Vlotte bestelling en levering

Vlotte bestelling en levering

Snel & goed advies

Ik heb om maat advies gevraagd omdat ik twijfelde tussen twee maten. Ik kreeg niet alleen snel een reactie maar ook een duidelijke reactie en op basis daarvan heb ik m'n bestelling geplaatst.

Goede snelle service

Ik had 2 tassen besteld. Duidelijke communicatie wanneer het geleverd werd. Goed systeem. En kwalitatief goede tassen voor de prijs. Dik tevreden.

Goed passende schoenen.

Ik had 2 maten besteld. In 1 doos zaten 2 rechter schoenen.

Geweldige producten en service!

zeer mooie en kwalitatieve schoenen!

Mooie schoenen, snelle levering

Kwalitatief goede schoenen. Snelle levering.

Goede snelle levering

Makkelijk bestellen en betalen op de website. Snelle levering.

Zowel positief als negatief

De slofjes die ik besteld had, kwamen snel binnen en lijken van goede kwaliteit (nog niet aan gehad). De slofjes zijn echter veeeel te groot (beetje een foutje gemaakt in de keuze qua maat). Nu wilde ik nieuwe slofjes bestellen in een andere maat en kleur. Tot mijn grote verbazing waren de slofjes van de website afgehaald. Hiervoor heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Het klopte inderdaad dat de slofjes niet meer op de website stonden, om mij van dienst te zijn, besloten zij tijdelijk de slofjes nog een keer online te zetten, zodat ik de juiste maat kon bestellen. Op de website zag ik maar 1 kleur (de kleur die ikzelf nu thuis heb) en alsnog niet de juiste maat. Na een reactie gegeven op de mail, heb ik nooit meer wat van hen gehoord en dus ook niet de juiste maat kunnen bestellen. Al met al toch erg jammer.

Snelle levering, mooi product

Al sinds mijn dochters eerste stapjes, (nu zes jaar geleden) kopen wij schoenen bij Shoesme. Altijd worden ze snel geleverd en hun schoenen zijn kwalitatief geweldig! Nooit spijt gehad van een aankoop en we komen steeds terug.

Quick delivery and great service

Unfortunately I ended up not choosing any shoes because they did not fit for my child, but I would definitely order again.

Ik ben zeer goed geholpen!

Heel erg meedenkend en zeer goede service!

Top!!!

Makkelijk te bestellen en volgende dag al in huis

Fijne webshop, prima levering met snelle levertijd. Tip voor beter overzicht in webshop: filter mogelijkheid voor de wat bredere schoenleest. Kleine kindjes hebben nog platte voetjes en die hebben baat bij veel ruimte om de voet heen. Ik vind het altijd een zoektocht om per schoen aanbrengen moeten klikken en in de beschrijving te zoeken naar de breedte van de schoentjes.

Snelle vlotte levering

Zeer tevreden!

Top-service. Snel en correct!

Goeie shop

Meerdere schoentjes gekocht om maten te proberen, gratis retouren en geld snel weer terug gestort. Super leuke schoentje in het assortiment, ik heb bij deze shop gekocht omdat de website duidelijk was kwa schoentjes voor eerste stapjes.

Alles makkelijk

Alles ging goed, Behalve de levering bericht. We kregen dat niet. Fout van postNL. De schoenen zijn super!

Goede service en snelle bezorging!

Goede service en snelle bezorging!

Good shoes

After some hickup with the delivery, the customer service took care of it and I quickly received my parcel. Seems to be good shoes.

Snelle levering. Mooi artikel

Enthousiast!!

De schoentjes zijn perfect! Zeer mooie afwerking en mijn dochter draagt ze heel erg graag! Ik ben heel blij met de aankoop de prijs valt zeer goed mee!

Beste Stephanie, Heel erg bedankt voor het plaatsen van deze goede review! Veel plezier met je aankoop. Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Jasmijn

Leuke mooie schoen. Past en zit goed

Shoe quality in kids styles is not very good

Not good quality

Dear Hanne, We’re sorry to hear you’re not satisfied with the quality of the shoes. Our company is a member of BSCi, which means our standards of testing and quality control are very high, as only the best brands in the world are a member of BSCi. We therefore take your feedback very seriously and have had contact with you on several occasions to help solve this matter for you. We provided you with our best possible service and have come to a very agreeable solution together. Thank you. Kind regards, Jasmijn

Snel geleverd met veel liefde en aandacht

Een pakketje waar je blij van wordt. Helaas was het schoentje te klein.. volgende keer beter.

Beste Petra, Bedankt voor het schrijven van deze goede review. Wat jammer dat de schoentjes niet de goede maat waren. Inderdaad, volgende keer beter! Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Jasmijn