Al veel leuke customs gemaakt met deze essentials!

Al een aantal bestellingen gedaan, en inmiddels een aantal mooie customs gemaakt! Heel tevreden?

Top leerverf van Angelus!

Super mat en een goede prijs!

Chill

Chill, doos was wel irritant om open te krijgen

Snelle en goede verzending. Goede site met uitleg.

Duidelijk en snelle reactie! Super Service

Snelle en duidelijke reactie

Duidelijke site, snelle levering, top producten

Duidelijke en overzichtelijke site met alles wat je nodig hebt voor je sneakers of sneakerroom. De levering is erg snel en de producten zijn top.

Voldoet aan verwachting. Duidelijk en snel

Prima. Niks meer aan doen

volgende dag in huis

kan ik eindelijk van start met mn nieuwe hobby.

Snel bezorgd en goed verpakt

Prima snelle levering

Lekker snel prima kwaliteit

Top website! Ik ben zelf pas begonnen met het customizen en kon hier direct alles vinden wat een noob als ik nodig heeft, ik ga hier zeker blijven bestellen!

top product

hele fijne verf en makkelijk in gebruik

Goede verf makkelijk te gebruiken

om de verf aan te brengen is gemakkelijk en blijft goed zitten

Goede producten en snelle levering

Tevreden!

snel en gemakkelijk

levering was er snel

Snel en goed!

Goede producten goede prijzen en snelle levering

Top service! Paar bestellingen gedaan en tot nu toe een dag na de bestelling in huis!

Snelle bezorging en goed product

Ik kreeg mn bestelling binnen 24 uur thuis. Het product is precies wat ik ervan had verwacht.

Echt een top bedrijf

Was een snelle leveringen met goede producte

Gewoon top!!

Overzichtelijke site Makkelijk te vinden wat je zoekt Alles hebben ze En snel in huis

Top kwaliteit en uitermate gebruikersvriendelijk!

Zie titel

Top product

Snelle verzending, top product!

Snelle levering en goed advies

Voor het eerst spullen besteld voor het customizen. Goed voorzien van advies en een snelle levering

Great

Second order done, all going well

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneaker liefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan die je sneakers schoonmaken, beschermen en niet beschadigen! Daarnaast proberen we alle relevante producten rondom sneakers aan te bieden De merken die we aanbieden zijn o.a. Liquiproof, SneakersER, Crep Protect, Angelus Brand en Jason Markk.