snel in huis

perfect

• Ik ben: Eerste keer klant

Ik vindt dat jullie het geweldig doen , snelle levering en netjes verpakt . Van mij een dikke .

Goede webwinkel

Goed prijzen. Snelle levering

• Ik ben: Eerste keer klant

Ruime keuze, snel geleverd.

Ik ben tot nu toe erg tevreden over mijn bestellingen bij drankdozijn.nl. Ik ben hier voor het eerst terecht gekomen omdat ik een specifiek drankje zocht en dit zo'n beetje de enige plek was waar ik die kon vinden. Ben ook erg blij dat de levering altijd zo snel is. Enige puntje van kritiek is de grote dozen. Voor 2 of 3 flessen krijg ik een mega doos waar er 9 inpassen, wat ik een beetje overbodig en zonde vind. Maar kan me voorstellen dat het lastig is om verschillende maten te leveren op een manier waarop de flessen heel blijven.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Super snelle levering. En de prijs kwaliteit is toppie. Vergelijkingen gemaakt met andere sites, en dan is drank dozijn de goedkoopste.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snel en op tijd. Leuk dat deze rum via internet te verkrijgen is.

Niet duur en hele snelle verzending

- Goede prijs/kwaliteit - De volgende dag hadden we het al in huis - Goed/steving verpakt - We waren al blij dat het op voorraad was (bij diverse Gall en Gall filialen al even uitverkocht namelijk)

• Ik ben: Eerste keer klant

Prima, altijd snel geleverd.

Goede winkel, jammer van hoge verzendkosten maar dat is het leven.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Op juiste plek en aangegeven tijd geleverd . Goed geprijsd en top verpakt ! Dank

Scherp geprijsd- snelle levering

Altijd goed

Helemaal perfect

Mijn bestelling is superfijn op tijd bezorgd en helemaal naar tevredenheid afgehandeld.

goeie en snelle service

mooi bedrijf met goeie aanbiedingen

goeie en snelle service

mooi bedrijf met goeie aanbiedingen

Alles prima

Groot aanbod, goede prijzen en levering zoals verwacht.

UItstekend!

Prompte levering zoals beloofd, echt ongelooflijk! En super goede whisky! Een tien met een griffel.

Steengoede levering

Besteld en snel geleverd in 'n stevige doos. Tot de volgende keer!

Topservice

Snel geleverd en goede prijzen!

goede keuze snelle levering

veel keuze voor nette prijzen.snelle levering.

• Ik ben: N.v.t.

Ruime sortering , makkelijke website, keurigverpakt snelle levering

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goed prijs en snelle levering

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.