Voortaan gelijk naar deze dokter!

Na diverse malen mijn zeer trage IMac te hebben weggebracht bij een ander bedrijf zonder resultaat en met de melding "we weten het ook niet meer" bij De Appeldokter terecht gekomen. Met hulp op afstand binnen een uur opgelost, top!!!

Dag Angeline, een mooie beoordeling en een prachtig cijfer. Wauw! Bedankt hiervoor. Heel fijn dat we je vertrouwen hebben kunnen geven door een oplossing te bieden. Ook in de toekomst staan we graag voor je klaar. Vriendelijke groet, De Appeldokter

Snelle reactie, goede tip

Het was fijn dat ik snel teruggebeld werd over mijn probleem en dat Jop per mail aangaf wat ik moest doen. Ik kon het zelf uitvoeren, dat was helemaal mooi!

Dag Yvette, we streven ernaar om klanten snel van een antwoord te voorzien. Heel fijn dat je dit zo hebt ervaren! Mooi om te lezen dat je zelf ook een aandeel in de oplossing hebt kunnen zijn. Vriendelijke groet, De Appeldokter

geweldig!

kan niet beter, reddende engel

Dag Ingrid, bedankt voor de lovende woorden en het prachtige cijfer! Heel fijn om te horen, daar worden we enorm blij van! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Weer prima en klantvriendelijk geholpen.

Luisteren naar de vragen en kennis van zaken die in een klantvriendelijk contact leiden tot de beantwoording van vragen en het oplossen van problemen.

Dag André, een prachtige beoordeling en lovende woorden. Bedankt hiervoor! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Goede service en kennis van zaken

Goed onderhoud en apk-"keuring" gedaan aan de Mac's en Job wil daarnaast ook wat extra's doen cq hulp bieden en adviseren mbt aanpalende ict- zaken

Dag Jack, bedankt voor je mooie beoordeling. Goede service en kennis van zaken, dat horen we graag. Voor hulp en advies staan we weer voor je klaar! Vriendelijke groet, De Appeldokter

zeer klantvriendelijk en efficiënt

In een uur alle zaken geregeld die op mijn lijstje stonden. Zaken opgeschoond, gecontroleerd, opnieuw geïnstalleerd.

Dag Hans, bedankt voor de positieve terugkoppeling! Heel fijn dat je weer verder kunt! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Heeft mijn Macbook sneller gemaakt

De Appeldokter nam de tijd om mijn Macbook zeker 4 x sneller te maken. Mijn oude computer is zo goed als nieuw!

Dag Robin, heel fijn om te horen dat je MacBook nu weer optimaal werkt! En een prachtig cijfer, dank hiervoor! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Op tijd, prima geholpen, volgende keer weer!

In vier uurtjes mijn nieuwe mac en randapparatuur up & running, alles netjes overgezet. Rustig, tijd voor vragen en een aantal wensen voor de toekomst op de lijst voor een volgende sessie.

Ik weet nu eindelijk hoe mijn ICloud werkt. Al mijn foto’s blijven nu gescheiden. En het belangrijkste alles is weer up to day.

Dag Janneke, een mooi cijfer! Bedankt! Fijn dat je mee grip hebt en weer vooruit kunt. Vriendelijke groet, De Appeldokter.

professioneel en kundig. Heeft extra tijd genomen om te zorgen dat alles weer naar behoren werkte.

Dag Lorainne, bedankt voor de mooie beoordeling! Ook in de toekomst staan we voor je klaar. Vriendelijke groet, De Appeldokter

Op tijd, professioneel, duidelijk en correct! Wat wil je als klant nog meer. Zeer tevreden!

eerlijke service en uitstekende hulp

Altijd klaar staan op het juiste moment!

Ik ben erg tevreden over de dienstverlening van De Appeldokter. Hij heeft mij al heel wat keren uit de brand geholpen. Duidelijke uitleg waar de schoen wringt.

Dag Els, dat is wat we proberen inderdaad. Altijd klaar staan op het juiste moment! Fijn dat je dat zo ervaart Els. En nog fijner dat we je weer uit de brand hebben kunnen helpen en dat het allemaal duidelijk voor je is. Bedankt voor de mooie beoordeling! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Dag Herman, bedankt voor je beoordeling! Gewoon goed, dat klinkt goed. Ook volgende keer staan we weer voor je klaar. Vriendelijke groet, De Appeldokter

Goede kennis van zaken. Gemakkelijk omgang goede feeback

Dag Hans, bedankt voor je mooie beoordeling en mooie woorden. Goede kennis van zaken, gemakkelijke omgang en goede feedback. Dat horen we graag! Daarnaast nog een dikke prima, daar worden we blij van! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Prima en snelle service

Opdracht goed en snel uitgevoerd. De backoffice liet wel een steekje vallen door een verzette afspraak niet aan de Appeldokter medewerker door te geven, maar verder uitstekende en deskundige service.

