Filters

10

Mooie producten tegen scherpe prijzen en supersnel levering.

Mooie producten, groot asssortiment worden snel geleverd tegen scherpe prijzen. Echt een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
9

Ruime keuze, snelle levering en correcte prijzen

Al enkele jaren mijn favoriete plek om lekkere whisky's te bestellen. Van glenfarclas en ardbeg tot glendronach en suntory toki (lekker in de mix (highball)) Aanrader hoor!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
8

correct afgehandeld en op tijd.

Prima ervaring ! Ik mis soms de kortingscoupons daar de verzendkosten soms oplopen en dan ben ik soms geneigd om bij de concurrent te kijken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Geweldig

Snelle service en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
8

Prima, met 1 minpuntje.

Alles ging prima. Het was alleen spijtig dat ik maar 1 fles per bestelling mag plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Eerste keer klant
10

Perfect

Levertijd en verpakking perfect Mijn complimenten hiervoor Ga in de toekomst zeker nog bestellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

In één woord: geweldig!

Goede service, ruim assortiment, aantrekkelijke prijzen en vlot bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

altijd netjes verpakt, en voor een nette prijs

altijd tevreden met mijn bestelling, alles zoals bestelt en goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
7

Prima bezorging

Twee dingen: 1e ik wil dat mijn bestellingen in de toekomst ook bij de buren kan worden afgeleverd. 2e: als ik niet thuis ben wil ik NIET dat ze het achter de heg zetten, want dan kan iedereen die mee nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
7

Alles goed voor mekaar

Prima geregeld met verpakking ook super

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Goed, goedkoop en Super Klantenservice!!

Aanbieding gemist. Via Klantenservice alsnog 'geregeld'. Keurige, menselijke service. (Dus geen chatbot!!)

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Super

Snelle levering en super goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Super

Goede site Tijdige levering Goede verpakking Mooie prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Eerste keer klant
10

Top

Mooi verpakt en goed op tijd aangekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Eerste keer klant
9

Uitstekende service, duidelijke site.

Op vrijdag avond een bestelling geplaatst en op zaterdag geleverd. Sneller als Overtoom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
6

Levering goed, alleen klacht over bezorging door postnl

Product goed Bedrijf goed en snel Bezorging dramatisch door postnl. Bezorger had geen zin om te bezorgen Postnl doet niks met klacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Eerste keer klant
10

Goed en goedkoop

Uitgebreid assortiment tegen scherpe prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Prima prijs!

Service is uitstekend. De prijzen zijn echt goed! Bezorging is netjes afgewerkt. Ben erg blij met deze site!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Zeer tevreden over jullie

Ik vind drankdozijn klantvriendelijk en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Zeer tevreden

Altijd netjes en snel geleverd, en goede prijs/kwaliteit, kortom 100% tevreden,

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Vlotte service

Bestellen gaat reuze simpel en erg vlot geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
9

Snelle levering

Snelle en goede levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Hele goede medewerking

Post nl had na 5 dagen nog niet mijn bestelling geleverd. Ik heb toen contact opgenomen mijn drankdozijn en heeft toen een nieuwe bestelling gestuurd zodat ik het toch optijd binnen heb gekregen. Dat is pas service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Eerste keer klant
10

Prima prijs kwaliteit

Twee fijne flessen besteld voor een mooie prijs. Snel geleverd en duidelijke communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Eerste keer klant
10

Uitstekend

De glen Scotia double cask was heerlijk De bunnahabhain 12 zoals altijd toptie En de prijs dikke prima! Tot snel drankdozijn.nl

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest

Company details

12 Kombuisweg

Amsterdam 1041 AW

085 111 0606

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours