Zeer tevreden.

De site was overzichtelijk en de prijs prima. Bestelling werd vlot geleverd.

• Klantenservice

Hij heeft me goed geholpen Hans

• Klantenservice

Pakje verdwenen bij postnl, na een telefoontje met één dag een nieuwe pot verf in his. Top!

• Klantenservice

snel in huis; scherpe prijzen

Bestellen ging makkelijk; bezorging keurig op tijd; prijs zeer aangenaam

product ceta bever beits teak 085 2.5 ltr

Online kontakt en bestelling verliep perfect. Maar mijn keuze om een avondlevering te kiezen zou ik een ieder afraden..De betreffende vervoerder onbetrouwbaar. A) chauffeur zegt dat niemand thuis was..maar laat geen fysiek bericht achter. B) volgende avond 2e levering wordt bij de buren?? In de tuin neergezet(deze zijn ook thuis ..maar is niet mee gesproken...de verf zaak keuze ja. Avondlevering nooit meer..

• Klantenservice

Zaterdag besteld en maandag al het juiste product in huis.

Supersnelle levering

-Tenco Houtcoat Zwart-Fantastisch product koop en gebruik t al jaren .. goede kwaliteit kan het in donkere ruimte best lang bewaren. Trekt snel in bij 2de laag mooi glans en waterdicht . Bedankt.. grt Naomi.

bijna perfect

Bijna vlekkeloos, alleen het roerhoutje was te klein voor de 10 liter emmer muurverf. Verder had bij de beschrijving van het product gemeld mogen worden dat de kleur ral 9016 afwijkt van andere ral 9016 (ik vermoed vanwege de samenstelling, in de histor clean zit ws iets van vernis?) maar dat lijkt me vooral een verantwoordelijkheid van histor.

• Klantenservice N.v.t.

De bestelling ontvangen. Helaas de deksel van de emmer gescheurd en alles onder het verf. Mail gestuurd en direct nieuwe opgestuurd.

• Klantenservice

Online verf van Flexa besteld en afgehaald in de winkel in Sittard. De verf was hier de helft goedkoper dan in andere bouwmarkten! Het personeel was vriendelijk en hielp snel!

prijs kwaliteit

Alleen was de verfstok menger er niet bij. Los daarvan 10/10

zeer snel geleverd

besteld en volgende dag al echt in huis. en ook wat ik besteld had. geennproblemen top!!

Snelle levering Boonstoppel Garantie Exqua d'Or Hoogglans

Snelle levering en voor een goede prijs. Zeer fijne en verwerkbare verf. Het gaat hier om Boonstoppel Garantie Exqua d'Or Hoogglans.

• Klantenservice

Perfect geregeld en vlot geleverd. Prima ervaring!!!!!

Perfect geregeld en vlot geleverd. Prima ervaring!!!!!

Goed en snel.

Goed verpakt. Snel verzonden.

Flexa muurverf creations mat

Goede prijs, en snel geleverd

Uitstekend!

• Klantenservice

Goede ervaring ga zeker vaker bestellen

In orde

Ondanks de negatieve revieuw toch in ordegeleverd pot verf was extra toegeplakt. Wel iets later dan gepland. Maar voor mij geen probleem

• Klantenservice

Eerste bestelling gedaan maar zeer tevreden

Volgende dag goed ingepakt in huis.

• Klantenservice N.v.t.

Ik raad het aan iedereen aan gewoon goed en top service snel bezorgd.

• Klantenservice

Prima behandeling van de bestelling

grote keuze aan producten, makkelijke betaling en snelle levering

Geweldige service!

Bij onze eerste bestelling was er van een emmer de deksel afgegaan en leeggelopen in de plastic zak…. Geen probleem voor de Verfzaak! Foto gemaakt en een nieuwe werd in no time opnieuw naar ons gestuurd… alle lof voor de Verfzaak!!

Potten open bij aankomst

Snelle levering maar 2 van de drie verpotten waren open .een geluk dar er een plastik zak rond was maar wat een smurrie om op te kuisen . Een geluk dat ze de emmers niet omgedraait hadden !

• Klantenservice

Hoi Rudy, Wat vervelend om te horen dat je bestelling beschadigd is geraakt. We hadden dit graag vernomen zodat we dit konden oplossen. We gaan direct contact met je opnemen! Groet, De Verfzaak

Zeer snel geleverd

Zeer snel in huis Verf is wel heel erg dun Vorig jaar in de winkel de zwarte verf gehaald en die was een stuk dikker

Bedrijfsgegevens

Magalhaesweg 8

5928 LN Venlo

085 - 040 6034

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.