Goede snelle service

Snelle levering tegen goede prijs

Goede producten voor een goede prijs en altijd snel geleverd.

Prima geregeld

Snelle levering!

Ze hadden het door mij gezochte

Maar helaas waren er al 9 maanden verstreken van de 12 maanden houdbaarheid van Chemtec Chemtec Rigorex SC Pomp spray

Snel en adequate afhandeling

N.a.v. een besteld product dat bij Post.nl kennelijk was zoekgeraakt, contact gehad met zowel klantenservice van Post.nl als De verfzaak. Direct een reactie van laatste waarin werd vermeld dat zij contact hebben gehad met Post.nl en product nogmaals wordt verzonden en met 2 dagen geleverd wordt.

Meedenken is een goede eigenschap.

Het merk dat ik wilde was niet in de door mij gewenste hoeveelheid te verkrijgen. De uitbater van de fysieke winkel heeft mij benaderd om een alternatief aan te bieden. Top service dus!

Goed geregeld

Goed geregeld

Snelle levering, goeie kwaliteit. Fijn!

Bestelling werd verbazingwekkend snel geleverd, meteen gekeken naar de kwaliteit die ook goed leek. Bij het behangen bleek de kwaliteit ook inderdaad prima te zijn en heb ik veel gehad aan de gratis tools doe we erbij kregen. Bedankt!

Heel goed!

Mooie overzichtelijke site. Makkelijk om te bestellen en snelle levering.

Prima service.

Kreeg de verkeerde verf opgestuurd maar is zonder problemen opgelost.

Na een wat moeizaam begin, een prima afhandeling verder.

Geen commentaar

Snel, makkelijk en goed geprijst

Kon de verf die ik zocht nergens meer krijgen, behakve bij De Verfzaak. Levering was correct en snel, tegen een mooie prijs, dus ik ben een super tevreden klant.

Was jammer van de verkeerde zending maar snel hersteld

goede prijs, doen wat ze moeten doen

Prijzen zijn fijn. Bezorging binnen aantal dagen prima, geen klachten

Goede prijs, snelle service!

Goede prijs, snelle service!

Kleur laten mengen en prima afgeleverd

Top winkel, top personeel,top prijzen

Ontzettend veel keuze, deskundig en vriendelijk hulpvaardig personeel. Veel aanbod, aanbiedingen en prijsgunstig.

perfecte transactie

snelle reactie en bezorging

Prima service!

Er was wat onduidelijkheid over onze bestelling. Nadat we een foto van de te bestellen verf hadden doorgestuurd werd het snel opgelost.

Onvoldoende

2 leveringen voor 1 bestelling, dat is niet efficiënt. 1 flink beschadigd blik verf, ingedeukt aan de onder- en bovenkant.

Hi Ton, Bedankt voor je bestelling! Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze levering. Hiervoor willen wij graag onze excuses aanbieden. Mocht het gedeukte blik ervoor hebben gezorgd dat er verf verloren is gegaan, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

kwaliteitsverf eenvoudig bestellen,, snelle levering en tegen een zeer scherpe prijs

Meer dan uitstekend!

Super snelle levering en veilig verpakt. Bij De Verfzaak kan je erop vertrouwen, dat ze wat er beloofd wordt ook wordt nagekomen. Een dikke pluim!

Snelle bezorging Perfect

Verkeerde kleur geleverd.

Ik had Sikkens Alpha acryl pure mat sf kleur zacht oker besteld. Bij het verven bleek dat de nieuwe verf twee tinten (geler) is dan de vorige zending met dezelfde kleur. Erg jammer dat er al een wand geschilderd is, die erg afwijkt van de oude verf. Vraag hoe kan het dat er zo’n kleurverschil is? Met vriendelijke groet, John Veenstra

Hi John, Bedankt voor je bestelling! Wat vervelend om te horen dat de kleuren van elkaar verschillen. Neem gerust contact op met onze klantenservice, dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak