Filtre

10

prims8

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
9

Fantastisch

Zeer goede ervaringen. Snelle leveringen, goede service, prima website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
9

ALTIJD GOED

Prima service snelle levering en met de klant meedenkende medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
8

Een ruimvoldoende

De levering was in orde en snel. Kreeg zelfs een kortingsbon erbij dankjewel

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Eerste keer klant
9

Gewoon prima!

Mijn favoriete drankje voor een goede prijs. Snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Eerste keer klant
10

Top

Snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Eerste keer klant
10

Goed sortiment, snelle levering, rondom tevreden

Ik woon in Zwitserland, helaas wordt daar niet naar toe geleverd. Daarom naar mijn moeder in NL gestuurd en we halen het wel een keer op. Mijn moeder is ook dolblij met een paar flessen die we haar cadeau gedaan hebben. Alles naar wens verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: N.v.t.
10

Prima

Altijd snelle levering, en goede service, prima geprijst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Overzichtelijke site en een uitstekende service

Het begind met de selectie. Voor mij zijn dat voornamelijk wiskeys en ports. Door een goede prijs kwaliteit verhouding kom ik ook altijd terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

zeer goed verpakt

Snelle levering en zeer goed en net verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Eerste keer klant
8

Zijn gewoon goed maar met enige problemen

Ik vind alle stop lopen. Maar verpakkingen zijn te groot en ben geen milieu freak, maar wat niet nodig is, is niet nodig. De refs bij whisky is geen open beoordeling. Ik handel niet alleen in whisky maar beoordeel ze ook bij master of malts. Ik lees ze ook omdat smaakprofielen heel belangrijk zijn; dit omdat er talloze whiky's zijn, maar ook dat ze onderling erg verschillen. Ik hoju bijvoorbeeld van Robuuste whisky, daar waar anderen gepolijste whisky's wensen te drinken. Neem bijvoorbeeld Famous Grouse, ( heb aan talloze whiky tasting wedstrijden meegedaan en grosso modo bijna alles gewonnen. ) ken veel whisky drinkers, maar de algehele concensus aangaande dit merk loopt uit van bah tot aan; daar wil ik mijn autoruiten niet eens mee schoonmaken. Staat helemaal niet in contrast met de beoordeling zoals te zien op D.D. Grtz. Albert.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Beste prijs en goed levering!

Ik heb al een paar keer besteld bij D12 en nog nooit een reden gehad tot klagen. De beste prijzen van Nederland en altijd op tijd geleverd. Als ik dan toch iets moet noemen, dan komt het wel eens voor dat mijn favoriete whisky niet op voorraad is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Passende omschrijvingen bij de producten

Goede website, prima diversiteit in aanbod, snelle levering, fijne klantervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Goed en snel

goede prijs en snelle levering Stevige verpakking

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Eerste keer klant
10

Makkelijk, snel en voordelig

Groot aanbod, scherpe prijzen, supersnelle levering en goede service! Absolute aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
9

Door de aanbiedingen telkens weer blij verrast.

Vooral de aanbiedingen zijn erg de moeite waard maar dan bestel je gewoon wat bij en die prijs is zeker niet verkeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Prima leveringen, prijs was ook goed

Geen negatieve uitspattingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
7

Maak me zorgen over wijzigingen manier van inpakken en verzenden.

De eerste zending was kapot gegaan bij het transport en door het verzendbedrijf retour gestuurd. Het verbaasde me dat de nieuwe doos met de 3 flessen niet was opgevuld met vulmateriaal. De flessen konden vrij door de doos gaan en de verpakking (doos) van de Highland Park was ook licht beschadigd. Andere keren was de doos altijd opgevuld met vulmateriaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
9

Top!

Snelle levering. En netjes verzonden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
9

perfect, alles conform afspraak

wat ik al gezegd heb, alles volgens afspraak en een goede leverancier, Post.nl Altijd vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
8

goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Vlotte levering en concurrerende prijzen

Mijn favoriete gin voor de gunstigste prijs inclusief snelle levering. Helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Snelle en uitstekende levering

Als altijd efficient en snel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Goede prijs voor lekkere drank

Keurig verzorgde bestelling, snel verzonden en voor een goede totaal prijs!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
9

Prima en snelle afhandeling

Ik heb zeer goede ervaringen

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest

Company details

12 Kombuisweg

Amsterdam 1041 AW

085 111 0606

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer