Snel geleverd ,goed verpakt.

• Klantenservice

Verf voor de beste prijs

Kiezen, bestellen en in no time in huis

Goede service.

Snelle levering, goed verpakt en precies wat ik besteld heb.

Goede ervaring

Goede verf, super mooie kleur en snel geleverd

• Klantenservice N.v.t.

Heel erg bedankt voor uw review en positieve bericht. We zijn blij dat u tevreden bent over de kleur van uw bestelde product en dat u deze ook snel heeft mogen ontvangen. Hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Besteld en snel geleverd

Besteld en het was snel geleverd.

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw positieve bericht. We zijn blij dat uw bestelling snel en in goede orde is aangekomen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Blij

Super tevreden op een dag besteld en andere dag werd bezorgd

• Klantenservice

Heel erg bedankt voor uw positieve review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Goed netjes verzorgd

• Klantenservice

Heel erg bedankt voor uw review en bericht. We zijn blij dat u tevreden bent over uw bestelling en hopelijk mogen we u in de toekomst nog vaker van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

• Klantenservice N.v.t.

Heel erg bedankt voor uw positieve bericht. Fijn te horen dat uw bestelling snel en in goede orde is bezorgd. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Goede prijs en een snelle levering

Ik had histor verf nodig en die was in de eigen omgeving niet te vinden. Op internet kwam ik de verf aak tegen en die konden het meteen de volgende dag leveren voor een alleszins schappelijke prijs. Een ervaring voor de toekomst.

• Klantenservice N.v.t.

Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat we het gewenste product snel aan u konden leveren en u een positieve ervaring heeft gehad waar u wellicht vaker bij ons gaat bestellen. Hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Netjes geleverd en mooi volgens afspraak

Goed bedrijf .

• Klantenservice N.v.t.

Heel erg bedankt voor uw bericht en review. Fijn te horen dat u tevreden bent over de snelle levering van uw bestelling. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Supersnelle levering!

Vrijdag bestelling gemaakt via de website, eenvoudig te doen. In de middag een mail dat ongeveer de helft op voorraad was, de andere kon 2 dagen later geleverd worden. Opsturen in delen kon ook met eenmalig verzendkosten. Zeer goede en transparante communicatie. Snelle reactie op mails.

• Klantenservice

Heel erg bedankt voor uw positieve review. We zijn blij u naar tevredenheid te hebben geholpen en u zo te spreken bent over het contact met onze klantenservice. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Sneller levering en erg goede service

Goede prijs, snel geleverd en een vergissing van mijn zijde werd met een zeer vriendelijke dame van de klantenservice binnen de kortste keren opgelost. Super!

• Klantenservice

Heel erg bedankt voor uw positieve bericht en beoordeling. We zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen en u tevreden bent met de prijzen en snelle levering. Hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Exact wat je bestelt word geleverd.

Ik heb 4 potten verf besteld, waarvan 2 verschillende kleuren, kreeg er keurig netjes 2 houten roerlepels bij, zelfs nog op de juiste formaat. mij enigste puntje van advies zou kunnen zijn : beter informatie over levertijd, heb bijna een week moeten wachten terwijl de website anders aan geeft, eventuele informatie hierover na je bestelling zou fijn zijn.

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat u een positieve ervaring heeft gehad met het bestellen via onze website. Onze excuses dat u wat langer heeft moeten wachten op uw bestelling. We zien dat de leverancier uw producten inderdaad niet op tijd heeft geleverd waardoor wij het te laat aan u hebben bezorgd. We hopen u daarom in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Snelle levering en veel keus

Mijn ervaring met Verfzaak is,dat er een ruime Verf assortiment aanwezig is tegen een redelijke prijsverhouding. En de levering van het product is zeer snel

• Klantenservice N.v.t.

Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over ons assortiment en prijzen. Goed te horen dat uw bestelling ook snel en in goede orde bij u is bezorgd. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Netjes en tijdig geleverd

Helemaal prima

• Klantenservice

Bedankt voor uw bericht en review. Wat fijn te horen dat u tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Toppie!

Site werkt goed, heel veel keus, goed geprijsd, bestellen makkelijk, snelle levering, wij waren er blij mee!

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze website en service. Hopelijk mogen we u in de toekomst nog vaker van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Moeilijke zending, pot verf open, nadat het al eenmaal door PostNL was vernietigd

De klantenservice en snelheid van reageren op mijn mail was perfect, Maar de eerste zending (1 blik beits) was door PostNL vernietigd. Bij navraag bij PostNL de verfzaak gemaild en de volgende dag kreeg ik een nieuwe, maar die was open en er was verf uitgelopen, maar het viel deze keer blijkbaar mee dus ik heb het gehouden. Op mijn reactiemail naar de verfzaak kreeg ik zeer snel reactie terug dat zij er niets aan kunnen doen door het gooien met pakketten bij de pakketlijnen bij PostNL. Er werd mij een lege blik aangeboden als ik daar prijs op zou stellen. Dat was netjes, maar waarom zorgen ze niet voor betere fixatie van de deksels? Of verpakking die tegen flink gooien bestand is? Dit is toch verspilling van verf, energie en nog meer.

• Klantenservice

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u niet tevreden bent met de levering. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Super service en snelle levering

Goed advies gekregen bij navraag over het soort behang. De volgende dag werd het behang al geleverd. Erg tevreden.

• Klantenservice

Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij u naar tevredenheid te hebben geholpen en u na het bestellen uw order snel heeft mogen ontvangen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Helemaal top

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn te horen dat uw bestelling snel en in goede orde is bezorgd en u onze klantenservice zo goed beoordeeld. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Snelle levering & goede prijs

Behulpzaam bij verandering van mijn bestelling. Dezelfde dag had ik het geld al terug op mijn rekening, zodat ik meteen een nieuwe bestelling kon plaatsen en de volgende dag al geleverd. Echt top service.

• Klantenservice

Bedankt voor uw positieve bericht. Fijn dat u tevreden bent over onze klantenservice en u snel bent geholpen. Graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Heel blij met het assortiment van Amsterdam acryl verf. Jammer dat de levering lang duurt.(7dagen).

• Klantenservice

Bedankt voor uw review. Onze excuses dat u zo lang heeft moeten wachten op uw producten. Helaas zijn we afhankelijk van onze leverancier en is de levertijd op deze producten soms wat langer. Fijn te horen dat u verder tevreden bent over onze service. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Nog niet geleverd

Ik blijf berichten krijgen die de levering uitstellen. Kan u dringend opvolgen met PostNl?

• Klantenservice

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw bestelling nog niet bezorgd is geworden. Natuurlijk lossen we dit graag zo snel mogelijk voor u op en nemen hiervoor zo snel mogelijk contact met u op. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Heb verf besteld en dat hebben ze geleverd, zo simpel kan het zijn.

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over uw bestelling en de levering hiervan. Hopelijk tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Snelle levering, goed en snel contact, scherpe prijzen. Bij verkeerd geleverd product zeer snel geholpen om alsnog het goede product te krijgen.

• Klantenservice

Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze service. Onze excuses dat u eerst een verkeerd product heeft ontvangen maar vervolgens wel snel en naar tevredenheid bent geholpen. Hopelijk tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Snelle levering en goede producten voor lage prijs

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat onze levering en prijs naar wens zijn. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak