Prima spullen

Heb 3 kleurtjes verf besteld, en al helemaal zin om ermee aan de slag te gaan dat ik ze zag. Alleen de volt veters die ik had besteld waren toch anders van kleur als de leerverf, de veters zijn "geler" Voorderest zeer tevreden!

Keurig geleverd

De bestelling is netjes op tijd geleverd. De 2de in de avond besteld, de 5de geleverd.

Hele goede eerste ervaring!

Artikelen voldeden aan de verwachtingen

Top en snelle levering

De levering was snel en goed verpakt

Vriendelijk en snel

Vriendelijke en duidelijke communicatie met snelle levering!!!

Toppie

Bestel mijn materialen nergens anders meer. Top service en snelle levering.

Ik zou een extra boek krijgen maar niet gekregen beetje jammer ik had fotos gestuurd van wat ik binnen had gekregen maar geen reactie gekregen van julie

Hi Marcel, we hebben wel degelijk gereageerd, heb je je spambox gecheckt? Ik heb intern gevraagd maar er is ook niet bekend waaruit blijkt dat je een extra boek zou krijgen. Als je dat zou willen delen zou dat alsnog erg fijn zijn.

Geweldig spul voor het schoon maken van schoenen

Mijn schoenen die ik hiermee heb schoongemaakt zijn als nieuw!

Super kwaliteit en op tijd bezorgd

Schitterend product en zeer goede kwaliteit

Sneaker Matten sind perfekt

Sneaker teppiche und Matten sind sehr schön und der Preis ist super, schnelle Lieferung

Perfect!

Precies wat ik nodig had, perfect!

Goec

Bestelde items prima in orde, het is dat ik niet sta te springen op een bestelling maar verzending mag wat vlotter

Altijd goed geregeld bij Sneaker Essentials

De producten die ik bestelde kwamen goed op tijd & werkte zoals verwacht!

Voor mij alleen maar sneakeressentials

Goede service , mooie producten , schappelijke prijzen! Goed contact

Ik had veters besteld, welke iets meer dan een dag later al in huis waren. Tot zover erg tevreden mee!

Alles precies volgens verwachting.

Zoals de titel al aangeeft, alles was volgens verwachting. Niet de eerste keer dat ik deze schoenspanners besteld heb en zeker niet de laatste.

Zeer tevreden!

Snelle levering zeker aan te raden!

Top product en snelle levering!

Ik kocht bij Sneaker Essentials Angelus Acrylic Finisher om mijn custom sneakers een laatste beschermlaag mee te kunnen geven. Of het product lang stand houdt, dat kan ik nu natuurlijk nog niet zeggen, maar om mee te werken was het in ieder geval top! Bovendien was de levering door Sneaker Essentials vlot - heel tevreden mee!

Ja top!

Voor de beste sneaker (custom)producten en accessoires moet je hier zijn bij Sneaker Essentials. Spullen worden netjes verpakt en met zorg geleverd.

Helemaal top mooie vloerkleed

Prima geregeld!!!

Alles oké, prima geregeld!!!

Mooie veters en snel geleverd

Het was mooi verpakt en de veters bevallen goed

Snel bezorgd

Ik hou van mijn XL deurmat, it’s a vibe!

Lulofstraat 55 Unit 27

2521 AL Den Haag

+31 70 206 0400

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneakerliefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan waarmee je je sneakers kan schoonmaken, beschermen en customizen! Daarnaast bieden we ook lifestyle accessoires aan die gerelateerd zijn aan de groeiende Sneaker Culture!