Dit product is top

Zal dit product aan iedereen aanraden

Snel geleverd, goed verpakt! Met kortingscode en sticker! Blij met mijn producten

Niet de cover die is afgebeeld

Het ging mij om de cover van Nike en Dior, erg jammer dat ik dan een andere krijg, was een cadeau. Stond ook nergens vermeld dat ik die niet zou krijgen. Voor mij nu weg gegooid geld.

Hi Monique, Op de productpagina staat het volgende aangegeven: Let op: één van de covers wordt opgestuurd!*. Deze informatie staat bij alle Sneaker Freaker producten aangegeven. Ook staat het volgende aangegeven: *Mocht je een voorkeur hebben voor een specifieke cover, kun je dat in de mededelingen bij het afrekenen aangeven. We proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden, echter is het geen 100% garantie. Bij jouw bestelling is geen voorkeur opgegeven waardoor we daar dus ook geen rekening mee hebben gehouden. Gezien de Sneaker Freaker magazines altijd met meerdere covers gedrukt worden garanderen we niet 1 specifieke cover. Daarnaast is de inhoud exact hetzelfde.

Goed advies, duidelijke site, snelle levering!

Op de site duidelijke informatie over wat je moet bestellen voor het customizen van sneakers! Daarnaast snelle levering en goede communicatie over de levering.

Uitmuntend

Precies zoals het zou moeten

TOP

Dikke 10

Bij met de spullen & snel geleverd

Informatie op de website over de materialen was top, ik vond wat ik zocht en ik had alles heel snel in huis. Top!

Top. Was wat vergeten te bestellen wat meteen bij de bestelling kon.

Always goid

Excellent customer service

Uitstekend!

Goede snelle levering en een product van top kwaliteit!

Snel bezorgd en werkt top

Super snelle levering

Besteld vanuit België en een super snelle levering.

Spullen van een goede kwaliteit voor een goede prijs met een hele snelle levertijd.

Duidelijk en snel

Het ging allemaal heel makkelijk en de verzending was super snel.

Gewoon goed geen opmerkingen

Snelle levering!

Ik heb een zeer snelle levering ervaren waarbij ik alle bestelde producten in beter dan verwachte kwaliteit heb ontvangen

Perfect!

Perfect! Volgende dag al in huis.

snelle levering top service!

Besteld en de volgende dag in huis, goede producten om lekker meet te customisen

Ik bestel regelmatig omdat ik schoenen customize. Echt een topwebsite

Toppers !

Snel geleverd en producten zijn prima!

Zie bovenstaande

Goed en snelle levering

Goede spullen en een snelle levering gehad

Goede kwaliteit en snelle levering!

Ik heb de jason mark cleaning kit besteld meen zeer tevreden mee en werd echt super snel geleverd

Snel en netjes geleverd

Ik ben zeer tevreden over de bestelling en kwaliteit van de producten.

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneaker liefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan die je sneakers schoonmaken, beschermen en niet beschadigen! Daarnaast proberen we alle relevante producten rondom sneakers aan te bieden De merken die we aanbieden zijn o.a. Liquiproof, SneakersER, Crep Protect, Angelus Brand en Jason Markk.