Prima geleverd voor nette prijs

zeer snel , prima

vlot snel en goedkoop

top service

prima levering geweest

Voor 16:00h besteld, volgende dag NIET in huis.

Voor 16:00h besteld, pas 2 dagen later in huis. Geachte heer/mevrouw, Wij zouden vandaag uw pakket bezorgen, dat lukt helaas niet. Onze excuses voor de vertraging. Hieronder ziet u het nieuw geplande bezorgmoment. Nieuw bezorgmoment: Morgen 30 oktober 15.00 - 23.59 uur Bezorgadres: DE WEIDE 19 7908AB HOOGEVEEN Afzender: De Verfzaak Barcode: 3SDMAX015215216

Beste prijs, goede service, snelle levering, klantvriendelijk, kwaliteit

Goede kwaliteit, goede prijs, snelle levering. De emmers hadden erg gelekt doordat postnl niet goed met de pakketjes was omgegaan. Er stond duidelijk op BREEKBAAR. Ze waren goed verpakt en zelfs nog afgeplakt met tape. Maar het deksel was los gegaan en er lag veel saus uit. Contact gehad met de Verfzaak. Ze sturen probleemloos nieuwe emmers op! Echt heel netjes!

Snelle levering tegen een prima prijs

Top kwaliteit verf voor een uitstekende prijs. Binnen 1 werkdag geleverd.

Komt beloftes na!

Levering conform het vermelde op website!

Voordelig en zeer snelle levering

Positief verrast

Verf bestellen via internet. Ik vond het spannend, blijft het heel en gaat dat goed? Antwoord was ja. Potten waren extra dichtgeplakt en stevig ingepakt. De prijs was goed en wij kunnen starten met ons verf project.

Geleverd wat ik besteld had en de deksel zat er nog op. Is wel eens anders geweest bij andere.

super goed

mooi op tijd

Prima zaak dat is mijn ervaring na twee bestellingen

Foto correct en vlugge bediening .

Had verkeerd besteld, maar goed te woord gestaan en opgelost

Was vergeten een Histor RAL kleur te bestellen, maar werd zeer goed verder geholpen in Eindhoven. Een enthousiaste medewerker heeft mijn latex op kleur gemengd, TOP!

Goede keuze, snelle levering.

Top leverancier

Snelle en correcte service

Snel

Mooie prijs goede kwaliteit en snelle levering

Goed verzorgd alles

Overdag besteld ,2 dagen later geleverd om 11.10 geleverd ,goed verzorgd en verpakt, in een normale kleine doos + punt.

Helemaal goed!

Na telefonisch uitstekend te zijn geholpen/geadviseerd heb ik een bestelling geplaatst die de volgende dag werd bezorgd. Tot de volgende keer!

Snel en goed verzorgd geleverd

Geen minpunten

Snelle levering, goed verpakt, mooie prijs

Alles volgens verwachting. Zelfs netjes randen met schilderstape nagelopen zodat het bij bezorging extra beschermd is. Top.

Snelle levering en maken beloftes waar

Snelle levering en kwaliteitief goed

Correcte en snelle levering!

Snelle levering, goede service

Van te voren een staaltje aangevraagd van het behang waar we interesse in hebben, de volgende dag direct ontvangen. Daarna de rollen besteld en werd super snel geleverd.