Mooie prijs

Goede prijs en makkelijk te bestellen. Helaas ipv 1 dag levertijd 2 dagen.

• Klantenservice

Snel geleverd en keurig bericht als bestelling nog niet helemaal compleet is.

Top...

dik ok

• Klantenservice

Let goed op wat je besteld...

Op de site staat dat je bestelling volgende dag wordt geleverd. Ik had meerdere artikelen besteld, maar het werd niet geleverd op het verwachte moment. Toen ik klantenservice belde, bleek bij artikel een levertijd van 1-3 werkdagen te staan. Daardoor kwam de hele bestelling 3 werkdagen later. Ik had de verf im die dagen nodig en had het achteraf gezien dus beter zelf bij een bouwmarkt kunnen halen. Natuurlijk had ik beter moeten lezen, maar het was fijn geweest als ik bij afrekenen of bij het plaatsen van betreffende artikel een pop-up of andere waarschuwing had gehad, met de tekst: let op als u dit artikel in uw winkelwagen doet, zal de levertijd van de gehele order 1-3 dagen worden.

Goed product

• Klantenservice

Alles was in orde snel verzonden Goed ingepakt

Goedesnelle service

Snelle levering en prijs oke

• Klantenservice N.v.t.

niet vlot verlopen, zeer vervelend

tja

Zeer positief

• Klantenservice

Prima levering van de bestelling. Opmerking voor de bezorging . Er is niet voorzichtig ⚠️ mee omgegaan. Ondanks dat er een sticker op zat. Doos was stuk en er zit een flinke deuk in de verfbus.

geweldig goed geregeld

snelle en goede levering

goede en tijdige levering

in orde

Snel geleverd. Aantrekkelijk geprijsd

Binnen 2 dagen was dit produkt geleverd.

Goede en snelle levering

Product was netjes en goed verpakt .Product dat kende ik al dus daar zeg ik verder niets over alleen dat het een goed product is.

• Klantenservice

Goede verf en snelle levering.

• Klantenservice N.v.t.

gemak met bestellen en de levering perfect

Het kan niet beter het is alles perfect gelopen.

Goede en snelle verzending

Alles super geregeld.

geweldig

In de middag besteld,volgende dag in de middag geleverd. Sneller kan bijna niet,TOP!!

Sowieso een prima zaak

Snel en goed. Komt natuurlijk bij dat Sikkens niet te evenaren valt. ik lees berichten over dunne verf en dat klopt maar het eind resultaat is zo geweldig mooi (na goede voorbereiding) dat je niet anders kan concluderen dat dit een product is van ongekende kwaliteit.

Ik ben tevreden

Prima geregeld

Bankirai olie besteld en volgende dag in huis. Wat keurig geregeld.

Perfect afgehandeld, dank u

Product werd nog een dag vroeger geleverd dan voorzien

Super snel

Heel fijn om hiermee je verfwerk schoon te maken

• Klantenservice

Levertijd inplaats van de volgende dag acht dagen later.

Ondanks dat de bestelling rond 9.30 uur was en het produkt Sikkens XD Semi-Gloss op voorraad was gemeld, werd inplaats van de volgende dag het pakket 8 dagen later geleverd. Post NL kreeg de schuld, echter het lijkt mij meer dat het produkt niet op voorraad was. In ieder geval werd datgene wat werd beloofd, de volgende dag leveren, niet gehaald en in feite was er sprake van niet nakomen van een overeenkomst.