perfect

De goederen zijn precies op tijd gebracht bij de winkel die daarvoor geschikt was bezorgd.Kon het later zelf ophalen.

perfect

De goederen zijn precies op trijd gebracht bij de winkel die daarvoor geschikt was bezorgd.Kon het later zelf ophalen.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snel, concurrerend en goed gedocumenteerde website met veel nuttige productinfo.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goede kwaliteit voor een leuke prijs.

Leuk cadeau

Top, snelle levering

Bezorgkosten mogen wel een stuk lager zijn

• Ik ben: Vaker klant geweest

Alles te krijgen tegen redelijke prijs en snelle levering ...top!

Zie hierboven

Mooi assortiment. Levering een drama

De Glenfiddich 18 jaar is een nalevering van een bestelling uit maart. Waarvan overigens nog steeds een fles uitgeleverd moet worden (het is nu juni) Vervelende is dat je er telkens zelf achter aan moet zitten om je bestelde flessen nageleverd te krijgen. Het vertrouwen daalt daarom enorm. Ik ben ondertussen overgestapt naar de Drankgigant. Bestellen kan via internet. Maar ze hebben ook winkel in Vlissingen. Assortiment en prijzen zijn vergelijkbaar. Jammer voor Drankdozijn. Schijnbaar zijn klanten die voor minimaal 1000 euro per jaar niet belangrijk genoeg.

Snel én laagste prijs!

Meestal heb ik mijn bestelling binnen 1-2 dagen. Nergens is mijn favo gin goedkoper dan hier. Dat scheelt met de slijterij om zo hoek zo 10 euro per fles!

Netjes, snel

• Ik ben: Vaker klant geweest

Super snelle levering. Geen problemen. Vandaag besteld morgen in huis.

Topzaak!

Veel keuze, mooie prijzen en snelle levering! Verheug me op wekelijkse mail met aanbiedingen

• Ik ben: Vaker klant geweest

Al jaren een betrouwbare leverancier

Nette prijzen, mooie aanbiedingen, snelle levering, vlotte communicatie

• Ik ben: Vaker klant geweest

Lekkere dranken en fantastische prijzen

Door de hele goede prijzen, snelle levering aan huis hoef ik niet meer met zware flessen te sjouwen. Zo geweldig.

gewoon TOP

makkelijk bestellen , en heel veel keuze

Redelijk tevreden

De eerste doos met dranken (wijn, whisky en Nobel) was tijdens verzenden beschadigd. Daarna kregen we gelukkig snel een nieuwe doos. Waarvoor compliment. Helaas kwamen alle flessen uit de eerste doos (die blijkbaar was gevallen). De flessen die de val hadden overleefd waren rechtstreeks in de nieuwe doos geplaatst en plakten allemaal verschrikkelijk van de opgedroogde drank. Dit gold ook voor de whiskykokers. Ik vind het niet netjes dat je bij een bestelling van 165 euro met een nat doekje alle flessen en kokers kunt gaan schoonmaken. Dat is wel een verbeterpunt. De snelle verzending van de tweede doos was prima.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Keurig op tijd en goed verpakt geleverd

• Ik ben: Vaker klant geweest

Redelijk goedkoop, en gewoon het exacte product zoals vermeld

Het is best goedkoop en wat je koopt krijg je ook, het zit ook in een hele handige doos waar elke fles prachtig in zin, ze waren ook optijd met bezorgen, ik raad ze echt aan

Perfect.

Prima geregeld. Altijd wat ik bestel en altijd op tijd. Verder is de prijs het bewijs

• Ik ben: Vaker klant geweest

Niks op aan te merken. Topservice!

Heel overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site. Lage prijzen. Van het bestelmoment tot aan de bezorging wordt je op de hoogte gehouden. Artikelen zeer degelijk verpakt. En supersnelle bezorging.

Goede online slijterij

Mooi assortiment met goede prijzen. Bestelling verpakt in een deugdelijke doos en keurig conform afspraak bezorgd.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Zeer snelle levering en niet duur.

• Ik ben: Eerste keer klant

Snelle levering, perfect product!

Heel tevreden, snel geleverd en heerlijk genieten!

Top!!!!

Fijne aanbiedingen en snel geleverd :) Zeker een aanrader!! wij gaan hier zeker vaker bestellen vooral als er weer een feestje op de planning staat.

Über Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.

Kiyoh Bewertungen