It was very good, the result was great

It was very good, the result was great

Snelle reactie op e-mail. Snelle levering van de producten.

Mooi verpakt, cadeautjes ook leuk!

Goede producten, snel verzonden.

Goed product

Fijne producten.

Goeie toko, snelle levering en snel antwoord. Niks verder te wensen

Top geleverd!!

Het zijn super goede producten,super levering en alltijd iets extra's :-)

Snelle levering en mooi product

Het product was precies zoals aangegeven en was mooi en netjes aangekomen, ook was de levering best snel.

Meerdere keren al besteld . Super

Geweldig! Goede service!

Ik was wat vergeten bij mijn bestelling, na makkelijk en toegankelijk e-mail verkeer, werd dit alsnog toegevoegd aan mijn bestelling.super!

Heel blij met mijn bestelling, en mijn sneakers ook. Snelle levering. Ga zeker vaker bestellen.

Goed assortiment

Ruime keuze uit goede producten

Ruime keuze aan custom sneaker acrylverf

Als je graag creatief wilt zijn en op zoek bent naar custom acrylverf, is sneakers essentials ideaal plaats om eens een kijkje te nemen.

Goed bedrijf

Snelle levering en een goed product , zeer tevreden

Top producten

Enige minpunt vind ik toch de verzendkosten.

Altijd top

Simply the best selection

Verf gekocht, werkt goed.

Super fijn

Snelle levering, verf van goede kwaliteit, duidelijke en een beschrijving

Het product was goed verpakt

Het product was goed verpakt maar er zaten wel een paar grote stofjes op naar voor de rest geweldig

Echt goede producten!

Ben erg blij met de producten en blijf bestellen ivm mijn verzorging van mijn sneakers!

Goede producten en snelle levering

Ik heb al vijf keer een bestelling gedaan en vond het nu wel eens tijd worden een beoordeling te geven. Ik ben uitermate tevreden over de kwaliteit van de producten en de snelle levering! Ik ben ook blij met de doosjes waarin de bestellingen worden verzonden. Die zijn heel handig om de verf in op te bergen.

Top service!

Heerlijk!

Fantastisch! Als er weer een pakketje binnenkomt met de aller vetste kleuren! Top service! Super kwaliteit. En heerlijke extra's! ♡ wat een heerlijk cadeautje aan mijn creatieve zelf!

Alles top en ik heb mijn oude sneakers weer nieuw leven ingeblazen met de Angelus leerverf.

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneakerliefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan waarmee je je sneakers kan schoonmaken, beschermen en customizen! Daarnaast bieden we ook lifestyle accessoires aan die gerelateerd zijn aan de groeiende Sneaker Culture!