Ik werd goed geholpen.

Jammer dat er niet werd aangegeven dat iets niet op voorraad was. En datdaardoor er nog iets na kwam. Maar werd wel goed geholpen met vragen. En snelle reactie

Ja ik vindt het goed geleverd

Snel en goede aanbieding

Goede aanbieding en snel geleverd.

perfect verlopen, houden zo en verder doen

heel goede ervaring, netjes op tijd zoals beloofd.

Service bij bezorgen kan beter

Niet eerste keer dat ik laat bezorgen door jullie alleen service kan beter. Aantal keer gehad dat dozen tijdens transport schuinzijn gehouden waardoor emmers zijn gaan lekken en dat chafeur aan de deur aan mijn vrouw! Een damen vraagt om de dozen verf naar binnen wilt gaan dragen! Uit de auto naar de voordeur hebben we het dan over omdat meneer de bezorger haast heeft Opzich de service bestellen online betalen alles verloopt soepel alleen het bezorgen kan en mag beter dus aanbevelen zeg ik toch een ja maar niet overtuigend

Beste Dennis, Bedankt voor je review en wat vervelend dat het zo gelopen is. Echter hebben wij het niet in de hand hoe PostNL met de pakketten omgaat en is dit niet onze dienst maar die van PostNL, waardoor het boven onze macht is. Ook wij balen hier van en snappen je frustratie. Ik zal deze klacht dan ook aan hun doorgeven. Fijn dat het bestellen wel goed verloopt! Met vriendelijke groet, De Verfzaak

Goed product maar late levering

De vestiging van de verfzaak in Eindhoven heeft mij goed advies gegeven. Daarna heb ik extra lak besteld via de webshop. Daar moest ik helaas wel 2 keer voor bellen om de spullen geleverd te krijgen. Dus 5 sterren voor de kwaliteit maar 1 voor de snelheid van leveren.

Alleen pot verf besteld. Voordelig aanbod en snel leveren.

Goede producten en snelle levering

Al meerdere producten hier besteld en altijd de dag er op geleverd. Ben hier content mee

Snel goedkoop en goed product

Levering de dag erna - dus ok

Zeer snelle en correcte levering.

De producten hebben een goede prijs en er is een enorme keus. De levering was zeer snel en een uitstekende verpakking.

Snel geleverd en niet duur

Ik kreeg de levering sneller dan verwacht. En stuk goedkoper dan in de bouwmarkt

We hebben 4 potten verf besteld. Helaas waren 2 potten gelekt (door levering). Hiervoor kregen we nieuwe verf. Top service, dankjewel !

TOP

Zeer goed ...top

Op de website staat voor 23.59 besteld de volgende dag bezorgd maar het werd een dag later. Verder alleen maar lof.

Snelle bezorging en goede prijs

Voor herhaling vatbaar

Nog niet tevreden afhandeling van een bestelling.

Reeds tweemaal een niet besteld product toegezonden gekregen. Driemaal is scheepsrecht zullen we maar hopen .Mijn schildersklus loopt nu wel vertraging op. Overigens een zeer vriendelijke en behulpzame helpdesk- medewerkster (Tatjana).

Beste Henk, Bedankt voor je review en onze excuses dat je tweemaal het verkeerde product hebt ontvangen. We zijn erachter gekomen dat dit een fout in ons systeem was en hebben het meteen opgelost. We hopen dat het je niet te veel gehinderd heeft. Nogmaals excuses. Met vriendelijke groet, De Verfzaak

redelijk

De spuitbussen zijn niet echt van goede kwaliteit. Bij alle drie de spuitbussen druppelt de verf eruit. Dit zouden ze mij vooraf kunnen aangeven.

Super goed.

Zeer snelle levering.

Probleem opgelost

Uiteindelijk probleem opgelost.

Prima. Snelle correcte levering

Prima internet shop

Goedkoop

Erg blij met de service

De bezorging was snel. Daarnaast is het product een stuk voordelig dan elders. Hoop dat ze de prijzen niet verhogen en hun service op deze manier aanhouden. Echt top!

Snel in huis en mooie prijs/kwaliteit verhouding

Je hebt de verf snel in huis. Netjes verpakt en voor een goede prijs