alles klopt gewoon

wegens lage prijs besteld en keurig geleverd.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Super tevreden, volgende werkdag geleverd.

Super bedrijf, nog nooit teleurgesteld bij bestelling, mede doordat PostNL het perfect bezorgd, kunnen we lekker genieten van whiskey

Altijd goed

Snel goedkoop, wat wil men meer?

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snelle bezorging (eerstvolgende werkdag) en goede prijs - kwaliteitverhouding.

• Ik ben: Eerste keer klant

Altijd prima levering en service!

Werkelijkwaar alleen maar lof

Goed, snel en voordelig!

Goed, snel en voordelig! Normaal krijg je hoogstens twee van deze drie. En ook nog een breed assortiment Top, bedankt!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snelle levering tegen een prima prijs!!!

Uitgebreide keuze en zeer goed geprijsd. Communicatie over levering uitstekend en producten uitstekend verpakt!!! Aanrader voor iedereen die prijs/kwaliteit op prijs stelt.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Altijd scherp geprijsd, groot assortiment, snelle levering, kortom: alles top!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goede prijzen en heel ruim assortiment

Drankdozijn verzend snel in supersterke dozen tegen hélr mooie prijzen. Wat wil je nog meer?

Goedkope heerlijke aanbiedingen

nvt

Excellent

Prima, goed verpakt ook!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Op zondag besteld maandag al geleverd

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goede service tegen goede prijzen

Is altijd weer even afwachten of mijn voorkeur in te aanbieding is, maar dan zijn de prijzen aantrekkelijk en bestel ik ineens voor meerdere personen. Wat ik bestel wordt goed verpakt en komt daardoor netjes bij mij aan.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Bestelling is vlekkeloos verlopen, prima.

Ik kende de 'winkel' niet - wel de Talisker single malt 18. Eigenlijk was mijn bestelling een testcase. Eerdere bestellingen via (andere) webwinkels verliepen moeizaam.

• Ik ben: Eerste keer klant

Super fijne webshop, snelle levering.

Super fijne webshop die altijd netjes en goed levert. Nog nooit kapotte flessen of iets dergelijks gehad. Goede prijzen/aanbiedingen. Kortom: ga zo door!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Brede keus, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Op de site van Drankdozijn is het “prettig winkelen”. Ruime keus aan bekende en minder bekende merken. Levering altijd prima in orde en altijd op tijd.

• Ik ben: Vaker klant geweest

blijft een geweldige site met veel keus

weer bestelling binnen gekregen als verwacht

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snelle levering en stevig en veilig verpakt

Weer prima bestelling. Alles netjes en veilig verpakt. Snelle levering. Tot de volgende!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Doos werd gewoon beneden bij de trap gezet zonder melding. Terwijl dit wel in jullie mail staat dat het persoonlijk overhandigt zou moeten worden. Is niet gebeurd.

• Ik ben: Vaker klant geweest

De bestelling is altijd goed verzorgt

Ja al vaker bij jullie besteld altijd goed geregeld top

Waardeloos

Eerste keer besteld, krijg geen mail met track en tracé dan wel een orderbevestiging. Krijg je te horen moet je opnieuw inloggen. Je betaald verzend kosten dat je thuis bent om de wijn te ontvangen. Moet je na de Primera het alsnog zelf ophalen. Krijg je een korting bij de volgende bestelling voor tegemoet komen. Ik bestel hier NOOIT meer.

Über Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.

Kiyoh Bewertungen