Fantastische service!

Mijn vragen per email werden snel en uitgebreid beantwoord en de service ter plekke was super!

Beste Nicole, heel fijn om te horen dat je onze service zo hebt ervaren. Bedankt voor de prachtige 10! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Verstand van zaken en goede service

De Appeldokter maakt zijn naam waar. Hij haalt de ziektes uit het systeem. Zeer kundig en correct.

Beste Michel, enorm bedankt voor de prachtige review! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Snelle en deskundige hulp

Alle problemen met iMac verholpen, op een snelle, deskundige en vriendelijke wijze.

Beste Garko, heel fijn om te horen dat alles is verholpen en je weer aan de slag kunt! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Gewoon goed!

Jop is heel kundig en vriendelijk. Mijn macbook is weer lekker snel!

Beste Tasniem, prachtig cijfer en mooie lovende woorden! Bedankt voor je eerlijkheid en fijn dat je MacBook weer top presteert. Vriendelijke groet, De Appeldokter

top geholpen

Dankjewel Jou erg blij met deze eerlijke ervaren Appeldokter

Beste Ed, bedankt voor jouw eerlijke review, daar doen we het voor! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Vakkundig en persoonlijk advies en begeleiding op maat.

Erg plezierig hoe Carina en vooral Berry me geholpen hebben bij de aanschaf en inrichting, overzetten van oude data en alle vragen die daarbij aan de orde komen. Ik heb er tevens nog veel van opgestoken.

Beste Angelique, enorm bedankt voor de lovende woorden! Fijn dat je het advies en de begeleiding zo hebt ervaren, dat is waar we telkens weer naar streven. We staan graag voor je klaar! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Goede service en duidelijke afspraken

Goede service gerichte medewerker die helpt tot het probleem is opgelost

Beste Usha, bedankt voor de positieve review. Goed om te horen dat je onze service zo hebt ervaren, het is ons doel om de problemen op te lossen! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Efficiënte hulp en probleemoplossing

Goed geholpen en nog veel extra tips

Beste Kirsten, goed om te horen dat je weer vooruit kunt. Succes met de extra tips! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Snel, kundig, doeltreffend, persoonlijk

We zien Jop regelmatig binnen ons bedrijf. Kleine klussen of complexe grotere projecten. Hij weet altijd de oplossing te vinden en is sterk in het nakomen van afspraken.

Beste Bob, veel lovende woorden! Heel fijn dat Jop regelmatig bij jullie mag komen. Bedankt voor het vertrouwen! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Een hele goede & snelle service!

Volgens afspraak werd de computer thuis opgehaald en netjes ingepakt om te vervoeren. 's Middags een berichtje dat de computer klaar was en weer teruggebracht. Wij zijn heel erg tevreden over het resultaat en vriendelijk geholpen door Jop Schräder.

Beste Ron, Samen naar een oplossing zoeken om je zo snel mogelijk te helpen, dat is een van onze speerpunten. Fijn dat je het ook zo positief hebt ervaren! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Prettige mensen die de tijd voor me namen.

Kennis van zaken en een prettige ontvangst.

Beste Tom, heel fijn om te horen dat je onze service zo hebt ervaren. We staan graag voor je klaar! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Heel goed 👍

Heel goed 😊

Beste Sas, Kort maar krachtig, zeker fijn om te horen! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Zoals altijd super service!

Jop komt al jaren over de vloer bij ons bedrijf en doet wat hij belooft. Een betrouwbare partner.

Beste Willem, heel fijn dat we je al die jaren al hebben kunnen helpen. Enorm bedankt voor het vertrouwen! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Mijn problemen zijn opgelost. Hetgeen ik super fijn vindt.

Beste Dorothé, fijn dat alles weer opgelost is en je weer vooruit kunt! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Zeer vriendelijke hulp en ondersteuning

Zowel aan de telefoon als door de dokter zelf is de hulp bij het installeren en het leren uitbreiden van hoe mijn apple producten te bedienen super geweest

Beste Margriet, fijn om te horen hoe je onze hulp ervaren hebt. We staan graag voor je klaar! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Jop is top!

Meedenkend, flexibel, doorpakken. Zo omschrijf ik de service van de Appeldokter.

Beste Milan, dat zijn hele mooie kernwoorden! En een prachtige 10! Bedankt hiervoor. Vriendelijke groet, De Appeldokter

Klantgerichtklantvriendelijk professionele oneel

Snel en goed geholpen mijn Mac kan er weer tegen en is nu sneller dan dat ie ooit was

Beste Jan, fijn om te horen dat je zo duidelijk verschil merkt en nu weer vooruit kunt! Dat is waar we het voor doen! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Inhoudelijke expert die het voor je organiseert

Job regelt het voor je!

Beste Teun, dat is waar we het voor doen! Bedankt voor je prachtige 9! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Uitstekende service, kennis van zaken, prima bereikbaarheid, dito deskundigheid, zeker bereid om mee te denken over oplossingen ,kortom ik kan geen punt an negative kritiek bededenken

Beste Harry, een prachtige review! Enorm bedankt voor deze lovende woorden! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Adequate perfectie

Beste Harmen, Kort maar zeer krachtig! Enorm bedankt voor de 10! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Fijn dat ze thuis komen

Beste Djimph, fijn dat je ons wilde ontvangen. Bedankt voor je prachtige cijfer! Vriendelijke groet, De Appeldokter

top!

-Goede communicatie. -Komt afspraken na -Kennis van zaken

Beste Ad, kort maar krachtig met een keurig cijfer. Bedankt hiervoor! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Zoals altijd zeer tevreden

Ik had een probleem - Appeldokter logt in - lost het probleem op - Ik ben weer een gelukkig mens

Beste Pam, fijn dat we je op afstand zo goed hebben kunnen helpen! Mocht je ons weer nodig hebben, staan we voor je klaar! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Geweldig en heel snel geholpen. Top!

Mailtjes worden door de Appeldokter zeer snel beantwoord en afspraken worden nagekomen. Mijn Macbook doet het weer als vanouds. Grote klasse en chapeau! Dank voor alles.

Beste Hans, enorm bedankt voor deze complimenten en het prachtige cijfer! We staan graag voor je klaar! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Deskundig en vriendelijke "dokter"

Een prettig voorkomen van de Appeldokter is niet vanzelfsprekend. Zijn deskundigheid en alertheid heeft ons goed geholpen.

Beste Michel, enorm bedankt voor de lovende woorden en het prachtige cijfer! Vriendelijke groet, De Appeldokter