Leuk boeket

Dank u wel omdat ik niet de verjaardag van 2 personen kon bijwonen

Dank u wel voor de bezorging van 2 prachtige bossen tulpen

Op tijd bezorgd en een erg mooi boeket

Positieve ervaring, fijne service

Bloemen besteld via de Roos. Het was een mooie bos. Het was dezelfde dag nog bezorgd. Contact via mail verliep prima!

bos bloemen is van zeer goede kwaliteit en gaan zeker 10 dagen mee.

Mooie bloemen, maar houden het niet lang vol

De bloemen zien er goed uit. Helaas hingen na 5 dagen al meerdere bloemen helemaal slap. Dat was een tegenvaller.

supersnelle service

Zaterdag besteld, diezelfde middag nog afgeleverd. Fraai boeket.

Super goed

Goede kwaliteit bloemen, ruiken heerlijk!!!

Supersnelle levering en topkwaliteit bloemen

Ik ben erg tevreden over de Roos BV. Ik had er niet eerder van gehoord maar ik moest bloemen op dezelfde dag bezorgd hebben voor een verjaardag van een vriendin. Dat is gelukt. Ik wilde naar de zaken bellen om te vragen wanneer de bloemen bezorgd zouden worden maar kreeg al een foto met bedankje van die vriendin. Nou sneller kan niet dacht ik! Bedankt De Ropos BV!

Beetje teleurgesteld.

Zeer goede kwaliteit bloemen. Had een rouwstuk in druppelvorm besteld met witte rozen en andere witte bloemen. De bloemen 'antirrhinum' waren er echter allemaal kaarsrecht ingestoken. Het was dus geen mooi vloeiend geheel, dat alle bloemen in druppelvorm lagen, zoals op de foto. Beetje teleurgesteld dus.

Altijd top bloemen

Altijd top bloemen en goede service

gweldig

op dezelfde dag van bestellen bezorgt in Amsterdam buiten Amsterdam een dag later. Mooie reacties van de ontvangers, mooi boeket en verse bloemen

Precies de bos bloemen die ik van de site had geplukt ;-). Mooi, vers en op tijd bezorgd.

Slechte service en slechte kwaliteit

De bloemen waren beteld om geleverd te worden op 2e paasdag, dat kon op de website maar niet in de praktijk. Daar moest ik zelf achteraan bellen. Vervolgens werden de bloemen op het verkeerde adres geleverd. Ook daar moest ik zelf achteraan bellen (waar blijven de bloemen). Toen ik uiteindelijk de bloemen zelf ophaalde bij het verkeerde adres waar het geleverd was, kwam de onaangename verrassing van de gekke bos bloemen: het was gewoon echt niet mooi. Het leek wel of ik de afval bloemen kreeg? Drie van de bloem takken waren zelfs al dood, die kon ik gelijk weggooien. Daarnaast liepen de lengtes van de bloemen zodanig uit elkaar (aantal heel lang en aantal heel erg kort - dit was extreem) dat het moeilijk bleek ze in een vaas te zetten. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik begrijp dat jullie het druk hebben in deze tijden (fijn!) maar het was echt een slechte ervaring voor erg veel geld.

Beste mevrouw Rodenburg, Jammer dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. We hebben getracht u te helpen en waren zelfs bereid het boeket bij de ontvanger te bezorgen op 1e paasdag nadat het was fout gegaan met het adres. Dit terwijl we normaal gesproken gesloten zijn op beide paasdagen. Nu ontvang ik een reactie van u na een week dat u niet tevreden was over de kwaliteit en het soort boeket. U heeft een plukboeket besteld wat wij juist leveren in verschillende lengtes. Wilt u dat wij de klacht voor u oplossen en u tegemoet komen dan kunt u telefonisch of via de E-mail contact met ons opnemen Met vriendelijke groet, Bart Wilting De Roos bloemisten

Topkwaliteit !

De boeketten zijn mooi en de bloemen fris, mooi verpakt en geleverd in een potje water zodat ze nog lang kunnen staan. De jarigen blij en vooral héél verrast !

Mooie bloemen

Wij zijn heel tevreden. Bloemen zijn netjes de volgende dag bezorgd op een adres in een andere stad als onze woonplaats. Degene die ze heeft mogen ontvangen was er heel blij mee en vond ze heel mooi!

Mooie, houdbare bloemen

Mooie, houdbare bloemen voor een prima prijsje! Ik had een klein boeketje besteld, maar is net zo groot als ik die in menig winkel zou kopen. Een mooi handgeschreven kaartje er bij! Super

Slechte ervaring

Ik had bloemen gekocht voor en verjaardag. Ik had gebeld om te vragen waneer of rond hoe laat de levering zou komen. Ze zijden alleen maar " het is corona virus ". Toen was het 6 uur in de avond (al te laat want feest was al door de dag) dus ik had gebeld om te vragen om de bloemen de volgende dag te krijgen (ze zijden ja). Volgende dag, weer geen tijd door gegeven maar toen zijn wij thuis gebleven want ik wou mijne bloemen. Toen ze binnen zijn gekomen, waren ze DOOD, ik bedoel de hele avond ZONDER water denk ik, bloemen waren wel mooi, misschien de dag te voor.

Prachtig en op tijd!

Een mooi, origineel boeket waar de jarige heel blij mee was.

Rouwstuk komt overeen met foto

Het rouwstuk moest in een andere stad bezorgd worden dan waar ik woon. Alles is goed gegaan, behalve dat het bloemstuk een dag te vroeg is bezorgd.

Kan niet tot een beoordeling komen

Graag had ik een bevestiging gehad met het tijdstip waarop de bloemen zijn bezorgd. Degene voor wie wij het boeket hebben besteld als dank zijn onbekenden die ons bij een verkeersongeluk uitstekend hebben geholpen. (Het adres hebben we weten te achterhalen). Wij kunnen dus niet nagaan of en hoe ze het boeket hebben ontvangen. Dus heeft deze beoordeling weinig zin

Pracht boeket

Mooie bloemen. Prima op tijd bezorgd. 👍

Top kwaliteit bloemen , super services & geweldig personeel!

Altijd als ik bloemen voor externe bestel doe ik dat bij de roos;)

Goed geregeld, en bij vragen gelijk een antwoord fijn bedrijf om zaken mee te doen

Prima maar prijzig.

Veel keuze, snelle levering, maar erg duur.

Ditlaar 8 1066EE Amsterdam

Over De Roos BV

Bloemen & cadeaus voor elke gelegenheid! De Roos bloemisten bezorgt al ruim 90 jaar bloemen en geschenken. Wij bezorgen bloemen altijd dagvers rechtstreeks van de veiling. De Roos BV bloemenwinkel is gevestigd in Amsterdam. Wij bezorgen bloemen en cadeaus door heel Nederland. Onze gediplomeerde bloembinders zetten elke dag hun creativiteit en vakmanschap in om van ieder boeket iets bijzonders te maken. We kopen dagelijks verse bloemen in op de bloemenveiling in Aalsmeer. Door bloemen rechtstreeks te bestellen bij de ambachtelijke bloemist en leverancier krijgt u meer waar en kwaliteit voor uw geld. De bestelde bloemen worden mooi verpakt bezorgd met een gratis wenskaartje. U kunt uw bos bloemen ook uitbreiden en een leuk cadeau bestellen zoals o.a. wijn, knuffels, champagne, chocolade of een fruitmand. Allemaal uit eigen voorraad geleverd. Bestel uw favoriete bloemen & boeketten gemakkelijk online. Voor 13:00 uur besteld, vandaag nog bezorgd! Het team van De Roos Bloemisten