Super leuke sandaal.

Super leuke sandaal, alleen de pasvorm is voor mijn beide dochters veel te wijd helaas.

Top schoenen!

Altijd een leuke collectie voor zowel jongens als meisjes. De schoenen zitten ook altijd goed en de kinderen zijn er blij mee!

Prima aankoop!

Prima prijs kwaliteit.

Top kwaliteit!

Stevige schoenen, die ook heel leuk zijn elke keer. Ik vind vooral de rubberen neus een van de redenen waarom ik het liefst Shoesme koop. Hou niet van kale neuzen en zo doen we toch echt wel langer met de schoenen doordat ze netjes blijven.

Heel blij met de schoenen

Leuke schoenen voor de zomer voor een prima prijs.

Goede, stevige en hippe schoenen!

Wij hebben al heel wat schoenen van Shoesme gebruikt. Stuk voor stuk blijven ze goed. Onze kinderen hebben smalle voeten, bij Shoesme is altijd een geschikt product te vinden. Wij zijn er heel blij mee!

Het beste!

Shoesme is het beste voor de groeivoetjes van een kind. Top product! Hele goede kwaliteit en mooie schoentjes.

Al Jaren hebben jullie de beste schoenen voor mijn 3 kids

Service winkel als altijd goed! Helpen je heel fijn dat en hebben alle geduld. En online koop ik altijd de juiste maar doordat er een fijne omschrijving bij staat. Mocht het zo zijn dat ik toch een paar retour stuur dan kan dit makkelijk en heb ik snel het geld terug. En dan nog niet over de kwaliteit gesproken, de schoenen blijf echt een seizoen mooi. En dat is best knap met de rauwdouwers van mij :)

Top schoentjes en snelle levering!

De schoentjes kwamen snel binnen en onze kleine stapt er lekker op. Ook is het maatadvies super!

Snelle levering, leuke schoenen!

Mooie en goede schoenen voor de kinderen

Mooie en goede schoenen voor de kinderen. Goed voetbed. Snelle levering.

Snel geleverd en top kwaliteit

Altijd super blij met de leuke en kwalitatief goede schoenen!!!

Top, snelle service. Mooie en.comfortabele schoentjes.

De schoentjes eijn zeer comfortabel, mijn kleindochtertje stapt er zeer goed mee, goeie stevige schoentjes. Geen pijnlijke voetjes. Een aanrader. En op de koop toe hip.

Had shoesme laten passen in de winkel. Maar daar hadden ze haar maat niet meer. Dus gaven ze een tip om het te bestellen via de site. Goeie service en was ook echt snel binnen. Dus echt Top!

Mooie schoenen, die nog nooit kapot gegaan. We zijn echt tevreden!

Mooie schoenen, goede hulp in de winkel!

Shoesme heeft prachtige kinderschoenen die lang mee gaan. Daarbij ga ik altijd naar de winkel voor goed advies en passende hulp.

Ik heb al vele schoenen en sandalen besteld voor mijn drie meiden en altijd naar tevredenheid. Mooie en goede kwaliteit!

Zorgvuldig, kwaliteit en snel.

De bestelling is met zorg ingepakt, het zag er allemaal netjes uit. De kwaliteit van de producten was van hoog niveau, zoals je had gehoopt op de foto. De order was snel geleverd. Een goede aankoop!

Fijne service. Topproducten.

Mooie schoenen en zoals ze op de site werden getoond. Toppie

Fijne schoenen en sandalen

Onze dochter vind de schoenen en sandalen altijd heerlijk lopen

Schoentjes zitten goed en blijven mooi.

Een echte aanrader

Ik kocht al verschillende keren schoenen met rubberen top voor mijn dochter via shoesme. Zeer goeie kwaliteit. Betaalbare prijs. Mooie keuze aan schoenen met rubberen top. Vlot bereikbare klantenservice Handig maatsysteem (om zelf maat te bepalen) De schoenen gaan hier een volledig seizoen of tot de volgende schoenmaat. Dat is voor mijn schoenenverslijter van een dochter zeer goed. ;) De website/het merk shoesme al doorgegeven aan mijn zus, die kocht nu ook al schoenen op deze site. (O.a. met rubberen top)

Goede pasvorm, passend bij de kindervoet! Leuke designs.

Snelle levering en goede service wanneer een product niet aan de eisen voldoet.

Prachtig product en super service!

Wederom prachtige schoenen, Mijn dochter wil sinds ze binnen zijn niks anders meer aan. Ze zitten als pantoffels zegt ze. Levering was wederom super snel

Zoals altijd een snelle levering. De schoenen van Shoesme zijn van top kwaliteit. Mijn zoontje draagt ze graag.

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.