Betrowbare webshop en zeer snelle levering

Naast een zeer ruim assortiment ook scherp geprijsde aanbiedingen. Duidelijke website waarmee een bestelling plaatsen een fluitje van een cent is. Zeker waard om te vermelden is dat gebruik gemaakt wordt van een betrouwbare bezorgdienst (Post NL) waarbij je er ook voor kunt kiezen om je pakket af te halen bij een ophaalpunt. Levering al de volgende dag!

Lekker makkelijk

Vele whiskey,s ruime keuze en een snelle verzending.enigste nadeel is,dat het in een veel te grote doos verzonden wordt.

Super bedrijf

Heb hier al vaker besteld en is altijd goed en snel geregeld. Toevallig waren ze bij de laatste bestelling vergeten een glas erbij te doen wat ik had besteld. Maar nadat ik hun een bericht had gestuurd is er binnen no time een goede oplossing geregeld.

fantastische service

fantastische service,prima levering

geen bijgevoegd bericht

Had als verrassing voor een vriend een bestelling gedaan voor zijn verjaardag en bij hem laten leveren. Heb er een leuk berichtje bijgezet, maar deze is nooit aan de bestelling toegevoegd. Erg jammer, zo was de hele verrassing eraf. Zou er dus niet nogmaals bestellen als het om een cadeautje gaat

Leuk bedrijf

Super winkel

Deze online shop maakt het waar. Snel bezorgt Goed ingepakt. Kortom prima geregeld. Ik kom hier zeer zeker terug voor de volgende bestelling.

Snel geleverd, heel goed verpakt

Snel geleverd, heel goed verpakt

• Ik ben: Eerste keer klant

Zoals vele keren hiervoor, perfecte service en perfecte whisky.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Netjes op tijd bezorgd en in een hele stevige doos met vakverdeling geleverd. Top service!

• Ik ben: Eerste keer klant

Keurig verpakt en snel geleverd.

Goed en voordelig

Drankdozijn levert goed en vlot en voor een goede prijs, enige puntje van kritiek is dat sommige producten (bijv. Stolichnaya en blauwe Smirnoff) al tijden zijn uitverkocht, terwijl die elders toch wel verkrijgbaar zijn..

Perfecte bezorgingen

Bestel veel via d12 en geen klachten. Duidelijke en heldere site tegen zeer gunstige prijzen. De bezorging is super snel. Zeer tevreden.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Makkelijk bestellen snel levering.

Zeer uitgebreid assortiment, makkelijker bestellen en één account te maken, snelle verzending en goed prijs qualiteit.

Toplevering

Vlotte levering

• Ik ben: Vaker klant geweest

Handig , voordeliger dan in de winkel, grote assortiment en snelle bezorging.

Eerste keer voor mij geweest. Ik vond dat een prettige manier om te kopen, Helemaal tevreden

Handig en goedkoop

Handig en goedkoop

• Ik ben: Eerste keer klant

Vlotte en een correcte afhandeling.

Goede aanbiedingen en vlotte afhandeling.

Prima drankenwinkel

Wordt altijd keurig en op tijd bezorgd. En dat voor een nette prijs!!

Goed snel goede prijs

Prima alleen op anders aflever adres afgeleverd dan afgesproken?!?

• Ik ben: Vaker klant geweest

Scherpe prijzen en hoge kwaliteit bezorging!

De wijn en whisky is snel conform gecommuniceerd tijdstip bezorgd.

Zeer efficient drank halen

Prijs is goed en kwaliteit is hoog.

Chapeau!!

Snelle levering, Mooie whiskey's aan een redelijke prijs (zeker in vergelijk met * & *.

Snelle en correcte leveringen

Fijn bedrijf. Ik koop meteen 12 flessen van mijn vaste whisky, heb ik altijd in huis. Doos in de gangkast .. makkelijk En het bedrag dat je bespaart. Per doos bij mij 60€ goedkoper vergeleken met de winkel.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Mijn bestelling was beschadigd en is weer retour gegaan, na een paar dagen weer een nieuwe bestelling gehad . Prima geregeld

12 Kombuisweg Amsterdam 1041 AW

À propos de Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.

Avis sur Kiyoh