Doen waar ze voor staan ,klant snel en behulpzaam helpen en adviseren.

Had 2 emmers Histor besteld, met de levering van post nl was een emmer lek,met de verfzaak gebeld,werd meteen een nieuwe emmer na gestuurd, echt een super bedrijf, en een zeer vriendelijke telefoniste, dikke aanrader voor dit bedrijf.

Snel geleverd goed verpakt prima thinner

Goed!

Snelle verzending, er miste helaas een rol behang maar die werd de volgende dag direct op de post gedaan. Leuke aanbieding van de renovlies behang.

Goed, snel en kwaliteit

Snelle service met hele scherpe prijzen. Het enige wat ik miste bij m’n bestelling was een roerstok. Verder helemaal niks op aan te merken!

Snelle en uitstekende service.

In de winkel altijd goed geholpen en ook via de website snel kunnen bestellen en snel geleverd.

Schitterende levering !

Eerste en zeer goede ervaring, voor herhaling vatbaar ...

Website fijn overzichtelijk en product snel geleverd

Goede sercice en snel geleverd.

Goede service snel gekregen en ook de prijs was goed. ik raad de klanten sterk aan om verf te kopen bij DE VERFZAAK. Groetjes robert uit Belgie,

Vrijdagavond laat bestelling geplaatst. Dinsdag ochtend bestelling geleverd. Misschien iets later dan normaal, maar in deze tijden een zeer snelle levering. Alles netjes verpakt en compleet. Een aanrader!

Ronduit slecht

Al een week aan het wachten op de zending. Twee keer telefonisch hetzelfde antwoord gekregen: "Het is heel druk door de Corona-crisis en PostNL kan niet uitleveren." Als ik dan aangeef dat ze de belofte van de webshop moeten halen, krijg ik te horen dat ze dat al hebben gedaan. Terwijl er nog steeds vermeld staat: "Voor 23:59 uur besteld, de volgende werkdag geleverd." Ben benieuwd of het morgen komt, een week later!

Beste René, Bedankt voor je feedback. Zoals bekend, zijn er door de corona-crisis enorm veel mensen die thuis zitten en massaal gaan bestellen. Ook wij hadden zo'n enorme drukte niet verwacht waardoor inderdaad onze reguliere levertijden op de website nog stonden aangegeven. Dit hebben wij ook meteen aangepast, door een melding op de website te zetten, toen we zagen dat de bestellingen toenamen en er erg veel vertragingen bij PostNL zijn. Ook wij vinden het erg vervelend dat sommige bestellingen vertragingen hebben opgelopen en wij hierdoor niet onze belofte hebben kunnen waar maken. De situatie die zich op het moment afspeelt is natuurlijk voor ons allemaal onbekend en wij hopen daarom ook op je begrip. Mocht je nog steeds problemen met je zending hebben, zou je dan contact met ons willen opnemen? Met vriendelijke groet, Klantenservice De Verfzaak

goedkoop netjes en snel geleverd

goedkoop netjes en snel geleverd

Snelle levering en voor een goede prijs

Super prijsgunstige zaak

Vandaag besteld, morgen in huis. Snelle levering en gunstige prijzen. Ga zo door.

Ondanks de nu lastige tijd toch een snelle levering helemaal tevreden

Prijs kwaliteit top

Kwaliteitsproduct voor goede prijs. Snelle levering. Prima service.

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.

Bestelling werd met een lekkende pot geleverd, dit werd gelukkig snel opgelost met het toesturen van een nieuw product. Snelle reactie en prima service!

Ik heb mijn bestelling gedaan via de website, alles heel duidelijk. De bestelling ook perfect afgeleverd, top.

Fijne snelle levering ondanks crisis

Ik kreeg alkes netjes verpakt in een doos toegestuurd. Ik kon meteen aan de slag.

Ondanks deze coronatijden toch bestelling op korte termijn geleverd

Positief voor herhaling vatbaar

Alles en op tijd geleverd. Prima prijs.

Alles en op tijd geleverd. Prima prijs.

Is goed

Alles is goed verlopen heeft wel iets langer geduurd maar zal niet weer bij jullie iets bestellen heb nu ergens anders de zelfde verf besteld voor de helft van de prijs die ik bij jullie betaald heb

Voor de eerste keer besteld,prima

Eerste keer besteld , snel en goed verpakt.