Mooie spullen,vette kleuren en je krijgt veel leuke gratis spullen!! Ook netjes verpakt.

Jaa was weer top , altijd netjes afgewerkt leuke stickers erbij , gewoon perfect hoor

Jaa top bestelling ,

Alles was top!

Goeie levering

Goeie levering

Perfect!

Super snelle Service ook!

Mooie toevoeging aan mijn interieur

Goede kwaliteit deurmatten en fantastisch design

Nvt

Snel geleverd alleen jammer dat de matten niet groter zijn

Lekker snel aan de slag

Leuk pakketje aan extra’s

Top producten

Groot assortiment en goede producten

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Producten kwamen snel binnen en werken prima. Vergeelde zolen van mijn vans zien er weer uit als nieuw. Helemaal blij mee.

Doen wat ze beloven

Dit bedrijf verdient een pluim!! Lezen de mail aandachtig en handelen naar wens als er iets in het bestellen niet goed is gegaan. Reageren snel en zorgen voor een lach op je gezicht om het snel te leveren. Zo hoor je met klanten om te gaan. Nogmaals dank voor de goede service.

Helemaal top

Snel geleverd, goed product

Fijne levering

Uitstekend product, snelle levering

Goed product, snelle levering

Geweldige service zonder lange levertijd.

Bestelling snel ontvangen zonder poespas

Mijn bestelling is keurig geleverd. Geen bijzonderheden.

Perfecte levering!

Snelle levering en producten zijn goed. Zeker aanbevelen.

kwalitieve service en producten

Naast dat Sneaker Essentials kwalitatieve service en procducten heeft, is hun levering ook nog is uitstekend. Ik krijg de producten snel en op tijd geleverd

Goeie shit

Snelle levering goeie service goei spul

Goede producten , vlotte levering

Besteld , betaald , volgende dag geleverd , goede verf

mooi en goed product, snelle service en duidelijke website

1 product was niet op voorraad, na overleg een vervanger gekregen! Super

Helemaal top

Alles makelijk besteld en snel in huis

Slechte kwaliteit - geen tegemoetkoming

Slechte kwaliteit deurmat. Voldoet niet aan verwachtingen.

Hi Michelle, Bedankt voor je feedback. Via de mail hebben we contact gehad waarbij er is uitgelegd dat het pluizen van de mat opgelost word door het eenmalig te stofzuigen. De mat komt direct van fabriek af en de pluisjes zijn van het productieproces. De mat is verder volledig functioneel als schoonloopmat, wasbaar en langdurig houdtbaar omdat de haartjes er niet uit vallen. Je gaf aan dat je had verwacht dat de mat dikker was, op de productpagina staat echter aangegeven dat het een poolhoogte heeft van 6mm, met de overige exacte afmetingen erbij vermeld. In ons mailconversatie gaf je aan gratis retouren te verwachten, helaas kunnen wij dit (nog) niet aanbieden. Dit staat overigens ook vermeld op de website. Ik snap daarom de teleurstelling maar hoop dat je er alsnog van kan genieten gezien de design wel voldoet aan de verwachting.

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneaker liefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan die je sneakers schoonmaken, beschermen en niet beschadigen! Daarnaast proberen we alle relevante producten rondom sneakers aan te bieden De merken die we aanbieden zijn o.a. Liquiproof, SneakersER, Crep Protect, Angelus Brand en Jason Markk.