Mooie stevige schoen

Een mooie stevige schoen waarmee onze zoon goed kan lopen. Een mooie opvolger voor de schoen met zachte zool. Enige nadeel vind ik de prijs, maar de kwaliteit is goed!

Beste Renee, Bedankt voor je beoordeling. Elke schoen wordt bij ons met de hand gemaakt met de beste stoffen en materialen, hierdoor kunnen wij onze kwaliteit waarborgen en ervoor zorgen dat onze schoenen er niet alleen mooi uit zien, maar ook goed zitten en ondersteuning geven aan de voeten van je kindje. Onze schoenen zijn niet de goedkoopste schoenen, maar wel schoenen met kwaliteit en dat is zeker voor onze allerkleinste natuurlijk het belangrijkste. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe schoenen. Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Prettig

Netjes verpakt en hele fijne en duidelijke mails.. De presentjes voor kindjes dat valt natuurlijk erg in de smaak.. Ik zeg niets meer aan doen👍🏻

Beste Linda, Wij zijn blij om te lezen dat alles naar wens is. Geniet van de nieuwe schoenen in dit heerlijke weer. Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Great shoes

Great quality, wonderful design!

Dear Daniela, We wish you a lot of fun with the new shoes and would like to see you again. Best regards, Judith

2 maten voor mijn dochter besteld, 1 retour gedaan. Alles ging heel snel zowel het bestellen als de retour zending. Keurig verpakt en een leuk cadeautje erbij! Alles super!

Beste Vera, Heel erg fijn om terug te lezen dat alles naar wens is. Veel plezier met de nieuwe aankoop en wij zien je graag terug! Groetjes Judith

Goede service en advies!

Door de corona maatregelen konden we helaas niet naar een fysieke winkel voor nieuwe schoentjes voor ons zoontje. Maar aangezien hij net een maand loopt, wilden we wel goed advies. Op de site van Shoesme staat al veel informatie en het meetsysteem is heel handig. Maar daarna ook nog telefonisch contact gehad om advies in te winnen. Een erg aardige vrouw gaf ons goed en deskundig advies en tips waar we op moesten letten. Helaas bleken de bestelde schoenen toch nog wat te groot, maar (gratis) retourneren was ook geen enkel probleem! Naast leuke hippe schoenen, dus ook heel goede service!

Beste Marijn, Bedankt voor je goede beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent en zo tevreden bent over onze service. Dit vinden wij leuk om te horen. hier doen we het voor. We zien je graag nog een keertje terug bij Shoesme. groetjes Chantal

Ik het het artikel snel in huis. Het was te groot, dus ik heb het retour gestuurd. Maar vind dat ik erg lang op een retourbevestiging/betaling moet wachten.

Beste Anja, Bedankt voor u beoordeling. Ik zag in ons systeem dat de retour nog niet bij ons binnen is. Daarom hebben wij uw retour nog niet kunnen verwerken. Als u vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. klantenservice@shoesme.nl of telefonisch. Groetjes Chantal

Mijn favoriete merk kinderschoenen

Vanaf het eerste stapje krijgen mijn kinderen schoenen van Shoesme. Goede schoenen die speciaal voor kindervoetjes zijn gemaakt en dan ook nog eens in de leukste kleuren en stylen. Ik ben een groot fan!

Beste Kim, Bedankt voor de 10!!! Wij vinden het heel fijn om te horen dat jullie zo fan van ons zijn. Veel plezier met de schoentjes. Groetjes Chantal

Goede kwaliteit en snelle levering.

Wij zijn erg te spreken over Shoesme. Ze hebben super kwaliteit schoenen en de levering is perfect. De sandalen die we voor onze dochter weer hebben besteld van Shoesme waren nog iets te groot, dus moesten retour, maar ook dat kan goed bij Shoesme. We zoeken nu een ander modelletje uit.

Beste Flory, Bedankt voor je goede beoordeling. En wat jammer dat ze nog iets te groot waren. Je mag altijd contact met ons opnemen als je een maatadvies nodig heeft. Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal

Werd snel en fijn te word gestaan.

Beste Miranda, Bedankt voor je goede beoordeling. Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal

Redelijk

Er zou een gymtas bij zitten, maar die zat er niet bij. Verder alles in orde.

Beste Annemiek, Wat vervelend dat het tasje er niet bij zat. Wilt u even contact opnemen met de klantenservice klantenservice@shoesme.nl. En even uw bestelnummer doorgeven dan sturen we het tasje gelijk na. wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Groetjes Chantal

Snelle levering, goede kwaliteit

Het product was naar wens, de levering snel.

Bedankt Judith voor de 10!! Veel plezier met je aankoop. graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal

Service

Snelle verzending en kwaliteit sneakers

Beste Mayke, Bedankt voor de 10!!. hier worden wij blij van. Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal

Mooie duidelijke website, goede uitleg over de schoenmaten op de site. Makkelijk bestel Proces, helemaal prima!

Beste Sebastiaan, Bedankt voor de 10!! hier worden wij heel blij van. Graag tot ziens bij Shoesme Groetjes Chantal

Bestelling kwam snel binnen, niks op aan te merken!

