Schitterend mooi opgemaakt rouwstuk.

Rouwstuk tegen een zeer redelijke prijs, en de bezorging was ook picco bello.

Mooie bloemen, matige service

Onvriendelijke bezorger. Er zou een vaas bij de bloemen zitten, maar die werd niet meegeleverd. Bezorger liep gewoon weg en zei dat ik maar De Roos moest bellen. Dat heeft de gever gedaan en hij zou zijn geld terugkrijgen. Als ik niet wist dat ik een vaas zou krijgen, was dat geld makkelijk verdiend. De bloemen zelf waren prachtig, mooi van kleur, mooie verschillende bloemen, volle bos. Enkele bloemen zagen er echter niet zo vers uit (strelitzia en lampionplant); deze hebben het inderdaad geen week gered terwijl dit normaal bloemen zijn die lang houden. De lampionplant had al gele blaadjes bij aankomst. Dit, gecombineerd met een vorige ervaring waarbij de bloemen gewoon voor de deur werden gezet (in Amsterdam niet zo handig), maakt dat ik zelf niet bij De Roos zou bestellen.

Uitstekende Service en advies.

Wij moesten wat rouwbloemen bestellen. Wij kregen heel goed advies en de stukken waren prachtig.

Mooi boeket, goede service

Prachtig plukboeket besteld, het viel goed in de smaak. De bloemen waren mooi ingepakt en werden dezelfde dag nog bezorgd, top service!

Dubbel

Boeket was volgens de ontvanger wel mooi Alleen helaas geen kaartje ontvangen terwijl ik wel op “gratis kaartje toevoegen” heb geklikt en een tekst erbij heb geplaatst. Gelukkig was de dochter van de ontvanger ervan op de hoogte anders was ook maar allemaal anoniem gebleven..

onbetrouwbaar

Mij wordt gevraagd om een beoordeling te schrijven en dat wil ik wel doen: Op vrijdagmorgen om 10.42 een bestelling voor bloemen gedaan. Deze konden niet meer de zelfde dag bezorgd worden maar dat werd zaterdag. Ging ik mee accoord. Zaterdags niets bezorgd. N.a.v. mijn reactie werd mij toegezegd dat op maandag er een verse bos bezorgd zou worden door een lokale bloemist. Maandag om 16.00 nog niets bezorgd. Gebeld...zending was zoek. Enige mogelijkheid was opnieuw te bestellen en deze zou op woensdag, ivm bevrijdingsdag, pas bezorgd worden. Dit, ondanks de eerdere toezegging. Op mijn vraag of er dan een tegemoetkoming in de kosten zouden zijn werd negatief geantwoord. Zeer teleurstellend voor mij en de ontvanger die, dankzij handelen van een goede vriend ter plaatse, op bevrijdingsdag, dus 3 dagen later, toch nog bloemen kreeg. Dat er iets mis gaat kan ik mij voorstellen maar dat vervolgens toezeggingen niet worden nagekomen en geen extra inzet op de maandag om te controleren of het nu allemaal wel goed ging, is niet erg professioneel. Vandaar mijn opmerking...onbetrouwbaar.

Niet compleet

Een deel van mijn bestelling was niet geleverd en hierna is mij verteld dat ik het geld terug zou krijgen voor dat deel, dit is echt niet gebeurd.

Geen waar voor geld en geen service

Bloemen besteld die in Limburg afgeleverd moesten worden. Geen kaartje erbij en niet de bos waarvoor ik betaald had. Toen ik daar een mail over stuurde geen enkel bericht terug. Ik besef dat ze dan de order uitbesteden maar wees dan wel zo netjes om antwoord te geven. Waardeloze service dus nooit meer bij deze ondernemer.

De bloemen voor de deur achtergelaten

De bloemen voor de deur achtergelaten...

Mooie bloemen snel geleverd

Een zeer mooi Veldboeket online besteld voor m'n moeder op moederdag, ik woon in Brussel, dus kon het zelf niet geven. Ze was er erg blij mee, en het was mooi op tijd geleverd.

Mooie bloemen, prima dienstverlening

Voor mijn jarige moeder in Nederland vanuit lockdown Engeland een bos bloemen en een boekenbon besteld. De boekenbon kon vanwege bevrijdingsdag pas een dag later bezorgd worden, maar ik werd daar meteen over ingelicht. De bloemen vielen erg in de smaak. Hartelijk dank!

Het bloemstuk was prachtig. Mijn tante was overleden en ik had afgesproken dat het dinsdags geleverd zou worden. Doordat mijn oom een paar dagen later ook overleed en de begrafenis voor beiden tegelijk was, heb ik via een mail de aflevering van het bloemstuk veranderd naar vrijdags. Waarschijnlijk door de drukte is het toch dinsdags geleverd. Na een mail waarin ik dit betreurde werd meteen gemeld dat het bloemstuk opnieuw op vrijdag geleverd zou worden. En dat is gebeurd. Heel attent en een heel goede service. Twee bloemstukken en twee kaartjes, dank u hartelijk!

