Very nice !

I am very happy to have found your website to buy my paint !

goed product

Ik heb deze bestelling gadaan om mijn schoenzolen bij te werken en dat is mij prima gelukt als de zolen nu nog een tijdje mooi blijven is alles voor mij in orde.

De producten waren netjes verpakt en zagen er goed uit maar vooral optijd bezord

Top kwaliteit en snelle levering

Spullen van Crep Protect besteld. Goed en snel ontvangen!

Mooi site, Nice stuff , snel verstuurd

Topshop!

Leuke dingen voor de sneakerfreaks. Snel geleverd voor een gepaste prijs.

mega snelle service en verzending, Daarnaast ook een mega assortiment dus kan niks minder geven dan 10/10

Levering was top zeer tevreden

Top product en verzending kwam snel, binnenkort meer bestellen.

Vergeleken andere webshops/winkels heeft Sneaker Essentials prima prijzen en mijn bestelling was snel in huis! Helaas een verkeerd product ontvangen maar dit is direct opgelost via de goede customerservice. Een mens kan fouten maken, als het maar goed wordt opgelost zoals in dit geval ;)

Snelle levering, mooi verpakt.

Hele snelle levering en mooi klein verpakt. Duidelijke site.

Goede survice en snelle levering

Super goede service en snelle levering. Ik ga seker meer bestellenđź‘Ť

Product naar verwachting

Heel goed, rap geleverd

Het is zeer leuk om bij sneaker essentials te shoppen, niks op aan te merken. Het enigste wat ik nog beter zou vinden is dat jullie echt alle asortimenten van de brand Angelus online zetten! Voor de rest is alles top!

Hopi dushi bagga papa!

Barku chiki, bodega hundu. Manera e tambĂş ta bai, asina e sanka tambe mester bai.

Heel goed!

Hele fijne verf, blijft goed zitten. Wel handig als je schoenen erg ver zijn, er 2 lagen op te doen.

Top! Snelle Service

Too, snelle service! Zelfs tijdens de feestdagen

Werkt toppie

T werkt gewoon top

goede producten en fijne service

ik ben de angelus paint al gewent en de site is erg fijn en overzichtelijk

Gewoon top

Beter dan ik had verwacht

Top bestelling!

Hoesje dat ik gekocht had was in perfecte staat en kwam op verwachte datum binnen.

Snel geleverd en alles compleet

Goed!!

Goed spul!

Bestelling was snel in huis. Leerverf is supergoed, 2e bestelling ga ik plaatsen.

Goede bezorging, mooie producten en precies zoals omschreven

Super gaaf en heel zacht!

Thanks voor de gave deurmat! Ziet er heel mooi uit in mijn kamer! En hij is echt heerlijk zacht!

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneaker liefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan die je sneakers schoonmaken, beschermen en niet beschadigen! Daarnaast proberen we alle relevante producten rondom sneakers aan te bieden De merken die we aanbieden zijn o.a. Liquiproof, SneakersER, Crep Protect, Angelus Brand en Jason Markk.