Snel geregeld

Keurig verpakt

• Klantenservice

Scherpe prijzen en snelle levering

Zaterdagavond besteld en dinsdag in huis. Top kwaliteit tegen een scherpe prijs.

• Klantenservice

Door corona kunnen ze de klanten niet tevreden houden

Helaas door corona moest ik telefonisch bestellen. Op mijn vraag of de grondverf geschikt is voor alle soorten lakken kon de net begonnen jongeman geen antwoord geven maar hij ging het navragen omdat we tot aan de voordeur mogen komen en dat is begrijpelijk. Enige tijd later heb ik maar weer aangebeld en de jongeman zei dat ik maar telefonisch moest proberen terwijl ik aan de deur stond. Het telefoontje plegen is 8 keer mislukt. 2 x is hij helemaal over gegaan in 6 x ben ik weggedrukt. Na drie keer bellen aan de voordeur heb ik de jongeman bedankt voor de ' moeite ' en heb gezegd dat hij mijn bestelling weer terug mag leggen, ik ga wel bij een andere winkel bestellen. Ik begrijp de situatie maar vond het helemaal geen stijl hoe ze met me om gingen. De grondverf, 2 verfborstels en een paar emmers latex heb ik ergens anders besteld . Dit ben ik niet gewend van de verfzaak en ik hoop dat ze de volgende keer meer mensen aan de telefoon kunnen zetten om dit soort vervelende ervaringen te voorkomen.

• Klantenservice

Bedankt voor uw bericht. Bedankt voor uw bericht en onze welgemeende excuses dat u ontevreden bent over onze service. Graag nemen we nog contact met u op voor een oplossing en we gaan ervan uit u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Prijs kwaliteit correct

Prijs kwaliteit heel correct voor wat ik kocht!

• Klantenservice

Online besteld en na een uur werd er gebeld dat de bestelling klaar was voor afhalen.

Super geregeld

Kwaliteit voor een goede prijs, en thuis gezorgd !

Kan bijna niet beter!

Uitstekend personeel, komen afspraken na zoals het hoort en hebben altijd een oplossing of advies voor problemen. Een 10 meer dan waard!

• Klantenservice

Heel prettig geholpen en er werd goed meegedacht

Fijn om iemand te spreken die met je meedenkt en naar reeele opties kijkt. Levering kwam snel.

• Klantenservice

Bedankt voor uw positieve review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Prettig dat uw ervaring met ons goed is. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Helemaal goed.

Goed,snel en netjes

• Klantenservice

Bedankt voor uw positieve review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Snelle en correcte levering

Producten voldoen prima

• Klantenservice

Bedankt voor uw positieve review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering en service. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Goed geholpen

Heel klantgericht

• Klantenservice

Bedankt voor uw positieve review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Verkeerde kleur en goedkopere blokkwast ontvangen. Bedrijf is telefonisch onbereikbaar.

Verkeerde kleur acryllatex ontvangen en een goedkopere plastic blokkwast ontvangen. Verfzaak is daarna telefonisch onbereikbaar. chat werkte wel. 2 dagen erna juiste ontvangen. Zelf 10 lit verf naar postnl punt terugbrengen 20 min, administratie, printen en opnieuw verpakken verzorgen. Kost meer dan de verf. Geen vergoeding voor km kosten, materiaal en werk ontvangen. Krijg nu 5 % korting op volgende bestelling. Dit weegt niet op tegen de gemaakte kosten en tijd die ik aan de fouten van de verfzaak heb besteed. Kan beter in de buurt verf kopen, ook al is het iets duurder.

• Klantenservice

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u ontevreden bent over onze service. We nemen hierover graag nog contact met u op. We zullen zo snel mogelijk telefonisch contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Netjes en snel geleverd

On line glitter verf besteld. Prima en tijdig geleverd. Wel 2 verschillende verpakkingen maar wel zelfde product. Misschien oude voorraad.

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Het kan inderdaad zijn dat de leverancier de verpakking heeft aangepast. Fijn dat u in ieder geval wel twee dezelfde heeft mogen ontvangen. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

goede zending

het produkt is goed verzonden

Gewoon goed

De materialen en verf hebben wij nog niet gebruikt maar het was met veel zorg netjes verpakt. Om de verf zat tape tegen lekkage, verpakt in een zak in een doos met kartonnen opvul middel. Hier hebben ze goed over nagedacht.

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw positieve review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Dank voor uw feedback over onze manier van verpakken. Natuurlijk doen we ons uiterste best om natuurlijk ook zoveel mogelijk(e) beschadiging te voorkomen. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Goed en netjes afgeleverd

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw positieve review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering, Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Fijne verf

• Klantenservice

Bedankt voor uw reactie en positief bericht. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw bestelde producten. Hopelijk mogen we u in de toekomst nog vaker van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Goede prijs!

Zeer goede prijs, redelijk snelle levering! Hier is dus een tevreden klant.

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw positief bericht. Wat fijn te horen dat u zo tevreden bent over de prijzen van onze website. Fijn te horen dat de bestelling ondanks de drukte snel bezorg is. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Prima prijs kwaliteit verhouding

Nette levering wij zijn te vreden .

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over de levering van uw bestelling. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

bestellen, en 2 dagen later geleverd.

• Klantenservice

Bedankt voor uw reactie. Wat fijn te horen dat uw bestelling ondanks de drukte toch snel is bezorgd. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Snelle levering + goede informatie

Op de website zijn de producten goed beschreven zodat ik makkelijk een keuze kon maken. De levering was ook snel.

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw reactie en positieve review, We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze website en service. Hopelijk mogen we u in toekomst nog vaker van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Top service, snelle levering

Heerlijk als een webshop nog gewoon een telefoonnummer heeft. Verfzaak.nl handelt erg snel en komt woorden na (ervaring na verkeerde levering). Netjes afgehandeld, erg tevreden mee.

• Klantenservice

Heel erg bedankt voor uw bericht en positieve review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze service en webshop. We hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Handige website, scherpe prijzen en snelle levering

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw review. Fijn dat u zo tevreden bent over onze website en de prijzen van onze producten. Goed te horen dat uw bestelling snel en in goede orde is bezorgd. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Snelle levering duidelijke website goed verpakt alleen jammer dat er geen roerstokjes bij de verf geleverd wordt

• Klantenservice

Heel erg bedankt voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze website en dat uw bestelling snel is bezorgd. Normaal zouden er verfstokjes bij de bestelling geleverd moeten worden, wellicht dat dit door de drukte is vergeten. We zullen hier uiteraard op letten in de toekomst. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

7 behangrollen besteld, keurig en snel bezorgd.

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw reactie en positieve bericht. Fijn te horen dat uw behang snel en in goede orde is bezorgd. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak