Snelle service, top producten

Goede service, snel geleverd

Geweldig optijd geleverd en ziet er goed uit

Top gewoon!

Snel, uitgebreid en volledig volgens verwachting.

Zie boven!

Ruime keuze

Ruime keuze aan producten, goede prijs, snelle verzending. Helemaal tevreden.

Snel geleverd en je krijgt wat je ziet

Super fijn

Goede kwaliteit

Goede ervaring

Goede en snelle service, artikel van top kwaliteit, mijn sneakers zijn weer netjes wit

Hele snele levering en de leerverf is heel goed dekkend en ben super te vreden Mijn bank is weer als nieuw en kan er weer een aantal jaar mee vooruit Dank je wel

Perfect!

Snelle nette verzending, alles naar verwachting!

Vlotte en correcte levering

Het product is goed en de levering correct.

Prima, lekker snel, mooie veters

Top!!

!

Schoenspanners

Allemaal niet zo heel spannend…ze gingen in m’n mandje, ik betaalde en een paar dagen later had ik ze binnen…en ze zijn top

Helemaal top

Zeer netjes behandeld zeker de moeite waard

Top producten! Snelle levering!

Erg leuk en breed assortiment voor elke sneakerfreak. Tevens een erg snelle levering! Ik kom hier zeker terug.

Gewoon wat je mag verwachten!! En dat is zeldzaam.

Duidelijke makkelijke webpagina. Snel geleverd. Gewoon netjes en goede service zoals het hoort!!

Supet

Snel besteld en snel kunnen ophalen!

Goede communicatie. Bestelling in de ochtend geplaatst en kon het in de middag al ophalen.

Mooie kleurtjes voor het customizen

En snelle levering Helemaal top!!

Positief verrast!

Ooit een keer een schoonmaakset voor sneaker gekocht ( niet hier!) en dat viel tegen maar dit was boven verwachting goed. Geweldig resultaat. Zou het iedereen aanraden

Had precies wat ik zocht..snel geleverd

Awesome

The quality of the rug is awesome. I’m gonna buy more

Ik ben blij met product

TOP

Het was een cadeau voor mijn zoon voor de kerst! Hij was verrast dat ik dit besteld had bij jullie!

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneakerliefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan waarmee je je sneakers kan schoonmaken, beschermen en customizen! Daarnaast bieden we ook lifestyle accessoires aan die gerelateerd zijn aan de groeiende Sneaker Culture!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.