Voor herhaling vatbaar

duidelijke website met goed overzicht van producten en prima afhandeling

was een goede ervaring voor de eerste keer

Prijs kwaliteit top - levering ongelooflijk snel

Al meerdere keren besteld bij De Verfzaak en altijd tiptop in orde. Zeer snelle en verzorgde levering. Misschien één tip : eens denken aan de mogelijkheid om na levering per overschrijving te betalen ipv op voorhand (zeker wanneer het om kleinere bedragen gaat).

Gewoon goed wat je kan verwachten

Groot assortiment goede prijs. Gewoon wat je kan verwachten. Spullen bestellen die je wilt en word geleverd. Bij mij zat er een fout in de levering 3 emmers ral9010 en kreeg 1 ander. Mail sturen en kreeg gelijk andere opgestuurd en kan de verkeerde gratis terug sturen. Ga zeker vaker hier bestellen

Prettige klantenservice

Bestelde behang, zondag besteld, was op vrijdag nog niet bezorgd. Helaas ook geen bericht over wat de verwachte levertijd zou zijn. Na contact met een medewerkster van de klantenservice, waarin werd aangegeven dat de levering na het weekend zou worden (wat geen probleem was overigens), kreeg ik het behang direct de volgende dag binnen. Top!

Perfecte service!

Ik hoopte al dat ik de verf de dag erop in huis zou hebben. Levertijd was echter 3 tot 5 dagen. Gelukkig had ik de verf de dag erna al in huis! Goed verpakt en goede kwaliteit. De chat functie week te helaas niet...

Superlatex van histor besteld. Dekt in 1 keer. Na betaling werd de verf de volgende werkdag keurig bezorgd. Qua prijs ook concurrerend. Heb al eerder verf gekocht en zal dat zeker blijven doen. Toppie

Snel en goedkoop

Snelle levering,top !!

Hele slechte verf

bestelde verf dekt niet. Zelfs na vier lagen

Goedkoop, prima en snel

Zeer snelle levering en prima kwaliteit

Saus besteld in bepaalde kleur, werd volgende dag perfect afgeleverd. Goed verpakt en goedkoop

Slechts kwaliteit!

Leuk een artikel wat afgeprijsd is van Histor. Volgens mij was het nog een oud blik wat ergens in de kelder stond: TROEP! Hele kastje verpest loopt als water erlangs. Hier koop ik dus nooit meer bedankt Verfzaak!

Beste Lobke, Wat vervelend dat dit gebeurd is! Dit is inderdaad niet de bedoeling en zeker niet iets waar wij achter staan. Wellicht dat dit net een verkeerd blik is geweest. Ik zal meteen het aankoopbedrag terugstorten op de rekening. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Verfzaak

Snelle levering en goed geprijsd, de volgende keer kom ik weer terug.

Zeer snelle levering aan een scherpe prijs.

Zeer snelle levering aan een scherpe prijs.

Bestelling werd snel verstuurd, was goed verpakt en de prijs was lager dan bij de concurrent. Ruim assortiment en duidelijke website.

Snelle levering en de goedkoopste

Snelle levering en de goedkoopste. binnen 24 uur in huis en goedkoper dan de grote bouwmarkten. Top!

Te lange levertijd en slechte communicatie

Als klant verwacht ik dat als er 1-2 dagen levertijd staat aangegeven, dat ik op de hoogte wordt gesteld als deze termijn niet gehaald kan worden. Niet dat ik daar zelf na 4 dagen stilte zelf achteraan moet. Toen de belofte dat het de volgende dag verstuurd zou worden. Weer 2 dagen stilte. Toen boze mail gestuurd en ineens kreeg ik een verzendbevestiging. Na een week eindelijk binnen. Langere levertijd is nog niet eens het probleem, kan gebeuren. Geen communicatie is wel een slechte zaak.

Beste heer/mevrouw, Wat vervelend dat er niet juist gecommuniceerd is over de bestelling. Normaliter mailen wij als een bestelling vertraging oploopt. Via deze weg wij willen onze excuses aanbieden omdat we denken dat er hierin inderdaad iets mis gegaan is. Hartelijke groeten, Klantenservice De Verfzaak.

Verf super goed dekkend.

Via telefoon verf op kleur laten maken en perfect aangemaakt. Ik beveel deze zaak aan een ieder aan.

Super snel

super snel geleverd

Prima site, prima service

Snel bezorgd en netjes verpakt

Goede prijs, goede verf, late levering

+goed assortiment. Ik zocht specifieke verf die moeilijk te vinden is. Kon hem maar op 2 plekken kopen, waaronder De Verfzaak. +prijs. Stuk goedkoper dan bij een ander. -verzending duurde langer dan aangegeven. Het werd ipv op vrijdag pas maandag verstuurd.

Prima prijs en levering

Histor isolerende muurverf besteld. Lage prijs en zeer snelle levering.

Uitmuntende prijs/kwaliteit met snelle levering

Voor onze Histor Monodek verf vinden we hier de beste prijs in de markt en een razendsnelle levering. Verpakking was kwalitatief en product top. Absolute aanrader!

goed overzichtelijke site!

Voor de eerste keer besteld bij jullie, n.a.v de chat de verf besteld, was even afwachten maar de kleur was goed!, Besteld, en de dag erna geleverd, Top! Kon ik mijn schildersklus gelijk afmaken;) En het prijsverschil! Dat is mooi meegenomen!