Direct de juiste maat - snelle levering

Eerst het meetsysteem geprint, waardoor we direct de juiste maat schoenen konden bestellen! Binnen een dag hadden we de schoenen in huis

goede service snelle levering

snelle levering per abuis 1 zooltje wegggooid (met doos en al bij oud papier) en zonder problemen gratis kosteloos en binnen 1 dag nieuwe zooltjes geleverd dat noem ik service van de zaak!

Beste Joosje, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. De volgende keer gaan we voor een 10!. Groetjes Chantal van Shoesme.

Totaal andere kleur als op de foto.

Levering prima. Over de schoenen hevig teleurgesteld. Ik bestelde schoentjes met zebra print. Op de foto leken de strepen zwart. Bij binnenkomst blijken ze bruin te zijn. Er stond ook nergens vermeld dat de strepen bruin zijn. Er staat: kleur metallic en zebra. Nog nooit een zebra met licht bruine strepen gezien. Jammer hoor. Direct weer retour.

Snelle service en levering

Snelle service en levering en schoenen passen perfect!

Beste Debby, Bedankt voor je mooie beoordeling. veel plezier met je aankoop. Groetjes Chantal van Shoesme

Snelle service, fijn retour systeem. Had meerdere maten besteld. Zodat we thuis kunnen passen. De schoenen die niet passen retour gedaan en snel afgehandeld.

Beste Michelle, Erg fijn om te lezen dat alles naar wens is. Wij wensen jullie veel plezier toe met de nieuwe aankoop! Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Snel en duidelijk

Snelle service en heel duidelijk op Op de website met adviezen voor de maat Ik zal volgende keer weer bestellen

Beste Stephanie, Bedankt voor je goede beoordeling. We zien je graag een keertje terug. Groetjes Chantal van Shoesme

Gemakkelijk en snel

Afgelopen zondag schoenen besteld voor mijn zoontje. Dinsdag had ik de schoentjes al in huis. Dus snelle levering, maar daarbij een leuke ballon, waar mijn zoontje veel schik mee heeft. Wel had ik een kortingscode voor een extra 15% die niet werkte. Dit heb ik als opmerking bij de bestelling genoteerd, met de vraag of dit verrekend kon worden. Hier heb ik helaas niks van vernomen. Ik hoop dat shoesme hierover nog wel contact met mij opneemt.

Beste Mireille, Bedankt voor je fijne beoordeling. U kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice. klantenservice@shoesme.nl. Dan kunnen we je daar verder helpen. groetjes Chantal van Shoesme

Snel geleverd.

Bedankt voor de goede beoordeling. We zien je graag nog een keer terug. Groetjes Chantal van Shoesme.

Bestelling snel en gratis geleverd...

Bedankt voor u fijne beoordeling. We zien u graag nog een keer terug. Groeten Chantal van shoesme.

Prima geholpen, lange levertijd

Schoenpoets besteld na advies gekregen te hebben over de kleur. Ik kreeg per e-mail zeer snel een reactie vanuit shoesme. Dit was erg positief. Bovendien wordt dit alles zonder verzendkosten verstuurd, een grote pre! Echter heeft het een zeer lange levertijd gehad. Hierdoor opnieuw contact op moeten nemen. Lag echter bij postnl? Postnl klaagde dat het als brievenbuspakket is verstuurd, terwijl het niet door de brievenbus past en een handtekening nodig was.

Beste Linda, Bedankt dat je tevreden ben over onze service. echter versturen wij onze schoenpoets altijd op deze manier zonder handtekening en nooit geen problemen gehad. wij kunnen helaas weinig doen aan vertragingen bij onze vervoerder. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien bij Shoesme Groetjes Chantal van Shoesme

Leuke goeie schoenen en goeie service

1e paar had schade, gebeld en direct nieuwe toegestuurd gekregen, volgende dag in huis. Schoenen zo als ik ze verwachtte. Enige minpuntje is dat we ze ondanks rits toch best moeilijk aankrijgen. Maar dit kan ook goed aan de voeten van m’n dochter liggen natuurlijk 😏

precies de bedoeling

Maar las ik nou dat jullie er soms een ballon bij doen, jammer bij ons niet. Prima voor elkaar verder en heerlijke schoenen.

Beste Hannie, Dit zijn wij helaas vergeten, de ballon komt jullie kant op gevlogen! Veel plezier met jullie aankoop. Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

goed product, snelle service, zorgvuldig verpakt

De bestelde kinder-regenlaarsjes zien er mooi, comfortabel en degelijk uit. Zeer snelle levering na bestelling. Stevig en netjes verpakt, zelfs een vrolijke ballon erbij!

