Snel en vriendelijk geholpen in Alkmaar!

Snel en vriendelijk geholpen in Alkmaar.

• Klantenservice

Snelle levering en mooie aanbieding

Eazyfix is een ideale 2-componenten houtrotvullers. Omdat het niet zo kleeft zoals andere merken. Je er ideaal mee boetseren .

Snel en goed spul

Goede product informatie snel beslissen snel betaald en ontvangen. Prima ervaring dus!

Snelle bezorging

Bij de eerste verzending ging er iets mis. De bezorger had het pakket door de bus laten slingeren. Dus puinzooi en een leeg blik. Balen natuurlijk. 3 dagen later alsnog een nieuwe mogen ontvangen.

• Klantenservice

Snel en goed geleverd, scherpe prijs

Produkten zijn zoals afgesproken volgende dag geleverd. Conform specificaties en netjes verpakt. Prijzen zijn zeker scherp te noemen.

Goedkoop en snel verzonden

Alle info die ik nodig had stond op de site. De olie is scherp geprijst. Voor herhaling vatbaarder!

• Klantenservice N.v.t.

De verf was goed ingepakt en snel geleverd. Ik kon niet meer wensen!

Zoals het hoort

Zoals het hoort

Topppppp

Snel en netjes bezorgd

Volle tevredenheid

Spullen voldeden volledig. Alleen de houten spatel ontbrak. Ook fijn dat jullie op je website diverse instructies hebben, o.a. hoe je je kwasten schoonmaakt.

• Klantenservice

Zowel op het huisadres als in de winkel snel geleverd. Wel jammer dat betreffende werk niet standaard in de winkel aanwezig is.

Snel geleverd.

Tijdens het vervoer zijn de blikken douglas olie heel erg gedeukt. Dat was wel even schrikken. Gelukkig zijn ze niet gaan lekken. Conclusie: Ervaring met de Verfzaak positief maar levering PostNL negatief.

• Klantenservice N.v.t.

Goede kwaliteit voor een nette prijs

Nieuw product, scherpe prijs

• Klantenservice

Een foutje met mijn bestelling werd direct heel netjes opgelost!

Super klantenservice en assortiment!

Bestelling nooit aangekomen

Sigma verf besteld en betaald. Pakketdienst Postnl kon niet afleveren , omdat we niet thuis waren. Pakketje zou naar een PostNL Outlet worden gebracht, maar is nooit aangekomen. De Verfzaak als verzender kan daar niks aan doen, maar kan wel een onderzoek aanvragen bij Postnl wat ene Danny weigert te doen. Als ik Postnl vraag dit te doen weigeren ze dat ook. Situatie is nu zo dat ik niet weet wanneer het pakketje ergens aankomt, maar ondertussen wel veel geld heb betaald voor 2,5 liter verf. Nazorg bij De Verfzaak hoef je niet op te rekenen.

Gewoon goed

Gewoon goed

snel geleverd. goede prijs

Prima snelheid. prijzen netjes in vergelijking met anderen

Goed assortiment, snelle levering

Zoals altijd keurig op de afgesproken datum geleverd.

Beter later dan nooit.

Na telefonisch contact toch nog ontvangen. Jammer genoeg wel een dag later als afgesproken. Maar we zijn allemaal mensen en het was prima opgelost.

Telaat bezorgd

Ik denk bestel online vandaag besteld morge in huis was dus niet .dus telaat

• Klantenservice

Super shop dag erna de beloofde goederen

Super prijs kwaliteit! Kwaliteit met express service!

Goede prijs/ kwaliteit.

Het scheelt flink in prijs met reguliere verfaanbieders.

no problem

everything as it has to be

Magalhaesweg 8

5928 LN Venlo