• Ik ben: Vaker klant geweest

Goed verpakt en snelle levering.

• Ik ben: Eerste keer klant

Prima spul snel geleverd voor een goeie prijs

Makkelijk te bestellen en zoeken op de website goeie kwaliteit en goed verpakt verzonden voor goeie prijzen

Goed en snel

Erg onder de indruk

Schrijf niet vaak een review, maar was onder de indruk van drankdozijn. Zeer snelle levering. Goede en gebruiksvriendelijke site EN de laagste prijs, vandaar dat ik hier nu mn drank ga bestellen.

Scherpe prijzen, snelle levering

Komt goed verpakt aan. Snel geleverd. Heerlijke wijnen tegen scherpe prijs.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Bestelling conform toezegging geleverd.

Snel voordelig ruim assortiment

Goede website en assortiment Voordelig en snelle levering

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goed, alleen mocht mijn fles wat veiliger ingepakt.

Ik had een fles armand de brinac fles besteld bij drankdozijn. de levering was snel, alleen had ik beter verwacht dan dat de fles los in de doos zat. het is een vrij prijzige fles die van zichzelf al in een houten kistje zit. het zou zonde zijn geweest als het beschadigd zou zijn, misschien volgende keer schuim er bij gooien.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Prettige info en levering. Prijs ook goed. Zou fijn zijn als de prijs constant blijft. 27,50 per fles per 12 flessen levering :-)

Goed en scherpe prijzen

Altijd een snelle levering, wel jammer dat ook (tot) 6 flessen in een grote 12-doos geleverd worden.

makkelijk

Snel besteld en geleverd. Mooie aanbiedingen

zeer snelle levering

perfect

• Ik ben: Eerste keer klant

Ik heb al aardig wat dozen mogen ontvangen, alles word de andere dag geleverd. ik ben zeer tevreden!

Zeer tevreden!

voordelige prijs, goed verpakt en snel geleverd! Wat wil je nog meer...

uitstekend

duidelijke site, eenvoudig bestelproces, snelle levering, stootvrije verpakking...

Gewoon goed

Niet op aan te merken, snelle levering, goede prijzen en goed verpakt geleverd.

• Ik ben: Vaker klant geweest

De verzending geschiedt voortreffelijk, alleen bij bestelling van twee of drie flessen ontvangen wij een reuzendoos. Een kleinere doos zou beter geschikt zijn.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Mijn bestelling werd snel uitgevoerd en geleverd. Van alle stappen wordt je geïnformeerd!

Erg tevreden!

Goede scherpe prijs ten opzichte van andere drankenspeciaalzaken + prima levering.

Altijd super snel!

Drank dozijn stelt nooit teleur. Altijd scherpe prijzen en snelle levering waar geen winkel tegenop kan.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Simpel en snel zoals altijd, bovendien erg goedkoop plus de dozen zijn uitermate geschikt als verhuisdozen!

Goed en eenvoudig

Vind de website erg eenvoudig om je favourite drankjes te zoeken en het aanbod meer dan redelijk. Prijzen zijn ook nog eens aan de gunstige kant.

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.