Geweldige veters

Heel veel kleuren

Snel verzonden en erg leuke deurmat! De jarige was er erg blij mee!

Echt top artikel mijn verwachting is uitgekomen!!

Via internet had ik gezocht bij sneaker verf??? Zo kwam ik bij jullie bedrijf uit. Het zag er vertrouwd en goed uit. De info die ik kon lezen was duidelijk en goed. Dus bestellen maar. Keurig verzonden en snel ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar. Dankjewel.

Niets te klagen

Op de site kun je alle info vinden om aan de slag te gaan met het herstellen/pimpen van je sneakers. Daarbij verkopen ze alle benodigdheden. Kortom deze site is alles wat je nodig hebt om van start te gaan en je nieuwe hobby uit de hand te laten lopen :p

Super toffe mat laten maken. Prima gegaan allemaal

Mijn schoenen zijn weer als nieuw

Had crème kleurige sneakers en met de oranje indring verf voor suède heb ik er vet hippe diadora sneakers van gemaakt. Heel erg blij mee. Makkelijk aan te brengen met het bolletje wat er bij zat. En heb de randjes eerst aangezet met een kwastje.

Efficace

Le produit est efficace mais après 2 passages. La couleur blanche est limite translucide mais après 2 passages on voit une nette amélioration, reste à savoir si la couleur résistera à la pluie..

Alles naar verwachting

Was precies zoals beschreven

Erg tevreden over het product. Ik heb het opgehaald op het kantoor. Er is heel duidelijk via de mail gecommuniceerd hoe ik het moest ophalen en waar dit kon.

Ben nog altijd tevreden !

Top , snel en netjes bezorgd

Goed verpakt , snel binnen

Bestelling was top

Prettige service, snelle verzending, artikel naar wens. Tevreden

Goede hulp bij kiezen kleur

Lastig om op afstand een gelijkende kleur te bestellen. Met de verwijzing naar een kleurenkaart van Angelus, kwam de gewenste kleur aardig dicht in de buurt.

Supersnelle levering

Vrijdags besteld aan het eind van de middag en de volgende ochtend werd het pakketje al afgeleverd

Mijn bestelling was gewoon goed en vlekkeloos afgeleverd 3n blij mee

Mooi product snel geleverd

Ik heb een deurmat besteld die al jaren op mijn verlanglijstje stond. Hij werd netjes verzonden en snel geleverd. Het formaat is goed en de kwaliteit ook! Ik ben altijd erg tevreden over deze webshop.

Snelle service, top producten

Goede service, snel geleverd

Geweldig optijd geleverd en ziet er goed uit

Top gewoon!

Snel, uitgebreid en volledig volgens verwachting.

Zie boven!

Ruime keuze

Ruime keuze aan producten, goede prijs, snelle verzending. Helemaal tevreden.

Snel geleverd en je krijgt wat je ziet

Super fijn

Goede kwaliteit

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneakerliefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan waarmee je je sneakers kan schoonmaken, beschermen en customizen! Daarnaast bieden we ook lifestyle accessoires aan die gerelateerd zijn aan de groeiende Sneaker Culture!