Ik ben heel blij met de Appeldokter.

Als er problemen zijn met de computer en krijg ik meestal snel bericht. Ik heb er vertrouwen in dat ze me eerlijk helpen.

Beste Mariet, fijn om te horen dat je zo blij bent met onze hulp als je problemen met je computer hebt. We staan graag voor je klaar! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Geweldige hulp op het moment dat je het nodig hebt.

En nog opgelost ook. :-)

Beste Annemieke, fijn dat het allemaal is opgelost! En een heel mooi cijfer, bedankt! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Constructie en effectief.

Prettig om met Jop samen te werken en te zien, dat hij in no time waar voor zijn geld geeft.

Beste John, fijn dat de samenwerking je goed bevallen is! Een mooi cijfer, bedankt daarvoor! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Super opvolging, snel en vakkundig!

Je hebt een probleem met je laptop en het wordt snel en vakkundig opgelost, dat is toch wat je wilt. Niets opsturen, het wordt ter plekke tijdens een kop koffie opgelost, daar word je toch gelukkig van!

Beste Eric, een prachtig cijfer en lovende woorden, bedankt! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Ik ben geweldig geholpen

Complimenten voor jullie

Beste Willy, bedankt voor je compliment en het mooie cijfer! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Heerlijk no-nonsense bedrijf

Een heerlijk en eerlijk no-nonsense bedrijf dat met passie aan Apple producten werkt. Een aanrader!

Beste Vincent, enorm bedankt voor de lovende woorden en het prachtige cijfer! Mooi om te horen dat onze passie zichtbaar is in de werkzaamheden die we uitvoeren. Vriendelijke groet, De Appeldokter.

Klantvriendelijk en deskundig

Worden elke keer op een vriendelijke manier goed geholpen.

Beste André, fijn om te horen dat onze service goed bevallen is. Bedankt voor je prachtige cijfer! Vriendelijke groet, De Appeldokter

heel fijn, de appeldokter lost de dingen op waar je zelf niet uitkomt

Wij werken met 8 man/vrouw als online marketing bureau voornamelijk in de cloud. Je hebt niets meer nodig dan 8 macs en af en toe de appeldokter op bezoek om de puntjes op de i te zetten.

Beste Jeroen, fijn om te horen! We staan graag voor je klaar! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Prima service, goede 'doorverwijzing'

Met een mogelijk softwareprobleem in mijn software kom ik na het maken van een Afspraak bij De appeldokter. Na enkele testjes blijkt er een probleem te zijn met het beelscherm. Ik word doorverwezen omdat het een hardwareprobleem betreft naar iemand uit zijn netwerk. De appeldokter heeft me geen kosten in rekening gebracht. Daarna ben ik keurig en direct geholpen bij het andere bedrijf.

Beste Frank, fijn dat we je ook op deze manier hebben kunnen helpen! Bedankt voor het prachtige cijfer! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Ik ben zeer tevreden met de Appeldokter.

Ik heb het volste vertrouwen in de Appeldokter. De service is heel goed en je wordt heel vriendelijk behandeld. Ik kan het iedereen aanraden als je problemen hebt met je Mac de Appeldokter in te schakelen. vriendelijke groet

Beste Elly, fijn om te horen dat de service van De Appeldokter goed bevallen is. Bedankt voor je mooie beoordeling. Ook in de toekomst staan we graag voor je klaar. Vriendelijke groet, De Appeldokter

Toppers!

Redders in nood. Correct, snel, duidelijk, vriendelijk, kundig en erg behulpzaam. Blij met deze dokter! Bedankt Jop!

Dag Christel, bedankt voor de lovende woorden en het prachtige cijfer! Daar worden we enorm blij van! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Voortaan gelijk naar deze dokter!

Na diverse malen mijn zeer trage IMac te hebben weggebracht bij een ander bedrijf zonder resultaat en met de melding "we weten het ook niet meer" bij De Appeldokter terecht gekomen. Met hulp op afstand binnen een uur opgelost, top!!!

