altijd optijd geleverd, ik bestel hier al jaren

Mooie bos en dezelfde dag nog

Onze bestelling is dezelfde middag nog bezorgd op het door ons opgegeven adres en we vernamen meteen dat het een mooie bos Gerbera's was. Dank!

s’Ochtends besteld, s’ middags geleverd!

Ik heb in de ochtend besteld en in de middag werd een prachtig boeket van verse bloemen bezorgd. De ontvanger hiermee heel blij mee gemaakt. Ik zeg helemaal top!!!

Mooie bloemen.

Mooie bloemen en op tijd afgeleverd!

Zeer goede service en kwaliteit

Het boeket is prachtig! Daarnaast had ik nog een aanvullende vraag en die werd snel afgehandeld.

Naar aanvraag geleverd, goedzo.

Duidelijke website. Goede foto's. Fijn om zo op afstand toch iets voor iemand te kunnen betekenen dmv n bloemetje naar wens. En de volgende dag al bezorgd,top!

Waarom een ander

bestel al jaren bij de Roos. Eerst vanuit het buitenland, maar nu gewoon vanuit NL. altijd mooie boeketten. Het is 1x fout gelopen, maar dat werd heel goed opgelost.

Precies wat ik zocht!

Zocht wat ik nodig had. Enige reden waarom geen 10 is omdat je pas in 2e instantie met de verzendkosten bekend wordt (nadat je dus gekozen hebt).

Schitterend bloemen..op tijd geleverd...dank jullie!

Schitterend bloemen..op tijd geleverd...dank jullie!

ruime keus

overzichtelijke site

Mooi verse bloemen

Bloemen besteld en heel snel geleverd. boeket was veel voller dan getoond op de website een week geleden besteld en de bloemen staan nu nog schitterend Bedankt voor de goede services

veel keus, mooie bloemen

Ik heb een graf biedermeier besteld. Ik heb geen idee of dit op tijd afgeleverd is en hoe het er uit zag. Ik heb geen reactie ontvangen

Schitterende bloemen, op tijd geleverd

Schitterende bloemen, op tijd geleverd. Middel formaat was groter dan verwacht, de bloemen zijn vers gesneden. Enige minpunt: mijn kaartje per persoonlijke bericht voor de ontvanger was kleiner en moeilijker te vinden in de bos dan het kaartje "De Roos"

Snel en uitstekend

Prachtig boeket!

Mooi boeket en snel geleverd

Op de dag zelf besteld en twee uur later al bezorgd, perfect!

Prachtige boeketten en goede service

Ik krijg van de klanten/collega's altijd te horen dat zij ontzettend blij zijn met de boeketten van de Roos. Ze zijn prachtig! krijgt ik te horen met een foto. Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen :)

Prima service; prima producten

Prima service; prima producten

Geweldig verzorgd en super mooi boeket en ze bellen ook even of je thuis bent om te bezorgen.

Super geregeld hier bestel ik voortaan

Zag er mooi uit.

Mooi boeket, netjes en verzorgd!

Goede vriendelijke service

Het rouwboeket dat ik besteld had was super verzorgd. Zag er mooi uit! Zag er wel iets anders uit dan op de foto, wit met pastel besteld maar wit bezorgd, maar we zijn meer dan tevreden. Als de kleur dus heel belangrijk is, misschien handig om dat even extra vermelden. Op het laatste moment ook nog wat wijzigingen kunnen doorgeven, heel vriendelijk te woord gestaan.

Beetje terleur gesteld

Voor ons 3 jarige Huwelijksdag een bos bloemen besteld. (Trouwboeket bij de Roos besteld) Ik was in Spanje. Werd pas bezorgt nadat ik belde, vanuit Spanje, waarom hij nog niet bezorgt was. Boeket was mooi op foto die mij werd toegestuurd en toen ik donderdag middag van vakantie kwam waren de rozen al met kopje neer. Warmte/hitte, maar ons huis was koel binnen. Zondag boeket weggegooid.

Prachtig rouwboeket, heel vriendelijk personeel

Hele goede ervaring met de Roos. Ik wilde een rouwboeket bestellen voor de uitvaart van mijn overleden oma. Vantevoren even telefonisch contact gehad voor wat vragen rondom het bestellen en de levering. Hele vriendelijke geduldige meneer aan de telefoon gehad die al mijn vragen heeft beantwoord. Op de dag van de uitvaart was het boeket op het afgesproken tijdstip geleverd. Prachtig boeket met mooie linten waarop de door ons gekozen tekst stond. Kortom een hele goede ervaring van begin tot eind. Ik zal hier zeker vaker bloemen bestellen en ook anderen aanraden om hier te bestellen. Bedankt De Roos!

Mooie bos

De bos bloemen was mooi en dezelfde dag geleverd, het enige wat ik jammer vond is dat de bezorger na aanbellen de bloemen beneden in het trappenhuis heeft neergelegd en is vertrokken. Ik had de bloemen voor mijn vriendin besteld die nu een bos op de postvakjes vond.

Kleine, korte bos in niet passende vaas

De bos die ik had besteld leek groter en langer dan in werkelijkheid. De bijbehorende vaas was niet mooi en paste totaal niet bij de korte bos. Afzonderlijke bloemen waren op zich mooi, houden max 5-7 dagen

Geweldige bloemist

Een jarige en een zieke kregen allebei een prachtig boeket! Na ruim 10 dagen waren ze nog mooi! Jarige en zieke blij en wij ook heel blij! Hier bestel ik altijd mijn bloemen en zijn altijd goed!