Prima prijs

Prima prijs en snelle bezorging

Prima, levering kan beter

Op maandag mijn artikelen besteld voor levering op donderdag. Helaas geen Track & Trace ontvangen. Donderdag laat op de dag toch de track & trace ontvangen dat de levering op vrijdag plaats zal vinden. Toch jammer als je ruim op tijd besteld.

Blij met Drankdozijn

Drankdozijn is een van de drankenhandels, die mijn favoriete cognac verkopen. Zij leveren tegen heel gunstige prijs en vaak nog met een leuke aanbieding. Ik maak daar regelmatig gebruik van en er wordt altijd netjes op tijd geleverd.

Snelle levering, goede prijzen

Drankdozijn heeft een uitgebreide keuze in alcoholische dranken, tegen een meestal goede prijs. De bestelling werd, zoals altijd, vlot geleverd.

Goede bezorging

Snel en goed verpakt

Goede snelle service

Goede snelle service en altijd goed verpakt.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goede en voordelige aanbiedingen. Soms wat geduld hebben. Veel kennissen bestellen nu ook bij hen. N

• Ik ben: Vaker klant geweest

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Zodra ik mijn keuze heb gemaakt stuur ik de bestelling door en betaal via iDeal. Direct daarop ontvang ik bevestiging en levering datum

Supersnel en goed verpakt

Alles supersnel geleverd. Volgende dag alles in huis ondanks dat ik, de dag van te voren, pas later op de dag besteld had. Prijs was ook lager dan ik ergens anders, in de aanbieding, moest betalen.

Helemaal prima.

Leuke prijzen en een fantastisch snelle levering.

• Ik ben: Eerste keer klant

Top! Snelle verzending en goed ingepakt.

Prima webshop.

Doos opengemaakt , goed verpakt . En ik ben blij

Precies wat ik verwachtte

• Ik ben: Eerste keer klant

Niets op aan te merken, goede service

Prima service, de levering viel wel wat later op de dag uit dan eerst gemeld, maar dit vormde geen problemen voor mij

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snelle bezorging en Lage prijzen. Supergod.

1e x bestellen, alleen maar goed.

Snel geleverd, uitstekend verpakt

Snel geleverd in veilige overdoos

Scherpe prijs en snelle levering. Ook ruim assortiment. Ben zelf fan van Ierse wiskeys.

Über Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.

Kiyoh Bewertungen