Goede info en snelle levering

Prima firma

Snel en correct

Een Snelle en correcte levering zoals beloofd Top

Zeer goed . Wordt met je meegedacht . En heel vriendelijk.

Goeie service en op tijd geleverd

Na 2 dagen de kussens in huis. We zouden vooraf een mail krijgen wanneer de kussens geleverd zouden worden, maar dat is niet gebeurd. Gelukkig waren we thuis.

Snel en leuke prijs

snelle levering, goede prijsstelling. Bij tel. contact vriendelijk te woord gestaan.

Doen wat ze beloven

Enkele dagen na de bestelling kwam "ome Post" een pakket brengen. Keurig verpakt, volgens afspraak bezorgd en een tevreden klant achterlatend. DANKDANKDANK aa BEDBEDBED

Zeer klantvriendelijk

Silvana kussens met gratis molton sloop, dus nergens goedkoper. Keurig gebeld dat fabriek leveringsprobleempje had en levering 1 of 2 weken kon duren en uiteindelijk toch sneller kussens binnen. Waardeer de persoonlijke communicatie zeer. Gemak van online, beste prijs én service als in winkel. Best of both worlds.

Keurig netjes en snel afgeleverd

prima service, snelle levering

zie boven

Snelle en goede levering

Twee Silvana kussen gekocht. Prima en snel geleverd.

Geweldig fijne site

Snelle levering en een zeer goede prijs. Werd op de hoogte gehouden dat de levering ivm drukte iets langer zou duren dan normaal. Echt top. En de kussens wat een genot!!!

Mijn bestelling ging makkelijk en snel.

Nog geen.

Bestelling nog niet ontvangen, na anderhalve week!

Meedenkend en vriendelijke benadering

Bestelling geplaatst. Dag erna word ik gebeld dat het product langer op zich laat wachten dan vermeld op de site. Of ik de bestelling wel laten staan of wil intrekken. Intrekken hoeft niet meteen, ik mag hier op terugkomen. Dit is op een vriendelijke manier meedenken, daar hou ik van en dan wil ik best wat langer wachten op mijn bestelling.

De bezorging goed op tijd

Het kussen is geweldig in een woord een topper

Goede service,snelle levering en altijd goede acties

Vriendelijk, snel en scherpe prijzen. Professioneel.

Ik heb een Silvana kussen plus sloop besteld nadat ik op een vraag die ik per email stelde, razendsnel antwoord kreeg. Werd snel geleverd.

Zeer klantvriendelijk en erg behulpzaam

Mijn pakket was kwijt en zonder problemen een nieuw kussen ontvangen. Super bedankt

Prima en snel geleverd

Goede prijs en kwaliteit en service

Zeer goede service

Na een erg vervelende ervaring met een bekende matrassenfirma heb ik 2 matrassen bij bedbedbed.nl, onderdeel van Engel slaapcomfort, besteld. De communicatie was direct prettig en duidelijk. Er werd goed meegedacht over de matrassen zodat de matrassen snel geleverd konden worden. De prijs is ook erg aangenaam voor de mline matrassen. Zelfs toen ik s'ochtends om 8.30 belde voor informatie, werd ik zeer correct te woord gestaan. Dit was erg fijn en gaf me veel vertrouwen in deze firma. Morgen worden de matrassen geleverd en ik heb een mail gekregen met een tijdvenster zodat ik niet de hele dag thuis hoef te wachten. Mochten we nog een keer iets nodig hebben op het gebied van slaapcomfort, dan zullen we weer bij www.bedbedbed.nl bestellen. Bedankt voor de goede service!!

Zeer tevreden met het Silvana kussen

Zeer tevreden zijn wij met het Silvana kussen. Omdat er een bepaalde kleur van het kussensloop niet voorradig was, werd er gelijk contact met ons opgenomen en is er een andere kleur geleverd.

Klantvriendelijke service!

Er werd nog geïnformeerd of ik de goede dikte afmeting voor t kussensloop gekozen had, omdat hier veel verschil inzit en het dan niet past.

Prima service, vlotte verzending

Helemaal goed, indien gewenst een prettig contact. Geen enkel negatief punt te noemen.

Ze doen wat ze beloven en dat ook nog snel.

Twee keer een kussen van M-line besteld en twee maal zijn de kussens snel en goed verpakt geleverd.