Great online store

Excellent selection and prices. In addition, delivery has always been quick and on time!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goeie prijs kwaliteit. En snelle levering.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Groot assortiment, snelle levering, mooie prijs

Zoals altijd een snelle levering tegen een goede prijs. Op naar de volgende bestelling.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Vandaag besteld, morgen in huis.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Prima prijzen en snelle en correcte levering

Mooi dat je een bezorgmoment kunt aangeven

• Ik ben: Vaker klant geweest

Hele duidelijke website en een super service. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Prima.

Ondanks de soms mindere recenties van de balvenie american oak vind ik hem gevaarlijk smakelijk. 1 glas wordt al snel een 2e enz, drinkt lekker weg. ;). Complex nee, lekker dubbel ja., aanrader... zeker.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Ruime voorraad en snelle levering (2 dagen)

Luister goed, Drankdozijn. Als je zegt: "voor 21.00 besteld, morgen in huis" doe dat dan ook. Ik kreeg mijn bestelling de 2e dag. Ik zat de eerste dag de hele tijd in spanning te wachten. Uiteindelijk las ik in de PostNL-mail dat de bezorging de volgende dag komt. Ik wil jullie op het hart drukken, adverteer niet met die slogan. Je bent afhankelijk van een 3e partij (de bezorger) en je kan het niet waarmaken. Het is niet erg als het 2 dagen duurt, dat is nog steeds een snelle levering. Maar zeg niet: "morgen in huis". Creëer niet dat verwachtingspatroon. Ik zeg het nog een keer, wees betrouwbaar, zeg dat de levertijd 2 dagen is. Met vriendelijke groet, Simon

• Ik ben: Eerste keer klant

eerder aangeven wat de verzend kosten zijn.

ik vond de verzendkosten beetje raar opeens. Stond vanaf 150,- geen verzend kosten dit was toen toch veel lager

Snel en netjes geleverd

snelle correcte levering

mijn merk whiskey snel leverbaar

• Ik ben: Vaker klant geweest

heerlijk drankjes, prima prijzen, snelle service.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snelle levering, uitstekende wijn!

Voor de 2de maal besteld bij drankdozijn en wat een snelle en fijne service. De wijn (rood, wit sauvignon en chardonnay) viel erg in de smaak bij onze gasten, mooie prijs. Ik ga hier veel vaker bestellen!

Slecht

Slechte communicatie over rommelig verlopen levering die over een te lange periode incompleet geleverd werd. Twee keer niet geleverd op aangeven dag. Uiteindelijk niet alles ontvangen. Vertrouwen tot 0 gedaald.. Echt slecht.

Kwaliteit

Goeie aanbiedingen

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snelle levering, lekkere fles!

• Ik ben: Eerste keer klant

Snel, correct en goed geprijsd

Zeer ruim assortiment, goed geprijsd en altijd snelle levering

In een woord: Prima!

Alles, op 'TE' grote dozen na, "positief"!

Correct

Door een miscommunicatie bij het afhaalpunt slechts 1 doos geleverd. Na contact klantenservice Drankdozijn vlot en correct opgelost.

Correct

Gewoon goed

Jammer dat je zoveel moet bestellen om van je verzendkosten af te komen.

Eigenlijk had ik een 11 willen geven

Gewoon top snel geleverd gaat altijd goed nooit schade of wat dan ook.

Super goed

Besteld, werd netjes en snel geleverd

• Ik ben: Vaker klant geweest

Doen wat ze beloven, snel geleverd en scherpe prijs

Niet alleen een scherpe prijs (misschien wel de beste op het internet) maar ook snel geleverd en prima verpakt. Gewoon top !

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.