binnen twee maanden kapot

Vooraf blij met de aankoop, goede pasvorm en mooi uitgevoerd in leer. Maar ik ben teleurgesteld, na twee maanden zitten er gaten bij de neuzen van de schoenen. Ik verwacht geen eeuwig leven van kinderschoenen maar een levensduur van twee maanden is ronduit teleurstellend gezien de prijs. Ik raad dit product niet aan.

Degelijke flexibele schoen

Voor mijn kleinzoon van 1 jaar zijn eerste paar echte schoenen gekocht van Shoesme. Ze zitten goed en handig dat er ook een voorbeeld bij zit om de maat op te nemen.

Prettige ervaring van de kinderschoenen

3 paar schoenen gekocht voor mijn dochter van 2. Zijn allemaal goed bevallen en ze kan er lekker mee lopen. Prijs/kwaliteit is goed. Zeker aan te raden

Geweldige goede leuke schoenen !

Nieuwe schoen gekocht met de overgang stappen naar lopen. Onze dochter loopt er soepel op weg en ze vind ze geweldig om te zien, dus ze zullen zeker lekker zitten anders doet ze de schoen niet aan. Super leuke goede schoen!

Geweldig schoenen

Geweldig schoenen!

Schoenen zijn top

Schoenen snel ontvangen. 2 paar waarvan er 1 is uitgekozen. Geld voor het terug gestuurde paar nog niet retour gehad...

Hallo Geertje, bedankt voor je review, We hebben het even voor je nagekeken en zien dat je retour pakketje nog niet bij ons is geleverd. als je contact met ons opneemt via klantenservice@shoesme.nl met daarin je verzendbewijs en je ordernummer kunnen we kijken waar je pakketje zich bevindt. groetjes chantal

Fijn

Ik ben tevreden

Nu al 3 de regenlaarzen besteld en ze zijn geweldig ze blijven super mooi en zijn enorm stevig en goed voor de voetjes en ons zoontje vond ze geweldig mooi

Altijd perfecte schoenen!

Dit zijn de ideale (eerste) schoenen voor kleine kinderen.

Kado in een doosje

Wat een pracht kwam de postbode een dag na mijn bestelling brengen. Nog mooier dan ik had durven dromen. Een prachtfoto voor onze kleinzoon.

Mooie stevige schoenen

Heel blij met de schoenen. Ik kocht hoge sneakers voor onze jongste dochter. De schoenen hebben een rubberen punt die super is voor ravottende kinderen, bovendien zijn ze heel stevig. Ik was zo tevreden dat ik ook een paar gekocht heb voor mijn oudste dochter die nood heeft aan stevige schoenen voor met haar steunzolen. Ik ga er zeker nog bestellen!

Altijd een feestje om de shoesme schoenen uit te pakken

Snelle verzending, mijn dochters dragen graag Shoesme. Zit meteen goed en kwaliteit/ prijs verhouding is ook vaak dik in orde!

Goede service, snelle levering, goede schoenen

Altijd schoenen van shoesme voor mijn twee jongens. Enige schoenen die hun perfect zitten! Snel besteld, snel geleverd en een goede service.

fijnste schoenen ooit

snelle levering en goede service

Beschadigde schoen!

Vriendelijke klantenservice, medewerkster heeft telefonisch contact met me opgenomen, lijkt uiteindelijk goed te komen! Met vriendelijke groeten, Cor Beckers

Hallo Cor, We hebben elkaar zojuist gesproken. we vinden het erg vervelend dat je de schoentjes zo geleverd hebt gekregen, onze excuses hiervoor. gelukkig hebben we het goed op kunnen lossen. en we gaan een leuk presentje opsturen voor je kleinzoon. groetjes Chantal

Fantastisch merk

De schoenen zijn van goede kwaliteit, mooi en het belangrijkste: de kinderen vinden ze heerlijk zitten. De levering is ook super’

Fijne schoen

Fijne schoenen, goede kwaliteit en een goede prijs kwaliteit verhouding. Top

Blij met aankoop

Top: Eerste schoentjes voor mijn dochtertje gekocht. Bestelling snel en in goede staat ontvangen. Mooie schoentjes, leuke details, nette afwerking. Ik denk dat ze fijn zitten want ze liep er meteen op weg. Tip: Misschien zijn er mogelijkheden om minder of kleiner verpakkingsmateriaal te gebruiken.

Prijs kwaliteit top en goede service!!

Prijs kwaliteit top en goede service!!

prima sandalen en leuk om te zien

Zo fijn mijn kleindochters te kunnen verrassen voor een leuke prijs.

Altijd goed

Schoenen die goed zijn voor de voeten van de kinderen. Alle 3 hebben ze schoenen van Shoesme. Makkelijk zelf aan te trekken, zitten lekker vinden de kids en goed voor hun voeten. Kids zijn 9, 3 & 2.

Slofjes onmogelijk aan te trekken

We hebben slofjes van oh bananas gekocht maar door de strakke elastiek zijn de schoentjes niet aan te krijgen.

Beste Judith, Bedankt voor je review, We hebben elkaar telefonisch gesproken en tot een goede oplossing gekomen. Mocht je nog vragen of advies willen dan horen wij het graag. graag tot ziens bij Shoesme

Levering zeer snel

Levering was erg goed ik had de laarsjes in maat 26 gekocht had toch een maatje groter nodig. Terug sturen ging makkelijk. Maatje 27 was ook weer snel binnen. Ook had ik snel mijn geld terug

Goed product

Leuke sandaaltjes

Loopt lekker, is alleen wat smaller voor dochtertje haar voetjes. Dus het schuift wat moeilijker door haar voetjes heen. Maar verder ziet het er prima uit lengte ook precies haar voeten maat.

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!