Vlotte bestelling, afhandeling en levering

Foto's van de schoenen zijn goed en duidelijk. Het bestellen zelf gaat vlot. De bevestiging en verzending zijn ook allemaal vlot verlopen. Plus heel belangrijk de schoenen zijn betaalbaar en van goede kwaliteit.

Goede kwaliteit kinderschoen waar vooral ook lekker mee gespeeld kan worden zonder te beschadigen.

Afgelopen jaren heb ik ieder jaar tot grote tevredenheid schoenen voor mij dochtertjes gekocht bij Shoesme. Het fijne loopcomfort en het leuke design en de kindvriendelijk neus van de sneakers is voor ons precies wat we zoeken.

Fijne website, snelle levering

Fijne website waardoor ik alles snel kon vinden. Bestelproces ook duidelijk en overzichtelijk. Bestelling ook snel binnengekregen.

Hoi Dennis! 😊 Bedankt voor je review. We zijn blij dat je tevreden bent met de fijne website, het duidelijke bestelproces en de snelle levering. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Echt leer

Echte leren schoentjes met een heel leuk dessin voor een mooie prijs!

Hoi Aniek! 😊 Bedankt voor je geweldige review en je 10!, We zijn blij dat je tevreden bent met de schoentjes en het leuke dessin voor een mooie prijs. Jouw feedback is waardevol voor ons! 🌞 Groetjes Team Shoesme πŸ’–

Goede schoen met mooie pasvorm

Snel verzonden en goede schoen met mooie pasvorm.

Dank je wel, Marije! 🌟 Geweldig om te horen dat je blij bent met de snelle verzending en de goede schoen met mooie pasvorm. We stellen je reactie zeer op prijs! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Super snel geleverd leuke en zeer goede schoentjes zeker een aanrader

Dank je wel, Simons! 🌟 Geweldig om te horen dat je blij bent met de snelle levering en de leuke schoentjes. We stellen je reactie zeer op prijs! 🌞 veel plezier met de aankoop. Groetjes Team Shoesme

Snel superleuke schoenen in huis!

Veel keus in bijzonder leuke schoenen, niet alleen maar de standaard doorsnee schoen, maar echt leuke! Kwalitatief goed, ze blijven lang in vorm en mooi.

Lieve Janneke, πŸ’– Bedankt voor je hartverwarmende review en je 10! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en de superleuke schoenen. Fijn om te horen dat je de ruime keuze en de kwaliteit waardeert. Jouw vertrouwen en positieve ervaring zijn ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Netjes geleverd, schoentjes waren zoals omschreven

Geleverd volgens afspraak, fijn dat je het ook naar een pakketpunt kunt laten verzenden!

Hoi Anouk! 😊 Bedankt voor je review. We zijn blij dat je tevreden bent met de levering en dat de schoentjes precies waren zoals omschreven. Jouw feedback is waardevol voor ons! 🌞 veel plezier met de aankoop Groetjes Team Shoesme.

Hele fijn levering en schoenen

Helaas wel te groot maar dat mag de pret niet drukken!! Dan doet mijn dochter ze gewoon aan wanneer zij ze wel past

Hoi Shirley! 😊 Bedankt voor je review en de 10!. We zijn blij dat je tevreden bent met de fijne levering en schoenen. Jammer dat ze te groot zijn, maar fijn dat je dochter ze gewoon kan dragen zodra ze passen. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Geweldig! Koop alle schoenen bij shoesme!

Ik ben zeer tevreden over Shoesme. Elke schoen die onze meiden dragen, komen bij Shoesme vandaan. Zou het iedereen aanraden.

Hoi Denise! 😊 Bedankt voor je review en een 10!. We zijn blij dat je zo tevreden bent met Shoesme en dat je alle schoenen voor je meiden bij ons koopt. Jouw aanbeveling betekent veel voor ons! Dank je wel! 🌞 Grotejes Team Shoesme πŸ’–

Super tevreden

Fijne snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Hoi Mananda! 😊 Bedankt voor je geweldige review en de 10! . We zijn blij dat je super tevreden bent met de snelle levering en de uitstekende kwaliteit. Jouw feedback is waardevol voor ons! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Goede kwaliteit en service

De beide oudste kinderen groeien razendsnel en waren alweer toe aan hun 3e paar schoenen voor dit jaar. Gelukkig heeft Shoes me altijd leuke en goede schoenen op voorraad, dit keer ook nog eens in de aanbieding. Blije kleuters, blije ouders.

