Uitstekend!!!!

Gewoonweg perfect!!! Top service, top producten en snelle verzending.

Alles goed bezorgt! En goeie kwaliteit verf

supper

werkt goed kwalitijt verf zoals beschreven goed

Super blij mee en super snel geleverd!!!

Super blij met wat ik besteld heb en was snel thuis geleverd.

Goeie kwaliteit met snelle levering

Al meerdere artikelen besteld , en er volgen er meer !

Super!!

Top! Snelle levering

Minder dan normaal

Heb een klein potje angelus leather paint besteld en de dop ervan zat al onder de verf en vingerafdrukken wat betekend dat die pot al open is geweest.. niet wat je graag hebt als je producten besteld

Lekker snel geleverd, goeie service , en hele fijne producten voor mijn maxies !!

Ik was nog iets vergeten toe te voegen aan mijn bestelling en na 1 telefoontje werd ik super geholpen en kwam alles in 1 zending aan!

Prima verf!

Fijne textielverf. Makkelijk aan te brengen met een kwast die ook weer goed schoon te maken is. Palladiums zijn weer als nieuw! Bestelling is goed te traceren, alleen door PostNL vertraging opgelopen door drukte, maar dat doet niets af aan het product.

Weer helemaal tevreden!

Alles was lekker snel geleverd en de producten blijven top! aanrader!

Goede service en snelle levering

Het pakket kwam snel binnen en goede service

top.

Snelle levering en alles ziet er goed uit. Nog fijne extra´s bij mijn bestelling gekregen!

Prima product

Erg goed product. Makkelijk te verwerken en zeer goed resultaat. Ik heb over wit geverfd dus dat gaat zeer goed, de kleur is precies zoals verwacht. Zeer snelle levering.

Snel

Was snel geleverd

Top !

Meteen gebruikt en goed resultaat

Allemaal prima, maar voor een kleine tube lijm was een brievenbuspakket fijner geweest. Nu moest ik er perse thuis

Ze zijn echt top , ze voelen ook fijn aan bedankt !!

Ik vind ze helemaal top ze zijn het beste aankoop geweest tot nu toe !!

Super artikelen en snelle service!

Zie onder

Vond de verzendkosten tamelijk hoog, maar à la. Behandelingskosten van € 1,00 achterlijk; niet van deze (om-line-) tijd. Product was prima en tijdig geleverd.

Goed product, snel geleverd

Ik had verf besteld om mijn midsole van mijn Nikes te verven. Dit is heel mooi geworden en werd snel geleverd. Top!

Super artikelen en snelle service! Ik raad jullie bij iedereen aan! En als ik weer sneaker essentials nodig heb, weet ik waar ik moet zijn!!

Ik ben tevreden

De bestelling is in goede orde ontvangen. Het is prima, zoals ik verwacht had

Keihard!

Keihard! Dit was een kado voor een vriend van me! Hij zei wtf wat een orgineel kado dit! En hij vond hem keihard

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneaker liefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan die je sneakers schoonmaken, beschermen en niet beschadigen! Daarnaast proberen we alle relevante producten rondom sneakers aan te bieden De merken die we aanbieden zijn o.a. Liquiproof, SneakersER, Crep Protect, Angelus Brand en Jason Markk.