Dag Angeline, een mooie beoordeling en een prachtig cijfer. Wauw! Bedankt hiervoor. Heel fijn dat we je vertrouwen hebben kunnen geven door een oplossing te bieden. Ook in de toekomst staan we graag voor je klaar. Vriendelijke groet, De Appeldokter

Snelle reactie, goede tip

Het was fijn dat ik snel teruggebeld werd over mijn probleem en dat Jop per mail aangaf wat ik moest doen. Ik kon het zelf uitvoeren, dat was helemaal mooi!

Dag Yvette, we streven ernaar om klanten snel van een antwoord te voorzien. Heel fijn dat je dit zo hebt ervaren! Mooi om te lezen dat je zelf ook een aandeel in de oplossing hebt kunnen zijn. Vriendelijke groet, De Appeldokter

geweldig!

kan niet beter, reddende engel

Dag Ingrid, bedankt voor de lovende woorden en het prachtige cijfer! Heel fijn om te horen, daar worden we enorm blij van! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Weer prima en klantvriendelijk geholpen.

Luisteren naar de vragen en kennis van zaken die in een klantvriendelijk contact leiden tot de beantwoording van vragen en het oplossen van problemen.

Dag André, een prachtige beoordeling en lovende woorden. Bedankt hiervoor! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Goede service en kennis van zaken

Goed onderhoud en apk-"keuring" gedaan aan de Mac's en Job wil daarnaast ook wat extra's doen cq hulp bieden en adviseren mbt aanpalende ict- zaken

Dag Jack, bedankt voor je mooie beoordeling. Goede service en kennis van zaken, dat horen we graag. Voor hulp en advies staan we weer voor je klaar! Vriendelijke groet, De Appeldokter

zeer klantvriendelijk en efficiënt

In een uur alle zaken geregeld die op mijn lijstje stonden. Zaken opgeschoond, gecontroleerd, opnieuw geïnstalleerd.

Dag Hans, bedankt voor de positieve terugkoppeling! Heel fijn dat je weer verder kunt! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Heeft mijn Macbook sneller gemaakt

De Appeldokter nam de tijd om mijn Macbook zeker 4 x sneller te maken. Mijn oude computer is zo goed als nieuw!

Dag Robin, heel fijn om te horen dat je MacBook nu weer optimaal werkt! En een prachtig cijfer, dank hiervoor! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Op tijd, prima geholpen, volgende keer weer!

In vier uurtjes mijn nieuwe mac en randapparatuur up & running, alles netjes overgezet. Rustig, tijd voor vragen en een aantal wensen voor de toekomst op de lijst voor een volgende sessie.

Ik weet nu eindelijk hoe mijn ICloud werkt. Al mijn foto’s blijven nu gescheiden. En het belangrijkste alles is weer up to day.

Dag Janneke, een mooi cijfer! Bedankt! Fijn dat je mee grip hebt en weer vooruit kunt. Vriendelijke groet, De Appeldokter.

professioneel en kundig. Heeft extra tijd genomen om te zorgen dat alles weer naar behoren werkte.

Dag Lorainne, bedankt voor de mooie beoordeling! Ook in de toekomst staan we voor je klaar. Vriendelijke groet, De Appeldokter

Op tijd, professioneel, duidelijk en correct! Wat wil je als klant nog meer. Zeer tevreden!

Beste Huib, heel fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor de prachtige 10! Vriendelijke groet, De Appeldokter

eerlijke service en uitstekende hulp

Beste Hans, fijn dat we je konden helpen. Ook in de toekomst staan we graag voor je klaar. Vriendelijke groet, De Appeldokter

Altijd klaar staan op het juiste moment!

Ik ben erg tevreden over de dienstverlening van De Appeldokter. Hij heeft mij al heel wat keren uit de brand geholpen. Duidelijke uitleg waar de schoen wringt.

Dag Els, dat is wat we proberen inderdaad. Altijd klaar staan op het juiste moment! Fijn dat je dat zo ervaart Els. En nog fijner dat we je weer uit de brand hebben kunnen helpen en dat het allemaal duidelijk voor je is. Bedankt voor de mooie beoordeling! Vriendelijke groet, De Appeldokter

Dag Herman, bedankt voor je beoordeling! Gewoon goed, dat klinkt goed. Ook volgende keer staan we weer voor je klaar. Vriendelijke groet, De Appeldokter