Goed prijs en snelle levering

• Ik ben: Eerste keer klant

Scherpe prijzen met een super en snelle service !

Drankdozijn heeft over het algemeen hele scherpe prijzen waarmee de verzendkosten ruim worden gecompenseerd - zelfs bij het bestellen van 1 fles kan dat al het geval zijn t.o.v. de Slijterij op de hoek. De website is snel en overzichtelijk met veel wekelijkse aanbiedingen. Verzending is altijd snel, meestal volgende dag geleverd. Ik zoek niet verder want Drankdozijn doet en levert alles wat ik wil.

Hele goede ervaring,

Snelle levering en zorgvuldig verpakt

Goede service, snelle levering

Zeer klantvriendelijk

Er was twee iets mis gegaan met de verzenden van de post nl en ondanks dat zij er niks aan konden doen kreeg jk een tegoed bon voor een gratis bezorging Zeer nette service en vriendelijk

Snelle levering, goede prijzen

Zelfs in deze drukke tijd de volgende dag bezorgd. Stevig verpakt in een grote doos. Prima service, prima prijzen.

Voordelig, snelle levering

• Ik ben: Vaker klant geweest

Webshop maakt belofte waar !

TOP, superduidelijke gebruikersvriendelijke site met heel veel keus. Bestelling de volgende dag bezorgd in een hele doordachte verpakking. Ga in de toekomst vaker bestellen.

Ruime keuze

Ruime keuze snelle levering

Vervelende dozen

Wijn en website dik in orde. De megagrote dozen vind ik heel vervelend. Normaal leg ik wijndoosjes van 6 stuks in m’n kelder. Nu alles moeten uitpakken.

• Ik ben: Eerste keer klant

Super snel geregeld en geleverd.

Fijn om wat te bestellen, duidelijk vervolg van de order. Uiterst scherpe prijs. Correcte afhandeling, voor herhaling vatbaar.

Vlotte en solide levering

Ik word gevraagd een review te leveren. Dan zijn er verplichte velden zijn die ik zogenaamd vrijwillig invul, maar wel MOET verklaren die vrijwillig beschikbaar te stellen voor verwerking. Krijg het gebrek maar, Kiyoh Reviews en/of opdrachtgever: Tegenwoordig liggen gegevens van miljoenen zomaar op straat. Ik kan trouwens niet eens leestekens invoeren. wat een baggersite!

Vlotte en solide levering

Ik word gevraagd een review te leveren. Dan zijn er "verplichte velden" zijn die ik zogenaamd "vrijwillig" invul, maar wel MOET verklaren die "vrijwillig" beschikbaar te stellen voor verwerking. Krijg het gebrek maar, Kiyoh Reviews en/of opdrachtgever: Tegenwoordig liggen gegevens van miljoenen "zomaar" op straat.

• Ik ben: Eerste keer klant

Snelle verzending en goede prijs!

Snelle verzending en goede prijs!

Vlotte en solide levering

Ik word gevraagd een review te leveren. Dan zijn er "verplichte velden" zijn die ik zogenaamd "vrijwillig" invul, maar wel MOET verklaren die "vrijwillig" beschikbaar te stellen voor verwerking. Krijg het gebrek maar, Kiyoh Reviews enof opdrachtgever: Tegenwoordig liggen gegevens van miljoenen "zomaar" op straat.

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.