Snelle levering, ruim aanbod aan top producten!

Mijn go to shop op het gebied van sneaker producten!

Top! Snelle levering! Perfecte kleur van marker!

Helemaal top.

Meerder keren hier besteld en alles netjes optijd geleverd. Was goed ingepakt.

Heel erg goed

Heb besteld ging erg soepel. Veel producten in het assortiment. Hele goede winkel Ps. Ik ben de 1000e ;)

Top producten!

Top producten goeie kwaliteit en snelle levering

toppp

Ik kocht de verf van angelus en wat een goede verf zeg! Water-en krasbestendig!

Top service - mooi product

super snelle goede service!

Alles wat ik altijd bestel op sneaker essentials is van super kwaliteit en is altijd binnen no time in huis!

Hele fijne ervaring en snelle levering heel tevreden

Nette snelle levering

Goeie bediening, snelle levering! Tevreden

Op tijd geleverd en zeer tevreden van de stencils en verf ✨✨

Erg goede service hier bij sneaker essentials!!!

Helemaal super

Ben sinds kort begonnen met het customizen van sneakers en door jullie producten loopt mijn bedrijf nu al goed!!

Geweldig vlotte service

Ik ben super blij met me aankoop bij Sneaker Essentials goeie service, is er iets niet krijg je direct je geld terug en een mail ervan top! Groet Charlotte

Snelle verzending, plus leuke extraatjes.

Ik kan weer mijn schoenen customizen

Super tevreden

Snelle levering en echt een top kwaliteit! De kleuren zijn echt super van de leerverf, kon niet mooier!

TOP

Snelle levering en is altijd naar wens

Prima levering

Alles gekregen. Redelijk snel en heerlijke 10% korting.

Kon sneller

De verzending kon sneller niet om te zeiken hoor haha maar zijn we niet meer gewend hè dat het de volgende dag niet binne is had het pa na 4 dagen maar verder super ben zeer tevreden

Top!!!

Producten waren snel bezorgd en naar wens. Alleen de goodies vielen tegen (alleen een sticker). Voor de rest echt een top site!!!

Top producten, top service

Snel geleverd, leuke gimmick erbij. Niks dan lof.

Groot assortiment!

Er is heel veel keuze naar mijn mening. Het enige minpunt is dat de belangrijke en populaire producten vaak zijn uitverkocht.

De verf is erg dekkend & je ziet niet dat de schoenen geverfd zijn!

Het was goed en snel binnen mooie producten

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneaker liefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan die je sneakers schoonmaken, beschermen en niet beschadigen! Daarnaast proberen we alle relevante producten rondom sneakers aan te bieden De merken die we aanbieden zijn o.a. Liquiproof, SneakersER, Crep Protect, Angelus Brand en Jason Markk.