Volgende werkdag in huis
Prima
Snelle levering en goede communicatie. Bij de levering bleek e.e.a. te zijn beschadigd. De klantenservice reageerde vlot op mijn melding en bood een passende oplossing. Tevreden klant hier!
Ik zocht om Faber kleurpotloden, kon hier goed terecht. Voor herhaling vatbaar
goede ervaring, ik zal in de toekomst nog meer bestellen.
Goede producten, en zeer goede service
Prijs en kwaliteit is uitstekend
Volgende dag al geleverd
Slechte communicatie en slecht voorraadbeheer. Ik wacht inmiddels al bijna een maand op mijn behang, terwijl de levertijd 6 tot 7 dagen zou zijn. Elke keer wordt er beloofd dat er actie wordt ondernomen en dat ik op de hoogte word gehouden van de voortgang. In de praktijk word ik echter nergens over geïnformeerd en wordt er geen contact met mij opgenomen. Ik heb inmiddels al vijf keer moeten bellen om naar de status van mijn bestelling te vragen, terwijl deze twee weken geleden al geleverd had moeten zijn. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling geannuleerd en besteld bij een bedrijf dat het product daadwerkelijk op voorraad heeft. Als kers op de taart sturen zij mij nu (week later) een verzoek om deze review aan te passen zonder dat er vanuit hen enige coulance is geweest.
Beste Lennart, Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over ons. Wij hebben contact met u gehad omdat wij een navraag voor u hebben gedaan bij onze leverancier. Helaas hebben wij dit ook niet aan u terug kunnen koppelen omdat wij nog geen reactie hebben gekregen vanuit de leverancier wanneer uw bestelde product aan ons zal worden uitgeleverd. Wij snappen dat u hierop aan het wachten was. Helaas kunnen wij dit proces eenmaal niet versnellen omdat ook wij afhankelijk zijn vanuit een leverancier. Wij doen ons uiterste best om onze klanten tijdig te informeren over backorders en levertijden. Wij vinden het vooralsnog jammer dat u hierdoor een negatieve ervaring met ons heeft. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn. Vriendelijke groet, Team de Verfzaak
Originele beoordeling
Slechte communicatie en slecht voorraadbeheer. Ik wacht inmiddels al bijna een maand op mijn behang, terwijl de levertijd 6 tot 7 dagen zou zijn. Elke keer wordt er beloofd dat er actie wordt ondernomen en dat ik op de hoogte word gehouden van de voortgang. In de praktijk word ik echter nergens over geïnformeerd en wordt er geen contact met mij opgenomen. Ik heb inmiddels al vijf keer moeten bellen om naar de status van mijn bestelling te vragen, terwijl deze twee weken geleden al geleverd had moeten zijn. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling geannuleerd en besteld bij een bedrijf dat het product daadwerkelijk op voorraad heeft.
Beste Lennart, Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over ons. Wij hebben contact met u gehad omdat wij een navraag voor u hebben gedaan bij onze leverancier. Helaas hebben wij dit ook niet aan u terug kunnen koppelen omdat wij nog geen reactie hebben gekregen vanuit de leverancier wanneer uw bestelde product aan ons zal worden uitgeleverd. Wij snappen dat u hierop aan het wachten was. Helaas kunnen wij dit proces eenmaal niet versnellen omdat ook wij afhankelijk zijn vanuit een leverancier. Wij doen ons uiterste best om onze klanten tijdig te informeren over backorders en levertijden. Wij vinden het vooralsnog jammer dat u hierdoor een negatieve ervaring met ons heeft. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn. Vriendelijke groet, Team de Verfzaak
Mooie prijzen. Levering zoals men belooft, snel en goed verpakt.
Makkelijk te bestellen,netjes gesprijsd en super snel geleverd.
Inmiddels twee keer besteld bij dit bedrijf en beide keren werd snel bezorgd en was de prijs scherp. Ik zal hier zeker weer terugkomen!
Goede kwaliteit en goede service , ik raad aan.
Snelle levering
Product top tegelverf en 2 x grote blik muurverf. Binnen 24 uur stond t voor mijn deur. Ongelofelijk. Wat een service. Roerstokjes erbij ook handig. Ja zou zo weer bestellen. M vr gr C VD B
Wij hadden Histor verf besteld een aantal potten zat een foutje in, fotos gemaakt naar ze toe gestuurd en de volgende week dag werden de nieuwe potten thuis gestuurd en kan ik mn verf klus gewoon afmaken!!! Super klantvriendelijk mensen top service! Als ik nog een keer verf nodig heb weet ik ze te vinden!
De levering kwam dag later als eerst aan gegeven maar naar een belletje werd het snel geregeld en de volgende ochtend als eerst geleverd
Alles netjes geleverd volgens bestelling zeer tevreden over de afhandeling topbedrijf
Scherp op de prijs, supersnelle levering, altijd de goede kleur, prima website
Zeer snelle levering en de prijs is ook zeer goed.
Snelle levering, goed verpakt, prima prijs.
Putdeksels zien er uit als nieuw zeer goede verf om over roest direct te verven en mooi resultaat
Ik had mijn bestelling op een verkeerd huisnummer laten bezorgen, waardoor het retour ging. Na telefonisch contact is er direct een nieuwe opgestuurd. Super bedankt!! En dank voor het vertrouwen. Dit bedrijf is één aanrader.
Na eerst wat problemen gehad te hebben bij de levering werd ik gecontacteerd door een vriendelijke dame die begrip had voor de ongemakken en ervoor gezorgd heeft dat er compensatie gegeven werd. Het is fijn dat het personeel luistert naar zijn klanten en dat je geen nummer ben.
Originele beoordeling
Op de website staat levering dag nadien. Bestelling geplaatst woensdagavond en maar zaterdagavond om 16u bericht ontvangen dat de 2.5l potten niet in voorraad waren. Onmiddellijk geantwoord dat ze de rest van de levering al mogen opsturen. Maar heb maandagavond uiteindelijk zelf moeten bellen om te informeren. Dan gingen ze terugbellen of de 2,5l potten al binnen waren bij de leverancier maar Is ook niet gebeurd. Dinsdagavond eindelijk bestelling ontvangen maar 1 pot van 2,5l had het verkeerd kleur. Dus op woensdag opnieuw contact moeten opnemen om dit te melden en een nieuwe pot laten op te sturen die is dan vrijdag namiddag toegekomen en vrijdag was de laatste dag van de schilder. Dus veel stress en gedoe waar dit veel vlotter had kunnen lopen.
Was heel goed.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.