Quick delivery and great products!

Quick delivery and great products!

Snel en kwaliteit

Heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf. Snel en ze leveren echt kwaliteit!

Goede snelle service. En leuke accessoires mee gekregen

Snel, netjes, goede service

Goede eerste ervaring.

Het was een fijne ervaring om te werken met de sneaker essential verf en kwasten. Het was m'n eerste keer dat ik het deed.

Had verwacht dat het product het net iets beter zou doen maar het is prima zo. Bestelling, levering en verdere info is niets op aan te merken.

super goede leerverf

Je kan lang met een potje verf doen en dekt goed. Daarnaast is het ook snel sneldroog

Goede service, levering niet heel snel maar dat is oke. Producten zijn goed verpakt en bij een eventueel probleem wordt je fijn geholpen.

Super snelle service en altijd bereikbaar op de site via chat, dus super service

Heb nog niet veel ervaring, Heb net een starterspakket shoe customizen besteld, dus ga er binnenkort mee van start. Ben echt benieuwd naar.

Was top lekker snel binnen

Très bien

Super satisfait hâte de repasser une commande merci !

Snelle levering, goede producten!

Snel en kwaliteit

Zou zo weer bestellen

Snelle levering en de producten zijn super. Tijdens de lockdown mijn oude sneakers aan het verven. Leuke bezigheid en sneakers weer als nieuw.

Mijn bestelling was niet compleet aangekomen. Na een mailtje de rest heel snel binnengekomen. Dus netjes geregeld.

Was gewoon toppie

Topp

Goeie spullen

Alles wat je nodig heb om te customizen

Goeie snelle service

Pakketje werd snel geleverd en was netjes ingepakt! Niks slecht over te zeggen.

Fijne website en erg snelle levering.

Ik ontving mijn pakketje een dag later na dat ik besteld had. Erg fijn.

Snelle levering!

Helemaal top

Het kwam erg snel aan en het product was beter dan verwacht

Over het algemeen goed!

Enkel de verpakking was behoorlijk slordig.

Ik heb de producten zelf nog niet getest maar de levering was prima!

Leuke spullen mooi ingepakt en optijd geleverd. Brede assortiment zeker een aanrader.

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneaker liefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan die je sneakers schoonmaken, beschermen en niet beschadigen! Daarnaast proberen we alle relevante producten rondom sneakers aan te bieden De merken die we aanbieden zijn o.a. Liquiproof, SneakersER, Crep Protect, Angelus Brand en Jason Markk.