Wat mis ging werd hersteld.

Ik had wat besteld, maar wat ik binnen kreeg kwam niet overeen met mijn bestelling. Na een telefoontje te plegen werd ik goed geïnformeerd in hoe de process zou verlopen. Eén dag later had ik niet alleen mn juiste bestelling binnen, maar mocht ik ook nog eens de verkeerde bestelling houden. Top en behulpzaam service!

• Ik ben: Eerste keer klant

Super, zeer klant vriendelijk, ook wanneer je anders wilt betalen

De flessen zijn heel goed verpakt, net of je het naar jezelf verstuurd. Betaal nog net al vroeger, acceptgirokaart, wat ook geen probleem is. wil Drankdozijn dan bedanken voor hun klantvriendelijkheid voor mensen die anders zijn of betalen in deze tijd. Geniet van de Whisky. tot de volgende keer

• Ik ben: Eerste keer klant

Super snelle levering Levering klopt ook altijd. Nooit iets kapot.

Prima prijs / kwaliteit verhouding

Enorm veel keus aan whisky met erg goede prijzen. Bestelproces verloopt duidelijk en vlot. Communicatie over het vervolg is ook prima. De fles whisky wordt de volgende dag heel erg goed verpakt geleverd. Ik kom zeker terug!

so-so prices

I'm happy about the number of bourbons to choose from, but I am not a fan of the markup on non-marketed brands. In one case, the Blantons is marked up nearly 90% MSRP.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Bestelling keurig volgens verwachting geleverd :)

Gehele transactie volledig volgens verwachting verlopen. Volgende keer zeker weer!

• Ik ben: Eerste keer klant

Bestelling keurig volgens verwachting geleverd :)

Correcte en vlotte levering

Correcte en vlotte levering

• Ik ben: Vaker klant geweest

Grote keuze zeer scherpe prijzen

Hebben een zeer groot assortiment en de prijzen zijn zeer scherp. Daarbij vaak aanbiedingen waardoor de whisky nergens goedkoper is als bij drankdozijn. Alles bij een supersnelle levering en geen verzendkosten als je een paar flessen voor een bedrag van €150 of meer besteld.

klopt helemaal.

Duidelijke website, prima prijzen, leuke produkten en een snelle service en nu het belangrijkste: iedere keer weer. Het gaat nooit mis!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Uitstekende keuze en scherpe prijzen

Ruim assortiment voor de whisky liefhebber en goeie prijzen, vlug bezorgd ook :)

• Ik ben: Eerste keer klant

Snelle service en top producten!

Super snel

• Ik ben: Vaker klant geweest

Al jarenlang prima service en prijs

Altijd goede service, makkelijk bestellen. Wat ik bijzonder prettig vind is dat ik op de website al exact de afleveringsdatum kan opgeven en dat deze altijd klopt.

prima service

besteld wat ik wilde hebben, was niet overal te koop maar hier wel de torres 15 jaar

• Ik ben: Eerste keer klant

Snel, simpel en zonder fouten.

Prima ervaring, elke keer weer.

Goede snelle levering

Hoewel door de post geleverd waren er geen flessen kapot, de doos is erg stevig. Jammer wel dat de doos is bedrukt, zodat iedereen weet dat je (dure) drank gekocht heb, dat is een minpuntje.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goede snelle service, goede producten

Goede levering. Snelle levering. Goede whiskey’s , leuke wekelijkse deals

Perfecte tijdige levering

Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen! Goede verpakking en tijdige levering- goede fles drank voor een prima prijs!

À propos de Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement