Snel geleverd, keurig verpakt, duidelijke website, goede communicatie inzake levering. Mooie aantrekkelijke prijzen Wel jammer dat je pas bij € 150 of 12 flessen gratis verzending krijgt

• Ik ben: Eerste keer klant

Perfect op tijd geleverd wat ik had besteld

goed geholpen zoals ik al langer gewend ben

Heel goede servies

Snel en breede selectie

Goed en snelle levering

Altijd goede kwaliteit

helemaal goed gegaan

Voordlige keuzes en goed afgehandeld

Bestelling vlot verwekt

goede service snelle levertijd

gewoon goed

Supersnelle levering!

Buiten een supersnelle levering heeft Drankdozijn ook nog eens super aanbiedingen!

uitstekend

goede service ,levering uitstekend

• Ik ben: Vaker klant geweest

Overzichtelijke website, goede informatie en leuke aanbiedingen. Snelle levering.

• Ik ben: Eerste keer klant

Hele goede service en snelle levering.

Ik had een verkeerd adres gekozen als bezorging s adres. Daar kwam ik na betaling pas achter. Ik heb gebeld en een hele vriendelijke mevrouw heeft het probleem gelijk opgelost. De bestelling kwam de volgende dag op het juiste adres in perfecte staat aan. Zeer professioneel.

prima!

stevige doos, alles goed/veilig verpakt. prijs is prima. als ik dan wat te zeuren moet hebben: producten die in de "aanbieding" zijn waar dan €0,50 korting op zit. dat komt een beetje misleidend over. maar aangezien de basis prijs al redelijk scherp is wel te begrijpen.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goede whiskey voor een zachte prijs

Prima zachte whisky voor een zachte prijs

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snel, betrouwbaar en brede keus

Diverse malen mijn whiskey hier besteld. Bevalt prima.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Prima prijzen, en snel bezorgd

Vandaag besteld, en morgen in huis. En dat voor een nette prijs.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goede prudukten.. Alleen de levering kan beter

Goede producten alleen leveren kan beter via post nl

Perfecte en snelle service

Perfect en snel!

• Ik ben: Eerste keer klant

Snelle service en prima verpakt in een doos. Goeie site met een ruime keus....aanrader!

Ondergewaardeerde Whisky

Ik ben niet zo van het schrijven van reviews, voor deze maak ik graag een uitzondering! Al minstens 40 jaar drink ik met veel genoegen mijn whisky's, dat zijn er enorm veel geweest en in allerlei soorten en smaken. Natuurlijk heeft een bepaalde smaak de voorkeur, dat wil niet zeggen dat de rest er dan niet meer toe doet. Als het goed is blijf je wisselen en zoeken naar steeds weer die mooie verrassing. Tijdens mijn blijvende zoektocht koos ik dit keer voor de Monkey Shoulder. Het werd één van de grootste positieve verassingen tot nu toe. Dat hij is samengesteld uit drie hele fijne malt whisky's is een gegeven, dat maakt hem in dit geval zeker niet minder dan een (echte) malt! Na het openen is het raadzaam hem even tot zichzelf te laten komen, na een kwartiertje open te hebben gestaan komt de Monkey goed op de neus, mooie soepele drinkbare whisky, die het niet moet hebben van een overdaad aan karamel. Deze amberkleurige jongen is zeker niet voor alleen beginners bedoeld. Ik heb al veel kennissen weten te overtuigen van deze, naar mijn begrip, behoorlijk onder gewaardeerde Monkey Shoulder. De flessen zijn ook nog eens voorzien van een uniek grappig embleem. Prijs /kwaliteit is helemaal bijzonder, gun je zelf eens deze zeer verfijnde niet te versmaden whisky, hij zal je verrassen!

Helemaal in orde!!

Makkelijk bestellen, en verpakt in een hele stevige verpakking.

Snelle correcte levering

De prijzen zijn veel beter dan bij de reguliere slijterijen. Altijd volgende dag al geleverd. Nog nooit problemen gehad

Prima, altijd goed.

Voorraad goed, weinig out off stock Goede variatie in aanbiedingen Zie geen blackadder in assortiment

Zeer ruim assortiment

Snelle levering en mooie prijs

Zeer ruim assortiment

Snelle levering en mooie prijs

• Ik ben: Eerste keer klant

Jammer van de verzendkosten anders had ik veel vaker besteld.

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.