Makkelijk bestelproces en duidelijke mail

Erg positief

Hoi Mieke! ๐Ÿ˜Š Bedankt voor je review. We zijn blij dat je het bestelproces makkelijk vond en de mails duidelijk waren. Fijn dat je een positieve ervaring hebt gehad. Dank je wel! ๐ŸŒž groetjes Team Shoesme

Altijd goede kwaliteit schoenen

Altijd goed

Dank je, Chanine! ๐Ÿ˜Š Fijn om te horen dat je altijd tevreden bent met de kwaliteit van onze schoenen. Jouw tevredenheid betekent veel voor ons! ๐ŸŒž Groetjes Team Shoesme ๐Ÿ’–

Nog nooit problemen gehad met shoesme schoenen

Goede kinder schoenen zijn het. Heb deze keer online gekocht en dat is super gegaan. Sind mijn dochter zelfstandig kan lopen heeft ze shoesme aan en ze is nu 3.

Lieve Betty, ๐Ÿ’– Bedankt voor je hartverwarmende review! & 10! We zijn blij dat je nooit problemen hebt gehad met Shoesme schoenen en dat je deze keer een goede ervaring had met online kopen. Geweldig dat je dochter al sinds ze zelfstandig kan lopen Shoesme draagt. Jouw positieve ervaring is ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! ๐ŸŒž Groetjes Team Shoesme

Vet coole schoenen met goede pasvorm

Voor een goede groei en ondersteuning en dan ook nog met een vet coole stoere uitstraling. Echt fan! Net geen 10 omdat de tong aan de binnenkant soms de neiging heeft tot krullen. Even goed oppassen bij het aantrekken.

Hoi Kirsten! ๐Ÿ˜Š Geweldig om te horen dat je fan bent van de coole schoenen met goede pasvorm en ondersteuning. Bedankt voor de tip over de tong die soms krult, we zullen dit zeker meenemen. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons! ๐ŸŒž Groetjes Team Shoesme

Super schoenen en service

We zijn voor de eerste schoentjes in de Shoesme winkel geweest waar we super goed geholpen zijn. Nu weet ik waar ik zelf op moet letten bij het aankopen van schoentjes in de juiste maat, dus nu voor het eerst online besteld bij Shoesme. Zoals altijd super kwaliteit, mijn dochtertje trekt ze heel graag aan!

Lieve Michelle, ๐Ÿ’– Bedankt voor je hartverwarmende review! & 10! We zijn blij dat je zo goed geholpen bent in de Shoesme Brandstore zodat je nu weet waar je op moet letten bij het kopen van schoentjes. Geweldig dat je eerste online bestelling een succes was en dat je dochtertje de schoenen graag draagt. Jouw positieve ervaring is ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! ๐ŸŒž Groetjes Team Shoesme

Goed toegankelijke website met ruime keuzemogelijkheden aan schoeiselโ€ฆ Mooie, stoere sneakers!

Ik had sneakers voor mijn zoontje besteld. Bij ontvangst van de bestelling twijfelde ik toch of ik de juiste maat had gekocht. Fijn dat er een fysieke winkel is waardoor ik even langs kon gaan en een winkelmedewerker heb gevraagd te controleren of de schoenen goed zaten. Dit was het geval, gelukkig. Ze heeft mij goed uitgelegd hoe ik de volgende keer de juiste maat kan bepalen (waar ik precies op moet letten). Helemaal top!

Hoi Geneviรจve! ๐Ÿ˜Š Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de website en de ruime keuze aan schoeisel. Fijn dat je in de Shoesme brandstore goed bent geholpen met het controleren van de maat van de sneakers en dat je nu weet waar je op moet letten bij het bepalen van de juiste maat. Jouw feedback is waardevol voor ons! ๐ŸŒž Groetjes Team Shoesme

Mooie, stevige schoenen en goede service

Ik koop al vanaf de eerste stapjes, schoenen van Shoesme voor alle 3 m'n kinderen. De schoenen zien er altijd leuk uit, maar nog belangrijker, Shoesme heeft altijd een goed voetbed. Echt een aanrader dus.

