Snelle en correcte service.

De levering kwam op tijd en de inhoud van de doos was conform de bestelling. De helft geef ik weg aan anderen als verjaardagscadeau. En die zijn er ook tevreden over.

perfect

gewoon 100% tevreden

• Ik ben: Eerste keer klant

Goede prijs en snelle levering

Drankdozijn heeft een uitgebreid assortiment. Prijzen zijn zeer concurrerend. Van elke status van de bestelling krijg je een update. Goed verpakt en snel geleverd.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Fles kwam keurig verpakt en ook goed verpakt aan. En ik heb even nagekeken en toen kado gedaan aan mijn schoondochter.

Perfecte levering

Bestellen en de dag erna leveren. Flessen worden goed verpakt.

snelle bezorging

Post..nl had de eerste order niet bezorgd ,zonder moeite stuurde D2 gratis de zelfde order de volgende dag. Klasse

Goeie sneller service

Heb al meedere malen besteld en alles wordt snel geleverd ook is de verpakking goed zodat er niets kapot kan gaan.(als je er normaal mee omgaat). Ook Ijn se prijzen Eer interessant.

Prima.

Prima.

gewoon goed

goeie dranken voor een goede prijs. Zeker goedkoper dan bij de lokale slijter. 1 nadeel is wel dat er voor een aardig bedrag moet worden besteld om geen verzendkosten te betalen. Daarnaast worden de flessen goed in een stevige doos in afzonderlijke compartimenten verpakt en bezorgd. 1 tip voor Drankdozijn: bij kleinere bestellingen, gebruik een kleinere doos (6 flessen in een doos waar ong. 20 stuks in kan is een beetje zonde...)

Helemaal top

Snel geleverd en goed verpakt. Mooi assortiment

Snel en erg voordelig

Voor het eerst hier besteld: Snel en erg voordelig!

• Ik ben: Eerste keer klant

Juiste en correcte levering.

Altijd juiste en correcte levering. Product van goede kwaliteit.

Voordelig geprijsd

Snelle levering, wel werd de aangegeven leveringsdag na definitief bestellen een dag opgeschoven. Onduidelijk hoeveel flessen in doos voor gratis bezorging. Beter verzenden vanaf ..€ gratis

Prijs-kwaliteitverhouding erg goed

Ik heb al vaker bij Drankdozijn besteld. En dat zal in de toekomst nog wel vaker gebeuren. Uitgebreid assortiment. Concurrerende prijzen. Prima kwaliteit. Snelle levering in stevige doos.

Besteld en snel geleverd

super

jammer dat er met de dozen gegooid word kartonnen stonden bijde open

Niks te klagen!

Goed assortiment, goede prijzen, goede verzending. Niks mis mee.

Super assortiment snelle levering

Grote keuze , snelle levering

• Ik ben: N.v.t.

• Ik ben: N.v.t.

zeer brede voorraad en keuze

het is lekker en verrassend jammy

À propos de Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement