Snel geleverd, leuk met gratis zonnebril, kleine helemaal blij!

Snel geleverd, leuk met gratis zonnebril, kleine helemaal blij!

Goede schoenen voor kinderen

De schoenen van shoesme zijn goed voor de voeten van kinderen, leuke modellen en trendy ook. Iedere kind in mijn familie heeft wel 2 paar van dit merk die dagelijks gebruikt worden. De bezorging is ook nog eens snel en de kleintjes krijgen er een leuke ballon met stickertjes bij.

Beste Yasmine, Wat een mooie beoordeling niet alleen in cijfer maar ook in woorden. Leuk te lezen dat jullie fan zijn van Shoesme. Veel plezier met de aankoop en we zien jullie graag weer bij Shoesme. groetjes Barbara

De sandaal die ik had besteld wat te groot en te wijd. Een maat kleiner was net aan. Is het een id om ook voor de smalle voetjes sandalen te maken?

Beste liam, Dank je voor je beoordeling. Shoesme heeft een sandaal met een smalle pasvorm en die goed is voor de smalle voetjes, dit staat uitvoerig beschreven op onze site: https://www.shoesme.nl/blog/6x-kindersandalen-voor-iedere-voet-en-iedere-smaak Voor maatadvies mag je ook altijd contact opnemen met onze klantenservice dit kan per mail of telefoon, wij helpen je graag om de juiste keuze te maken. Graag tot ziens bij Shoesme. groetjes Barbara

Schoenen zitten fijn

Een snelle levering. Onze dochter draagt ze met veel plezier. Met de maat was voor ons een beetje zoeken ondanks het maatformulier. Onze dochter loopt er heerlijk op. Merk wel dat ze sneller kaal worden dan dat ik verwachtte van de prijs, maar dat is misschien mijn verwachting die te hoog was. 1 schoen was bij binnenkomst iets slapper dan de andere maar verder vind ik het geweldige schoenen die ik zeker nog eens zou kopen.

Beste Paula, Dank je voor de goede beoordeling. Wat fijn dat het toch gelukt is om de juiste maat te vinden. Ik wil je graag nog even doorverwijzen naar onze pagina over de duurzaamheid van de Babyproof Smart. Daarin wordt uitgebreid uitgelegd wat je kunt verwachten van de levensduur van zo'n schoentje en ook hoe je ze het beste kunt verzorgen: http://www.shoesme.nl/duurzaamheid-babyproof Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens bij Shoesme groetjes Barbara

Goede en snelle service

Altijd goede en snelle service !

Beste Brechtje, Wat een super beoordeling! Leuk te lezen dat je zo tevreden bent over Shoesme. Veel plezier met je aankoop en natuurlijk graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Barbara

Heel tevreden!

Snelle levering en onze zoon is heel blij met zijn nieuwe rugtas. Geweldige print ook!

Beste Marije, Bedankt voor de 10! Wat fijn dat je zoon zo blij is met de rugtas. Veel plezier ervan. We zien je graag nog een keer terug bij Shoesme. Groetjes Chantal

Goede site, snel afgehandeld en snel geleverd. Bovenaan staat natuurlijk de onovertroffen goede kwaliteit!

Beste Neli, Bedankt voor de goede beoordeling. Wat fijn dat je zo tevreden bent over Shoesme. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal

Altijd goede prijs/kwaliteit schoenen

Ik ben fan!

Beste Jolanda, Hier zijn wij blij om, bedankt voor de 10! we zien je graag een keertje terug bij Shoesme. Groetjes Chantal

Hippe goede sandalen

Onze dochters lopen er allebei weer hip bij! Betrouwbaar merk, goede kwaliteit en snelle levering.

Beste Rianne, Bedankt voor de 10!! Wat leuk dat jullie zo fan zijn van ons merk. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal

Topbedrijf

Topservice. Sandalen zouden door postnl afgeleverd zijn, maar niets ontvangen. Waar ik bij postnl van het kastje naar de muur gestuurd werd, werd er door shoesme heel netjes gehandeld. Een nieuw paar werd opgestuurd. Fantastisch. Ik bestelde al regelmatig en blijf dit nu zeker doen! Prachtige collectie iedere keer weer.

Beste Nicolet, Bedankt voor je goede beoordeling. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal

Schoenen zijn voor mijn dochter vaak te smal of te klein, maar de service is top en de kwaliteit idem.

Beste Loes, Bedankt voor de 10! Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Wist je dat wij eigen Brandstores hebben, zowel in Breda, Den Bosch, Goirle, Vleuten, Heusden en een outlet in Tilburg onze verkoopsters kunnen je advies geven en met je meekijken welk schoentje geschikt is voor je dochter. Je kan ook altijd de klantenservice benaderen voor een goed maatadvies. We zien je graag een keer terug bij Shoesme Groetjes Chantal

Heel snel geleverd maar lang wachten op bevestiging retour zending > week

Beste Linda, Bedankt voor je beoordeling. Het is op het moment erg druk op onze retour afdeling. Het verwerken van de retouren duurt op het moment langer als dat u van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om dit proces zo snel mogelijk te laten verlopen. Wij hebben 14 werkdagen de tijd om uw retour te verwerken. Gelukkig is uw retour verwerkt binnen een week. Graag zien wij je nog een keertje terug bij Shoesme. Groetjes Chantal

Mooie schoenen, onduidelijkheid over levering

Twee paar gekocht, voor 2jarige en 4 jarige. De jongste ontving de dag erop haar schoenen, de oudste moest een week wachten. Dat terwijl na contact hierover 3 werkdagen beloofd waren. Was vervelend. Ook niet eerder gebeurd bij shoesme.

