Shoesme sneakers zijn top!

Zitten comfortabel, en blijven ondanks veel rennen en ravotten lang als nieuw. Kwaliteit! Al 9 jaar fan!

Super kwaliteit schoenen

Leuke en goede schoenen zoals gewoonlijk dus al jaren een tevreden klant

Vertrouwd, kwaliteit en hip!

Shoesme schoenen waren de eerste schoentjes die ik kocht voor mijn dochter. Als je kind begint met lopen, wil je kunnen vertrouwen op ondersteunende maar toch soepele schoenen die je kind maximaal support geven in hun ontwikkeling. Hierop volgde 2 paar zomerschoenen en nu zijn we alweer aan het 4e paar toegekomen. Supermooie en stoere veterlaarsjes voor de winter.

Hele snelle levering, hele mooie laarzen

Levering volgende dag, En goede prijs kwaliteit.

Fijne schoenen

Mooi model. Goede pasvorm.

Perfecte schoentjes voor de eerste stapjes

Mijn ervaring met shoesme is heel goed. Mijn dochter draagt alleen maar schoentjes en sandaaltjes van dit merk. Ze zijn speciaal gemaakt voor de eerste stapjes, met een flexibele zool en alle voordelen voor de eerste stapjes. Ik ben zeer tevreden, wil niet anders meer!

Niets ontvangen

Inmiddels een week geleden dat ik mijn bestelling heb geplaatst en nog steeds niets ontvangen. Ook geen bericht dat mijn pakket bij DHL is...

Goede kwaliteit.

De kwaliteit is heel belangrijk bij kinder voetjes. Het zijn stevige en goede schoenen. En ook nog eens heel mooi.

Top schoenen!

Mooie schoenen voor mijn kleine jongen! Stoer maar ook goede kwaliteit!

Goede qualiteit!

Fan

Shoesme schoenen passen mijn kinderen perfect!

Schoenen zitten altijd goed

Nooit blaren met Shoeme schoenen. Super kwaliteit en leuke schoenen.

Mooie schoen!

Leuke schoen voor meisjes. Valt goed op maat en goede kwaliteit.

Snel en goede kwaliteit

Bestelling verloopt makkelijk en je hebt de bestelling snel binnen! Daarnaast goede kwaliteit schoen!!

Geweldige schoenen voor mijn kinderen!

Ik koop niet anders voor mijn kinderen. Ze hebben beide alleen maar shoesme schoenen. Ze lopen fantastisch en de schoenen zijn het beste voor hun voetjes. Nooit last van blaren, of andere ongemakken van nieuwe schoenen. Wij zijn erg blij met shoesme!

Tevreden!

Mooie schoenen voor een aantrekkelijke prijs. Goede pasvorm. Hele snelle verzending.

Mooie pasvorm

Steeds blije en vrolijke kindjes met de schoentjes

Snelle bezorging. Goede fijne schoenen

Hele fijne schoentjes als je kleintje probeert de eerste stapjes te zetten. Stevig maar niet zonder bewegingsruimte.

Snelle levering en de maattabel heeft mij geholpen de juiste keuze te maken.

Mooie en stevige schoenen

Mooie en stevige schoenen met goed voetbed, altijd een succes!

Super snelle levering! Mooie schoenen

Makkelijk en snel besteld

Makkelijk en snel besteld en snel geleverd. Mooie fijne schoenen gekocht voor mijn zoon.

Geen spijt van deze aankoop

Snelle levering. Schoentjes lopen perfect;) Heel blij met deze aankoop.

Goede kwaliteit

Stevige schoenen met een goed voetbed. Ze zien er ook nog stijlvol uit!

Leuk aanbod!

Leuk aanbod, goed leverbaar.

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!