Laden reviews...
Laden reviews...
4,022 recensioner under de senaste 12 månaderna
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Recensionerna är övervägande positiva och betonar snabb leverans och ett stort utbud. Kunderna uppskattar konkurrenskraftiga priser och en bra förpackning. Några kommentarer nämner förseningar, men överlag upplevs tjänsten som pålitlig och smidig.
Mooie prijzen voor een product
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
9 February 2026
Willem
Soesterberg
Alles ging volgens afspraak. De ene bezorger zet het keurig voor je binnen, de andere ( de laatste ) zet het gewoon voor je voordeur. Daar kunnen jullie niets aan doen.
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
9 February 2026
Judith Kocken
6661 bs
ik ben klant sinds begin 2013. De leveringen zijn vlot, ook tot in zuid Nederland! De service heb ik slechts 1x nodig gehad en de oplossing was perfect en in mijn voordeel. De site is mooi opgezet, incl favorieten en historie, 3 complimenten...
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
9 February 2026
Bear
Maria-Hoop
Iedere keer verbaas ik me weer waarom mensen nog naar een slijter in de buurt gaan. Hier heb je al voordeel bij 1 fles.
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
9 February 2026
Wim
Wezep
Heel blij mee!
Ik ben:
N.v.t.
Beveelt aan
9 February 2026
Pinar
Amsterdam
Top ervaring. Zeer tevreden, snelle levering
Ik ben:
Eerste keer klant
Beveelt aan
9 February 2026
Thalie
Rotterdam
Snelle levering...goeie prijs ... een vreselijk goed verpakt . En klantenservice ook erg behulpzaam.. Top .. thanks
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
9 February 2026
Peter
Castricum
Fijne en prettige manier van bestellen . Pakket op post nl ophaalpunt laten bezorgen. Top service.
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
9 February 2026
Getjan Lammers
Apeldoorn
Een prima webwinkel voor diverse soorten drank, zeer snelle bezorgservice en super goed verpakt. Top ik heb alweer bestelt.
Ik ben:
Eerste keer klant
Beveelt aan
9 February 2026
Sjef
VIANEN UT
Ruime keus. Snelle verzending. Scherpe prijzen.
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
9 February 2026
J
Elahuizen
Na vele bestellingen zonder problemen en snel te hebben ontvangen, was er bij 1 bestelling iets mis gegaan met 1 van de bestelde flessen whisky, waar ik pas veel later achter kwam. Na contact met drankdozijn is dit heel netjes en snel opgelost, dit is precies de service waar ik blij van wordt!
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
9 February 2026
Mark
Deurne
Fijne winkel om te bestellen, snel bezorgd. En voordelig in prijs.
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
9 February 2026
Roxsana
Nijkerk
Ik heb voor het eerst een bestelling geplaatst. De korting was super fijn en de levertijd was zo snel boven mn verwachting dat ik meteen weer een volgende bestelling had geplaatst. Mijn feestje was top door de snelle levering zal jullie altijd aanwvo
Ik ben:
Eerste keer klant
Beveelt aan
8 February 2026
Sharthemomager
Rotterdam
Betrouwbaar bedrijf met scherpe prijzen
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
8 February 2026
Tim
EMMELOORD
Snelle levering en goed verpakt!
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
8 February 2026
Agneta
Ermelo
Al vele jaren een zeer tevreden klant bij Drankdozijn. Iedere bestelling en aflevering is probleemloos verlopen.
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
7 February 2026
Willem
Leeuwarden
snel besteld snel geleverd
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
7 February 2026
Wim
Bladel
Prima acties
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
7 February 2026
Jos
Roermond
Snel geleverd tegen goede prijs
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
7 February 2026
Lian
Apeldoorn
Eigenlijk zegt de bovenstaande zin voldoende, heel veel aanbod en een prima service. En, voor mij niet onbelangrijk, hier verkopen ze Teremana Tequila!
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
7 February 2026
Marc
Breda
Zoals altijd een soepele en snelle afhandeling van de bestelling!
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
7 February 2026
Wouter
Houten
Thuisbezorgd, lage prijzen, goede kwaliteit, dat is Drankdozijn.nl
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
7 February 2026
Nico
Vlaardingen
Voor de eerste keer hier mijn whiskey’s besteld. Prijzen zijn iets goedkoper dan bij andere aanbieders. Daar staat tegenover dat, om gratis bezorgd te krijgen, het minimale bestelbedrag bijna een factor 3 hoger ligt dan bij de concurrent met de dubbele G. Wil je dus één of twee flessen bestellen voor bijvoorbeeld iemand zijn verjaardag dan ben je inclusief bezorgkosten vaak duurder uit. De levering is zeer snel en stevig verpakt.
Ik ben:
Eerste keer klant
Beveelt aan
7 February 2026
Edwin
De Meern
Prijs product ook goed in verhouding tot andere aanbieders.
Ik ben:
Vaker klant geweest
Beveelt aan
7 February 2026
Monique
Nuenen
Bij afdronk , proef ik een vleugje alcohol.
Ik ben:
Eerste keer klant
Beveelt aan
7 February 2026
Leo te Veldhuis
Winterswijk
Kombuisweg 12
1041 AW Amsterdam
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven