Goed product

PERFECT

GEWELDIG

Handige product maar mag een betere kwaliteit krijgen

Zo liever hebben dat de deksels doorzichtig zijn

Perfect!

Amazing storage for any sneakerhead 👟

Top producten

Goede ervaring snelle verzending goede producten

Niet overtuigend

De verf droogt niet, heb gedaan wat ik moest doen. Ook de tips die ik kreeg, hadden geen effect. Zou nog meer aan moeten schaffen om de verf te laten drogen

...

kan beter

flesje uitgelopen bij ontvangst , vele essentiele dingen niet in voorraad waardoor later kosten verzending hoger zijn dan product.

Hi Bart, We vullen ons voorraad continu aan. Volgende keer is het misschien handig om eerst contact te zoeken via de mail of chat en dan houden we je op de hoogte. Wat betreft het flesje dat is uitgelopen. Een mailtje en we hadden er vast samen uitgekomen:). Ik hoop dat de algemene ervaring op de site wel als goed is ervaren :).

Perfect materiaal, goede service

Snelle levering en kwaliteit materiaal. Mn schoenen zijn als nieuw!

Altijd top!

Ze zijn de beste! Dat laten ze elke keer weer zien.

Top geregeld snel in huis

Mooie site , Goed en snel geregeld . Snel in huis. Goede kwaliteit spullen !!

Heel snelle levering en netjes ingepakt!

Ik vind het fijn dat er gratis mengpotjes, penselen en stickers worden gegeven bij je bestelling! Super handig! Mooi verpakt en super snel geleverd naar België!

Leuke mat en snel geleverd!

Wilde deze mat al een tijdje hebben. Binnen 2 dagen is hij bij mij thuis geleverd.

Prima service, prima producten

Dit was niet de eerste keer dat ik hier bestelde, maar net als de vorige keer was alles prima in orde. De prijs was goed, alles is geleverd binnen de aangegeven tijd. Waarom dan niet de volle 5 sterren? Zoiezo denk ik dat perfectie niet bestaat :-p en in dit geval zou mijn enige minpuntje zijn dat de track & trace pas kwam nadat ik het pakket al binnen had...niet verschrikkelijk natuurlijk, maar toch iets om die halve ster te verantwoorden.

Henri

Gebruik het om het auto stuur te restaureren

Aanrader!

Top producten en uitstekende service! 👌🏼

100% volgens verwachting

Precies zoals in de advertentie werd aangekondigd

Al diverse malen, mijn meubels een andere kleur gegeven, tot nu toe, altijd met heel goed resultaat ! Bij mijn laatste bestelling zat er een flesje bij, waarvan de dop, rondom vast gezet was met zwarte tape ??? Heb deze nog niet gebruikt of opengedraaid, kreeg wel de indruk dat deze was gevallen, en de normale dop was beschadigd...maar...dit vul ik in. Tot slot, ik wacht alweer, op mijn volgende bestelling !

allereerst bedankt voor bijna 2 jaar vertrouwen in ons (je eerste order was op 31 oktober 2017)! De zwarte tape rondom de 118ml leerverf flesjes is om te voorkomen dat het evt gaat lekken. We krijgen het zelf ook zo binnen van de leverancier.

Fantastische klantenservice

Ik had de black sneaker stift bestelt, kreeg helaas de verkeerde opgestuurd(white). Maar door contact op te nemen met de klantenservice had ik de volgende dag al de goeie kleur in huis en kon ik gemakkelijk het verkeerde product terugsturen.

Goed op tijd geleverd De verf is geweldig en de verfspullen ook

Goed, duidelijk, snel!

Zeer tevreden, goede en duidelijke communicatie, snelle levering. Ga zo door!!!

Goed. Was snel geleverd en alles wat goed

Goed spul en snelle levering

Zag het middel bij iemand en was meteen verkocht zo kunnen schoenen het volgend jaar ook nog mee

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneaker liefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan die je sneakers schoonmaken, beschermen en niet beschadigen! Daarnaast proberen we alle relevante producten rondom sneakers aan te bieden De merken die we aanbieden zijn o.a. Liquiproof, SneakersER, Crep Protect, Angelus Brand en Jason Markk.