snel en spotgoedkoop

De bestelde doos met verschillende tafelwijnen en een fles whisky in het weekend besteld en maandag al geleverd.

• Ik ben: Eerste keer klant

goede verpakking en tijdige aflevering

4 flessen Corenwijn netjes verpakt, correct aangekondigd en tijdig bezorgd op de goede plek. Wat wil je nog meer!

• Ik ben: Vaker klant geweest

Royaal aanbod, scherp geprijd, snelle levering, proost

Top leverancier

• Ik ben: N.v.t.

Keurige afhandeling van een bestelling

Na dat de eerste zending beschadigd was contact opgenomen de volgende dag al de nieuwe zending binnen.

• Ik ben: Eerste keer klant

Top service, snel en goede aanbiedingen

Snel en goede aanbiedingen

• Ik ben: Vaker klant geweest

Correcte en snelle bezorging Verpakking stevig en keurig Hulde!

Geweldige aanbieding

Geweldige aanbieding, goed verpakt en snel verzonden. Hier ga ik meer bestellen in de toekomst!

Top bedrijf

Gewoon zoals het hoort.

Goeie prijs, betrouwbare levering

Ik bestel vaker bij drankdozijn, ze zijn vaak t goedkoopste en leveren snel en in een goeie verpakking

Geweldige service.

Prijstechnisch geweldige aanbieding. Ruim goedkoper dan elders, aan de service niets afgedaan. Prima bestelproces, goede communicatie en supersnel geleverd. Kortom. Klasse!!

• Ik ben: Eerste keer klant

Uitstekende service, goed aanbod en snelle bezorging!

Ik bestel al een tijdje bij DrankDozijn, ben uitermate tevreden met de service, het aanbod en de snelle bezorging.

Top service!

Duidelijke voorwaarden, snel geleverd en deugdelijk verpakt.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Prima levering van een prima product

Deze aanbieding van De Rochenac cognac kon ik niet laten staan. Ik ken de kwaliteit, dus de keuze is snel gemaakt. Verder was de levering ook erg snel en goed. Dus, OK.

zeer ruime keuze.

Als wodka liefhebber wil ik regelmatig experimenteren met de vele soorten en merken wodka. D12 heeft een zeer uitgebreid assortiment waaruit je kunt kiezen. De levering gaat altijd zeer snel, onlangs op zondag besteld en op de maandag erna geleverd. Veel webshops beloven een snelle levering maar komen die vaak niet na. D12 maakt de snelle levering altijd waar. Het gemak om je bestelling thuisbezorgd te krijgen maakt dat ikeen vaste klant van D12 ben.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Bestelling snel en goed verpakt geleverd

Enig puntje van verbetering. Je kan een berichtje voor de ontvanger toevoegen. Deze staat helaas op een soort orderbon en valt geheel in het niet en is in mijn geval ook niet gelezen omdat de ontvanger dacht dat de bon er per ongeluk bij zat. Verder gewoon goed, precies zoals het hoort. Snel verzonden goed verpakt.

Ga zeker vaker bestellen

Snelle levering grote keus en verrassande wijnen

Snel in huis super !

• Ik ben: Eerste keer klant

Snelle levering , en voor prima prijs

• Ik ben: Eerste keer klant

Leuke webshop, groot assortiment en snelle levering, 1 minpuntje: er staat heel groot ‘drankdozijn’ op de doos, dat is niet erg discreet!

Gewoon goed

Prima site. Snelle levering. Af en toe goede aanbiedingen

Goed als altijd

Goede sortering/prijs en snelle levering

Snelle levering top

Top kwaliteit voor een goede prijs

Conform afspraak

perfect

alles snel geleverd, goede prijs

• Ik ben: Vaker klant geweest

Prima prijzen en snelle levering.

Prima prijzen en snelle levering.

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.