Beste Anna, Bedankt voor je beoordeling, leuk om terug te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Wij zien je graag terug bij Shoesme! Groetjes Judith

Prima schoenen en levering

Beste Yvonne, Bedankt voor het mooie cijfer. tot ziens bij Shoesme Groetjes Chantal van Shoesme

Fijne schoenen super service

Hele fijne klantenservice, helaas 2x schoenen besteld die niet leverbaar waren. Gebeld, klantenservice was heel begripvol ging meteen kijken of ze wat kon regelen. Toch nog schoenen gevonden aan de telefoon. Ze hebben de schoenen opgestuurd en er zat een kaartje bij: omdat het een aantal keren was misgegaan kreeg ik de laarsjes cadeau! Dat was een hele verrassing! Daarom een hele dikke 10!

Beste Monique, Wat fijn dat je zo tevreden bent over de service die wij je hebben geleverd. Wij zien je graag terug! Groetjes Judith

Altijd tevreden

Ik koop schoenen voor mijn dochtertje 1.5 jaar alleen bij Schoesme. Mijn dochter loopt super goed in de schoenen. Ze zijn heel confortabel.

Beste Denisa, Wij zijn blij om terug te lezen dat je zo tevreden bent met een van onze schoenen. Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Ik raad het niet aan.

Ik raad het niet aan. De schoenen kwamen om te worden gebruikt. Ik was erg teleurgesteld. Ik stuurde de foto's maar kreeg het antwoord dat ze zo zijn. Vuile schoenen en geen verf op de rits.

Beste Margaret, Wat jammer dat wij er samen niet uit zijn gekomen na onze uitleg aan de telefoon (de urban schoen heeft vegen op de zool, dat hoort bij het model) en contact via de e-mail. Gelukkig hadden wij het schoentje nog op voorraad en heb je een nieuw paar gekregen. Wij wensen je veel plezier met de schoentjes. Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Leuke regenlaarsjes!

Regenlaarsjes voor mijn zoontje besteld. 2 maten want ik twijfelde. Klantenservice gebeld over advies en die kreeg ik heel eerlijk. Fijn dat dat nog gebeurt haha ;) Ook klopt de maat tabel op de site aan de hand van voetjes tekenen op papier. Laarsjes werden snel geleverd vanuit verschillende winkels en het retour ging ook vlot. Tot nu toe heb ik het bestellen en alles er om heen uitstekend ervaren. Mijn zoontje heeft de laarsjes aan gedaan en niet meer uit. Hij is er heel blij mee en het is van goede kwaliteit. Alleen jammer dat hij er met de dikke sokjes niet in past. En anders moest ik een maat groter nemen en dan waren de laarsjes weer veelste groot.

Beste Danielle, Fijn dat ons advies je heeft geholpen met de juiste keuze maken, daar zijn wij voor. Wij wensen je zoontje veel plezier met zijn nieuwe regenlaarsjes, hopelijk gaat het nog een paar keer goed regenen en liggen er goede plassen op straat;) Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Snelle levering, uitstekende kwaliteit. Ik zie geen reden waarom je kind niet op Shoesme laat lopen! Kortom een dikke duim.

Beste Annerieke, Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij zien je graag terug! Groetjes Judith

Snel, strak en mooi

Fijn en degelijk merk schoenen met vlotte afhandeling na bestelling. Fan vanaf de eerste stapjes.

Beste Marije, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zo fan bent daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Groetjes Chantal van Shoeme

leuke rugzak voor mijn kleindochter!

Rugzak besteld en de volgende dag had ik m al in huis. Zag er net zo leuk uit als op het plaatje.

Beste Anna, Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je nieuwe rugzak. De volgende keer gaan wij voor een 10! Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Snelle levering, goede service en mooie schoenen!

Beste Celine, Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je aankoop en onze service. Wij gaan de volgende keer voor een 10! Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Snelle levering ,goed product, voldoet aan mijn verwachtingen

Beste Jo, Fijn om te lezen dat alles naar wens is. De volgende keer gaan wij voor een 10! Tot ziens bij Shoesme. Groetjes Judith

Snelle en goede service

Schoentjes passen perfect en zijn zoals beschreven. Heel snel geleverd. Een aanrader

Beste Wendy, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je aankoop en onze service. Tot de volgende keer bij Shoesme! Groetjes Judith

Goede en snelle service

Snelle levering ondanks dat ze aangeven dat het 1-2 dagen langer zou duren.

Beste Lenny, Bedankt voor de 10! Wij zien je graag terug bij Shoesme! Groetjes Judith