Prima product, goede communicatie

Angelus indringverf besteld voor mijn lichte laarzen, zijn nu mooi donkerblauw 😀

geweldig

Ik was zeer tevreden met de bestelling zelf, hoe het was verpakt. Alles was goed en mooi in staat. En wat betreft het product ben ik ook zeer tevreden. Keurig!

Heel goed :)

De bestelling kwam op tijd

De bestelling was tijdig geleverd en prima ingepakt! Ook de klantenservice is vriendelijk en attent!

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering.

Snel en goede levering

Altijd nette levering

Nette levering

Twee matten besteld. Groter dan verwacht, mooier dan verwacht en zachter dan verwacht. De kleuren zijn ook mooi, echt een absolute aanrader!!!

Heel goed, dank u!

Top product!

Ik heb de liquiproof gekocht, geen idee hoe ik het moest gebruiken. Op de website staat kort maar duidelijk hoe je het moet omschrijven! Heel fijn!

snel geleverd en goed product

snel en goed geleverd, product was ook zeer goed

Snelle levering, mooie artikelen voor de echte sneaker lover 🙂

Snel geleverd en door de goede uitleg op de site een top resultaat gekregen.

shoe paint en primer besteld om mn leren laarzen te verven. Heel fijn spul!

Super!!

Fijne producten, ruim assortiment en uitstekende service!

Geweldig!!

Top product! Precies zoals ik het wou!

Leuk aanbod. Snel bezorgd

Leuk aanbod. Heb hier een Jason Markk cleaning kit besteld voor mijn Jordans. Snelle levering. Kreeg er nog een leuke sticker bij.

Precies wat ik verwachtte...

Niet de eerste keer dat ik de Crep-crates hier besteld heb en ook zeker niet de laatste keer.

Goede service en prijs kwaliteit verhouding top

Goede service. Duidelijke omschrijving op website

Snelle levering! En een super mail contact gehad van tevoren.

Netjes verpakt en snel in huis!

Zeer tevreden 👍🏽

Alweer uitstekend!

Ik heb nu een paar keer besteld hier en altijd super service! Snelle verzending en pakket is goed te volgen. Website is erg makkelijk mee te werken en de hulp middelen over hoe je de producten gebruikt zijn ook heel handig! Nu krijg ik de beste resultaten met mijn costum schoenen!! Een zekere aanrader!

Zeer goed en zeker een aanrader.

Zeer goed en zeker een aanrader.

Erg snel geregeld, de site is goed overzichtelijk en erg makkelijk en fijn om mee te bestellen. De producten waren goed en veilig verpakt.

Goed product en snelle levering!

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneaker liefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan die je sneakers schoonmaken, beschermen en niet beschadigen! Daarnaast proberen we alle relevante producten rondom sneakers aan te bieden De merken die we aanbieden zijn o.a. Liquiproof, SneakersER, Crep Protect, Angelus Brand en Jason Markk.