Eenvoudig gebruik van site en snelle levering

De aanbiedingen van drankdozijn zijn vaak goed en fijn, de site is goed en eenvoudig te gebruiken en de levering is snel en nauwkeurig te volgen

• Ik ben: Vaker klant geweest

Als ik al deze drank moest beoordelen in deze korte tijd was ik nu zo zat als een konijn.

Zeker niet te duur, alles netjes in handige stevige dozen binnen gekregen. Gelukkig ook snel, had nog een aantal flessen nodig voor een feestje, dus die waren ruim op tijd binnen. #nostress :D

Fantastisch bedrijf

Mijn ervaringen met Drank dozijn is erg goed. Keurige snelle levering.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Scherpe prijzen, snelle levering!

Al jaren zijn wij een trouwe klant, mede door de scherpe prijzen . Ook in al die jaren nog nooit een klacht over de levering gehad, altijd keurig netjes op de afgesproken tijd! Dat is bij andere bedrijven wel eens anders helaas, dus wij zijn en blijven tevreden klanten!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Mooie producten tegen een redelijke prijs

Concurrerende producten, mooie collectie Goede en snelle levering

Goed verzorgd

Supper

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering.

Snel en goedkoop

Drankdozijn heb ik op internet gevonden ze hebben lage prijzen en snel thuis geleverd

Snelle, veilige levering.

Gewoon: precies zoals jullie hebben aangegeven. Proces verliep zoals gepland, met zeer mooie en lekkere wiskeys voor ons om van te genieten als resultaat. Dank!

The Kraken besteld. Goede concurerende prijs

good price fast delivery

best price on the market and really fast delivery , thanks

• Ik ben: Eerste keer klant

Goede prijs, snelle levering dus gewoon top

Ik denk dat bovenstaande genoeg is

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goede service en netjes verpakt opgestuurd!!

Perfecte service

Een ruim aanbod en een duidelijke beschrijving bij elk product. Ik ben al jaren een tevreden klant

Snelle afhandeling

Prima aanbieding, snelle afhandeling, prettig

• Ik ben: Vaker klant geweest

Ruim assortiment voor een scherpe prijs

Voor de eerste keer besteld bij Drankdozijn. Groot assortiment, scherpe prijzen en snel en goed verpakt thuis afgeleverd. Hier ga ik vaker bestellen.

• Ik ben: Eerste keer klant

Zeer snelle levering, uiterst goed ingepakt in een zeer functionele verpakking! Een echte aanrader.

• Ik ben: Eerste keer klant

Drankdozijn is betrouwbaar en snel.

Drankdozijn heeft een groot assortiment en daarbij regelmatig heel aantrekkelijke aanbiedingen. Bestellen via de app gaat makkelijk en de levering is betrouwbaar en meestal de volgende dag al. De bestelling is goed verpakt in stevige dozen die goed herbruikbaar zijn.

Prima: goedkoop en snel!

Prima: goedkoop en snel!

Snel geleverd, goede prijs

Blij gevonden te hebben wat ik zocht tegen een scherpe prijs.

• Ik ben: Eerste keer klant

Uitstekende en zeer snelle levering

Gemakkelijke duidelijke website met snelle betaling en levering

• Ik ben: Vaker klant geweest

Supersnel en heel goed geleverd

De bestellingen van mij worden iedere keer heel snel en keurig geleverd. Geen enkel probleem ervaren met het bestellen en het leveren!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Goed assortiment, fijne kortingen en snelle levering

Ik houd wekelijks de Donderdag Deal in de gaten, vaak zit daar wel iets leuks tussen. En dan vul in de doos ook graag met nog wat andere toppers.

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.