perfecte service !

Hele snelle levering. Werd goed geïnformeerd over de bestelling/levering via email.

Ook Goed

Snelle levering in stevige verpakking. Prima.

Snel geleverd en netjes verpakt. Geen problemen ervaren

sneller als verwacht geleverd

sneller als verwacht geleverd, alleen jammer dat het blik ingedeukt ontvangen was. met name de bodem was behoorlijk ingedeukt

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Doen wat ze beloven!!

Goede en snelle levering. Scherp van prijs.

Goede service en levering en prijs scherp

Verf goed en snel geleverd. Bijkomende kwast zat er niet bij, mailtje naar klantenservice en meteen nagestuurd. Prijs is scherp.

helemaal top

speciaal voor mij een artikel toegeoegd aan de webshop binnen een uur. bestelling en levering uitstekend, zo ook de prijs.

Snelle levering en netjes verpakt.

Prima kwaliteit voor een hele scherpe prijs!

Heb hier behang besteld voor een hele scherpe prijs en de kwaliteit is gewoon goed. Niks op aan te merken dus.. ik zou hier zo weer begang bestellen.

zeker een aanrader

Bij levering van 10 potten verf bleken er 2 kapot in de doos te zitten. Na een eenvoudig telefoontje naar de klantendienst werden deze onmiddellijk vervangen.

nvt

Vlotte bestelling en levering

Snelle, betrouwbare leverantie in de juiste kleur

zeer goede ervaring. volgende keer bestel ik er weer.

Ik was in verschillende winkels voor een bepaald soort verf. Niemand kon mij helpen. Product kon wel door de verfzaak worden geleverd. Super.

Goedkoop, netjes verpakt, snel

Makkelijke website, verpakking top en goedkoper dan elders. Dik tevreden!

Boven verwachting

Goede ervaringen met De Verfzaak. Degelijke kwalirteit voor een goede prijs

Snelle, betrouwbare service.

Duidelijke omschrijving, duidelijk keuzemenu, snel een professioneel antwoord bij vragen. Zeer scherpe prijzen. Snelle, verzorgde levering. Kortom... alles goed.

Supersnel geleverd

Top kwaliteit voor een goede prijs en snelle levering

Prima prijs, snel geleverd!

De Verfzaak hanteert voor het voor mijn gekochte product de laagste prijs (17 euro per liter; ter vergelijking: 22 euro bij de Gamma dus dat scheelt nogal). Snel geleverd, goed verpakt; prima dus!

Voor geleverde ok.

Prijsstelling en service voor 1 ltr blikken en groter is ok. Voor leveringen van een halve liter ( bijkomende kleuren) moet je op een ander. Verder mag het assortiment iets uitgebreider zijn.

Boven verwachting

Gelijk gevonden wat ik zocht, verfspuit, mooie prijs, goede verf. Gelijk meer van besteld.

snelle levering, en goede service

Ik heb behang bestelt de kleur was wel een beetje licht dan verwacht, goede kwaliteit voor een mooie prijs

Top bedrijf!

Verf bestellen was makkelijk, uitstekende prijs en super snelle verzending. Absoluut een aanrader!