Super goed gedaan

S,morgens verf besteld en nog de zelfde dag geleverd. Nergens anders goedkoper.

Verf

Fijn geholpen waar ik een fout huisnummer gaf.Heeft de verfzaak mij opgebeld voor het juiste huisnummer.heel erg bedankt.mvg lomans catharina

• Klantenservice

Beste Catharina, Zoals u in de track & trace kunt zien van PostNL staat er vermeld dat uw adres onjuist is. Vandaar dat uw pakket helaas retour afzender gaat komen. Wellicht is het verstandig contact met onze klantenservice hierover op te nemen. Zo kunnen wij u verder helpen betreft deze order. Alvast bedankt!

Prima verf voor een prima een prijs

• Klantenservice

Binnen een paar dagen was mn bestelling er en correct verzonden

Tegenvallend

Beetje teleurgesteld over de service. Voor 23.59 bestelt maar niet de volgende dag geleverd. En slecht verpakt waardoor de vetpot open was gegaan en lekte

• Klantenservice N.v.t.

Beste Paul, Wat vervelend dit te vernemen! Wij willen u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Uiteraard willen wij u graag met een passende compensatie tegemoet komen... Alvast bedankt.

Goede adviezen

In Sittard afgehaald, vriendelijk en kundig personeel die goede adviezen geven aan amateur schilders.

Prima verf en levering

Verf snel in huis. En pakt redelijk goed. Al met al tevreden.

Snelle levering, goed verpakt

Emmer van 10 liter muurverf besteld, het bijgeleverde roerstokje was echter bedoeld voor een blikje verf maar niet om 10 liter verf op te roeren. Een passende roerstok was fijn geweest, anders beter achterwege laten.

De Verfzaak top

De Verfzaak is top. PostNL is een heel stuk minder. Gaan leveren op de dag na de bestelling . Zonder dat er iets geleverd is krijgen om 18:51 melding pakket geleverd. Volgende dag krijgen we de melding pakket wordt geleverd tussen 16:45 en 18:45 maar wordt geleverd om 16:02. Zonder aan te bellen word het pakket op de stoep achtergelaten. PostNL ?????????????

Fantastische service

Snelle verzending en goede communicatie

• Klantenservice

Goed materiaal op tijd geleverd.

Goed materiaal,op tijd geleverd

Prima service!

Vlotte levering.

Matig

Besteld helft geleverd andere helft spoorloos nog niets nageleverd

• Klantenservice

Beste Marisa, Wij willen u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Graag willen wij voor u een onderzoek instellen bij de betreffende vervoerder om proberen te achterhalen waar de rest van uw bestelling is gebleven. Uiteraard streven wij ernaar dat u de bestelling compleet gaat krijgen.

Snelle service en goede prijs

• Klantenservice

Mooi papier en tijdige levering

Het papier is naar wens en de afgesproken levertijden zijn gerespecteerd.

• Klantenservice N.v.t.

Alles ook inderdaad de volgende dag binnen.

• Klantenservice

Snel geleverd en probleem snel en vakkundig opgelost, Goede prijzen

Goed prijs voor de verf, snel geleverd. Er waren enkele onderdelen niet geleverd maar na een mailtje direct opgelost door het service-team. Ik ben heel tevreden, iedereen maakt fouten.

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering

• Klantenservice

de verfzaak was nieuw voor mij, van af nu ga ik eerst naar de verfzaak

Ik was verrast met de snelle levering, prettige website , gewoon top

• Klantenservice N.v.t.

Alles netjes en op tijd geleverd.

Bestelling geplaatst. Alles in één keer en op tijd geleverd. Goed verpakt, onder andere 5 liter emmer, geen probleem.

Vlotte levering, uitstekende prijs-kwaliteit

Alles verliep zoals aangekondigd. Verf aan een scherpe prijs.

Top ervaring

Bestelde spullen super snel geleverd. Hierna iets geretourneerd en dat ging ook goed. Snelle creditering van de betaalde zaken.

• Klantenservice

De verf was heel dun en vierkante meters klopte niet

Niet goed dus

• Klantenservice

Beste Tom, Graag komen wij hierover in contact met u. Wellicht gaat er iets mis en willen wij u graag hiermee helpen. Is het mogelijk contact met onze klantenservice hierover op te nemen? Alvast bedankt!

Service

Snel geleverd en goede service. Had er nog een mail achteraan gestuurd voor extra verf stokjes deze zijn nog extra er bij geleverd.

Magalhaesweg 8 5928 LN Venlo

085 - 040 6034