Super goed

Site is overzichtelijk, veel producten te vinden met goede prijzen, snelle levering

• Klantenservice N.v.t.

Mooi op tijd bezorgd en prima Brits.

• Klantenservice

Goede prijs, snel en probleemloos geleverd. Dus absoluut niets te klagen

Goede service en snel

Eerst verkeerde kleurnummer ontvangen. Dat werd snel goed opgelost. Trunk als afleverservice ook goed bevallen

• Klantenservice

Uitstekend verpakt en goede communicatie

Product wordt uitstekend - met zorg verpakt en er is een goede vlotte communicatie over het verloop van het verzendproces

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt dat u de moeite heeft genomen een review achter te laten. We zijn heel erg blij dat u tevreden bent over onze service, communicatie en levering van de producten. We hopen u nog vaker van dienst te mogen zijn. Tot ziens. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Goed en snel

• Klantenservice

Bedankt voor het achterlaten van een review en bericht. Wat goed te horen dat u tevreden bent over onze levering en de producten. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Heel snelle levering en veel keuze en goede prijs

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw positieve review en bericht. We zijn blij te horen dat voor u alles naar wens is geweest en u tevreden bent over de prijzen en levering. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Supermakkerlijk bestellen en snel geleverd!

• Klantenservice

Goed te horen dat u tevreden bent over onze website en de snelle levering van uw bestelling. Heel erg bedankt voor het achterlaten van een positief bericht en review. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Top en snel geleverd

Snelle en nette levering

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor het achterlaten van een positieve review. Goed te horen dat u tevreden bent over onze producten en de levering van de bestelling. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Goede prijs

Goede prijs voor goede verf!

• Klantenservice

We zijn blij te horen dat u tevreden bent over uw bestelling, de producten de prijzen hiervan. Bedankt voor het achterlaten van uw positieve review en bericht. We hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Gewoon goed

Bestelling vlot geplaatst, bevestiging snel binnen en de bestelling ook. Veel mails om iedere stap te bevestigen. Mag ietsje minder. Verder netjes op tijd, zorgvuldig verpakt.

• Klantenservice

Bedankt voor uw reactie en review. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over uw bestelling en de levering hiervan. Wat jammer te horen dat u onze mails en berichten als onprettig heeft ervaren, onze excuses voor de ongemakken. We gaan hier zeker naar kijken. Hopelijk tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Echt tevreden

• Klantenservice

Bedankt dat u de moeite heeft genomen een review achter te laten. Goed te horen dat u tevreden bent over onze producten en service. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

zeer snel en efficiënt

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij te horen dat voor u alles naar wens is geweest. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

snel maar niet gegoed

de primer was op kleur 9010, maar de aflak was niet op kleur gemaakt.9000. Echter in Hoensbroek wel netjes op kleur gemaakt.

• Klantenservice

Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat er een besteld product niet op de kleur is gemaakt voor uw bestelling. Onze welgemeende excuses voor de ongemakken. We zijn blij te horen dat u in ons filiaal in Hoensbroek verder bent geholpen nadat er in ons magazijn een fout is gemaakt. We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Gewoon goed!

Vlot en goed geleverd! Met enige moeite, mijnerzijds, is het mij toch gelukt.

• Klantenservice

Bedankt voor het achterlaten van een positieve reactie. Wat fijn te horen dat u tevreden bent over onze levering. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

De goedkoopste en snel geleverd

De goedkoopste en snel geleverd

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor het achterlaten van uw positieve review en bericht. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de levering van uw bestelling. We hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Prettig

Snelle levering, goede prijs, netjes verpakt

• Klantenservice

Wat fijn om te vernemen dat u positief gestemd bent over onze levering. Bedankt voor de reactie en review. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Top!!

Top!!

• Klantenservice

Bedankt voor de positieve review, dat kunnen wij erg waarderen. Hopelijk kruisen onze paden in de toekomst nogmaals! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Snelle service volgens afspraak tegen een gunstige prijs.

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt dat u de moeite heeft genomen een review achter te laten. Wat fijn dat u de service als prettig heeft ervaren. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

geweldig

Zeer snelle en correcte levering

• Klantenservice

Bedankt voor uw reactie en review. Fijn om te horen dat u positief bent over de levering. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

netjes verpakt en snel geleverd

• Klantenservice N.v.t.

Wat fijn te horen dat u tevreden bent over onze levering en uw bestelling. Bedankt voor uw reactie en review. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Online Histor verf voor een scherpe prijs

Ik was op zoek naar Histor One verf om onze muren mee te schilderen. Op jullie site vond ik een hele scherpe aanbieding en toevallig ook nog eens precies in de kleur die ik nodig had! Histor One verf dekt goed en is fijn schilderbaar, topverf! Met vriendelijke groet, Winnie Helmes-Ham | STIJLIDEE

• Klantenservice

Bedankt voor het achterlaten van uw positieve review en bericht. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over uw bestelling en onze producten. Goed te horen dat wij het product konden leveren wat u nodig had. We hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

Ik was blij dat jullie de Color collection van Histor nog hadden

Ik was blij dat jullie de Color collection van Histor nog hadden. En dat voor een lage prijs.

• Klantenservice N.v.t.

Bedankt voor uw positieve review. Fijn te horen dat wij het product konden leveren wat u nodig had. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak

tevreden

• Klantenservice

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelen dat er problemen zijn met uw bestelling en dat u een verkeerd product heeft ontvangen. We nemen contact met u op om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team De Verfzaak