5

Te late levering en geen communicatie

De levering van de verf kwam twee dagen te laat binnen. In eerste instantie leek dit een dag te zijn, ik moest om dat te weten zelf met de Verfzaak bellen. Er was haast bij de bestelling maar dat kwam goed, aldus de Verfzaak. Uiteindelijk kwam het pakket nooit binnen, waarop later bleek dat PostNL vertraagd was. Niet hun schuld, zo vond de Verfzaak. Maar ik zat wel met schilders en zonder verf.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Esmee, Bedankt voor uw feedback en we vinden het vervelend dat u langer heeft moeten wachten op uw bestelling. Wanneer een bestelling later wordt geleverd dan vooraf is aangegeven bij het bestellen op de website dan nemen wij zo goed als het kan contact op met de klant. Wanneer een bestelling wel wordt verstuurd, maar vertraging oploopt bij de vervoerder dan hebben wij daar minder goed zicht op. We willen hier graag proactief in zijn, maar zijn daarbij afhankelijk van wat de vervoerder naar ons communiceert bij een vertraging. Nogmaals vinden wij het vervelend dat u en uw schilders hierdoor vertraging hebben opgelopen en wij gaan kijken met onze vervoerders hoe wij dit beter kunnen communiceren. Met vriendelijke groet, Klantenservice De Verfzaak

10

Komen afspraak na.

Één bestelling geplaatst. Weliswaar in tweeën geleverd. Maar ben voortdurend geïnformeerd over de status van de bestelling. Geleverd volgens afspraak. Prijs/kwaliteit verhouding is prima, leuke aanbiedingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle verzending, goede service

Snel antwoord op mijn vraag, snelle bezorging. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Directe service en prima bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima zaak

De bestelling werd de volgende dag netjes geleverd, zonder verzendkosten. Goede prijsstelling ook.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima producten en betaalbaar!

De bestelde producten werden de volgende dag al geleverd, zonder verzendkosten! Tevens de enige die Floetrol voor een lage prijs levert.

  • Aanbevelen? Ja
8

Perfecte levering!!

Goede ervaring, kan het een ieder aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs

De verf was gunstig geprijsd. Ik heb het pakket bij de Primera laten afleveren en verder geen problemen ondervonden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Positieve

Alles ging prime van bestelen tot afleveren

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed avond levering mogelijk

  • Aanbevelen? Ja
2

op maandag 23 december verf besteld. Nu 1 januari 2020 nog niet binnen

Slechte ervaring. Meerdere keren contact over bestelling. Geld geïncasseerd, maar nog steeds geen verf binnen. De Verfzaak en Trunkrs geven elkaar de schuld, maar als klant zit je met de gebakken peren.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Gertjan, Dit had nooit mogen gebeuren en wij betreuren dit ten zeerste. De verf is verstuurd en op de een of andere manier is heeft deze een enorme vertraging opgelopen. Ik zie dat de bestelling uiteindelijk is geleverd op 2 januari, een dag nadat u deze feedback heeft gegeven. Onze vervoerder geeft aan dat het eerste pakket is zoekgeraakt en nadat wij de verf opnieuw hebben verstuurd is de tweede poging is uiteindelijk wel geleverd, maar natuurlijk veel later dan u zou verwachten tijdens het bestellen. Dat een pakket zoekraakt is wel heel uitzonderlijk, normaal gesproken komt dit dan ook niet voor. Dat het in uw geval wel is gebeurd vinden wij ontzettend vervelend dus onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice De Verfzaak

6

Wel ontvangen maar verwarrende info

De track en trace info loopt niet parallel met de werkelijkheid. In de praktijk werd ik te laat geïnformeerd over de dag van levering; een levering die inmiddels al plaatsgevonden had. Daarnaast gaf het poststuk aan dat ik de goederen op kon halen na 15:00 uur. Ik ben op gaan halen rond 16:00 uur en de goederen waren nog niet bij het postkantoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Verf besteld en was de volgende dag afgeleverd. Prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Via email duidelijk, vriendelijk en snel advies gekregen van de klantenservice. Mijn bestelling was al de volgende dag binnen! Dat had ik niet verwacht zo met de feestdagen. Nog een pluspunt: gratis verzending vanaf €40.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring , snel geleverd ondanks feestdagen

Voor het eerst besteld, volgt nog meer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke website en communicatie. Snelle levering en goed verpakt.

