goeie prijs en snelle levering

ga hier volgende keer weer bestellen

Snel en goed verpakt geleverd.

Snel en goed verpakt geleverd.

Geen snelle levering

Helaas kwam de bestelling pas nadat ik een herinneringen had gestuurd. Pakweg 14 dagen na de plaatsing van de order.

Hi S. A. Van Gogh, Allereerst bedankt voor je bestelling bij ons! Wat vervelend dat je bestelling pas na twee weken is afgeleverd, dit is niet waar wij naar streven. Wij gaan er daarom vanuit dat dit een volgende keer niet zal gebeuren en zien je daarom graag terug in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Goedkoop , snel en kwaliteitsverf.

Super snel geleverd,. Kwaliteitseisen verf tegen lage prijzen. Volgende keer weer hier bestellen.

Snelle nalevering.

Nadat er schade was ontstaan bij vervoer van PostNL, is de nalevering supersnel gegaan. Petje af voor de klantenservice.

Hi Eddy, Inmiddels hebben wij contact gehad en krijg je de twee potten nagestuurd. Wij wensen je veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Uitstekend.

Uitstekende kwaliteit voor een uitstekende prijs.

Prin

Snel & Professioneel!

Duidelijke website en het product werd snel bezorgd!

Goede prijs en snel en correct geleverd

Goed product, goede prijs, bestelling zorgvuldig afgehandeld en bijzonder snel geleverd.

Meer woorden doen alleen maar afbreuk aan de uitstekende beoordeling....zie de samenvatting.

Snelle service en voordelig , niet zo duur als andere aanbieders

Late levering

De verf zou de volgende dag geleverd worden. Ik bestelde op vrijdag en de levering werd woensdag wat voor mijn klus een behoorlijke vertraging opleverde.

Na een week nog geen mail ontvangen dat ik de verf kan ophalen in Weert

Na een week nog geen mail ontvangen dat ik de verf kan ophalen in Weert.

Hi William, Bedankt dat je hebt besteld bij De Verfzaak! Wij gaan er vanuit dat je je bestelling inmiddels op hebt kunnen halen. Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Snel en goedkoop

Snelle verzending en goedkoop. Ik wilde graag monodek 9016 maar dit is moeilijk te verkrijgen in de bouwmarkt maar verfzaak heeft het wel.

Goedkope prijzen en snelle verzending

verf was een stuk goedkoper als in de winkel en avonds besteld en de volgende dag savonds bezorgd

Een week te laat geleverd!

Bezorgdatum uitgekozen maar we werd niets geleverd. Enkele dagen later gebeld maar verf was nog niet eens gemengd laat staan verzonden.

Hi Dennis, Bedankt voor je bestelling bij De Verfzaak. Vervelend dat je bestelling niet op tijd is geleverd, dit is in strijd met onze verwachtingen. Onze fout dat we je hierover niet op tijd hebben geïnformeerd. Echter hopen we dat je veel plezier hebt aan je bestelling! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Goed geregeld alles op tijd

Alles zoals beloofd

Op tijd geleverd, moet het wel nog proberen

Lang wachten en niet alles geleverd

4 potten beits besteld. Wekelijks een oudste gevraagd of en telkens snel antwoord dat er nog niets binnen was. De laatste keer bericht gekregen draver 3 potten worden toegezonden en de kleur er verder niet meer was. Maar 3 potten...... is dus te weinig....... restant bedrag zou worden terugbetaald.

super

super service snel geleverd en netjes verpakt

Goede snelle levering

Goede en snelle levering

Prima ervaring

snelle levering, scherpe prijs

Makkelijk te bestellen en snel geleverd!!

Snelle levering, keurig behandeld. Was er zo blij mee dat ik al een persoonlijk mailtje gestuurd had. Een aanrader!