Uitstekende ervaring

makkelijk besteld, goede prijs en vlot geleverd

gewoon goed

gewoon besteld en gewoon gekregen zoals het hoort

• Klantenservice

Mijn meest prettige eerste ervaring sinds tijden

Goede en snelle levering en onverwachts een prima kwast erbij geleverd gekregen. Helemaal top!

• Klantenservice N.v.t.

Prima, product info klopt alleen niet

Prima winkel, alleen acties worden niet goed weergegeven op de website. Maken je blij met iets, maar staat niet goed omschreven. Vervolgens reageren ze ook niet op de klant.

Prima.

Snel en goed.

Probleem perfect opgelost

Had besteld en zou een dag later geleverd worden door trunks. Die kwam verplichtingen niet na en heb 6 dagen later de verfzaak gebeld. Die hebben het gelijk opgepakt en een nieuwe levering geregeld via post nl. Een dag later was het binnen. Top!!

• Klantenservice

Tevreden met de prijs van de producten en de snelle en betrouwbare levering

De betselde producten waren prijs/kwaliteit zeer voordelig. Dekeuze bij De Verfzaak is groot. De levering aan huis verliep zeer vlot.

prima prijs, snelle levering

Na het lezen van enkele negatieve reacties was ik bang om een bestelling te doen maar het bleek allemaal 100% in orde. Snel en gratis geleverd en bovendien een zeer goeie prijs!! Ik denk dat ik hier voortaan mijn verf altijd ga kopen.

De bezorging was perfect

Ik blijf zeker klant!

Bestelling verliep soepel. Keurig op tijd geleverd. Zoals gevraagd de bestelling achter het huis neer gezet. De emmers verf hadden gelekt. Hebben ze keurig opgelost. Zeker een aanrader dit bedrijf.

prima service

ze komen hun afspraken goed na (snel )

Goed service

Op tijd geleverd

Super snelle levering

Producten zijn zoals omschreven, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering en in juiste verpakking.

Super tevreden

Scherpe prijzen, goed verpakt en snel geleverd.

Snel en zoals verwacht.

Zeker nogmaals hier bestellen! Good service

• Klantenservice N.v.t.

Veel keuze en snelle levering

De Verfzaak biedt een ruim assortiment en informatie over wat je nodig hebt. De verzending ging snel en je wordt goed op de hoogte gehouden over hoe lang het verzenden duurt. Zeker een aanrdader!

• Klantenservice N.v.t.

Zeer snelle levering top product. Heel tevreden.

Correct en klantvriendelijk

Overzichtelijke website, een correcte en klantvriendelijke benadering en vlotte levering.

• Klantenservice

Ruime keuze voor een goede prijs

Kiezen bestellen en wachten op levering De verfzaak heeft een ruime keuze en doet wat ze moeten doen

• Klantenservice N.v.t.

Perfect en snel geleverd.

Eerste keer dat wij hier besteld hebben, maar was uitstekend. De verpakking was uitstekend, en de levering zoals aangegeven was, de volgende dag. Ook een schappelijke prijs!

Zeer tevreden.

Super snelle service

Snelle levering en goed verpakt

Prima prijs kwaliteit

Scherpe prijs & correcte levering

Breed aanbod en duidelijke website