Goede ervaring

Goede en snelle service, artikel van top kwaliteit, mijn sneakers zijn weer netjes wit

Hele snele levering en de leerverf is heel goed dekkend en ben super te vreden Mijn bank is weer als nieuw en kan er weer een aantal jaar mee vooruit Dank je wel

Perfect!

Snelle nette verzending, alles naar verwachting!

Vlotte en correcte levering

Het product is goed en de levering correct.

Prima, lekker snel, mooie veters

Top!!

!

Schoenspanners

Allemaal niet zo heel spannend…ze gingen in m’n mandje, ik betaalde en een paar dagen later had ik ze binnen…en ze zijn top

Helemaal top

Zeer netjes behandeld zeker de moeite waard

Top producten! Snelle levering!

Erg leuk en breed assortiment voor elke sneakerfreak. Tevens een erg snelle levering! Ik kom hier zeker terug.

Gewoon wat je mag verwachten!! En dat is zeldzaam.

Duidelijke makkelijke webpagina. Snel geleverd. Gewoon netjes en goede service zoals het hoort!!

Supet

Snel besteld en snel kunnen ophalen!

Goede communicatie. Bestelling in de ochtend geplaatst en kon het in de middag al ophalen.

Mooie kleurtjes voor het customizen

En snelle levering Helemaal top!!

Positief verrast!

Ooit een keer een schoonmaakset voor sneaker gekocht ( niet hier!) en dat viel tegen maar dit was boven verwachting goed. Geweldig resultaat. Zou het iedereen aanraden

Had precies wat ik zocht..snel geleverd

Awesome

The quality of the rug is awesome. I’m gonna buy more

Ik ben blij met product

TOP

Het was een cadeau voor mijn zoon voor de kerst! Hij was verrast dat ik dit besteld had bij jullie!

Goede service en op tijd geleverd

Goede service en op tijd geleverd.

Bestelling was op tijd binnen zoals aangegeven. En de kleur was perfect

Geen 10 maar dan zou alles perfect moeten zijn! Snelle service website is gebruiksvriendelijk en duidelijk. Mijn sneakers blijven netjes. Gewoon top

Verbazendwekkend snel

Keer bij keer super snelle service. Mijn laatste pakket was er de dag na bestelling zelfs al! Zelfs bij een defect product boden ze een zeer redelijke oplossing aan. Altijd enorm tevreden en ik zal zeker nog meerdere bestellingen plaatsen!

Veel keuze betreft de producten

Heb de producten die ik besteld had nog niet getest dus kan ik er nog niet veel over zeggen,alles was goed verpakt, top

Snelle, nette levering

Een bestelling geplaatst tijdens Black friday. Een leuke korting gekregen. Terwijl het Black friday was en natuurlijk super druk, werd het pakketje snel geleverd.

Super.

Gewoon de beste en snelle service. Echt niks op aan te merken.

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneakerliefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan waarmee je je sneakers kan schoonmaken, beschermen en customizen! Daarnaast bieden we ook lifestyle accessoires aan die gerelateerd zijn aan de groeiende Sneaker Culture!