Beste Lotte, Bedankt voor je goede beoordeling. wij zien je graag terug bij Shoesme. Groetjes Chantal

Topservice

Tijdens het transport was een artikel beschadigd, maar dit is heel snel en goed opgelost door shoesme! Heel fijn! Nogmaals dank!

Beste Jacky, Bedankt voor de 10 , hier worden wij heel blij van. Fijn dat het zo snel en goed voor je is opgelost. We zien je graag terug bij Shoesme. Groetjes Chantal

Snelle levering en even snelle retourbehandeling

Had 6 paar schoenen besteld die in 2 leveringen een dag na elkaar geleverd zijn. Schoenen zijn mooi en van goede kwaliteit. Prijzig maar dan heb je ook wat! Heb 3 paar gehouden en 3 paar terug gestuurd, binnen 2 dagen retour aangekomen, tevreden en fijn zo snel. Het is toch van waarde heen en weer dus lang wachten is onprettig! Ga zo door. Fan #shoesme

Beste Jose, Bedankt voor je goede beoordeling. Wij worden hier heel blij van, en we vinden het fijn om te horen dat je zo fan van ons ben. Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal

Top ervaring!

Ik bestelde voor het eerst via Shoesme en was enorm verrast door de gebruiksvriendelijkheid van de website, de goede service én de snelle levering. Ik heb de webshop meteen aanbevolen aan mijn vriendinnen!

Beste Annick, Bedankt voor de 10! Wat fijn dat het allemaal zo goed bevallen is. Hier worden wij blij van. Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal

Mooie kinderschoenen

De klittenbandjes bovenaan op de rits-en-veter schoenen gaan slechts enkele maanden mee. Enkel als je altijd de klittenbandjes onder de rits doet (dus niet over het uitsteekseltje) en altijd dicht als de schoenen niet gedragen worden gaat het zo langer mee dan dat je kindje ze draagt. Ik betwijfel of een tweede lichting de schoenen met het klittenbandjes kan dragen. Schoenen vallen erg klein, let dus goed op in de maattabel en kies een maat groter als je twijfelt.

Beste Claire, Bedankt voor je beoordeling. Wij maken schoenen van goede kwaliteit, het kan altijd gebeuren dat er iets kapot gaat aan een schoen. daar speelt ook mee hoe de schoenen aan en uit worden gedaan en hoelang ze gedragen zijn. Je mag altijd contact opnemen met onze klantenservice Klantenservice@shoesme.nl dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen. Het klopt dat sommige modellen kleiner of juist groter uitvallen.Wij maken verschillende modellen omdat nou eenmaal iedere voet anders is. Dit zetten wij ook altijd bij de beschrijving van de desbetreffende schoen. Groetjes Chantal

Heel tevreden

Schoentjes voor de eerste stapjes van mijn zoon besteld. Heel tevreden mee! Hij struikelde met zijn andere schonen vanwege de harde zool. En stapt nu als een trots ventje op jullie schoenen met zachte zool.

Bedankt voor de 10 Monique, Wat fijn dat uw zoontje zo trots op onze schoentjes loopt. Wij wensen jullie er veel plezier mee. Groetjes Chantal

Snel

Toch snel bezorgd ondanks de drukte vanwege het coronacrisis

Beste Marcella, Bedankt voor de goede beoordeling. Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Chantal.

Super fijn merk

Super fijn merk. Stevige schoenen van goede kwaliteit. Service ook super, snel geleverd en ook retour sturen is goed geregeld.

Beste Lizanne, Fijn dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier met de nieuwe schoentjes! Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Snelle service van mooie schoenen.

Wij hebben de schoenen heel snel mogen ontvangen. Ze voldeden precies aan de verwachting. Mama was heel erg blij met de schoenen en dochter speelt na een week nog steeds elke dag met de ballon die bij de schoenen zat!

Beste Kelly, Bedankt voor de 10 en de goede beoordeling, fijn dat je zo tevreden bent. Wij zien je graag terug bij Shoesme! Groetjes Judith

Alles gaat gewoon prima

Enige, de veters alvast op juiste wijze in de schoen doen, snap niet waarom deze er met een kort en lang deel in zit.

Beste Samanta, Wat jammer van de veters. Ik wil je adviseren om de volgende keer even contact met onze klantenservice op te nemen, wij lossen dit namelijk graag voor je op. Dit kun je alsnog doen, dan kijken wij samen naar een passende oplossing. Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Het zijn super fijne en mooie schoenen

We hoorde van vrienden en familie over Shoesme. We vonden de schoentjes in eerste instantie prijzig, maar de kwaliteit is ook wel erg goed. Wij vinden het dus echt wel de moeite waard om ze te kopen. Dit zijn de eerste echte schoentjes voor buiten, voor ons dochtertje en ze loopt er ontzettend goed op. We hebben dus een hele goed ervaring met Shoesme!

Beste Marlou, Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met jullie nieuwe aankoop en wij zien jullie graag terug bij Shoesme! Groetjes Judith

Hele fijne (web) winkel met ontzettend goede schoenen

Ben altijd erg tevreden over de schoenen van Shoesme , mijn oudste dochter is nu 8 en draagt het merk al vanaf dat ze kon lopen. Voor iedere leeftijd wat wils. Ook de webshop is fijn en overzichtlijk met een snelle verzending en goed retour beleid.

Beste Christel, Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier met jullie nieuwe aankoop. Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith