zeer slecht

zeer slecht, nooit weer.

Hi Jan, Bedankt voor je bestelling! Als trouwe klant van ons proberen wij je altijd zo goed mogelijk te helpen. Zou je ons persoonlijk willen benaderen over je klacht? Dan kunnen wij je verder helpen. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Heel erg slecht, oplichters!!!

Wij hebben rond de 2de week van december bij de verfzaak 2 spuitbussen gekocht, tot op heden nog steeds niks ontvangen. Krijgen ondertussen aanmaning na aanmaning vanwege de rekening. Deverfzaak heeft al meerdere keren beloofd hier achter aan te gaan en nog steeds is er niks geregeld. Waardeloze zaak!

Hallo Ebba, Allereerst bedankt voor je bestelling! Wat vervelend dat je niks hebt ontvangen van ons, maar dit is geen reden om ons af te serveren als oplichters. Wij hebben je destijds de bestelling opgestuurd, maar die is toen kwijtgeraakt bij onze vervoerder. Inmiddels hebben wij contact met je gehad en is het opgelost. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

goede service en snellelevering

zeer tevreden

volgens afspraak

Super snelle levering en niet duur

Ik ben tevreden met de klantenservice kwa d verfzaak . De bestelling was binnen ruim op tijd . En is netjes geregeld daar wacht nu op nog 2 potten verf die volgende week binnen krijg . Om verf te bestellen raar ik der verfzaak aan !

Aan te raden

Snelle levering, duidelijke website en snel antwoord op mijn vraag

Super goede service.

Verkeerde beitskleur ontvangen, zeer vriendelijke dame van de klantenservice, stuurde per ommegaande de juiste kleur. Topservice!!

In de avond mijn bestelling geplaatst en de dag daarna verstuurd.

Zeer goede ervaring.

Bestelling geplaatst, kon het daarna vrij snel al komen ophalen. Kortom zeer goed bevallen, alles stond netjes klaar. Op kleur gemengd en alles.

Top!!

Produkt naar verwachting en snelle levering!!

Snelle en nette service

Besteld en volgende dag al bezorgd

Fijn en snel geholpen

Ondanks deze rare tijd en dat de spullen niet op voorraad waren toch heel snel geholpen. Wij komen of bestellen hier graag weer.

Gewoon goed

Keurig op de juiste wijze verzorgd.

Snel geleverd. Goede kwaliteit

Ik heb een potje zijdeglans lak gekocht. Deze werd snel verzonden en ik had het 2 dagen later al in huis ondanks dat er op de website stond dat het leveren een week kon duren, super! Ook was het erg prettig dat de track en trace code via email werd verzonden zodra het verzonden was. Op die manier kon ik er voor zorgen dat ik thuis was tijdens de levering. Al met al super geregeld! Ik zou u zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Goede ervaringen, snel correct, ga zo door

Verf was niet op voorraad. Maar ze hebben netjes gebeld en dag erna kon ik de verf ophalen in de winkel

Vlotte accurate levering

Kan niet beter

Vlotte en correcte levering

perfect

de eerst keer wat besteld, kom zeker terug.

snelle levering, behangrol omruilen, binnen 1 dag geregeld!

5 rollen behang besteld, 1 batch nummer was afwijkend. 1 mailtje en binnen no-time geregeld.

Prettig geregeld en snelle correcte levering

goede service

Ik vond dat er heel snel gehandeld is

Erg snelle service en goede kwaliteit

Verf laten mengen. Binnen een paar dagen in huis. Goede een snelle service. Erg tevreden.