Whisky wil een beetje tegen.

Beetje vlakke whisky, wordt met een drupje water wat opener maar haalt het niet bij andere highlands qua smaak zoals Dalwinie of Deanston.

Snel geleverd!

Goed verpakt geleverd en ik geniet van de Hierbas!

• Ik ben: Eerste keer klant

Drank voor een goede prijs

Drank voor een goede prijs. Veel keuze en vlot geleverd.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Alles wordt correct geregeld!!

Ook voor mensen die niet computer eigen zijn, is het hier heel makkelijk om te doen. Ook telefonisch wordt je klantvriendelijk behandeld! Prijzen zijn aantrekkelijk

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snelle levering, prima service en zeer concurrerende prijzen

Altijd snelle levering. Laatste levering bleek beschadigd. Direct mail van Drankendozijn of ik een vervangende levering wilde, of het aankoopbedrag terug wilde. Gekozen voor vervangende levering. Werd de volgende dag alweer bezorgd. Prima bedrijf.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Prijs en prestatie goede keus

Fijne zoekmachine om te vinden wat de beste keus voor een goede prijs is. Er wordt dezelfde dag vaak verzonden en middels een bezorger die de doos bezorgd zonder breuk risico Problemen worden telefonisch opgelost en klantenservice is nog echt klantvriendelijk

Zeer snelle levering

Het product is gewoon goed en de levering is altijd supersnel. En daarbij een zeer goede prijs-kwaliteits verhouding

• Ik ben: Vaker klant geweest

Persoonlijke tekst voor ontvanger niet aanwezig

Over de prijs kan ik niets zeggen. Maar voor een goede vriend had ik een fles Jack Daniels besteld met een persoonlijke tekst erbij. Wat bleek na ontvangst door hem, geen tekst aanwezig op de doos zoals beloofd. Hij wist niet dat de fles van mij afkomstig was maar had gelukkig wel een vermoeden.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Dat gebedel om reviews is echt bloedirritant

Dat retargeting dmv review email, dat is echt bloed en bloed irritant.

Alles was super

Alles word super netjes gebracht en goed ingepakt geleverd. We hadden om een ochtend levering gevraagd maat het werd een middag levering dat werd even puzzelen voor ons. Verder was alles top

Beste deal

Voor mijn Bunnahabhain en mijn Arran whisky kon ik geen betere deal vinden dan bij Drankdozijn. Scherpe prijs en snel geleverd.

Perfecte afwerking

Hele goede behandeling

TOP

Ruime keuze, goede prijzen en de volgende dag in huis?

• Ik ben: Vaker klant geweest

Prima zeer snelle service. Tomatin is een waanzinnig Whisky huis!

Kwaliteit gegarandeerd

De bestelling is altijd perfect in orde, en wordt in een goede doos verzonden, nooit geen kapotte flessen. Als je besteld is er altijd voldoende voorraad en wat je besteld klopt altijd, nooit verkeerde flessen. Ik ben een tevreden klant.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Alles volgens afspraak geregeld.

De goedkoopste

Wij drinken in het weekend graag een Amaretto Di Saronno liqueurtje bij de koffie. Bij DrankDozijn ben je echt het goedkoopste uit en als je het on line bestelt, dan wordt het heel snel netjes thuis gebracht.. Wat een goede service! Top!

Perfecte klanten service!

Nadat mijn pakket onterecht retour werd gestuurd door postnl, werd er meteen contact met mij opgenomen om hem opnieuw te sturen. Daarna is mijn 2de pakket kapot gegaan bij postnl en is mij niks laten weten door hun. Ik had postnl gebeld en die zeiden dat ik bij de verzender moest zijn. Drankdozijn heeft direct contact opgenomen met postnl en aangeboden om mijn pakket nogmaals opnieuw te versturen of mijn geld terug te storten als ik dat wou. Ik heb toene gezecht dat ik hem toch nog een keer wou, en ze hebben hem direct die dag verstuurd! Heel slecht van postnl maar perfect opgelost en gehandeld door drankdozijn! Hier ga ik zeker vaker bestellen! Alleen dan hopelijk niet via postnl.

Toppie

Snelle bezorging, goed verpakt

• Ik ben: Eerste keer klant

Duidelijke afspraak,fijn om het zo te doen.

Snel, redelijk voordelig

Snelle aflevering. Prijs is vriendelijk,

Snelle levering!

Heel fijn dat er zo snel geleverd wordt als ook beloofd! :-)

• Ik ben: Eerste keer klant

Ik vind het altijd heel goed en de prijs ook dat vind ik wel het belangrijkste op dit moment. Ik vind het heel goed.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snelle levering en super goed koop,top.

aanrader

Vlotte site, eenvoudig zoeken, uitstekende prijzen en vaak nog betere aanbiedingen, snelle levering, niet te veel spam (1x mail per week). Eigenlijk niks negatiefs te bedenken.

À propos de Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.

Avis sur Kiyoh