Altijd top

Mooi snel en goed

Snelle levering, top product.

Helemaal top. Mijn witte sneakers nieuw leven in kunnen blazen met de leer/midsole verf. Erg blij mee!

Probleemloos

Makkelijk besteld, duidelijkheid over de status van mijn bestelling en snel geleverd.

Altijd de beste!

Altijd top, altijd snelle levering en altijd kwaliteit! Een voorbeeld voor alle webshops, dikke 10+!

Bestelling op tijd en top service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vlotte verzending

Vlot verzendproces en correct verpakt. Zeer blij met de aankoop!

Always great!

Quick delivery and great products

The order arrived very quickly and the packaging was fine.

Everything was to my utmost satisfaction. Top quality! Thank you very much.

Snelle afhandeling van de bestelling.

Snelle afhandeling van de bestelling!

Zeer tevreden,goede prijzen

Altijd een goeie ervaring.

Erg tevreden met de service . Altijd snel en goed geleverd.

Leuk cadeau voor de sneakerhead

Top kwaliteit en snelle levering!

Product naar wens, snelle levering, goede prijs

Gekregen wat ik besteld had

Snel verzonden

Lange en dure levering

Besteld op 24/10 ontvangen op3 november, 1 van de 3 producten niet meer op stock nochtans besteld op de webshop waar stond op stock,daarna ineens niet meer op stock? Eerste week geen bevestig van mijn order pas na 2 berichten reactie met er ontbreekt een product, 2 tot 7 dagen levertijd??? Meer dan 7€ verzending naar België?

Helemaal prima!

Alles prima

Eerste keer maar niet de laatste keer

Eerste keer dat ik mijn sneakers pimp en gq het nog doen

Goede service en snelle levering

Ik heb een bestelling ter plaatse gedaan. Fijne ervaring en vriendelijk en meedenkende medewerker

Super mooi product!

Ik heb een gepersonaliseerde mat besteld. Hij is super mooi geworden en ik had hem zelfs eerder binnen als wat de verwachting was!

Top producten, top verdeler!

Snelle levering! Altijd top producten!

Hele goede levering en producten!

Super levering en producten ik ben er heel erg blij mee!

Geweldig product!

Goede stift.

Gewoon top service.

Vooral het Jordan mat voor mijn nichtje. Ziet er gaaf uit.

Goede prijs kwaliteit! Snelle levering!

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneakerliefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan waarmee je je sneakers kan schoonmaken, beschermen en customizen! Daarnaast bieden we ook lifestyle accessoires aan die gerelateerd zijn aan de groeiende Sneaker Culture!