Snelle levering en de juiste producten ontvangen.

Werd niet geholpen

Ik heb producten besteld en ik heb het meerdere keren opnieuw geprobeerd maar het lukt niet. Ik heb ze gemaild voor uitleg of een ander oplossing maar werd hierbij niet geholpen.

Hi Ilayda, Bedankt voor je beoordeling en jammer dat het zo ervaren is. We hebben in november 2020 via de mail contact gehad met je over het gebruik van de customize-arftikelen + de instructies die daarbij horen. Helaas kunnen we niet verantwoordelijk gesteld worden voor deze artikelen gezien de customize-handeliangen onder eigen risico vallen en dergelijke kennis vereist voordat je ermee aan de slag gaat.

Wel iets verlaat maar goede communicatie.

Zie hierboven

Keuze en instructies zijn top

Na een zoektocht naar het perfecte middel voor een goede sneaker beschermer op deze site uitgekomen. Een ruime keuze met naar mijn idee kwalitatief zeer goede producten. Overal staat een goede omschrijving en instructie bij wat de zoektocht toch een stuk makkelijker maakt. Het is nog even afwachten hoe positief ik over het product zelf ben maar heb zeer goede hoop! Verzending ging vlot en prijzen zijn 'normaal'. Zal zeker nog meerdere bestellingen doen.

Snelle levering en echt top verf voor mijn sneakers!

Ik wilde nieuw leven blazen in mijn Nikes. Ze waren een beetje beschadigd maar over het algemeen heel vies. Ik heb ze schoongemaakt en de basiskleuren besteld en nu zien ze er heel vet uit! De verf pakt uitstekend! Ook de kwasten zijn een aanrader! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Top producten

Top producten, snelle levering, veel keuze! Aanrader!!

Goed snel geleverd

Top producten

Jason Mark producten werken gewoon

Goede website, ruime keuze, snel verzonden

Altijd goed en snel

Voor goeie spullen.. snel in huis Sneakeressentials

Goede snelle service

Ze hadden alles wat ik nodig had

Ben niet echt fan vd verfstiften, maar verder was alles prima

Echt super kwaliteit en service

Ik wilde al super lang sneakers gaan schilderen en op de website staat alles goed beschreven, wat je nodig hebt om te beginnen. Heel fijn

Super service van Sneaker Essentials!

Ik was op zoek naar sneaker verf voor mijn bonus dochter. Bij Sneaker Essentials hebben ze heel veel aanbod, ook mooie starters- en combinatiepakketjes. Ik heb voor haar een starterspakketje besteld, het kwam super snel binnen! De verf is ook van hele goede kwaliteit. Ik ben echt enorm tevreden en ik ga hier zeker nog een keer bestellen!

Ik zou het iedereen anbevelen.

Snelle reactie en aflevering

Goede service en vriendelijke beantwoording van vragen.

Goede service en vriendelijke beantwoording van vragen.

Parfait

Tout est bien arrivée, aucuns soucis.

Leuk

Beginnende kunstenaar, erg leuk om uit te proberen. Word vervolgd

Snelle levering, alles naar wens!

Snelle levering, alles naar wens!

Snelle service en een goed product

Een super snelle levering en een goed product. De sneakers zien er weer uit als nieuw.

Gr8 shop

Super fast delivery

Goede ervaringen

Het werd snel geleverd en hij was zoals op de foto dus het was goed

Topkwaliteit

De producten hebben naar behoren gewerkt. Binnenkort groter inkopen en echt beginnen met brainstormen!

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneaker liefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan die je sneakers schoonmaken, beschermen en niet beschadigen! Daarnaast proberen we alle relevante producten rondom sneakers aan te bieden De merken die we aanbieden zijn o.a. Liquiproof, SneakersER, Crep Protect, Angelus Brand en Jason Markk.