Makkelijk te bestellen. Goede kwaliteit bloemen, Top geregeld

Alles netjes verzorgd geregeld

Prima maar hoge bezorgkosten voor paar 100 m

Boeket is goed afgeleverd met kaartje eraan. Maar had bloemist in de buurt uitgezocht, maar kreeg toch enorme bezorgkosten doorberekend. Volgende keer bestel ik wel bij algemene bloemensite ipv rechtstreeks.

Beste Lotte, Onze bezorgkosten zijn voor heel Nederland €6,95 per bestelling ongeacht het adres. Dit staat duidelijk vermeld en vind het jammer dat ik daarom een negatieve recensie ontvang. Natuurlijk had u ook kunnen kiezen voor een algemene bloemensite. Deze bedrijven bestaan alleen door de commissie die ze doorberekenen, en die is vrij stevig. Met vriendelijke groet, Bart Wilting De Roos bloemisten

Prachtig boeket en een hele blije moeder

Snel, mooi en goed. Echt een aanrader!

Mooi boeket, super blij mee

Het moederdag boeket was super en viel erg in de smaak. Mijn moeder was helemaal blij. Topservice!

Snel en klantvriendelijk

Ik heb een prettige ervaring. Snel bezorgd en klantvriendelijk via telefoon.

Schitterende bloemen

Bloemen besteld voor Moederdag en mij moeder was echt verrast . Ik zag de foto en het zag er net zo mooi uit als op de website.

Prima website. Makkelijk te bestellen. Goede kwaliteit bloemen

Prima website. Makkelijk te bestellen. Goede kwaliteit bloemen

Mooi boeket en snelle service, maar te minimaal product

Ik had een boeket besteld genaamd 'zomers boeket met luxe bloemen'. De bestelling is op tijd afgeleverd en in blijheid ontvangen, dus over de service niets te klagen. Echter was het kaartje niet toegevoegd waardoor de bloemen van 'anonieme afzender' afkwamen en vond ik het boeket, waar toch 40 euro voor betaald is, op de foto van de ontvanger echt te contrasterend met de mooie volle bos van de online foto. Daar was ik teleurgesteld over. Dit voor de prijs minimale bosje was niet wat ik de ontvander gegund had.

Bloemen te vroeg bezorgd

i.v.m met de verjaardag van de kort ervoor overleden zoon van mijn schoonouders heb ik hun, samen met hun andere zoon, een hart onder de riem willen steken op die dag. Ik heb de bloemen ruim van te voren besteld met daarbij de bezorgdatum van 29 april. De bloemen zijn 28 april al bezorgd en miste zo hun doel. Ik heb gebeld en hierover mijn beklag gedaan. Meer dan een sorry kon er niet vanaf. Slechte service.

Helemaal tevreden

helemaal top erg mooi!

Snel en goed!

Mooi boekt afgeleverd en tevens prima service. Ik had per ongeluk het onjuiste verzendadres ingevuld. In het weekend dit nog aangepast nadat ik contact had gezocht op zaterdagavond.

Wisselend

Mijn eerste bestelling via de Roos verliep vlekkeloos, top. Echter de tweede bestelling verliep niet goed. Blienen niet bezorgd, twee keer achter aan moeten bellen,geen verklaring voor de problemen, geen pro-actieve communicatie.

Prima prima geregeld

Was toevallig in dezelfde straat als waar ze woont,alleen dan jammer dat je de volle prijs van de bezorgkosten moet betalen. Verder was ze tevreden over de bloemen

Over De Roos BV

Bloemen & cadeaus voor elke gelegenheid! De Roos bloemisten bezorgt al ruim 90 jaar bloemen en geschenken. Wij bezorgen bloemen altijd dagvers rechtstreeks van de veiling. De Roos BV bloemenwinkel is gevestigd in Amsterdam. Wij bezorgen bloemen en cadeaus door heel Nederland. Onze gediplomeerde bloembinders zetten elke dag hun creativiteit en vakmanschap in om van ieder boeket iets bijzonders te maken. We kopen dagelijks verse bloemen in op de bloemenveiling in Aalsmeer. Door bloemen rechtstreeks te bestellen bij de ambachtelijke bloemist en leverancier krijgt u meer waar en kwaliteit voor uw geld. De bestelde bloemen worden mooi verpakt bezorgd met een gratis wenskaartje. U kunt uw bos bloemen ook uitbreiden en een leuk cadeau bestellen zoals o.a. wijn, knuffels, champagne, chocolade of een fruitmand. Allemaal uit eigen voorraad geleverd. Bestel uw favoriete bloemen & boeketten gemakkelijk online. Voor 13:00 uur besteld, vandaag nog bezorgd! Het team van De Roos Bloemisten