Maten kloppen niet!!

Had maat 21 besteld, die kreeg ik ook. Maar die was nog kleiner dan de schoentjes van maat 20. Ik durf hier geen schoenen meer te bestellen in de toekomst.

Perfecte schoen!

Kwaliteit van de schoen is super! Mooi soepel leer, schoen zit gelijk lekker. Kan tegen een stootje en toch echt meisjesachtig!

Mijn kinderen dragen niks anders! Laatste keer toch een ander paar gekocht bij nelson zo snel kapot geld terug gekregen en gelijk bij shoesme nieuwe laarzen besteld je merk gewoon het verschil Als je eenmaal shoesme heb wil je niet anders meer! Wij zijn echt tevreden!

Leuke schoenen, dochter is er helemaal verzot op! Levering correct!

Super schoenen

De schoenen zijn super fijn en hebben een perfecte pasvorm.

Mooie en goede schoenen, snel bezorgd!

Veel keuze en gemakkelijker zoeken in de website.

Perfecte schoen voor kleintjes

Onze zoon heeft een wat bredere voet. Gelukkig heeft Shoesme ook hier een top assortiment voor. De schoentjes hebben een goede pasvorm, zijn makkelijk aan en uit te trekken en ze zien er ook nog stoer uit. Helemaal blij mee!

Snelle verzending, kwaliteits schoenen

Super fijne schoenen, goede kwaliteit. Een dag later in huis. Erg blij mee.

Mooie stevige schoenen

Hij moet nog wat oefenen , maar daar zijn het de ideale schoenen voor . Ook vind ik de klittenband sluiting fijner dan veters

Qualiteit is erg goed, met een goed voetbed

We vinden de qualiteit erg goed, echter waren ze te breed voor onze dochter. Dus heb ze retour gestuurd

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering, goede aanbieding, stevige schoenen

goed en mooie schoenen fijne pasvorm.

Altijd de geweldigste schoenen én service

Altijd weer mooie kwaliteit schoenen voor mijn dochtertje, ze draagt al 5 jaar bijna alleen maar shoesme. En als er een keer een probleempje is met levering of een schoen, dan komt shoesme snel met een passende oplossing. We love shoesme!

Snelle service en hoge kwaliteit schoen

Mooie schoentjes waar veel kilometers mee gelopen gaan worden

De schoenen passen goed. Door de veters kan je naar de schoenen naar elke voet zetten.

Leuk stevig schoentje, mooi stevig aan de hak wat erg belangrijk is! Dochter van 5 kan ze goed zelf aankrijgen met klittenband en rits! Top, design is voor een meisje fantastisch, jarloerse klasgenoten!

Goede service snelle bezorging

snel, compleet en goed verzorgd geleverd

De schoenen zijn snel, compleet en goed verzorgd geleverd. Dank

Snel geleverd, goede kwaliteit!

Schoenen besteld voor mijn dochter, volgende dag in huis. Super geregeld!

Stevig en toch soepel!

Stevige maar soepele kinderschoen. Tevens snelle verzending.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Altijd goede ervaring met Shoesme

Goede prijs-/kwaliteit verhouding.

Prima website en fijne kortingen. Op tijd gehad en makkelijk te retourneren.

Goed en leuk laarsje voor een eerste loopschoentje!

De meeste eerste loopschoentjes vind ik niet leuk, doordat er of teveel kleurtjes op zitten of figuurtjes. Shoesme had meer keus qua wat meer 'naturel' en wat stoerder. En het is een laarsje. Zit steviger om de enkeltjes. Dus ja ik ben super tevreden!

Hele fijne en gave laarsjes

Top kwaliteit en mijn dochter draagt ze graag. Zitten stevig en goed!

Leuke degelijke kinderschoenen

Uitgebreide keuze op de webshop en snelle levering. Schoenen zitten goed bij onze dreumes en hij heeft er al veel km op gelopen. Zelfs op het kinderdag verblijf krijgt hij ze niet stuk

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!