dik ok

dik ok

Erg tevreden een must have voor je sneakers

Op maar de volgende order!

Op zich vind ik de verzending op de derde werkdag niet echt vlot maar omdat je het weet duurt het wel ff zeker als er nog een weekend tussen zit. Maar verder top!

Goed verpakt

Alles helemaal in orde en net binnen de leveringstermijn

Snelle levering, mooie kleuren . Goede tip om deglazed bij te bestellen. Werkt mooier

1 woord : TOP!

Altijd positieve ervaringen met jullie !

Was bang dat geen 1 shampoo mijn Nike Airmax ze zou kunnen cleanen naar wauw wat een top service en wat een goeie producten

zeer goed spul

zool van sneaker gerepareerd schoenen zijn weer bruikbaar top spul

Supersnel èn supergoed

Altijd blij als je een bestelling doet die snel en goed wordt afgeleverd. Deze bestelling bij Sneaker Essentials was er weer zo één. Dank daar voor….

Netjes verpakt en snel geleverd!

spullen netjes gekregen

Makkelijk gebruik en werking goed.

Doet wat het moet doen, makkelijk in gebruik.

mat met leuke tekst en goede kwaliteit

Ben heel tevreden met mijn bestelling. Al vaker hier besteld en altijd snelle verzending en scherpe prijzen.

Prima eerste bestelling

Verzendtijd was redelijk snel, prijzen waren prima en de keuze was genoeg. Ga hier zeker nog een keer bestellen.

Erg tevreden met de bestelling en levering

Top service! Snel bezorgd, goed op de hoogte gehouden en het product is echt heel nice!

All around perfect

Al meerdere keren zaken besteld via de website. Steeds snelle verzending. Het pakket is ook steeds verzorgd!

Echt heel mooi tot in de details!

Alles helemaal naar wens, snel geleverd en mooi

Zeer goede ervaring

Ik had een sneaker mat gewonnen, deze mocht ik zelf ontwerpen. Al met al erg tevreden met het bestelproces en de levering.

Snelle levering, betrouwbaar

Snelle levering, betrouwbaar.

Goede verf mooie kleuren

Super!!

Fijne site, veel artikelen en snelle, goede levering!

Super zin weer bezig te gaan!

Top kleurtjes en zelfs penselen als kadootje erbij! Net als de vorige bestellingen tip top in orde en snel bezorgd:)

Altijd netjes, altijd snel en secuur en altijd top service!

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneakerliefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan waarmee je je sneakers kan schoonmaken, beschermen en customizen! Daarnaast bieden we ook lifestyle accessoires aan die gerelateerd zijn aan de groeiende Sneaker Culture!