Top!

  • Aanbevelen? Ja
4

Vrijdag besteld nu dinsdag nog niet ontvangen.

Ik heb vrijdag schuurzool besteld het is nu dinsdag nog niks gekregen. Nu komen de feestdagen dus vergeet het maar. Als je afspraak niet na kunt komen moet je het niet op je site zetten.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ibrahim, Bedankt voor uw feedback. Volgens de track & trace van uw bestelling zou de schuurzool al geleverd moeten zijn, al is dat wel met een flinke vertraging. Op de een of andere manier komt de track & trace informatie niet overeen met de werkelijkheid. We hebben contact gehad met PostNL en het lijkt erop dat de bestelling vertraging heeft opgelopen. Het gaat om een brievenbuspakket en er zijn de afgelopen tijd vertragingen geweest bij de brievenbezorging i.v.m. de feestdagen. Door een verkeerde scan zou toch de melding zijn gegeven dat deze is geleverd. Als het goed is heeft u de schuurzool via onze winkel gekregen en we hopen dat u daarmee alsnog aan de slag kon. Onze excuses voor de vertraging en mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice De Verfzaak

10

Snelle levering keurig ingepakt

Dit was de eerste keer dat ik bij jullie heb besteld. Maar zeker niet de laatste keer. Vdg Zwanie Kok

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Professioneel materiaal voor een goede prijs, Snelle behandeling en levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima site en gemakkelijk bestellen, betalen en aflevering ok!

De site is eenvoudig te benaderen en de juiste keuzes kunnen gemakkelijk worden gemaakt. Bestellen en betalen is gemakkelijk en de aflevering was als geadverteerd!

  • Aanbevelen? Ja
5

helaas niet vandaag besteld morgen in huis

waar het mis is gegaan met de bestelling weet ik niet maar helaas hebben we dinsdag verf besteld en is het vrijdag geleverd. ik ben bang dat als ik niet gemaild had het er nog net was geweest. voor ons geen volgende bestellingen meer hier.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Simon, Dat is inderdaad vreemd en wanneer ik naar de bestelling kijk dan zie ik dat de bestelling 11 december geleverd had moeten worden en deze ook tijdig is afgehaald door onze vervoerder. De bestelling was al onderweg, dus wanneer u niet had gemaild dan was het alsnog op vrijdag geleverd. Op de vraag waarom deze pas op vrijdag 13 december is bezorgd kon onze vervoerder helaas geen antwoord geven. Normaal gesproken had deze gewoon 11 december moeten zijn geleverd. In een enkel geval loopt een zending vertraging op, maar normaal gesproken is dat een vertraging van 1 dag. Wij kunnen dus helaas niet achterhalen waarom dat in dit geval niet is geweest. In elk geval onze excuses voor deze vertraging. Met vriendelijke groet, Klantenservice De Verfzaak

5

matig

bestelling kwam een dag later binnen dan was afgesproken. Slordig als je wil gaan verven.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jannes, Bedankt voor uw feedback. Ik zie inderdaad dat de bestelling op tijd ons magazijn heeft verlaten, maar inderdaad een dag te laat is geleverd. Over het algemeen lukt het onze vervoerders om binnen de beloofde levertijden de bestellingen te kunnen uitleveren aan de ontvanger. In dit geval is dit helaas niet gelukt en dat is natuurlijk vervelend. Helemaal wanneer u aan de slag wilt gaan en op de verf aan het wachten bent. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat u uiteindelijk tevreden bent met het resultaat. Met vriendelijke groet, Klantenservice De Verfzaak

10

Zeer goeie ervaring. Snelle levering

Snelle levering en goeie adviezen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, goed contact met klantenservice

Snelle levering van de bestelde producten, en het contact met de klantenservice was erg eenvoudig.

  • Aanbevelen? Ja
8

Retour netjes afgehandeld, helaas wel nodig

Gebeld voor bestelling of product op voorraad was en diezelfde dag zou worden verzonden. Helaas had de verzending vertraging, waardoor de verf niet op tijd kwam. Contact daarna was zeer prettig en geld is netjes teruggestort. In de toekomst zeker nog een keer via de verfzaak bestellen, maar dan rekening houdend met iets langere levertijd.

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina