Geweldige klantenservice!

Het bestellen en betalen ging super simpel en ook de updates en verzendbevestiging waren goed. Het ging echter mis met de bezorging door PostNL. Omdat het een cadeau was, heb ik met de klantenservice gebeld om te vragen naar de opties. Drankdozijn heeft een nieuwe fles whisky rechtstreeks naar de jarige gestuurd! Echt goede service!

• Ik ben: Eerste keer klant

Top service en snel geleverd. Beter dan de gall en gall

• Ik ben: Eerste keer klant

prima uitvoering van deze order.

snel compleet verzorgd

• Ik ben: Vaker klant geweest

Klasse, snelle levering, goed geregeld.

Geweldig.

Zeer goede service en niet duur. Zeker een aanrader.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goede prijs en snel geleverd. Ik kom weer terug!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Interessante prijzen en prima en snelle service

• Ik ben: Vaker klant geweest

Klantgericht, snelle levering, eerlijke prijzen,

De aanhef omschrijft volledig waarom ik tevreden ben met deze leverancier. De dag en tijdstip van afleveren van bestellingen is aan te passen aan de wens van de klant. Gewoon zoals het "hoort".

• Ik ben: Vaker klant geweest

heel tevreden snelle levering en niet te duur

bestel graag mijn drank hier snelle levering niet te duur

Alles perfect geregeld

Aĺles goed geregeld, alleen de bezorger gaf aan dat wij niet thuis waren, het geen niet waar is, special thuis gebleven, ook geen kaartje op de mat. We hebben zelfs een tweede bel i.d. vorm van een hondje die bij alles aanslaat. Een digitaal berichtje gehad dat het pakket bij de Spar bezorgd was. Speciaal naar de Spar gegaan maar was er nog niet. Met een weekend er tussen en nog 2 dagen later weer bij de Spar. Had het net zo goed bij ons af kunnen leveren.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goede prijs, snel geleverd.

• Ik ben: Eerste keer klant

keurige prijzen en super verzonden.

De keus is reuze, feestje wordt zo betaalbaar. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Wij hadden champagne besteld, helaas niet alles op voorraad maar het contact met drankdozijn.nl hebben wij als zeer prettig ervaren. Duidelijk en correct, service gericht en meedenkend. Wij bestellen weer graag bij drankdozijn.nl.

Altijd super geregeld

Elke keer snel in huis en goede prijzen/aanbiedingen.

Redelijk

Goeidag Mijn ervaring is dat ik veel koop in uw winkel En nooit e kreeg een korting Of een coupon

• Ik ben: Vaker klant geweest

Prima levering zoals altijd.

Precies zoals je hoopt en inmiddels verwacht.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Zoals altijd super. Mooie prijzen en snelle levering

Heel vaak voor mijzelf en vrienden besteld en altijd goede ervaringen. Ruime keuze en goede prijzen.

Aanrader

Bijzonder snelle en goede service tegen scherpe prijzen

Top producten top geleverd

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.