Lieve Liesbeth, πŸ’– Bedankt voor je hartverwarmende review! We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit en service van Shoesme. Fijn dat je snel leuke en goede schoenen kon vinden, en dat ze deze keer ook in de aanbieding waren. Blije kleuters, blije ouders! Jouw vertrouwen en positieve ervaring zijn ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme.

Fijne shoesme schoenen

We hebben nu al een aantal jaar altijd shoesme schoenen voor onze dochter, zitten altijd goed en blijven ook mooi! Bij andere merken had ze vaak snel last van pijn en blaren. Voor ons voorlopig geen ander merk, erg tevreden!

Lieve Saskia, πŸ’– Bedankt voor je hartverwarmende review! We zijn blij dat je al een aantal jaar tevreden bent met Shoesme schoenen voor je dochter. Fijn dat ze altijd goed zitten, mooi blijven en dat je dochter geen last heeft van pijn en blaren. Jouw vertrouwen en positieve ervaring zijn ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Erg kwaliteitsvolle mooie schoentjes

Leuke schoenen, blot besteld en geleverd

Hi Soraya! πŸ‘ Super dat je tevreden bent met de leuke en kwaliteitsvolle schoentjes. Fijn dat het bestel- en leveringsproces goed verliep. Het betekent veel voor ons! 🌞 Groetjes Team Shoesme

We hebben nu 2 paar gehad.. Erg vriendelijk geholpen in de winkel. Mijn dochter van 1 jaar helemaal blij met haar schoenen. Pas een ander paar besteld. Zo het gevalletje natte schoenen na buiten spelen en niet optijd droog. Loopt niet op laarzen of een ander merk. Trek haar nieuwe shoesme aan. En ze loopt meteen aan.

Lieve Marjolijn, πŸ’– Bedankt voor je hartverwarmende review! We zijn blij dat je al twee paar schoenen hebt gehad en dat je vriendelijk bent geholpen in de winkel. Geweldig om te horen dat je dochter van 1 jaar zo blij is met haar Shoesme schoenen en dat ze er meteen goed op loopt. Jouw vertrouwen en positieve ervaring zijn ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Zool is niet flexibel

Schoen zijn kwalitatief erg mooi met een leuke print. Echter zijn de zolen ontzettend dik en lomp.

Hoi M! 😊 Bedankt voor je review. We zijn blij dat je de schoenen kwalitatief mooi vindt en de print leuk vindt. We waarderen je feedback over de zolen, bij de specificaties van de artikelen vind je o.a. de flexibiliteit van de zolen beschreven, wat hopelijk kan helpen bij toekomstige aankopen. Je vorige aankoop was een babysneaker met een heel flexibele zool, in vergelijking daarmee is de zool van deze Go Banana's sneaker met de handige stootneus veel stugger. Voor meer advies mag je ons ook altijd bellen. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons! 🌞 Groetjes, Team Shoesme

Mooie bestelling gekregen

Ik heb twee paar besteld: de Shoesme wit-roze sneaker en de Shoesme taupe laarsje met ster. De schoenen zijn snel bezorgd en naar verwachting. Onze dochter loopt er weer fasionable bij!

Hoi Kathy! 😊 Bedankt voor je review. We zijn blij dat je tevreden bent met je bestelling van de Shoesme sneakers en de Shoesme laarsjes. Fijn dat de schoenen snel bezorgd zijn en naar verwachting waren. Jouw dochter loopt er zeker weer fashionable bij! Jouw feedback is waardevol voor ons! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Snelle verzending en een blij kind

De sneakers van Shoesme zijn favoriet bij mijn kind. Heel tevreden over de kwaliteit en service!!

