Correct, leuk en snel

Correcte informatie, goede hulp bij kiezen van de maat, veel keuze uit toffe designs, snelle levering, leuk verpakt, goede kwaliteit. Wij bestellen hier nog.

Snelle en goede verzending

Leuke schoenen ontvangen die netjes verpakt zijn. We hadden alleen de verkeerde maat gekregen, nadat we dit telefonisch hadden gemeld kregen we direct het goede paar toegestuurd. Fijne service!

Goede kwaliteit schoenen voor een leuke actieprijs. Extra leuk met de code voor 10% extra korting. Snel geleverd en fijn dat achteraf betalen mogelijk is.

Goede aankoop ervaring

Dankzij de duidelijke beschrijving op de website over het model schoentjes en maattabel heb ik gelijk de goede schoenen mogen ontvangen voor me dochtertje.

Prima service.

Snelle afhandeling bij retour zending.

Zoontje blij, wij blij

De eerste schoenen waar mijn zoontje echt op kan stappen zonder telkens te vallen. Hij is er helemaal blij en enthousiast over (1jaar en 4 maanden). Superleuk om te zien! Misschien nog een klein puntje voor jullie, maar wat voor ons eigenlijk geen probleem was. Ik had blauwe kleur schoentjes besteld, maar kreeg bruine kleur schoentjes. Wij zijn er alleszins blij mee! Bedankt voor de snelle levering!

Snelle levering van leuke schoenen

Een van de weinige schoenen die aan de smalle voetjes van mn dochter past.

Leuk maar jammer van de losse naden

Super leuke rugzak besteld voor mijn 4 jarige dochter maar helaas overal naden los! Niet goed gestikt... jammer voor een rugzak van 29.95. Goede en snelle verzending

Hi Eline, Fijn dat je de rugzak in ieder geval wel super leuk vindt. Neem je even contact op met onze klantenservice? Want het is niet de bedoeling dat er naden los laten natuurlijk :) Groetjes Yvette

Mooie producten voor een leuke prijs!

Mooie producten, makkelijk te bestellen, leuke korting en snelle levering!

Fijn dat het allemaal goed is verlopen. Dat vinden we hier fijn om terug te horen! Dankjewel! Groetjes Yvette

Overzichtelijke webshop, goede schoenen

Ik ben tevreden. Goede, eerlijke schoenen.

Heel fijn! Dankjewel voor de eerlijke reactie :)

Goede en modieuze schoenen!

Blij dat ik nog mooie eerste loopschoenen sneakers voor mijn dochter in de sale heb gevonden! Het is nog net te warm voor de winterlaarsjes, maar dochterlief heeft nu net in half augustus haar vorige schoenen gesloopt... Blij met de sneakers! Uit deze collectie in de lente ook sneakers gekocht. Dochter heeft er heel goed op leren lopen. Enige puntje: 1 ritsje loopt niet zo soepel. Hopelijk trekt dat nog bij met het dragen. O ja: peuterdochter vind ze ook ‘mooooooi mama mooooooi’ :)

Hi Fabienne, Wat leuk! Bedankt voor je fijne berichtje :) En leuke quote van je peuterdochter haha De rits wordt inderdaad soepeler naarmate de schoentjes meer worden gedragen. Maar niet te soepel zodat deze wel netjes dicht blijft en niet open gaat staan tijdens het spelen. Groetjes Yvette

Top levering en servive

De super leuke luipaarden print regenlaarsjes voor mijn dochter besteld. Fijn dat er bij de omschrijving vermeld staat dat de laarzen ruim vallen! Ik blij en dochterlief blij!

Oh die zijn zo leuk he! Fijn dat het maatadvies jullie heeft geholpen! Veel plezier ervan! Groetjes Yvette

Mooie schoenen voor een leuke prijs

Dankjewel! Zijn we blij mee om te horen! Groetjes Yvette

Super snelle service en ze hebben echte super leuk schoenen.

Oh dankjewel! We proberen inderdaad zo snel mogelijk de beste service voor onze klanten te bieden. Fijn dat dit ook wordt gemerkt! Groetjes Yvette

Top service!

2 paar schoenen besteld en vergeten de kortingscode in te vullen. Na een mailtje als nog de korting gekregen. Reageren snel op een mailtje, ook de schoenen binnen 48uur gekregen.

Hoi inge, Wat leuk om te horen, veel plezier van de schoenen! Groetjes Yvette

snelle geleverd en alles was duidelijk

Na bestelling direct een mail ontvangen, 2 dagen later kreeg ik de schoenen al binnen. Shoesme is een top winkel!! Erg fijne schoenen en een fijne service. Ik koop geen ander merk meer

Hoi Cindy, Wat ontzettend leuk om te horen! Nog leuker: we hebben komend seizoen ook hele leuke schoenen die tot maat 41 gaan. Dus je kan ook voor jezelf bij ons terecht straks! Groetjes Yvette

Goede service, snel geleverd, leuke rugzak

Heel fijn om te horen! Groetjes Yvette

Snelle levering en product zo als opgeschreven.Zeer ruimte tas ideal voor kleuters die begonnen zijn met spannende groep 3😉

Oh spannend inderdaad! Gelukkig hebben ze een Shoesme tas, zodat ze in ieder geval de blits maken op het schoolplein ;) Groetjes Yvette

Goede kwaliteit, snelle service

Mooie rugzak tegen een fijne prijs met snelle levering. Alleen leek de beschrijving niet helemaal overeen te komen met het eind product. Maar desondanks nog steeds helemaal tevreden.

Hi Marjoke, Als je wilt kun je onze klantenservice benaderen, dan kunnen we de productomschrijving aanpassen zodat we het beste advies geven. Groetjes Yvette

Super ervaring met shoes me

Snelle leveing altijd heel blij met de schoentjes hele mooie kwaliteit

Hi Milja, Wat leuk! Wij zijn ook blij met jou! Groetjes Yvette

Mooie kwaliteitsproducten snel geleverd

Snelle levering, uitgebreid assortiment en goede lederen schoenen voor de kleine voetjes.

Prachtige schoentjes en geweldige klantenservice

In aanvulling op mijn bestelling had ik nog een verzoek en de klantenservice heeft daar super meedenkend op gereageerd!

Hi Monique, Heel blij om te horen dat we je verder hebben geholpen! Groetjes Yvette

Geweldige schoenen

Onze kinderen lopen heel graag op shoesme schoenen. Goede pasvorm en zitten heel erg lekker.

Hi Sonja, Hier doen we het voor! Dankjewel! Groetjes Yvette

Goede kwaliteit kinderschoenen!

Shoesme heeft goede kwaliteit kinderschoenen. Via de webshop eenvoudig te bestellen en snel geleverd!

Hi Stephanie, Heel fijn dat je zowel over de kwaliteit als levering erg tevreden bent :) Dankjewel! Groetjes Yvette

Nog mooie schoenen in de sale!

Mijn zoon heeft smalle voeten, waardoor hij veel schoenmerken niet past, maar shoesme zit prima. Ook heel fijn dat er op de website wat geschreven staat over de pasvorm. Via internet bestellen gaat zo heel goed!

Hi Annemarie, Fijn dat het maatadvies je goed verder helpt, en je dus gemakkelijk online kan bestellen! Natuurlijk zijn we in onze brandstores en in de winkels die ons inkopen ook altijd bereid om op te meten of te adviseren in welke schoenen het beste passen. Groetjes Yvette

Over Shoesme