Oplichting !

Op 01 november een bestelling gedaan, gelijk betaald. Tot heden niks ontvangen. Word niet gereageerd op e-mails die worden gestuurd en daarnaast telefonisch niet bereikbaar! Lijkt er op dat ik naar mijn bestelling kan fluiten en mijn geld kwijt. Kortom oplichting!!!

Waardeloos!

Ik heb 6-6-'23 wat Born gelletjes besteld, helaas (nog?) niks gezien! Heb geprobeerd telefonisch in contact te komen en middels het sturen van een email, echter tot op heden geen enkel bericht. Oplichting noemen ze dat geloof ik...

Nog nooit zo slecht meegemaakt, een halve ster is al te veel

In mei sportvoeding besteld. Paar keer geprobeerd te bellen en gemaild. Uiteindelijk na 3 weken een antwoord dat levering binnen een week verwacht werd. Inmiddels weer een maand en 3 mails verder: totaal geen reactie. Lijkt inderdaad een vorm van oplichting te zijn. Naar mijn bestelling en geld kan ik ws fluiten

Niets ontvangen

Levertijd 4 tot 5 dagen, na een week nog niets. Telefonisch contact gehad, was niet op de zaak. Zou het natrekken en mij mailen. Niets gehoord .

13-11-2022 bestelling gedaan niets ontvangen

Voor het eerst sinds twee jaar weer bestelling gedaan niets ontvangen en er wordt niet gereageerd. Er is iets goed fout bij dit bedrijf. Vandaag gereageerd op op ingesproken gesprek. Morgen komen de spullen binnen bij Cycle en worden dan direct verstuurd. Ik geef ze de voordeel van de twijfel

Klote bedrijf oplichting niks ontvangen

Nog meer reacties mail naar mij ik neem contact met Avro Tros radar.

Waardeloos!

Geen reactie op bestelling. Na 3x mailen een antwoord dat er niet geleverd kon worden. Er was een alternatief. Daar ben ik niet mee accoord gegaan. Vervolgens nu alweer een week aan het wachten op een antwoord. Zeer slechte communicatie en berichtgeving. Absoluut geen aanrader! Ga voor je fietsspullen naar betrouwbare zaken als Mantel of Futurum.

Snel reactie op mijn mail

Na de bestelling en betaling kreeg ik geen mail bevestiging. Heb hierna een mailtje gestuurd. Kreeg de dag erna alsnog de bevestiging. 3 dg. later een bericht van Cycle, dat het product op dit moment niet meer op voorraad was. Bood een alternatief, wat ik vriendelijk heb afgewezen. 2 Dagen later stond het geld weer op mijn rekening. Top afgehandeld

Heel slecht

Er wordt niet geleverd en geen contact met klantenservice mogelijk. Lijkt op oplichterij.

Onbetrouwbaar, niet bereikbaar, geen reactie

22/12 een product besteld. 6/1 nog steeds niets geleverd. Er wordt niet gereageerd op de voicemail die ik al 4 x heb ingesproken. Er wordt niet gereageerd op de mail via de site en ook niet via een rechtstreekse mail. Dit klinkt als oplichting !!!!

Wat een slecht bedrijf

Koop niets via deze site juiste product word niet geleverd en duurt lang voor er geleverd word . Als je dan het product wilt retouren geeft er niemand thuis en moet je zelf de retour kosten betalen wat een slecht bedrijf mijn advies koop hier niets .

niks ontvangen en geen contact te krijgen

Iets besteld wat direct leverbaar zou moeten zijn, maar nu 10 dagen later nog steeds niks ontvangen of van Cycle.nl gehoord over eventuele vertragingen. Klantenservice benaderd maar deze reageert ook niet.

Geen levering, excuses van verhuizing en vertraging

Alleen maar voicemail. 1x rectie op mail gekregen. Daarna geen contact meer mogelijk. Geen reactie op voicemail, geen reactie op mail. Deze webwinkel snel weer dich klikken

Onprofessioneel en niet klantvriendelijk

Pakket zou volgende dag worden bezorgd. Vervolgens ruim een week niks gehoord en pakket na 10 dagen nog steeds niet in huis, zeer gebrekkige klantenservice. Zou hier niet bestellen!

Klantenservice is waardeloos

Product gekocht op website, leverbaar binnen 5 werkdagen. Ruim 2 weken later nog steeds niets. Zelf maar geinformeerd (ondanks dat hun klantenservice pagina zegt dat zij contact opnemen indien een product niet binnen gestelde termijn geleverd kan worden). Reactie is dat het toch besteld moest worden en het er die week aan zou komen (website blijft trouwens constant 5 dagen weergeven). Helaas die week ook niets. Anderhalve week later ineens een pakketje (geen verzendinfo gezien, ondanks dat ook dit beloofd wordt op de klantenservice pagina). Pakketje geopend, niet het bestelde artikel. Een kleur die niet eens op hun website te bestellen is. Retour info gevraagd, kwam een kort (en bot) mailtje dat ik het maar moest opsturen. Gevraagd of er nog voorwaarden zijn betreffende terugsturen en vergoeding verzendkosten, geen reactie. Daarna is het aankoopbedrag teruggestort, maar zonder de retourkosten, die voor hun zijn indien het om een verkeerd geleverd product gaat (alweer volgens hun eigen klantenservice pagina). Blijf hier maar weg, ze lijken het te druk te hebben met andere zaken dan klanten op een fatsoenlijke manier te helpen.

Teleurstellende service en website niet up to date

Na mijn bestelling ruim 14 dagen moeten wachten zonder enig bericht over de status. Zelf telefonisch contact opgenomen en blijkt dat het product niet meer leverbaar is en mij twee alternatieve kleuren aangeboden word. op de website staan vier te leveren kleuren. Ik moest zelf bellen anders was waarschijnlijk mijn product niet geleverd. Terugbetaling gevraagd en een schriftelijke bevestiging. Deze ook niet ontvangen. Slechte service en slechte communicatie. Absoluut niet volgens wat de website aan geeft

• Would you recommend us? No

Niet echt snel

Op vrijdag 21 februari besteld en op dinsdag 25 februari nog steeds niets ontvangen

Snelle levering van specifiek product

Het was fijn dat Cycle.nl een bepaald product had wat ik verder nergens kon vinden. Het werd meteen opgestuurd, toen ik een update vroeg kreeg ik snel een reactie dat het product al in mijn brievenbus lag. Perfect dus.

Pluspunten

snelle levering , heldere afhandeling

Pluspunten

Keurige tijdige levering. Prima producten. Ook kwalitatief goed. 1x een verkeerd shirt geleverd gekregen maar dat werd prima en op zeer adequate wijze opgelost waarna direct het juiste shirt werd ontvangen

De aanbiedingen. Die wijzigen zelden. Ik kijk wekelijks op de site maar de aanbieden zijn vaak hetzelfde. Dat mag wat aantrekkelijker worden

Pluspunten

Snelle en vlotte levering!

Pluspunten

Prima afhandeling zoals afgesproken, maar de betaling ging wat slordig!

Wat onduidelijkheid bij bestelling. De betalingsmogelijkheden waren o.a. meteen Ideal etc. of later per rekening. De rekening kwam en erbij vermeld stond: eerst betalen dan wordt verzending verzorgd! Zeer slordig en onduidelijk!

Pluspunten

Prima verzorgd

Pluspunten

Snelle en correcte levering en scherpe prijd