Lieve Stefanie, ๐Ÿ’– Bedankt voor je hartverwarmende review! &10! We zijn blij dat je al vanaf de eerste stapjes schoenen van Shoesme koopt voor je kinderen. Geweldig dat de schoenen er leuk uitzien en een goed voetbed hebben. Jouw positieve ervaring is ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! ๐ŸŒž Groetjes Team Shoesme

Overzichtelijke site en snel geleverd.

De schoenen voor mโ€™n dochtertje kreeg ik snel binnen. En wat zijn ze stoer. Kon het ook gemakkelijk bestellen. En voor vragen kreeg ik snel antwoord. Kortom ik bestel snel weer

Dank je wel, Anouk! ๐ŸŒŸ Fijn om te horen dat je de schoenen voor je dochter snel hebt ontvangen en dat ze stoer zijn. Geweldig dat je snel antwoord kreeg op je vragen. We stellen je reactie zeer op prijs! ๐ŸŒž Tot snel en veel plezier met de aankoop! Groetjes Team Shoesme

Geweldige stoere schoenen

Ons zoontje loopt super goed op de schoenen van Shoesme, we hebben al veel complimenten gehad over zijn stoere schoenen.

Hoi Dian! ๐Ÿ˜Š Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de stoere schoenen voor je zoontje. Fijn dat hij er super goed op loopt en dat jullie veel complimenten hebben gekregen. Jouw feedback is waardevol voor ons! ๐ŸŒž Groetjes Team Shoesme ๐Ÿ’–

Hele fijne sokken

Lekkere dikke sokken. Goede pasvorm en kwaliteit!

Hoi Brenda! ๐Ÿ˜Š Bedankt voor je review. We zijn blij dat je tevreden bent met de dikke sokken. Fijn dat de pasvorm en kwaliteit goed zijn. Dank je wel! ๐ŸŒž Groetjes Team Shoesme

Leuke hippe, en vooral lief voor kinder voetjes...

Bij shoesme kan je altijd slagen, leuke schoenen, en de Kids lopen er heerlijk op.

Lieve Sissy, ๐Ÿ’– Bedankt voor je hartverwarmende review! & 10! We zijn blij dat ze altijd kunnen slagen bij Shoesme voor leuke en hippe schoenen. Geweldig dat de kids er heerlijk op lopen. Jouw positieve ervaring is ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! ๐ŸŒž Groetjes Team Shoesme

Heel blij met de schoenen!

Mooie schoen, ziet er comfortabel uit en mijn kleine vriend is dol op de groene kleur. Het liefst elke dag aan!

Hoi Daphne! ๐Ÿ˜Š Geweldig om te horen dat ze zo blij zijn met de schoenen. Fijn dat de schoen comfortabel vind en dat je kleine vriend dol is op de groene kleur. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons! ๐ŸŒž Groetjes Team Shoesme

Schoentjes zien er goed en stevig uit

Ervaring heb ik nog niet, het is een cadeau voor mijn kleindochter

Dank je wel, ๐ŸŒŸ wat een mooi Cadeautje! ๐Ÿ’– Fijn om te horen dat de schoentjes er goed en stevig uitzien. We hopen dat je kleindochter er blij mee zal zijn. We stellen je reactie zeer op prijs! ๐ŸŒž Groetejs Team Shoesme

Schoenen zoals omschreven

Fijne schoenen voor onze zoontjes en zijn zoals omschreven en weergegeven op de website. Elke keer weer erg blij mee, wij houden van Shoesme schoenen!

Altijd goede en leuke schoenen!

Alle schoenen welke we gekocht hebben zitgen goed en zien er ook nog eens erg leuk uit. Erg fijn is de flexibele zool en pasvorm voor een hoge wreef.

