

Goede producten en voor een goede prijs, zeker de aanbiedingen.

Post.nl is teleurstellend

Post.nl heeft mijn pakket op een ander adres afgeleverd, dat door de pinksterdagen niet open was en ik mijn pakket dus niet kon ophalen. (Het afleveradres dat ik had opgegeven was wel gewoon open) reden is totaal onbekend, bij het door mij opgegeven afleverpunt waren ze ook verbaasd. Mijn planning liep dus in het honderd en ik moest veel moeite doen om mijn pakket uiteindelijk te krijgen. Heel jammer. Drankdozijn en afleverpunt vivant leveren wel prima werk.

Snelle levering, uitstekende verpakking

Whisky’s werden snel geleverd in een uitstekende verpakking; enig minpunt was de levering door PostNL, kwamen niet op het aangegeven tijdstip maar zeker een uur later waardoor ik de (zware) doos elders moest ophalen.

Vlot!

Order was vlot binnen, goed verpakt en vriendelijke bezorger.

• Ik ben: Eerste keer klant

Heerlijke whisky voor een goede prijs en snelle service

Weinig aan toe te voegen, afgezien van de verpakking waarin de flessen werden bezorgd bij het afhaalpunt. Een kartonnen verpakking waar 15-20 flessen in kunnen voor 3 flessen is een bijzondere verdeling.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Prima collectie wijnen en whisky’s snelle levering

Gemakkelijke website met goede zoekfunctie en snel een bestelling te plaatsen. Levering bijzonder punctueel zoals afgesproken. De verpakking wel erg robuust, dikke grote dozen.

Altijd top!!

Beste prijs, snel, betrouwbaar, en echt een goede klantenservice!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Uitstekende service en snelle bezorging van de artikelen

Uitstekende service en snelle bezorging Goed verpakt

Goede service, prettige communicatie

Zeer tevreden over de service bij een bestelling voor ons feestje. Prettige communicatie met de medewerkers nadat we zelf een fout hadden gemaakt met onze bestelling, kon snel worden opgelost.

• Ik ben: N.v.t.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goed verpakt en op tijd geleverd

Sterke doos ,geen schade en op tijd geleverd

• Ik ben: Eerste keer klant

Precies zoals het moet zijn

Bestellen zo als je hoopt dat het gaat

Altijd snelle levering, GROOT assortiment

Donderdag aanbieding is leuk. Jammer dat je ze niet regelmatig iets kunt kopen en afrekenen wat je in je mandje houdt (betaald) en pas laat versturen als je weer een leuke verzameling. Op die manier kun je ook vaker gebruik maken van de donderdagaanbieding.

Snelle service groot assortiment

Snelle service groot assortiment

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.