Top kwaliteit

Zojuist mijn eerste stashbox ontvangen, top kwaliteit om zo je sneakers te bewaren.

Een goeie site met leuke spullen erop

Zeer tevreden met mijn sneakerboxen van “Crep-Protect”

mijn bestelling was optijd, netjes verpakt, niet duur.

Artikel zoals omschreven

Makkelijk op te brengen , gedaan met schilderskwastje en de gympen zien er weer Top uit. Prima textielverfje

Alles was prima

Verf en pencelen gekocht om mijn witte Nikes wat bij te werken, resultaat is boven verwachting.

Geweldige telefoon hoesje

De telefoon hoesje is niet normaal mooi, ik ben helemaal tevreden.

Top geregeld!

Snelle levering waarvan je goed op de hoogte wordt gehouden. Ga hier zeker weer bestellen!

Geweldig, optijd geleverd en werkt perfect

Het is een geweldig product en snelle levering waardoor ik er snel lol van had.

Quick delivery and product delivered it’s promise.

Snelle levering en mooie producten (textielverf Jacquard)

Ik heb onlangs 3 textielverf potjes van Jacquard besteld. Levering was snel en het zijn mooie kleuren. Ik ben er blij mee! Nu lekker aan de slag

Ik hou van Sneaker Essentials, eerlijke prijzen, eerlijke mensen en een geweldige ervaring! Ze inspireren je elke keer weer om je sneakers als kunstwerken te behandelen.

Keurige levering, goed ingepakt en op tijd. Hoge kwaliteit product. Wanneer nodig bestel ik opnieuw hier.

Toppers

Snelle levering en goede producten. Ik kan het zeker aanbevelen om hier je producten te kopen.

Afhandeling duurde iets te lang na mijn idee maar uiteindelijk keurig opgelost👍🏻

2 paar schoenspanners besteld, 1e ging gelijk kapot. Gemaild, en de kapotte en de helft van de verzendkosten terugbetaald gekregen! Keurig opgelost waarvoor mijn dank!

Beste Chris, We waren blijkbaar iets te langzaam naar jouw idee. De melding die je had gemaakt is binnen 3 werkdagen opgelost en inmiddels ook afgehandeld.

Top aanbod, overzichtelijke site, snelle levering!

Snel geleverd en goed verpakt

Goed prijzen en snel geleverd wat wil je nog meer.

Goed & snel!

Goed & snel.

Super zaak, actief betrokken en betrouwbaar

Kan er in principe alles vinden wat ik nodig heb, vind het tof dat ze op insta ook actief zijn. Good busy!

Korrekte afwikkeling

Doen wat ze beloven Het gekochte product voldoet geheel aan de verwachtingen

Correct en snelle levering !

Site via iemand door gekregen gelijk besteld en levering was ook enorm snel.

Perfecte service en duidelijke uitleg website

Mooie mat! En goede kwaliteit.

Pluspunten

Snelle reacties en super netjes ingepakte levering. Verkoopt goede en kwalitatieve producten voor schappelijk prijs.

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneaker liefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan die je sneakers schoonmaken, beschermen en niet beschadigen! Daarnaast proberen we alle relevante producten rondom sneakers aan te bieden De merken die we aanbieden zijn o.a. Liquiproof, SneakersER, Crep Protect, Angelus Brand en Jason Markk.