Filters

10

Vlotte service

Altijd netjes verzorgd en goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Lekkere drank perfecte levering

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Levering whiskey en ouzo

De levering was op tijd aangeleverd bij PostNL. Echter,PostNL moest hier 3 dagen over doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
8

Fantastisch

Artikelen maandag besteld en dezelfde week in huis. Stevig in doos verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
5

Onvolledig pakket

Helaas is mijn bestelling onvolledig aangekomen.. Pakket beoordeeld door postNL als beschadigd en door hun retour gezonden. Later alsnog aangeleverd met excuussticker maar 1 fles ontbrak. Doos was prima in order, waarschijnlijk niet goed dichtgeplakt. Mail richting Drankdozijn leverde geen reactie op. Verder alles goed, snelle verzending.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Eerste keer klant
10

Top

Bestelling snel en netjes geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Een bedrijf waar je vertrouwen in kunt hebben.

Producten hebben een prima prijs/kwaliteit verhouding. Afspraken en bezorging zijn dik in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

prima

Snelle en correcte levering, lage prijzen

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
9

Prima !

Snelle, correcte bezorging en goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
9

Perfect

Goed verpakt en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Eerste keer klant
10

Uitstekende online slijterij

Een groot aanbod, fijne site, lage prijzen en snelle levering in stevige dozen

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Snel en betrouwbaar

De website is overzichtelijk en bestellen en betalen is eenvoudig. Ruim assortiment. Snelle levering. Vanaf inpakken tot levering wordt je op de hoogte gehouden

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Betrouwbaar en goed van prijs

Goede service en vlotte afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Kan er weer even tegen.

Mooie aanbiedingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
9

lage prijs snelle levering

betrouwbare online winkel met duidelijke website, scherpe prijzen en degelijke en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Geweldige zaak/site

2x breuk gehad ....door fout van Postnl Is perfekt opgelost door jullie door kostenloze nalevering...nogmaals dank

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
8

1 fles in een hele grote doos is wel een beetje overdreven

Heerlijk whiskey en snel thuis

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Altijd scherp geprijsd en snelle levering!

Top service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
9

Zeer tevreden

Vlugge levering, goedkoper als in winkel

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Alles de volgende dag geleverd

Alles volgens bestelling geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
9

Prima

Prima prijzen en service

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Eerste keer klant
3

Slecht

Bericht van PostNL ontvangen dat het pakketje is afgeleerd bij mij thuis en dat er ondertekend is. Dit is niet mogelijk geweest omdat er niemand thuis was en degene die ondertekend had was ook niet bekend bij ons. Heb contact gehad met PostNL en jullie en geen oplossing naar tevredenheid gekregen. Geld retour gehad van jullie, maar had liever gehad dat er vlotter was gehandeld zodat ik op tijd kon beschikken over de bestelling. Aangeboden is wel dat ik opnieuw de bestelling kan plaatsen en ook meteen weer betalen. Helaas was dit geen optie voor mij vanwege de kosten. Niet iedereen heeft de luxe om altijd over voldoende geld te beschikken. Hier zou misschien wat rekening mee gehouden kunnen worden bij het zoek raken van pakketten. Ik heb immers netjes besteld en betaald dan zou je moeten verwachten dat je de spullen ook netjes en op tijd ontvangt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Ik ben: Vaker klant geweest
10

Fantastisch! Scherpe prijzen en snelle levering!

Ik bestel al jaren bij Drankdozijn, heb hele goede ervaringen, altijd netjes en op tijd bezorgd. Mocht er onverhoopt iet fout gaan (fles kapot) wordt dit keurig opgelost. Echt een aanrader en heel scherp geprijst!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest
8

bestellen en zoeken

Mijn ervaring zijn goed de side duidelijk vooral beschrijving bij de verschillende wijnen maakt kiezen makkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Eerste keer klant
10

Super

Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: Vaker klant geweest

Company details

12 Kombuisweg

Amsterdam 1041 AW

085 111 0606

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.