Mooie kwalitatieve producten met goede service

Bij Corkline heb ik twee paar Original Cork slippers besteld. Destijds was dat met gratis verzendkosten. De levering is snel gegaan en ik ben na een jaar nog steeds erg tevreden over de slippers! De kleur op het bandje is iets vervaagd. En ze zijn goed schoon te maken, wat met rubber slippers vaak niet het geval is!

Top product

Super tevreden, stevig en degelijk materiaal, en het waterbestendige is mooi meegenomen!

Topproduct

Snelle service, goed verpakt!

Een uiterst positieve ervaring!

Ik heb heel leuk contact gehad met de klantenservice die zo lief was om mij 10% korting te gunnen. Daarmee heb ik de perfecte vegan tas voor mijn partner gekocht. Binnen 2 dagen was die binnen en de tas is duidelijk van hoge kwaliteit. Duurzaam materiaal en heeft genoeg ruimte voor mijn partner z'n Thinkpad, papierwerk en eventueel wat andere dingen. Ik kan niet wachten om het te geven voor zijn verjaardag, ik weet zeker dat hij er heel lang plezier van zal hebben. Bedankt, groetjes Serena

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima bedrijf, snelle service, prachtige collectie. Ben zeer tevreden, reeds 2 tassen gekocht. Heb het bedrijf ook aanbevolen bij familie en vrienden.

Ga zo door.

Pluspunten

9 / snelle levering

Pluspunten

Zeer netjes, werd gebeld dat mijn bestelling niet op voorraad was, is speciaal nog kontakt gelegd met de leverancier in Portugal. Ik heb een andere keuze gemaakt, die had ik de volgende dag in huis. Prima service, zal dit bedrijf zeker aan bevelen bij fam. en vrienden

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooi product en snelle levering

Pluspunten

Snelle levering, mooie kwaliteit en goede service.

Geen.

Over Corkline.nl

Corkline.nl: Bags from Nature Actief, bewust en functioneel genieten van een natuurlijk product, dat is het ultieme doel van CORKLINE, de webshop met bekende en populaire Portugese merken, welke tassen en accessoires van kurk ontwerpen. Naast functionele en elegante tassen en stijlvolle sieraden, heeft CORKLINE ook een veelzijdige en stoere collectie rugzakken en slippers die tegen een stootje kunnen. Met een tas van CORKLINE voelt u zich gewoon één met de natuur!