Klantvriendelijke service!

Er werd nog geïnformeerd of ik de goede dikte afmeting voor t kussensloop gekozen had, omdat hier veel verschil inzit en het dan niet past.

Prima service, vlotte verzending

Helemaal goed, indien gewenst een prettig contact. Geen enkel negatief punt te noemen.

Ze doen wat ze beloven en dat ook nog snel.

Twee keer een kussen van M-line besteld en twee maal zijn de kussens snel en goed verpakt geleverd.

Supergoede ervaring

Ik heb een M-line kussen besteld. Echt de goedkoopste, maar ook snelle service. Heel fijn, ben er heel blij mee!

Alles goed

Bij mijn bestelling is alles goed gegaan en goede communicatie via mail.

onvoldoende uitleg bij Emma matras

De geleverde Emma matrassen moesten volgens de meegeleverde beschrijving na het uitrollen slechts 5 uur plat liggen voordat ze bruikbaar waren. Nu na 2 weken is de chemische geur er nog niet uitgeventileerd ( hebben ze eerst 4 dagen buiten gelucht zonder hoes). De vorige Emma matrassen uit 2004 stonken niet zo chemisch. Ze liggen wel lekker, hopelijk gaat de geur er nog ooit uit.

prima!

precies het bestelde keurig geleverd! Blij mee!!

Fantastische service

Ik had een bestelling geplaatst, maar niet het juiste artikel, mijn eigen fout. Zodra ik mijn fout zag heb ik contact opgenomen en er was alle begrip. Ik mocht de levering die met DHL zou komen aan de deur weigeren, zending zou dan vanzelf retour gaan. Dat is gebeurd en ik kreeg direct mijn geld terug. Hier is de klant nog koning!

Snelle levering en netjes ingepakt en bezorgd

Netjes ingepakt en snelle levering

Goede orijs, giedkoper dan overal elders en supersnelle levering

goede service

snelle en goede service , leuke aanbiedingen voor een goede prijs

Ik wacht het nog even af

Heb nog helemaal niets ontvangen. Het zou Woensdag bij jullie binnen komen en gelijk verzonden worden door jullie.Dan zou het Donderdag bij mij bezorgd zijn.Ik wacht het nog maar even af dan!

Prima webshop, met een gratis product erbij wat je nergens ziet, want het zijn vastgestelde fabrieksprijzen van silvana.

Hebben daar een ganzendonzen dekbed besteld. Netjes afgeleverd op het afgesproken tijdstip

Excellent

Ik had per ongeluk een verkeerd dekbed besteld. Na keurig telefonisch gesprek direct de juiste toegestuurd gekregen.

Middels een online keuzehulp tot een specifiek kussen gekomen. Deze vervolgens voor een mooie prijs besteld bij bedbedbed.nl. Bestellen van toebehoren ging erg fijn en soepel dmv menuutjes op de website. Verzenden en algeheel contact verliep goed. Ondanks dat ik het risico genomen had om online, zonder persoonlijk contact of uitproberen, een kussen te selecteren en bestellen is me dit uiteindelijk goed bevallen. Waarschijnlijk had ik achteraf wel liever contact gezocht voor aanvullend advies cq bevestiging van mijn keuze.

Super Fantastisch

Super Fantastisch

Alles zoals het hoort!

Snelle levering, juiste product, zorgvuldige verpakking. Tot een volgende keer!

Scherpe prijs en goede service

Snelle levering af fabriek. Toen ik artikel wilde ruilen voor een warmer exemplaar was dat ook snel en goed geregeld, via persoonlijk telefonisch contact.

Wederom een goede ervaring

Engel Slaapcomfort kan ik zeker aanbevelen!

Prima meegedacht

Nadat ik een fout had gemaakt met een bestelling opgebeld en er kwam een prima oplossing van degene aan de telefoon.

Goede service, fijne communicatie en erg tevreden met mijn nieuwe kussen, bedankt!

Super service!

Bij vragen mbt een artikel dat ik wilde bestellen heel prettig geholpen. Laagste prijs garantie absoluut gegarandeerd en wat een fijne communicatie, de eigenaar heet Engel en is ook zeker een engel :-) Ik raad het zeker aan hier te bestellen!

goede service

Ik had de verkeerde maat besteld zag ik in de bestelling . Kom dit ook op zondag via de chat doorgeven en het is direct aangepast. SUPER.

Nog nooit zo diep geslapen

Na langdurig last te hebben gehad van nekklachten en vele kussens te hebben geprobeerd, werd door mijn therapeut het neksteunkussen van Silvana Support aangeraden. Het contact met Engel Slaapcomfort en de service en adviezen waren uitstekend. De eerste nacht was nog onwennig en daarna wilde ik dit kussen nooit meer missen. Ik slaap nu diep en pijnloos, mijn nekklachten zijn sterk verminderd en ik word uitgeruster wakker.

Molenstraat 10 4844 AN Terheijden