Makkelijk, goed en snel

Bestelling voor Valentijnsdag gedaan de dag er voor. Werd op tijd op de aangegeven dag bezorgd. Mooi bloemstuk, niet conform het plaatje , maar wel heel mooi. Erg tevreden.

Op Valentijnsdag besteld. Zelfde dag geleverd. Hele mooie bos!

Handige site, snelle levering en mooie bloemen !

Makkelijk via internet te regelen

Vlotte bezorging.

Prefect

Geen opmerkingen.

Top geregeld!

Had mijn bloemen voor valentijnsdag een dag eerder besteld en ze zijn de volgende dag netjes geleverd. Kwaliteit van de Rozen zijn ook erg goed ze bloeien nog steeds erg goed. Alleen maar lof voor de DeRoos

Geweldig boeket voor mijn alleenstaande moedertje!

De Roos maakt al zo lang boeketten voor vriend en familie voor ons. Eens elders geprobeerd, maar was teleurstellend. Blijf bij deze professionals. Geweldig team en je kan altijd langskomen voor je persoonlijke wensen. Altijd tijd en aandacht. In mijn ogen belangrijk!

Professioneel

Mooi boeket opstond bezorgd. Mijn vriendin heel blij en dankbaar.

Mooie bloemen

Mooie boeketten. Echter aflevering op juiste data gaat soms mis. Dit is een verbeterpunt

Bloemen zijn mooi, bezorger was niet bereid om naar boven te komen

De bloemen zijn heel mooi, echter de bezorging laat de wensen over hoorde ik van degene voor wie de bloemen zijn. Hij belde aan dat de bloemen in de lift stonden, echter waren de bloemen voor een koppel dat pas ouders zijn geworden. Toen ze vroegen om het toch tot aan de deur te brengen deed de bezorger moeilijk en met de nodige zuchten is hij het toch maar komen brengen.. Niet leuk om zo je bloemen te ontvangen!!!

Prachtig

Vlotte afhandeling, mooie bloemen. Bloemen waren n verrassing, afzender onbekend. De ontvanger had gebeld, afzender niet vrijgegeven. Top, top.

Teleurgesteld

Boeket kwam niet totaal overeen met afbeelding, niet qua kleur en ook niet qua waarde. Wel eerst bij klacht aangegeven dit te willen oplossen en vervolgens niet meer gereageerd. Geen aanrader, zwaar teleurgesteld.

Hartelijk dank voor de zeer betrokken en uitstekende service bij de spoedlevering van ons rouwhart! Zeer tevreden en aan te bevelen.

Keurig afgeleverd

Awesome

Een goede ervaring met vriendelijke service & mooie bloemen , goede prijzen en same day delivery. Bedankt, Astrid & Family

Betrouwbare winkel

Ook al ben ik verhuisd naar Muiderberg, nog steeds bestel ik altijd mijn bloemen bij de Roos. Ik denk ongeveer al 30 jaar. Dus dat zegt genoeg.

Vriendelijk, snel en fantastisch boeket voor een bijndere oartner

Na een vriendelijk telefoontje werd er op korte tijd een mooi boeket gebracht naar een uitreiking van mijn partner

Prachtig boeket op afgesproken datum geleverd.

Makkelijk te regelen!

Top.!

Zeer goed geen problemen.

De begunstigde was niet thuis tijdens de bezorging van het boeket, maar de stond netjes in het water voor de deur. Boeket was prachtig.

Drie dagen te laat geleverd

Besteld voor leveren 17 januari. Telefoonnummer van ontvanger gegeven. Ontvanger is niet gebeld. Vele anderen in studentenflat waren door ontvanger gewaarschuwd en hadden kunnen ontvangen.

Goede en makkelijke levering

Prettige manier van bestellen met redelijk veel variatie in keus. Prettig contact bij telefonische vraag

Twijfel of de online bestelling goed was ingevuld. Telefonisch contact opgenomen en erg vriendelijk te woord gestaan

Aan verwachtingen werd voldaan

Alles zoals besteld werd geleverd comform specificaties.

Over De Roos BV

Bloemen & cadeaus voor elke gelegenheid! De Roos bloemisten bezorgt al ruim 90 jaar bloemen en geschenken.