Dag Dick, inderdaad er ging iets mis in ons systeem waardoor de informatie niet goed bij de Appeldokter aan is gekomen. Gelukkig is dat allemaal weer opgelost en heeft onze Appeldokter je kunnen helpen. Fijn om te horen dat je onze service als uitstekend en deskundig ervaart! Vriendelijke groet, De Appeldokter

goede service , vriendelijk personeel.

Op zich een prima service. Afspraak werd op het laatste moment echter afgebeld en het verliep wat moeizaam om toen een nieuwe afspraak in te plannen. De appeldokter arriveerde toen een half uur later dan afgesproken, het was netjes geweest als hij even een aapje had gestuurd dat hij iets later zou arriveren. De werkzaamheden aan mijn computer waren echter prima! De man had duidelijk veel verstand van zaken.

Dag Liana, inderdaad soms loopt het anders dan we graag zouden willen. Dat komt overal wel eens voor. En wij begrijpen dat het fijn was geweest als er even een berichtje gestuurd was, dit nemen we zeker mee als punt van aandacht. Heel fijn dat de werkzaamheden aan je computer prima verlopen zijn en dat je de service als goed ervaren hebt. Bedankt voor je mooie beoordeling! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Heldere communicatie, prettig contact.

Aanvraag wordt snel behandeld en duidelijk plan van aanpak voorgeschoteld. Het voelt als een toegankelijk bedrijf.

Dag Niek Jan, mooie beoordeling! Bedankt daarvoor. Ook in de toekomst staan we voor je klaar. Vriendelijke groet, De Appeldokter

Vakkundig

Snelle reactie en actie

Dag Bianca, een mooie 10! Bedankt! Snel reageren en actie ondernemen is belangrijk en daarin proberen we onze klant ook zoveel mogelijk tegemoet te komen. Fijn dat je dit ook zo ervaart! Vriendelijke groet, De Appeldokter

contact is zeer vriendelijk en vakbekwaamheid is uitstekend

is als zeer leerzaam ervaren

Dag Rino, ja dat is ook het voordeel als onze dokter langskomt kun je hem in alle rust dingen vragen. Fijn dat het een leerzame ervaring was! Bedankt voor je mooie beoordeling! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Prettig en altijd snelle reactie.

Ik ben heel blij met hun hulp bij problemen met de computer. Maak altijd reclame voor hun service en bedrijf.

Dag Mariet, betere reclame kunnen we niet krijgen. Bedankt! Fijn om te horen dat je zo blij bent met onze hulp als je problemen met je computer hebt. Vriendelijke groet, De Appeldokter

Fantastisch geholpen, mijn iMac is weer als nieuw.

Mijn lieve iMac was wat ziek. Beetje traag, vergeetachtig en kuchte af en toe. De appeldokter heeft er toen een nieuwe SSD schijf ingezet. Nu is hij weer als nieuw. Daarnaast is 'Job" een aardige kerel met verstand van zaken. Kan iedereen de Appeldokter aanraden.

Dag Arnold, fijn dat je Mac weer beter en sneller is! Bedankt voor de mooie beoordeling, een Mac die weer werkt als nieuw daar doen we het allemaal voor. Fijn dat je ons bij anderen aanbeveelt. Vriendelijke groet, De Appeldokter

Kundig

Ik vond David erg kundig, vriendelijk en niets was te veel. Hij krijgt dus zeker een dikke 9 van mij! waarom dan toch een 6? Omdat ik het belachelijk vind om 40,- reiskosten te moeten betalen (ik weet dat het inmiddels 29,- is, maar dat is nog steeds niet in verhouding) Heb nog een offerte bij jullie openstaan en die zou ik graag door David laten uitvoeren. Maar dan zonder reiskosten.

Dag Wendy, heel fijn om te horen dat David je zo goed geholpen heeft en je hem een dikke 9 geeft! Omdat onze dokters door heel Nederland werken en tijd kwijt zijn met reizen berekenen we voorrijkosten. Een overzicht van de voorrijkosten staat op onze website, dit verschilt per regio. Vriendelijke groet, De Appeldokter

bijzonder goede service en duidelijke uitleg

zeer tevreden en zal zeker bij een volgende keer gebruik maken van de Appeldokter

Dat Theo, wat fijn om te horen dat onze service zo goed bevallen is en dat je er bij een volgende keer weer gebruik van wil maken. Je weet ons te vinden, wij staan voor je klaar! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Zoals vanouds weer keurig mijn problemen opgelost.

perfect mijn problemen opgelost. Zelfs in Frankrijk kunnen ze behulpzaam zijn. Chapeau.