Dank je wel voor de 10! 😊 Fijn om te horen dat de sneakers van Shoesme favoriet zijn bij je kind. We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit en de snelle verzending. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Heel fijne site en zeer goede kinderschoenen

Ik koop eigenlijk altijd schoenen van Shoesme voor m’n kinderen omdat ik weet dat het kwalitatief zeer goede schoenen zijn die lang meegaan. De site is ook fijn en bestellingen worden bijna altijd de volgende dag al bezorgd.

Dank je wel, 🌟 Geweldig om te horen dat je altijd kiest voor Shoesme schoenen voor je kinderen vanwege de hoge kwaliteit en lange levensduur. Fijn dat je de site prettig vindt en de snelle bezorging waardeert. We stellen je reactie zeer op prijs! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Kwalitatief goede schoenen voor een mooie prijs

Koop al 4 jaar schoentjes bij shoesme. Blijven lang mooi en mijn dochter is er gek opm

Lieve Kimberly, πŸ’– Bedankt voor je hartverwarmende review! en de 10! We zijn blij dat je al 4 jaar schoenen bij Shoesme koopt en tevreden bent met de kwaliteit en de mooie prijs. Fijn om te horen dat je dochter er gek op is. Jouw vertrouwen en positieve ervaring zijn ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Verbeterpunt: volgende keer wachten en alles in 1 keer versturen, in plaats van drie dozen en drie aflevermomenten. Beter voor het milieu!

Hoi Petra! 🌟 Bedankt voor je review. We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering. Heel soms komen de bestellingen ook vanuit de winkels omdat ons centraal magazijn de juiste maat niet meer op voorraad heeft. Dat is dan de reden van de diverse doosjes 😊 Het eerst terugsturen naar het centraal magazijn en alles verzamelen en dan naar u de klant versturen zou meer tijd maar ook meer autoritjes kosten. We waarderen je feedback over het verzenden van alles in één keer en zullen hier zeker aandacht aan besteden. Hopelijk heb je begrip voor de huidige situatie. Groetjes Team Shoesme

Goed advies

Er wordt goed advies gegeven over de schoenen. Alles is duidelijk

Dank je wel, Desiré! 🌟 Geweldig om te horen dat je tevreden bent met het goede advies over de schoenen en dat alles duidelijk is. We stellen je reactie zeer op prijs! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Zeer snelle levering en behandeling van retouren. Geweldige producten en service!

Dank je wel, Peter! voor de 10! 🌟 Geweldig om te horen dat je blij bent met de snelle levering, de efficiënte behandeling van retouren, en onze producten en service. We stellen je reactie zeer op prijs! 🌞 Jouw vertrouwen en positieve ervaring zijn ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Top schoenen en tof design!

Mijn zoontje vindt dit de fijnste schoenen, door de klittenband kan hij ze zelf aan- en uitdoen en ik ben vooral blij omdat hij niet direct kale neuzen heeft na één ochtendje buitenspelen op school. Daarnaast hebben de schoenen een leuk design zonder al te schreeuwerige kleuren!

Hoi Christa! 😊 Bedankt voor je geweldige review en 10!. We zijn blij dat je zoontje de schoenen fijn vindt en dat hij ze zelf aan en uit kan doen dankzij het klittenband. Ook fijn om te horen dat ze na een ochtendje buitenspelen nog steeds mooi blijven en dat het design je aanspreekt. Jouw feedback is waardevol voor ons! 🌞 Groetjes Team Shoesme πŸ’–

Eindelijk een schoentje dat makkelijk aangaat en voetje goed omsluit

Eerder veel gedoe met schoentjes. Moeilijk aan te krijgen en makkelijk los te maken voor mijn kind. Ruime sortering en voor elk wat wils

Dank je wel, Melody! 🌟 Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de schoentjes die makkelijk aangaan en goed om het voetje sluiten. We zijn blij dat je de ruime sortering waardeert en dat er voor elk wat wils is. We stellen je reactie zeer op prijs! 🌞 Groetjes Team Shoesme!

Bedrijfsgegevens

Trouwlaan 38

5021 WL Tilburg

013-303 3104

[email protected]

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.