correcte en keurige afhandeling van mijn bestelling

Eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst, keurig verzorgd is dat afgehandeld, zal zeker vaker gaan bestellen

Snel, goed en voordelig

Veel keus, voordelig en mooi dat het gratis verzonden wordt als je een volle doos hebt.

Heerlijk, helder en snel

Elke bestelling is makkelijk bij lekaar te klikken en wordt de volgende dag keurig bezorgd.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Fijne, snelle levering en goede prijzen

...

Prima service. snelle levering

Duidelijke site, snelle levering, en prima verpakking

• Ik ben: Eerste keer klant

Perfect geregeld en goede prijzen.

Zeer tevreden.

helemaal top

Perfect!

Service is uitstekend en het was zeer snel in huis!

• Ik ben: Eerste keer klant

Zoals verwacht en afgesproken, TOP!

• Ik ben: Eerste keer klant

ze hebben ALLES en voor een goede prijs

top, koop hier heel vaak.

• Ik ben: Vaker klant geweest

produkt en levering zijn in principe goed

Echter door kwetsbare verpakking trad bij eerste levering tijdens transport schade op en moest levering opnieuw worden verzonden. Gelukkig nog net op tijd!

Snel Goed Perfect !

Duisdelijke site ...snelle levering en prima prijs

Perfecte levering

Zeer positief

Snelle levering goeie prijsen

• Ik ben: Eerste keer klant

Top bezorging, top prijs!!

Top bezorging, top prijs!!

• Ik ben: Eerste keer klant

Goede prijzen en snelle levering

Leuke aanbiedingen, uitgebreid assortiment met goede en duidelijke info.

• Ik ben: Vaker klant geweest

Eerste kennismaking, verliep vlotjes, netjes ingepakt en aangekomen.

Zoekende op internet kwam dit bedrijf naar voren, kijk en vergelijk, hier mijn bestelling uitgezet. Een klein puntje negatief, waar de schuld ligt weet ik niet. Maar kreeg mail van post.nl met leverings datum en tijd. Echter dit was niet juist. Bij navraag post.nl geeft men aan dat bestelling digitaal wordt aangemeld en zei dan al een bericht zenden naar ontvangende klant, maar pakket laat in de middag pas wordt ontvangen waarop men dan pas daadwerkelijk tijdstip kan indelen. Welke nu laat in de middag was. Voor ontvangst moest iemand op adres aanwezig zijn deze heeft nu IPV een halve dag bijna een gehele werkdag zitten wachten. Ik vindt dat deze verwarring aan post.nl is te wijten. Neem aan dat dit voor hen niet een eenmalige ontvangst is van dit bedrijf.

• Ik ben: Eerste keer klant

Fijne service! Zelfs als de dingen niet helemaal volgens verwachting gaan. Door 1x eigen schuld en 1x door PostNL eenzelfde zending 2x op verkeerd adres afgeleverd, maar de klantenservice speurde de zending daadkrachtig op en dat icm de vriendelijke prijzen van de bestelde dranken, werd ik (weer) heel blij gemaakt.

Snelle levering, scherpe prijzen

Kwam netjes volgende dag binnen, goed verpakt en met alle originele schenkdozen er nog omheen.

• Ik ben: Eerste keer klant

Order snel verwerkt en goede bezorgservice. Ook het product is van topkwaliteit.

Snel en betrouwbaar

Snelle correcte levering👍

• Ik ben: Eerste keer klant

Prijzen zijn goed evenals de levertijd

• Ik ben: Vaker klant geweest

Voor het eerst gebruik gemaakt van deze firma Goede informatie per mail. Aflevering per postnl ook goed Verpakking zeer netjes.

• Ik ben: Eerste keer klant

Goede service en op tijd

Goede en snelle service.

Over Drankdozijn.nl

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.