Snel en betrouwbaar

Bestellingen worden snel en goed verpakt verzonden. Drankdozijn is echt een aanrader.

Geweldig en snelle levering

Volgende dag mijn bestelling ontvangen. Tot de volgende x

eerste keer en perfect

het was de eerste keer voor de jaarlijkse ardberg en is rap en veilig geleverd voor een eerlijke prijs

• Ik ben: Eerste keer klant

Zeer snelle levering, mooi verpakt

X

• Ik ben: Eerste keer klant

Goed overzicht om bestelling te plaatsen, ruime keuze en snelle bezorging. Wel jammer dat je hebberig wordt als je zoveel lekkers ziet.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goed product, binnen 24 uur geleverd en professioneel verpakt. Zeer betrouwbaar.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snel besteld en snelle levering. Perfecte service.

Altijd goed!

Goede prijs voor een goed product. Snelle bezorging en stevig verpakt.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Nette prijs, vlot geleverd, goed verpakt.

Bestellen en betalen gaat makkelijk en levering is vlot.

• Ik ben: Vaker klant geweest

super goed en precies op tijd

Super keuze gemaakt, de goedkoopste die er was en perfect op tijd geleverd. Hulde

• Ik ben: Vaker klant geweest

Prima alles is goed geregeld

Bestellen gaat eenvoudig en de bestelling wordt snel geleverd. De flessen worden goed verpakt.

Goed en betrouwbaar.

Al meerdere malen een bestelling gedaan. Als oudere wat huiverig voor online bedrijven. Maar Drankdozijn.nl is prima.

Op tijd binnen Topp

18+ voor alcoholvrije limonadeflessen van Monin

Met mijn familie bestellen we regelmatig bij Drankdozijn limonade flessen van Monin voor in de koffie of om ook echt een lekker verfrissend drankje van te maken. Dat scheelt weer verzendkosten en als we meer bestellen, hebben we ook meer korting. Het verloopt eigenlijk altijd top! Ze worden heel netjes in een kartonnen doos met vakjes opgestuurd, waardoor ze heel aankomen. Persoonlijk vond ik het was vreemd dat we ons ID moesten laten zien voor alcoholvrije flessen, maar dat zal standaard zijn bij elke bestelling vermoed ik. Desondanks vind ik het niet storend, maar het is een verbeterpuntje.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Door het contact,snelle levering,en de verpakte spullen ben ik zeer tevreden.

Super service.

• Ik ben: Vaker klant geweest

De snelle service en geweldige verpakking springen in het oog!

Uitmuntend !!

Beste prijs, snelste levering : TOP !!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Altijd snerl en accuraat.

Gemakkelijk, goed verpakt en vaak voordelig.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Na een eerdere slechte ervaringnu top geholpen. Telefonisch contact gezocht of voorraad voldoende was (ivm eerdere ervaring) en afspraak gemaakt dat t direct verstuurd zou worden. In 1 woord: top! en ook bevestiging gehad. PostNL maakte er wel weer een zooitje van, pakket had plots een dag vertraging wat héél slecht uitkwam maar daar heeft Drankdozijn geen schuld aan. DPD is wat betrouwbaarder dus misschien het overwegen waard.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Alles snel en netjes verpakt opgestuurd

Ik had smaakjes besteld voor in de koffie

Betrouwbaar en snel

Hier al meerdere malen besteld en altijd snel geleverd. Goed verpakt en conform afspraak.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Altijd besteld bij jullie maar gaat misschien wel stoppen

3 weken terug waren 1 ltr flesse famous grousse 17,95 heb gebeld kunnen jullie wat met de prijs doen??, neem er altijd 12 af. Maar nee hoor, week later waren ze 18,95 heb ik er maar 9 besteld. Nu weer een week laterzijn ze 16,95 . Dus ik voel me knap opgelicht.om het maar netjes te houden. Volgende keer ga ik eerst elders kijken. Was altijd tevreden, maar nu niet meer.

Prima zaak!

Geweldige service. Direct contact na pech -beschadigde verpakking- tijdens levering waarop in no time herlevering. Oh ik zou bijna de mooie aanbiedingen vergeten.

Fijn

Alles ging goed

snel & niet duur !

binnen 1 dag al binnen tegen laagste prijs.

Bedrijfsgegevens

Kombuisweg 12

1041 AW Amsterdam

085 111 0606

[email protected]

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.