Snelle levering, goede service

Ik had op vrijdag nog snel een bestelling gedaan, zaterdag mijn bestelling ontvangen. Bij het openen van de doos bleek een glas uit een cadeauverpakking whisky gebroken te zijn, na contact met de klantenservice had ik de meteen de volgende dag een vervangend exemplaar in huis!

Snel, veel en goed!

Snelle levering, veel keuze, goede website en kwaliteit.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Great Champagne, Great Price, Overnight Delivery!

An outstanding service in delivery, price, and product. Bollinger delivered the next morning, "what more can you want?"

• Ik ben: Vaker klant geweest

Excellente service, eerlijke prijs, goede communicatie

Ben reeds jaren klant. Nooit teleurgesteld in service of prijs.

Alles prima geregeld

• Ik ben: Vaker klant geweest

Op tijd en netjes verpakt, PROOST!

Snel geleverd en je hoeft zelf niet te sjouwen :)

Zeker voor herhaling vatbaar

Zeer scherpe prijs, gebruiksvriendelijke website en snelle levering. Meer kan je denk ik niet wensen!

Fijne online-slijterij

Alle soorten drank tegen scherpe prijzen en regelmatig bijzondere aanbiedingen van dranken die niet overal (meer) te verkrijgen zijn.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goed assortiment en snelle levering

Blij

• Ik ben: Eerste keer klant

Niet geleverd wat er was besteld, uiteindelijk wel goed opgelost

Niet geleverd wat er was besteld, uiteindelijk wel goed opgelost. Eerst mail gezonden, geen goed voorstel bij 'nabellen' wel een goed voorstel.

leveringen OK, geen klachten

duidelijke website, goed assortiment snelle levering (meestal al na 1 dag) leverdatum zelf te bepalen, is prettig verpakking OK nog nooit gebroken flessen geleverd gekregen (Post.nl)

Goed en verantwoord

Breed aanbod, leuke aanbiedingen en prima verwerking. Aandacht voor niet leveren onder 18, al doet de bezorger daar wat luchtig over

zeer tevreden

snelle service scherpe prijzen leuke aanbiedingen

• Ik ben: Vaker klant geweest

Niet duur. En perfect geleverd en verpakt.

Siropen zijn lekker van smaak. Heb er ook niet veel van nodig.

• Ik ben: Eerste keer klant

Veel keus en snelle levering

Prima en lekker

• Ik ben: Eerste keer klant

Makkelijk bestellen, gunstig geprijsd, goede service voor het zelfde produkt

Snel bestellen online, zeker als je al een account hebt. Dit keer ging het even fout met de leverdatum. Maar na 1 telefoontje met Drankdozijn werd een (snelle!) nieuwe leverdatum gepland. Prima klantenservice, een pluim waard!

Veel keuze's

In één woord "PRIMA"

De laagste prijzen en snelle en correcte levering

De laagste prijzen en snelle en correcte levering

Top service!

Een dikke 10

• Ik ben: Vaker klant geweest

Ruime voorraad tegen scherpe prijzen.

Ruime voorraad tegen scherpe prijzen. Snelle levering :)

• Ik ben: Eerste keer klant

Petje af Allemaal goed en netjes op tijd afgeleverd. 1 nadeel bij aflevering wordt het maar gewoon neer gezet en geen handtekening gegeven dus ik kan ook zeggen het is niet afgeleverd Is maar dit ligt niet aan drankdozijn maar aan PostNL.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Ik koop graag bij drankdozijn

Goede prijzen, levering en service.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Zeer goede verpakt en snelle levering!

• Ik ben: Eerste keer klant

Lekkere whisky's voor een (h)eerlijke prijs

Duidelijke site met veel keuze voor een zeer voordelige prijs. Alles snel verzonden, klein minpuntje erg grote doos wat niet erg milieuvriendelijk is mbt vervoer.

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.