Bestellen via de site is gemakkelijk, de prijzen zijn goed, alles is er en morgen in de brievenbus, nou ja....;-) Een opmerking: ik had bij de laatste bestelling 3 flessen, die kwamen in een doos voor 12, da's misschien wat erg ruim.
Prima snelle levering, keuze uit een breed assortiment.
Ik koop al jaren bij drankdozijn ben tevreden, krijg altijd wat ik bestel voor een goede prijs en op tijd.
Bestelling helaas moeten ophalen bij een afhaalpunt. Auto moeten lenen aangezien het om dikke 25kilo ging (2 dozen). Ophaalpunt is 7 kilometer verder op. Bestelling is niet eens thuis aangeboden, maar meteen naar afhaalpunt gegaan. Drank is Top zoals altijd, goed verpakt voor de bezorging. Alleen de afspraken mbt bezorging kunnen een stuk beter.
Beste Marco, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan bij de aflevering van uw bestelling, mijn excuses hiervoor. Wij hebben hiervoor een klacht ingediend bij PostNL. Zodoende wordt de bezorger aangesproken op zijn handelswijze en ontvangt hij hier een persoonlijke aantekening van in zijn dossier. Dit zou moeten resulteren in een verbetering van de werkwijze. Hopelijk zal dit in de toekomst niet meer gebeuren. Met vriendelijke groet, Team DrankDozijn
Revue originale
Bestelling helaas moeten ophalen bij een afhaalpunt. Auto moeten lenen aangezien het om dikke 25kilo ging (2 dozen). Ophaalpunt is 7 kilometer verder op. Bestelling is niet eens thuis aangeboden, maar meteen naar afhaalpunt gegaan. Drank is Top zoals altijd, alleen de afspraken mbt bezorging zijn niet om naar huis te schrijven.
Beste Marco, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan bij de aflevering van uw bestelling, mijn excuses hiervoor. Wij hebben hiervoor een klacht ingediend bij PostNL. Zodoende wordt de bezorger aangesproken op zijn handelswijze en ontvangt hij hier een persoonlijke aantekening van in zijn dossier. Dit zou moeten resulteren in een verbetering van de werkwijze. Hopelijk zal dit in de toekomst niet meer gebeuren. Met vriendelijke groet, Team DrankDozijn
Snelle levering, veel keuze op site.
Als je wat besteld is het ook de volgende dag perfect.
Super geleverd, correct zoals altijd
Levert snel is goedkoop
Snelle levering. Fijne webshop
Aanvankelijk was ik terughoudend om hier te bestellen, maar na een aanbeveling van een vriend besloot ik het toch een kans te geven. Nu, met tientallen bestellingen achter de rug, kan ik met trots zeggen dat ik een vaste klant ben geworden. De snelle levering en het uitgebreide assortiment zijn absoluut pluspunten die mijn ervaring hier hebben verbeterd. Helaas zijn er ook enkele minpunten. Zo is het jammer dat ik geen reviews kan achterlaten bij de dranken die ik bestel. Ik vind het altijd fijn om mijn ervaring te delen en anderen te helpen bij hun keuze. Daarnaast is er een kleine kink in de kabel wat betreft het winkelmandje. Het lijkt soms sneller geleegd te worden dan ik zou willen, waardoor ik producten kwijtraak. De voordelen wegen zeker op tegen de nadelen. Ik kijk uit naar nog vele bestellingen en hopelijk worden de kleine verbeterpunten in de toekomst aangepakt. Kortom, een aanrader voor iedereen die op zoek is naar gemak, snelheid en een gevarieerd aanbod!
Bij een bestelling zaten er 2 flessen te weinig in de doos. Zeer goed opgelost! Overigens in de laatste jaren nog nooit meegemaakt. En ik bestel bijna maandelijks.
Perfect geleverd, altijd op tijd, en mega keuze.
Keurig op tijd, zonder problemen, geleverd.
Uitzoeken, bestellen en dan is het geleverd binnen 2 dagen
D12 heeft een uitgebreid assortiment, schetpe prijzen, aantrekkelijke aanbiedingen en snelle levering
Goed
goede site tegen betaalbare prijzen
Super webshop voor je borreltjes.
Niet op tijd geleverd. Daardoor kon ik het niet meer ophalen omdat ik in de buitenland ben. Kan het ook niet retouren. Hele slechte service nooit meer bestellen hier.
Beste Kadir, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat het pakket niet op tijd is afgeleverd, waardoor u het pakket niet meer kon ontvangen, onze excuses hiervoor. Wij hebben het pakket voor u retour gemeld, zodra wij het pakket retour hebben ontvangen nemen wij contact met u op voor het inplannen van een nieuwe levering of een terugbetaling. Met vriendelijke groet, Team DrankDozijn
Vaak wordt de bestelling al de volgende dag geleverd. De prijs is veel goedkoper dan bij andere leveranciers. Absolute aanrader
snel en prima
Doen wat zij toezeggen.
Super
Ik bestel hier vaker de drank voor als we een feestje hebben. Altijd snel geleverd en zeer goed verpakt!
Orders snel bezorgd en prima in orde
12 Kombuisweg
Amsterdam 1041 AW
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.