Super snel binnen. En de schoenen zijn echt geweldig. Iloveshoesme!!

Erg goed

Snelle verzending, super service

Snelle service duidelijke website en correcte levering!

Snelle levering en kwalitatief goede schoenen

Overzichtelijke site waarop je gemakkelijk en snel kunt bestellen. De levering was ook heel snel: op tweede paasdag besteld, woensdag in huis. Ik had meerdere schoenen besteld om bij m’n zoontje te kunnen passen en het retourneren ging ook erg makkelijk. Werd ook snel verwerkt door Shoesme. Raad zeker aan hier wat te bestellen!

Snelle levering, goede producten

De levering van de sandalen was snel. Helaas was het product niet passend voor mijn zoontje. Gelukkig verliep het retourneren ook zeer gemakkelijk.

Fijne pasvorm

Snelle levering. Kwaliteit schoenen.

Prima verzending en schoenen zitten fijn bij mijn dochter.

Goede en snelle service

De schoenen zijn snel en goed geleverd. Leuk de stickers en de plantenzaadjes bij de schoenen. Mijn dochter werd er erg blij van!

Prijs kwaliteit goed

Kwaliteit volle snaekertjes voor een betaalbare prijs. Ook systeem om maat te bepalen werkt en de juiste tips

Zoals altijd goed

Snelle verzending en perfecte schoenen!

Snelle levering met leuk extraatje voor kids

Hele fijne snelle en nette levering. Helaas waren de schoentjes te groot, daarom retour.

Snelle levering, ook heel fijn dat er al een retour ticket in de doos zit . Geen gedoe , gewoon goede service.

Goed!!!

Schoenen paste net, kreeg advies maat groter te bestellen. Grotere maat al binnen de andere terug gestuurd, dit gaat heel gemakkelijk daar ben ik erg blij mee

Heel heel goed

Zalige schoentjes voor de kleinsten. Soepel en ze krijgen er geen zweetvoetjes in. Ook de levering was zeer vlot!

Hele goede service

Hele fijne service. Makkelijk te retourneren. En snelle levering. Ik ben dik tevreden.

Goed en snel

Kreeg snel de maat groter binnen en voor de kids leuke verrassing in de doos

Leuke schoenen!

Hele leuke collectie. Vriendelijke klantenservice.

Netjes verpakt, goede service!

Onlangs 2 keer besteld en zeer tevreden, snel geleverd en ook de retourservice werkt snel!

Makkelijk bestel- en retourproces

Ik kon heel makkelijk zoeken op de site en bestellen. Ook het retourneren gaat makkelijk en snel.

Goede kwaliteit, Goede prijs en goede service

Mijn kinderen hebben smalle voeten en de pasvorm van shoesme is top voor hun voetjes. Erg fijn dat het betaalbare schoenen zijn voor een mooie prijs. Als er iets met de schoenen aan de hand is wordt dat snel opgelost.

Soepel, duidelijke en right on time!

Naast tijdige levering ook extra veel zorg aan aankoop besteedt door Shoesme.

Prachtige schoenen

Zeer tevreden.

Snelle levering uitstekende kwaliteit

Snelle levering en zoals altijd hele mooie schoenen. Perfecte kwaliteit

Prima online winkelervaring

Alles klopte. Duidelijke site, op tijd geleverd en keurig verpakt. Gelukkig was artikel ook precies wat ik ik (of eigenlijk mijn zoon) verwachtte. Ik ben heel tevreden.

Leuke schoenen en nette levering

Leuke schoenen, hip assortiment. Helaas lieten de bananenstickers op de achterkant vd schoenen al na 1 uur los en nu zijn ze eraf. Erg jammer.