Goed geregeld

Op de zelfde dag bezorgd!! Super in deze tijd!!mooi boeket! Jammer dat de bezorgkosten vrij hoog zijn!!!

Snel en goed geleverd. Alleen ik had tekst mee gegeven voor op een kaartje en die is niet meegestuurd!

Zal vaker gebruiken!

De Roos zelf is fantastisch! Het kan weleens zijn dat er bloemist met wie ze werken niet dezelfde kwaliteit bezit. Maar als je dat meld bij hun dan doen ze er echt iets mee!!!

Niet geleverd wat is besteld, zonder berichtgeving

Er is helaas niet geleverd wat ik besteld heb en ben daar niet van tevoren over geïnformeerd. Ik vind dit erg vervelend, vooral omdat de bloemen voor iemand anders waren en ik specifiek een bepaald boekt had uitgekozen. Nu werd er een totaal ander en niet echt passend boeket ontvangen. Ik heb hierover een contactformulier gestuurd, maar nog geen reactie gekregen. Wellicht zijn dit drukke tijden, maar dat lijkt me geen excuus voor de achterblijvende communicatie.

Geweldig boeket!

Bereikbaar Verse bloemen Alles volgens afspraak

Super!!

Ik wilde een bloemetje geven voor de verjaardag van mijn oma, maar vanwege corona kon ik dit niet zelf langsbrengen. Ik heb om 11:30 bij De Roos besteld, het werd die middag al geleverd! Het was een prachtig boeket. Een onwijs leuke verrassing voor mijn oma, ze was er super blij mee! Top service!

Ik had 2 boeketten besteld maar helaas waren deze boeketten niet mooi en stonden er hangend en somber bij . Ik heb een foto ervan gemaakt en dit laten weten. Dit hebben ze super opgelost door me 2 nieuwe boeketten te laten bezorgen. En dit waren wel 2 hele mooie boeketten. Super blij mee dat ze zelf met dit voorstel kwamen waardoor ik alsnog de 2 mensen heel blij kon maken.

Goede service en ontvangers waren blij met de boeketten.

Bloemen prima, bezorging laat

De door mij bestelde bloemen werden (zondere verdere info) pas de volgende dag bezorgd ipv dezelfde dag. Jammer, want daarop had ik de Roos uitgezocht.

geweldig

mooie bloemen en zeer snel

Helaas niet zo goed

Ik had online een rouwboeket besteld 'liefdevol'. Het waren precies de kleuren en de verfijning die bij de overledene paste, dacht ik. De overledene was zelf dol op bloemen en wist er heel veel van. Ik wilde dus bij een 'echte goede bloemenzaak' een rouwboeket bestellen. Tot mijn ontzetting bleek het een totaal ander boeket als ik had verwacht. De kleuren waren helemaal niet wat ik verwachtte en ook de soort bloemen pasten beslist niet bij de titel van het boeket. We hadden met z'n drieën het boeket betaald en we waren het er unaniem over eens dat het boeket niet bij de overledene paste, hele nare ervaring dus. Online kon ik ook geen wensen kenbaar maken dus ik dacht dat het dan wel volgens de foto en de titel in orde zou komen.

Kunnen beter andere transportfirma kiezen

Roos op zich zeer tevreden, maar had mij vergist in een adres. Bij ingave dien je de opdrachtgever zijn telefoonnummer in te geven en de ontvanger, als je dan ziet dat er iets niet klopt, bel dan een van de 2 nummers, maar nee, gebeurt zelfs niets, als je zelf niet controleert heb je betaald voor geen uitlevering, heb zelf eracht aan moeten gaan en uiteindelijk een nieuwe bestelling moeten plaatsen en betaling. Roos heeft dan wel een kleine tegemoetkoming gedaan. Maar dat transport kan absoluut beter

op tijd bezorgd

ik had een valentijnsboeket besteld voor een jarige maar de ontvanger kreeg een heel ander boeket als het afgebeelde valentijnsboeket

Geweldig.Ga ik zeker weer via jullie doen

Heb bloemen laten bezorgen bij een vriendin,en het boeket was echt geweldig. War ik op de foto had gezien en besteld is echt uitgekomen.Hoefde mij niet te schamen dat er een flut boeketje zou worden bezorgd.Dit was echt SUPER.Dank je wel voor de geweldige service.

Vriendelijke telefonische hulp

goede ervaring

bestelling gemakkelijk besteld en keurig op tijd geleverd. Zag er goed uit. Prima in orde

het kan niet beter zijn! Super

Het is zeker aan te raden,wij zijn zeer tevreden

Mooie bos bloemen. Zo als gewend. Ontvanger was er blij mee.

Na de bestelling nog iets per mail laten aanpassen aan de tekst op het kaartje. Snelle reactie terug. Kaartje netjes aangepast.

Mooie verse bloemen die lang hebben gestaan!!

Perfect !

Onze moeder woont in Nederland en wij dochters in Engeland .. Het was onze moeders verjaardag en wij hebben een grote bos bloemen voor haar besteld bij De Roos in de ochtend en mijn moeder heeft een prachtig boeket met chocolaatjes ontvangen in de namiddag. Mijn moeder was super blij en het was een prachtig boeket! hardstikke bedankt voor jullie uitstekende service ..zal er zeker weer gebruik van maken .

Helaas, was mijn bestelling een dag later bezorgd.

Helaas, was mijn bestelling een dag later bezorgd. Mijn keuze om bij De Roos BV te bestellen waren de bezorgingsvoorwaarden. Het voldeed niet aan mijn verwachtingen.

Beste Anna, We hebben elkaar gesproken betreffende uw bestelling. Door de drukte en een fout is uw bestelling een dag te laat bezorgd. Hierop heb ik u een mooie korting aangeboden en u waardeerde dit en aanvaarde mijn excuses. wij besteden veel persoonlijke zorg aan onze producten en diensten en helpen onze klanten graag bij van alles. Jammer dat u u ons desondanks zo'n slechte recensie geeft, ik hoop u toch een volgende keer beter van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Bart Wilting De Roos bloemisten

Geweldige bos en ook echt volgens de afbeelding

Geweldige bos en ook echt volgens de afbeelding

Top!!

Prachtig boeket met een fles wijn , op tijd en netjes afgeleverd.

Fijn zo last minute!

Zijn goed ontvangen en waren erg blij!

prachtige bos zoals altijd

Prachtige bos en prima bezorging en een heel blije zus :)

Over De Roos BV

Bloemen & cadeaus voor elke gelegenheid! De Roos bloemisten bezorgt al ruim 90 jaar bloemen en geschenken. Wij bezorgen bloemen altijd dagvers rechtstreeks van de veiling. De Roos BV bloemenwinkel is gevestigd in Amsterdam. Wij bezorgen bloemen en cadeaus door heel Nederland. Onze gediplomeerde bloembinders zetten elke dag hun creativiteit en vakmanschap in om van ieder boeket iets bijzonders te maken. We kopen dagelijks verse bloemen in op de bloemenveiling in Aalsmeer. Door bloemen rechtstreeks te bestellen bij de ambachtelijke bloemist en leverancier krijgt u meer waar en kwaliteit voor uw geld. De bestelde bloemen worden mooi verpakt bezorgd met een gratis wenskaartje. U kunt uw bos bloemen ook uitbreiden en een leuk cadeau bestellen zoals o.a. wijn, knuffels, champagne, chocolade of een fruitmand. Allemaal uit eigen voorraad geleverd. Bestel uw favoriete bloemen & boeketten gemakkelijk online. Voor 13:00 uur besteld, vandaag nog bezorgd! Het team van De Roos Bloemisten