Goede service optijd modieus Betaalbaar en klantvriendelijk ook ben ik zeer tevreden en is dit mijn favoriete site

Zeer goede pasvorm en kwualiteit

Snelle levering een zeer goed product. Kwaliteit en pasvorm is perfect voor onze dochter

Mooie schoenen!

Erg mooie schoenen en snel geleverd. Advies was een maatje groter maar naar mijn mening was dat niet nodig geweest. Verder erg tevreden

Altijd perfecte schoenen en perfecte service.

Door de voetenveger die we thuis hebben kunnen we op ons gemak de voetjes meten en door de duidelijke informatie op de website kopen we altijd de juiste schoenen!

Kwaliteitsvolle schoenen

Schoentjes werden snel bezorgd en hebben hele goede pasvorm. Eerste stapjes kunnen nu gezet worden

Hoi Lucia! ๐Ÿ˜Š Geweldig om te horen dat de schoentjes snel bezorgd werden en een hele goede pasvorm hebben. Veel succes met de eerste stapjes! Jouw feedback is waardevol voor ons! ๐ŸŒž Groetjes Team Shoesme ๐Ÿ’–

Goede schoenen snel binnen

Vooral de sneakers met ritst werken echt goed. Heb ze nu in maat 22 23 24 en 25 gehad. Nu de volgende maat!

Lieve Yolanda, ๐Ÿ’– Bedankt voor je hartverwarmende review! We zijn blij dat je zo tevreden bent met de sneakers met rits en dat je ze in meerdere maten hebt gehad. Op naar de volgende maat! Jouw positieve ervaring is ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! ๐ŸŒž Groetjes Team Shoesme

Mooie, goede schoenen

Fijn dat Shoesme ook nog wat modellen in grotere maten heeft. Goede schoenen vind ik namelijk belangrijk. De keuze zou hierin wellicht wat uitgebreider kunnen. Betaalbaarheid is daarbij ook een rol die meespeelt. Shoesme is niet ontzettend duur voor de kwaliteit die je krijgt. Ze hebbben schoenen in verschillende prijsklasse en dus voor eigenlijk iedereen wel iets wat bij hen zou kunnen passen. Daarnaast heeft shoesme vaak sale en kan je daarin ook nog leuk slagen voor een klein prijsje. Vanaf dat mijn kinderen kunnen lopen koop ik vaak shoesme. Nu zitten we een beetje aan het einde van de maten maar nog steeds super tevreden.

Hoi Daphne! ๐Ÿ˜Š Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de mooie en goede schoenen van Shoesme. Fijn dat je de betaalbaarheid en de verschillende prijsklassen waardeert. We zullen je suggestie voor meer keuze in grotere maten zeker meenemen. Jouw feedback is waardevol voor ons! ๐ŸŒž Groetjes Team Shoesme

Top schoenen!

Altijd hele fijne schoenen voor onze dochter. En ze kunnen tegen een stootje. Ook de levering was snel.

Hoi Rian! ๐Ÿ˜Š Geweldig om te horen dat de schoenen voor je dochter altijd goed bevallen en tegen een stootje kunnen. Fijn dat de levering snel was. Jouw feedback is waardevol voor ons! ๐ŸŒž Groetjes Team Shoesme

Altijd de leukste en meest trendy schoenen

Leukste aanbod, snelle levering en eenvoudige retour. Bij de maat altijd goed kijken, mijn ervaring is dat de schoenen vaak iets kleiner vallen. Koop standaard een maatje groter van dit merk.

Dank je, Jeanine! ๐Ÿ˜Š Fijn om te horen dat je het aanbod altijd leuk en trendy vindt, en dat je tevreden bent met de snelle levering en eenvoudige retour. Bedankt voor de tip om een maatje groter te kopen. Jouw tevredenheid betekent veel voor ons! ๐ŸŒž Groetjes Team Shoesme

Trouwlaan 38

5021 WL Tilburg

013-303 3104

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!