beter kan het niet!

het duurde wel 4 dagen voordat het verstuurd werd maar, uiteindelijk waren ze binnen en ben ik ermee bezig geweest.

Top producten

Altijd juiste producten en snel in huis

Snelle service en alles onder één dak voor m’n sneakers, mis alleen veters in assortiment!

Alles wat je besteld is top

The quality is perfect and the delivery was so quick.

I recommend for everyone

• Ajánlnál minket? Yes

Aanrader!

Top service + alles wat je nodig hebt tegen zeer schappelijke prijzen! Ik kan niks anders zeggen dan dat ik toe nu toe alleen maar positieve ervaringen heb gehad!

Goed geholpen

Ik heb goed advies gekregen over hoe het te doen en dus naar volle tevredenheid geholpen!

zeer tevreden

top producten, snelle verzending

Kwaliteit

Snelle levering en precies zoals omschreven

Snelle levering , mooie kleuren

Kleuren zijn precies zoals ze in de webshop te ze zien zijn.

Everything was perfect

Everything arrived in time and the package was in perfect condition

Snelle verzending

Zoals altijd, top spullen en super snelle verznding.

Custom deurmat

Bedankt voor de mooie deurmat en snelle verzending

snel en als verwacht

super snel geleverd en de schoenen zijn bijna als nieuw

Fantastische verf ,en wat ik wilde,de kleur top ,en heel mooi te verwerken!! Zeer tevreden.

Makkelijk werkende verfstift

Makkelijk aan te brengen op je schoen/sneakers! Ideaal om je sneaker eigen te maken.

Geweldig.

Met de beschrijving hoe je de midsole met deze stiften dient te verven is het echt appeltje eitje. Werkt super makkelijk. Keurig dekkend. Netjes resultaat. Van een witte midsole in 3 laagjes naar pikzwart.

Track & tracé mag wel duidelijker zijn. Het is onnavolgbaar

just what the doctor ordered

producten zoals besteld, stevig verpakt en volgens afspraak afgeleverd

Zeer tevreden over de gekochte artikelen

Zoals altijd ben ik erg tevreden over de producten. Helaas liep de website vast tijdens het betalen, waardoor mijn ingevoerde kortingcode kwam te vervallen.

Vloermat zoals verwacht

Vloermat is zoals afgebeeld, goede kwaliteit en fijne service

Top.

Top.

Goed producten, snel in huis

Goede producten, snel in huis

Super snelle en vriendelijke service en perfect geleverd.

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneakerliefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan waarmee je je sneakers kan schoonmaken, beschermen en customizen! Daarnaast bieden we ook lifestyle accessoires aan die gerelateerd zijn aan de groeiende Sneaker Culture!