Perfecte klanten service!

Nadat mijn pakket onterecht retour werd gestuurd door postnl, werd er meteen contact met mij opgenomen om hem opnieuw te sturen. Daarna is mijn 2de pakket kapot gegaan bij postnl en is mij niks laten weten door hun. Ik had postnl gebeld en die zeiden dat ik bij de verzender moest zijn. Drankdozijn heeft direct contact opgenomen met postnl en aangeboden om mijn pakket nogmaals opnieuw te versturen of mijn geld terug te storten als ik dat wou. Ik heb toene gezecht dat ik hem toch nog een keer wou, en ze hebben hem direct die dag verstuurd! Heel slecht van postnl maar perfect opgelost en gehandeld door drankdozijn! Hier ga ik zeker vaker bestellen! Alleen dan hopelijk niet via postnl.

Toppie

Snelle bezorging, goed verpakt

• Ik ben: Eerste keer klant

Duidelijke afspraak,fijn om het zo te doen.

Snel, redelijk voordelig

Snelle aflevering. Prijs is vriendelijk,

Snelle levering!

Heel fijn dat er zo snel geleverd wordt als ook beloofd! :-)

• Ik ben: Eerste keer klant

Ik vind het altijd heel goed en de prijs ook dat vind ik wel het belangrijkste op dit moment. Ik vind het heel goed.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snelle levering en super goed koop,top.

aanrader

Vlotte site, eenvoudig zoeken, uitstekende prijzen en vaak nog betere aanbiedingen, snelle levering, niet te veel spam (1x mail per week). Eigenlijk niks negatiefs te bedenken.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Alles was naar wens, en op tijd geleverd

• Ik ben: Vaker klant geweest

Is gewoon een bedrijf waar je op kunt rekenen.

Bestelling altijd goed verzorgd. Maar zou een klant als ik wel eens een kleine korting of zo kunnen heven

• Ik ben: Vaker klant geweest

perfect geregeld en lage prijs!

Verzending ging prima en veel geld bespaard op Drambuie en Jagermeister.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Prima levering tegen prima prijs

Drankdozijn levert drank tegen scherpe prijzen.

Goeie whiskey

goede prijs/kwaliteit

goede prijs/kwaliteit verhouding van de wijn, goed verpakt en snel geleverd

Keurig verpakt.

Netjes op tijd bezorgd.

Amazing product, horrible delivery

Ordered one week in advance for Saturday, stayed at home entire day, package got delivered at the post nl punkt.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Top service en ook nog een scherpe prijs!

Al meerdere malen een bestelling gedaan. En altijd een zeer snelle levering. De bestelling wordt in een uitstekende verpakking geleverd (de flessen zijn goed beschermd).

Prijsvriendelijk, snel en goed

Snelle levering en goed verpakt, netjes verzorgd. Ook de prijs is zeer concurrerend.

top!

Drankdozijn is altijd netjes en snel met leveren. Leuke aanbiedingen en zo en zo al netjes aan de prijs.

Ruime keuze, goede prijs, snel bezorgd

Ruime keuze, goede prijs, snel bezorgd

Geweldig !

Goede website, de medewerkers reageren direct bij vragen, snel verzonden, goed verpakt zodat de kans op schade erg klein is . En dat allemaal voor voordelige prijzen. Ik zeg vooral doorgaan !

• Ik ben: Vaker klant geweest

vlotte service en goede afhandeling

Zeer tevreden prijs/prestatie

Product zoals beschreven

Het duurde even wat langer voordat de bestelling aankwam maar dat lag aan post N.L

Alles duidelijk en snel

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.