Alles ging zoals ik het had verwacht . Binnen enkele werkdagen binnen. De emmer was goed verpakt super!!

• Klantenservice

Snel levering en goed prijs qualiteit

Top services

Snelle levering, goed product

Duidelijke site, goed overzicht van de materialen. Snelle correcte levering

• Klantenservice

geen enkel probleem met bestellen en leveren

volgende keer kom ik weer terug

Goede ervaring

• Klantenservice

Snel geleverd! Bestelling was compleet en exact zoals besteld. Zeer tevreden.

• Klantenservice N.v.t.

Snelle levering, de prijs was goed en je word op de hoogte gehouden over je pakket.

Ik ben zeer tevreden over de service, aanbod en de prijzen.

• Klantenservice

Goede prijs, service en snelle levering!

• Klantenservice N.v.t.

In de fysieke winkel kopen ben je duurder uit dan online bij De Verfzaak bestellen

Vandaag in Roermond 10 liter Alaska+ in een lichte kleur laten maken, namelijk FN.02.88. Ik was eerst van plan om de verf online bij De Verfzaak te bestellen, maar omdat ik meer moest hebben naar de winkel gereden. Kom ik thuis zie ik op de bon een "kleurtoeslag Muurverf 10l" erbij geteld ter waarde van 7,95 euro, terwijl dit niet moet. Ik voel me toch gepakt als vaste klant, dus dat gaan we niet meer doen.

• Klantenservice

Goede informatie, supersnel en goed verpakt

Top ervaring

• Klantenservice

Goedemiddag Bert, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent en alles naar wens is verlopen. Wij hopen u, bij een eventuele volgende bestelling, net zo goed van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groeten, Team De Verfzaak!

Goede en snelle service, prijstechnisch zeer goed.

Zondag avond de order geplaatst en maandag in de namiddag geleverd, zelfs netjes binnen gebracht. Ben bijzonder tevreden over alles.

• Klantenservice

Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent en alles naar wens is verlopen. Wij hopen u, bij een eventuele volgende bestelling, net zo goed van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groeten, Team De Verfzaak!

Snel en correct

Alles correct verlopen

• Klantenservice N.v.t.

Beste Geert, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij hopen u, bij een eventuele volgende bestelling, net zo goed van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groeten, Team De Verfzaak

Probleem netjes opgelost

Had kleur Ral9001 besteld maar Ral9010 gekregen. Na belletje kon ik emmer muurverf omruilen in winkel Roermond. Goed geregeld....

• Klantenservice

Beste Wim, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat wij het op een snelle manier en naar uw wens en tevredenheid op hebben kunnen lossen voor u. Wij hopen u, bij een eventuele volgende bestelling, net zo goed van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groeten, Team De Verfzaak

Juiste prijsstelling

• Klantenservice

Goedemiddag Evert, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze prijzen. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, Team De Verfzaak

Alles super geregeld!!!

Perfecte ervaring in alle opzichten!

• Klantenservice N.v.t.

Beste Hans, Bedankt voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent en alles naar uw wensen en tevredenheid is verlopen. Wij hopen u, bij een eventuele volgende bestelling, net zo goed van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groeten, Team De Verfzaak

Zeer goed verpakt! Heel tevreden!

• Klantenservice

Beste Geert, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verlopen is. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, Team De Verfzaak

correct geleverd

Als je krijgt wat je hebt besteld, binnen een redelijke termijn dan kan je niet anders dan tevreden zijn

• Klantenservice N.v.t.

Beste Roland, Bedankt voor uw vrolijke en vooral positieve review!! Wat fijn om te horen dat alles naar wens en uw tevredenheid is verlopen. Wij hopen u, bij een eventuele volgende bestelling, net zo goed van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groeten, Team De Verfzaak

No nonsens

Alles helemaal goed. Snel verstuurd en ontvangen. Goeie kwaliteit.

• Klantenservice N.v.t.

Goedemiddag Marleen, Bedankt voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat alles naar wens en uw tevredenheid is verlopen. Wij hopen u, bij een eventuele volgende bestelling, net zo goed van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groeten, Team De Verfzaak

Correct

Geen enkele opmerkingen, Correcte levering, goed verpakt

• Klantenservice N.v.t.

Beste Liesbeth, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en u tevreden bent. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, Team De Verfzaak

Goede produkte, redelijk in prijs. Vriendelijke bediening

Prettige 1e kennismaking met de verf zaak in Sittard

• Klantenservice

Beste Henri, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat u uw eerste kennismaking met ons zo positief ervaren heeft. Wij hopen u, bij een eventuele volgende bestelling, net zo goed van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groeten, Team De Verfzaak

Scherpe prijs en snelle service

Blij mee, verf kwam netjes verpakt binnen 1 dag aan.

• Klantenservice

Super snelle levering en een scherpe prijs

Ben erg tevreden, top

• Klantenservice N.v.t.

Keurig verpakt. En op tijd geleverd.

Voor de eerste keer online verf besteld. Perfect!

Amazing

Is the second time that i buy from you. Is a good quality, good price, and delivered very fast. Thank you so much you amazing

Prima bestelproces, zeer scherpe prijsstelling en zeer snelle levering. Hadden een latex op kleur en moesten nog wat bijbestellen. Exact dezelfde kleur als de eerdere batch! Zeer tevreden!