Fijne producten om mee te werken. Vriendelijke communicatie

Top!!!!

Snelle levering alles keurig in orde

Snel geleverd en goede kwaliteit spullen. Mijn AM 1 weer helemaal schoon en netjes gekregen.

Zoals altijd weer top!

Goed assortiment en snelle levering

Snelle levering ook in België

Goede correcte service

Snelle levering. Producten zijn top!

Spullen worden snel geleverd. Ook zijn de producten helemaal top om je schoenen mee schoon te houden

Good

Très pro

Top sneaker laces!

Mooie veters voor mijn Jordan's gekocht bij Sneaker Essentials. Ruime keuze, diverse lengtes, prachtige kleuren, prima geprijsd en snel geleverd. Dik tevreden!

Amazing

Bestelling opgehaald bij de vestiging! Werd gelijk vriendelijk en goed geholpen!

Goeie site , alles goed duidelijk te vinden en na een dag al netje bezorgd in 1 woord top !

Mooie mat, snel geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Helemaal ok!

Prettig en secuur!

Leuke spullen voor een goede prijs

Veters zijn leuk van kleur en kwaliteit. Poetssetje werkt uitstekend. Snelle levering

Snel geregeld

Snelle levering.

Efficace

Un large choix Rapide Il y a tout ce qu’il faut

Snelle levering en werkt zoals omdchreven

Snelle levering en goed verpakt

Zending snel ontvangen, goed product.

Altijd snel en correct

Enkele keren besteld en altijd snel en correct geleverd

Wederom top product ontvangen

Zoals alle keren hiervoor blij met deze verf

Sneaker Essentials is top!

Hele fijne website, supergoede voorraad met allerlei sneaker essentials van top kwaliteit en de service is echt top. Heb contact gehad met klantenservice en dat was gelijk goed. Producten snel ontvangen, goed verpakt en coole stickers erbij. Ik ga zeker vaker bestellen. Dikke aanrader!

Klantenservice was top

Geweldig, binnen 2 dagen geleverd!!

Infrared

Infrared 2014 lijkt er meer op.

Goede kwaliteit en snelle levering

Snel geleverd en de mat is van goede kwaliteit

Lulofstraat 55 Unit 27

2521 AL Den Haag

+31 70 206 0400

Over Sneaker Essentials

Als je langer van je sneakers wil genieten ben je bij Sneaker Essentials op het juiste adres! Onze missie is ervoor zorgen dat iedereen langer van zijn of haar sneakers kan genieten. Sneakerliefhebbers hoeven niet langer te zoeken naar schoonmaak- en beschermmiddelen. Wij hebben de zoektocht gedaan voor jullie! Via onze webshop bieden we de producten van verschillende merken aan waarmee je je sneakers kan schoonmaken, beschermen en customizen! Daarnaast bieden we ook lifestyle accessoires aan die gerelateerd zijn aan de groeiende Sneaker Culture!