Zoeken van het product in de website ging makkelijk, bestellen was simpel en de bestelling werd snel bezorgd.

TOP!

De bestelling word snel geleverd.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Bekoring goed en op tijd

Bezorging was goed maar geen 5 sterren omdat ik een tekst erbij had en deze stond niet op de doos niet op de bon en zat er niet bij dit is hoewel erg jammer..maar de fles was aangekomen. Anders 5 sterren.

Aantrekkelijke prijzen, En snelle levering van de artikelen

Aantrekkelijke prijzen, En snelle levering van de artikelen

• Ik ben: Eerste keer klant

Snel geleverd en goed ingepakt

• Ik ben: Eerste keer klant

Goede website, makkelijk te vinden wat je zoekt en snelle levering....Top !!

Top geregeld.

Voor de 1e keer geprobeerd, geweldig geregeld en netjes verzorgd! Gelijk nog een bestelling gedaan.

Vlotte service

Groot assortiment, goed verpakt voor de verzending, snelle verzending. Echt niets op aan te merken. (Ok, wellicht een beetje suf dat ik moest legitimeren voor een paar flessen siroop, maar dat ligt denk ik eerder aan de bezorgservice).

• Ik ben: Eerste keer klant

prima lekker snel en hij smaakt lekker

Zal hem zeker nog een keer bestellen MVG.Peter

zeer tevreden

erg tevreden over drankdozijn, komen hun afspraken na, en anders krijg je een email als er vertraging is.

Snel bezorgd, netjes verpakt

Volgende dag in huis. Flessen zaten netjes verpakt.

• Ik ben: Eerste keer klant

Zeer snelle en goede levering

• Ik ben: Eerste keer klant

Goede uitgebreide keuzes, mooie niet te hoge prijzen.

Alleen een opmerking over bezorging. Bestelling zou bezorgd worden afgelopen woensdag 14 juli. Op opgegeven tijdstip in t&t kwam post.nl echter niet.Ik was voor het huis. Op twee meter van de voordeur, aan het schilderen. Heb geen bezorger gezien, ook geen busje in de straat. Ook in de brievenbus geen briefje. 's Avonds werd ik door Post.nl per mail in kennis gesteld dat het pakket niet afgeleverd kon worden. Vanaf de volgende dag zou het pakket bij een afhaalpunt hier in het dorp opgehaald kunnen worden. Ik heb een boos mailtje naar Post.nl gestuurd, omdat er helemaal niemand aan de deur was geweest om het pakket te bezorgen. Geheel geen reactie ontvangen. Pakket dus opgehaald bij de Bruna. Bedrijfsleider vertelde mij dat dit niet de eerste klacht was betreffende bezorging van klanten die bij hem pakjes kwamen ophalen, terwijl zij ook nooit een bezorger aan de deur hadden gezien. Als troost vertelde hij er nog wel bij dat onze vaste bezorger momenteel met vakantie was. Hij had ook al diverse keren contact gehad met Post.nl over de niet bezorging van pakjes. Werd helemaal niet op uitgedaan. Dus als u krachten krijgt over de bezorging dat kunt u ook bij Post.nl terecht.

Goede webshop!

Een hele fijne webshop. Heel veel keuze. Bestelling werd erg snel geleverd, zat goed verpakt in de thuis. Kortom, topservice!

• Ik ben: Eerste keer klant

Top service voor de beste prijs

Altijd de beste prijs en zonder uitzondering uitstekend geleverd

• Ik ben: Vaker klant geweest

Fijn bedrijf snelle levering. Goede prijs.

À propos de Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement