Super en snelle levering

Prima zou het zo weer doen!

Superr

bestelling gedaan kwam al sneller dan verwacht want eerst zou het dinsdag geleverd worden werd toch nog de zaterdag voor hemelvaart. Me happy nu wachten tot alle laminaat erin licht met plinten klaar en wel dan leggen we de mat neer #supergaaf

Product was goed

We hebben de suedeverf gekocht, het werkt echt goed. Kleine stukjes hebben we met een klein kwastje geschilderd. Maar het resultaat is mooi! Bedankt!

zeer goes verkpakt en sticker is leuke extra

De to go site voor je sneaker spullen

Duidelijke informatie en een groot assortiment

Erg tevreden met bestellen, bezorgen en kwaliteit product

Super product en snelle levering

Prima service.... snelle levering

Top en snel!

Snel geleverd en netjes verpakt

Snelle levering, goede producten

Mijn bestelling is snel aangekomen en ik ben er zeer tevreden mee.

Helemaal top

De verf werkt heel fijn. Het droogt heel snel op dus dat is fijn. Plus de levering is heel sne

Mijn go to om mijn schoen uniek te maken

Een ruim assortiment & goeie prijzen voor top kwaliteit! Was mijn eerste aankoop en ik heb 2 dagen later direct de tweede gedaan zo tevreden was ik. Ik heb 5 jaar oude, veel gedragen witte sneakers met de angelus leerverf opgeknapt en zie zien er uit als nieuw. Een echte aanrader! :)

Veel producten, snelle levering, fijn dat je met klarna kan betalen

handige website met veel soorten producten.

Top zullen zeker meer bestellingen volgen

heel goede producten

de bestelling wordt vlug geleverd

Mooi product en snel verzonden.

Overzichtelijke site en mooie producten. Snelle verzending en transactie.

super

Vlot, duidelijk, supervriendelijk en perfect product!

Super snelle levering mijn zoon is er blij mee!

snelle levering en niet te duur.

Bestel hier altijd mijn verf, levering is altijd mooi op tijd en snel en ze doen zeker aan klantenbinding. Ik raad sneakeressentials aan.

Gemak en mooi gelukt

De geverfde leren stoelen zijn top. Misschien is het wel van belang dat er vermeld wordt Wat je er aan oppervlak mee kunt verven

prima service en levering

De kwaliteit is super.

Geen woorden.

Goed verpakt en snelle levering

Het verven ging soepel en de aanwijzingen waren duidelijk.

Volledige en snelle levering

Alle spullen goed en gaaf geleverd. Ook was de levering redelijk snel, ook in de corona tijd. Keurige track en trace erbij zodat ik het in de gaten kon houden. Erg tevreden

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneaker liefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan die je sneakers schoonmaken, beschermen en niet beschadigen! Daarnaast proberen we alle relevante producten rondom sneakers aan te bieden De merken die we aanbieden zijn o.a. Liquiproof, SneakersER, Crep Protect, Angelus Brand en Jason Markk.