2 wiskey smaken heerlijk!

Alleen de levering ben ik niet tevreden over. Post NL zegt dat je thuis moet blijven voor de ontvangst, en uiteindelijk komen ze niet op dagen.

kado voor ontvanger

de whisky fles wad ene kado.voor ontvanger. De persoonlijke bericht is niet ontvangen door ontvanger. Hij wist niet eens wie de afzender was.

Snelle levering .En Goede prijzen

Super snelle levering

Vaak heb ik mijn bestelling binnen twee dagen binnen Alleen heel jammer dat we de Malibu black en Malibu red niet bij jullie kunnen bestellen Erg mooie aanbiedingen Wij blijven klant

Erg goed

Wordt op tijd bezorgd.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snelle en eenvoudige bezorging. Let wel op, voor 1 product krijg je een vrij grote doos mee.

smooth whiskey

i used energy drink as mix with this whiskey and i was surprised . smaak is very good and no headache next day

• Ik ben: Vaker klant geweest

Super service. Ook als je bestelling bij Post nl zoek raakt krijg je zsm een nieuwe bestelling toegestuurd.

• Ik ben: Vaker klant geweest

netjes en op tijd geleverd.

De bestelling vlotjes gedaan en optijd geleverd!

Heerlijke siroop

Snelle en correcte levering van diverse siropen. Erg tevreden over de smaak.

• Ik ben: Eerste keer klant

Goed geleverd tegen een leuke prijs

Jullie hebben jullie prijzen scherp en leveren goed. Dus een echte aanrader!

• Ik ben: Eerste keer klant

Mooie aanbiedingen met goede prijs en altijd prompte levering!

Veel goede aanbiedingen tegen scherpe prijzen

Elke keer geweldig!

Ik bestel hier regelmatig omdat de prijzen meestal de beste van Nederland zijn. Assortiment is goed, al zou ik wel wat meer bourbons willen zien. Leveringen zijn altijd op tijd en alles is goed verpakt.

Snel zoals beloofd

Verder niets

Prima.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goede kwaliteit en goed, snel geleverd

Werd op tijd bezorgd en stevig verpakt. 100% tevreden.

• Ik ben: Eerste keer klant

Gewoon goed zoals het hoort te zijn.

Graag niet na iedere aankoop dit geleuter!!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snel geleverd en voor een scherpe prijs

Bezorging is top en snel.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Had ik maar eerder geweten!

Veel goedkoper dan in de winkel, zelfs als ik de verzendkosten meereken. Snelle service, goede aanbiedingen en snelle, goed en stevig verpakte, levering!

• Ik ben: Eerste keer klant

Op tids bezorgd, maar zonder briefje.

Ik had een flesje metaxa naar mijn broer gestuurd in België, met een briefje.. online ingevuld... dat hij wist dat het van mij kwam. Drank was netjes op tijd bezorgd, maar hij wist niet van wie, omdat het briefje er niet bij zat. In het verleden had ik al goede ervaring met mijn nederlandse privé bestellingen.

• Ik ben: Eerste keer klant

Zeer goed verpakt en snel geleverd

Zeer snelle levering en goed verpakt

• Ik ben: Vaker klant geweest

Snelle levering maar helaas kan geen punten sparen

Vandaag besteld morgen in huis super veel keuzes en zeker goedkoper dan andere drankhandelaren maar helaas geen spaarprogramma

• Ik ben: Vaker klant geweest

Prima prijzen en snelle levering!

Regelmatig is de drank die wij bestellen in de aanbieding. Dat betekent dus een prima voordelige prijs en de drank wordt een dag later al geleverd!

Supersnel en goed verpakt

Afhandeling van mijn bestelling was top!

• Ik ben: Eerste keer klant

Altijd goede en snelle levering!

Altijd goede en snelle service! Bij Drankdozijn is het voordeel dat als je in de avond besteld ze ook echt hun best doen het zo snel mogelijk met de post mee te geven.

Kombuisweg 12

1041 AW Amsterdam

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.