Prima site, snel geleverd en goede prijs.

Correcte, snelle levering!

Snelle correcte levering

Snelle en goede levering

Handig om zo online verf te bestellen. Snelle levering en product naar verwachting.

Bedankt voor uw review. We zijn blij dat het voor u makkelijk is verlopen allemaal. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering, service en het product. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

Uitsteked

Goed verzorgd en snel bezorgd, Top

Bedankt voor uw review. We vinden het fijn te horen dat u tevreden bent over onze levering en service. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

Bedankt voor uw review. We vinden het fijn te horen dat u tevreden bent over onze service en snelle levering. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

Alles duidelijk en overzichtelijk, goede prijs kwaliteit verhouding. Snel en netjes geleverd

Bedankt voor uw review. We vinden het fijn te horen dat u tevreden bent over onze levering en service. Prettig te horen dat het allemaal duidelijk en overzichtelijk is geweest voor u. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

Uitstekende service en prijs-kwaliteit

De beste verven. Vandaag besteld, een dag later in huis. Uitstekend verpakt. Goedkoper dan waar dan ook.

Bedankt voor uw review. We vinden het fijn te horen dat u tevreden bent over onze levering en service. We zijn enorm blij dat onze prijskwaliteit voor u ook naar tevredenheid is. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

Snelle bezorging!

Prettige zaak en ze doen wat ze beloven De levering was snel en het was goed verpakt.

Toppie

Heb een bestelling gedaan. Via de chat bericht gehad voor advies. Alles besteld kwam mooi netjes verpakt aan en keurig en op tijd geleverd. Bedankt! Grts RL

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat ons advies u goed geholpen heeft om de juiste producten te bestellen. We zijn blij dat u tevreden bent over onze service en levering. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

Bestelling snel en netjes geleverd. Kleuren van Farrow&Ball laten mengen en zijn perfect!

Bedankt voor uw review. We vinden het fijn te horen dat u tevreden bent over onze levering en service. Prettig te horen dat u tevreden bent over de kleur en het ook de kleur is die u besteld had. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

Snelle bezorging!

Prettige zaak en ze doen wat ze beloven

Bedankt voor uw review. We vinden het fijn te horen dat u tevreden bent over onze levering en service. We proberen uiteraard altijd zo goed als mogelijk te laten verlopen, fijn dat dit in uw geval ook allemaal naar wens is geweest. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

Optijd geleverd.

Oké

Perfect op tijd

Goedkoper dan bij de gemiddelde bouwmarkt en goed.

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over de levering en prijsverhouding. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

Goed opgelost

Had verf besteld maar op het allerlaatste moment kwam het bericht dat de zending was beschadigd ,en terug gestuurd volgende dag gebeld .werd meteen een nieuwe pot verf opgestuurd . Keurig opgelost

Bedankt voor uw review. Onze welgemeende excuses dat het beschadigd is geraakt tijdens transport. Helaas gebeurd dit wel eens, daar er bij de vervoerders met automatiseringen gewerkt wordt. Fijn te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen en het direct voor u is opgelost. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

Snel en overzichtelijk

Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over de snelle levering en dat alles overzichtelijk genoeg is. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

Uitstekende service voor een correcte prijs

Snelle levering, goede klantenservice

Een fijne website, makkelijk te bestellen. Goede communicatie via de mail en een snelle levering, precies volgens mijn verwachtingen. Producten zijn prima en keurig afgehandeld met stokjes om de verf te roeren. Fijne ervaring, voor herhaling vatbaar.

Bedankt voor uw review. We vinden het fijn te horen dat u tevreden bent over de producten en onze levering. Fijn te horen dat u onze website als prettig ervaart. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

Super snelle levering prima

Goede verf tegen een betaalbare prijs

Makkelijk dat je het ook in de winkel kunt laten leveren maar ik dacht dat je de verf dan ook bij die winkel kocht. De volgende keer rij ik er wel meteen heen. Altijd naar tevredenheid bij de Verfzaak.

Bedankt voor uw review. U kunt uiteraard altijd direct naar een van onze filialen rijden. Wanneer u kiest voor afhalen in een filiaal, dienen zij dit vaak nog te bestellen. Mits ze het al voorradig hebben, dit kan natuurlijk ook met er direct heenrijden het geval zijn dat het product er niet is. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

Goeie service

De levering was snel en het was goed verpakt.

Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over de levering en onze service. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

Snelle service. Ook als iets mis gaat wordt het snel opgelost! Prima ervaring. Voor herhaling vatbaar!

Bedankt voor uw review. We vinden het fijn te horen dat alles goed is verlopen bij uw bestelling. Dank voor uw fijne woorden, ook als er iets mis gaat dat het snel wordt opgelost. Dit proberen we uiteraard altijd zo snel en goed mogelijk op te lossen voor onze klanten. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

prima. spullen mooi op tijd geleverd

prima goede spullen op tijd geleverd.

Bedankt voor uw review. We vinden het fijn te horen dat u tevreden bent over de producten en onze levering. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

Snel geleverd, goed verpakt, goede prijs

Prima ervaring. Drost Alaska+ op kleur, in 2 dagen geleverd tegen een goede prijs. Overigens een uitstekende muur/plafondverf, geen glimmende plekken en dekt goed. Bestelervaring op de website en bevestiging daarvan was ook prima.

Bedankt voor uw positieve review. We vinden het fijn te horen dat u tevreden bent over uw ervaring bij ons. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak

Alles vlot verlopen

Vlotte en snelle levering.

Bedankt voor uw review. We vinden het fijn te horen dat alles goed is verlopen bij uw bestelling. Prettig te horen dat u tevreden bent over onze service en de snelle levering. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team de Verfzaak