Beste Anouk, We proberen de bestellingen altijd zo snel mogelijk bij de klant te krijgen, spijtig dat dit bij jou niet gelukt is doordat de aflevering van het tweede pakket wat vertraging opliep. Excuses hiervoor. Vriendelijke groet, Margot

Mooie schoenen en goede kwaliteit

Mooie schoenen en goede kwaliteit. Enkel minpuntje is de verschillende levertijd en te laat bekend wanneer levering is van tweede paar schoenen

Bedankt voor de 10! Wij versturen vanuit verschillende locaties zodat iedereen zijn bestelde schoentjes compleet ontvangt. Wij geven bij de bestelbevestiging aan wanneer het om een deellevering gaat. Wij wensen je veel plezier met je aankoop en graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal

Te vrede

Bedankt voor de 10 Sharon. Veel plezier met je aankoop. Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal

Schoenen zitten super goed altijd, pasvorm ideaal

Bedrijf zelf is heel goed bereikbaar en vakkundig!

Beste Bianca, Bedankt voor je goede beoordeling. Veel plezier met je aankoop. Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal

Kwaliteit schoentjes met een goede service

Al meerdere keren heb ik bij Shoesme besteld en altijd keurig mijn bestelling ontvangen. Voor de kids zit er wat extra’s bij, erg leuk dat daar aan gedacht wordt!

Hallo Danielle, Bedankt voor de 10!. Veel plezier met je aankoop. Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal.

Prima verlopen

Beste Rick, Bedankt voor de 10!. Veel plezier met je aankoop. Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal

Prima bedrijf merk

Koop vaak schoenen voor mijn kinderen van Shoesme ze lopen er erg fijn op. Website is ook duidelijk en bestellingen gaan goed. Klantenservice is vriendelijk en behulpzaam.

Beste Michel, Bedankt voor je positieve review. wat fijn fijn dat u zo tevreden bent over Shoesme. Veel plezier met je aankoop. en graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal

Highly satisfied!

Shoes quality is great and design also. We have bought all our sons shoes here (4 pairs already). Delivery is fast and return also. Only once we had a problem with getting our money back but once we contacted customer support it was returned to us immediately. Will definitely continue buying here!

Dear bojana, Thank you for your good review. how glad that you are so satisfied with Shoesme. How nice that you have been helped so well by our customer service. See you at Shoesme. Greetings Chantal

Fijne website/shop, goed advies en levering.

Fijne website. Ik kon snel de informatie en het advies vinden waar ik naar op zoek was. De schoentjes die ik nodig had besteld. Proces ging soepel, makkelijk en snel. En nog een leuk cadeautje erbij. Helemaal top!

Bedankt voor de goede beoordeling. Wat fijn dat je zo tevreden bent over Shoesme. Veel plezier met je aankoop. Graag tot ziens bij Shoesme Groetjes Shoesme

Heel klantvriendelijk

Vriendelijke en bereidwillige medewerkers. Snelle service, schoenen van goede kwaliteit.

Beste Welmoed, Bedankt voor je positieve review. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veel plezier met je aankoop. Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal

Goede schoenen voor kinderen met smalle voeten!

Goede schoen voor kinderen met smalle voeten. Met name de schoenen met een dichte achterkant. Glippen ze niet uit.

Hoi Melanie, Bedankt voor je goede beoordeling. Wat leuk dat je zo tevreden bent over onze schoenen. Veel plezier met je aankoop, en graag tot ziens bij Shoesme. groetjes Barbara

Levering was snel en de sandalen echt geweldig!! Superkwaliteit en de maatomschrijving perfect!

Hoi Chandra, Dank je voor de mooie 10! Wat leuk dat je zo tevreden bent over onze sandalen. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens bij Shoesme groetjes Barbara

Goed met 1 kleine kanttekening

Online heb ik sandaaltjes besteld die ik helaas in de winkel niet meer kon vinden. Super leuk ook dat er nu een kinderzonnebril wordt bijgedaan. Na 2 dagen zijn de sandaaltjes geleverd en ze passen. Echter stond op de website dat ze een maat kleiner vallen, wat voor dit model absoluut niet het geval was. Gelukkig had ik een ander kleurtje in de winkel gepast en wist ik welke maat ik moest bestellen. Puntje van aandacht als ik heel kritisch ga zijn. Als jullie een zonnebril erbij doen, is het misschien handig om geen roze zonnebril mee te sturen met schoentjes uit de collectie voor jongetjes. Verder zeer tevreden.

Beste Judith, Dank je voor je positieve beoordeling. Je opmerking over de maatvoering zullen we zeker gaan bekijken, altijd handig om feedback te krijgen. Ik denk dat degene die jouw bestelling heeft gedaan zelf een zonnebril op had, we gaan een stoere jouw kant opsturen. groetjes Barbara