Top zoals altijd

Super snelle service en verzending, hoge kwaliteit producten. Super tevreden!

Zoals het hoort te zijn!

Snelle levering en top product

Product precies zoals het zou moeten. Snelle levering.

perfect !!! snelle verzending

perfect !!! snelle verzending

Precies wat ik allemaal zocht!

Ben heel tevreden over de bestelling die ik gekregen heb. De service is goed het was snel geleverd en wat ik er van verwacht had. Kort om zeer tevreden

Prima producten en service

Het enige jammere is dat het eea steeds niet op voorraad is van Alphaflex als ik kijk, maar dat zal waarschijnlijk de import zijn die problemen oplevert. Bestelling kwam vlot, netjes en met leuke extra's.

Op en top

Snelle service, mooie prijzen, kwalitatief goede producten. Gewoon goud

Toppers

Netjes alles weer ontvangen

Kan niet beter

Matten zagen er goed uit, leuke extraatjes en snel geleverd!

Goed product, snelle levering.

crease protectors werken aardig goed heb alleen wel lijntjes die door mn hele neus verspreiden..

Super blij met m’n “Kiss my Airs” mat

Super blij met m’n “Kiss my Airs” mat

Geweldige goederen

Ik had de set van 3 vloermatten van de Jordan 1 gekocht. Deze waren top en leuk gevonden. Heb er mijn tattooshop mee aangekleed en had het na ontvangst gedeeld op Instagram, vond het enkel spijtig dat het niet gerepost werd. :’) Vriendelijke groeten Jordy / Whipped Design

Snel besteld en makkelijk opgehaald

Bestelling 's-avonds plaatsen was eenvoudig. Optie ophalen in Den Haag de volgende ochtend was top! Bestelling daardoor binnen 12 uur in huis.

Altijd goed!

Bestel nu een jaar mijn verfspulletjes bij SneakerEssentials en ze hebben me nooit teleur gesteld! 1 keer een manco gehad en die werd gelijk nagestuurd. Goede service en altijd optijd met leveren!

Wat ik heb besteld was super.

Levering was minder

Track en tracé gekregen dat het op woensdag geleverd zou worden echter niks ontvangen het kwam een dag later

Goede klantenservice!

Fijn product!

Levering was snel en product is super. Ik heb weer mooie witte sneakers. Blij mee!

Ik zweer erbij!

Sneaker essentials verkoopt werkelijk alles wat ik maar nodig heb/gebruiken wil voor het custom painten van mijn sneakers!

Zoals altijd helemaal prima!

Zeer tevreden.

Snelle service en levering

Alles wat gewenst was op voorraad en snel geleverd!

Geweldig product en droogt heel snel!!

Geweldig product en het droogt heel snel. Mooie kleuren en makkelijk aan te brengen met het kwastje!!

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneaker liefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan die je sneakers schoonmaken, beschermen en niet beschadigen! Daarnaast proberen we alle relevante producten rondom sneakers aan te bieden De merken die we aanbieden zijn o.a. Liquiproof, SneakersER, Crep Protect, Angelus Brand en Jason Markk.