Snel levering, super kwaliteit

Een cadeautje om open te maken.

Mooie Schoenen in de uitverkoop kunnen kopen voor een leuke prijs. Fijn dat het naar een ophaalpunt verzonden kon worden. Mn dochter vond de bijgevoegde sleutelhanger en ballon ook erg leuk. Een cadeautje om open te maken.

Mooie schoenen, snelle levering

schoenen snel in huis, en met maatadvies ook goed passend, leuke schoenen

Mooie goede sandalen.

Bestelling snel binnen. Heb nog even contact gehad met de klantenservice, dit was snel en netjes. Schoenen en sandalen van echt goede kwaliteit (dit mag je toch ook wel voor de prijs verwachten) en erg leuk. Ze heeft al veel complimenten gehad. Bestel hier zeker vaker.

Beste Iris, Dankjewel voor de goede feedback! Fijn dat je tevreden bent over onze service en dat de schoentjes en sandalen naar je verwachtingen voldoen. Die complimentjes snappen wij wel! Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Jasmijn

Eigenlijk dragen mijn dochters alleen maar Shoesme schoenen en sandalen. Deze zitten altijd mooi, sluiten goed aan (om hun smalle voetjes) en zijn van zachte, soepele materialen. Bestellingen van Shoesme ontvang ik altijd snel (de volgende dag), netjes verpakt. Klantenservice is top; snelle reacties en servicegericht. Retouren worden snel verwerkt. Echt, helemaal super allemaal!

Beste Elise, We zijn ontzettend blij om te horen dat de schoentjes zo goed zitten bij je dochters en dat je tevreden bent over onze service, dankjewel hiervoor! Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Jasmijn

Snel

Snel bezorgd en erg mooie schoenen zoals op website beschreven

Beste Martijn, Bedankt voor je goede feedback, fijn dat je zo tevreden bent! Tot ziens bij Shoesme. Groetjes Jasmijn

uitstekende sevice

uitstekende service en snelle levering

mooie schoenen voor kids

Vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend al in huis. Super snelle service van te leuke schoentjes. Goed verpakt met nog een leuk kleinigheidje voor mijn kind erbij.

Beste, We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en de leuke schoenen! Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Jasmijn

Helemaal goed

Mijn kinderen lopen alledrie graag op Shoesme schoenen. En ik vind ze er super leuk uit zien!

Beste Gerdien, Bedankt voor je goede feedback, wat zijn ze leuk hé! Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Jasmijn

Was weer prima

Snelle nette service

Snel bezorgd, mooie schoenen

Snelle levering en goede kwaliteit!

Wat een mooie schoentjes! Echt ideaal voor de allereerste stappers.

Beste Aafke, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze schoenen! Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Jasmijn

Schoenen werden snel geleverd en hebben een goede kwaliteit.

Supermooie kwaliteit stevige schoenen

Supermooie schoenen met degelijk (leren) voetjes in hippe designs. In de sale prima betaalbaar en toch leuke keuzes ertussen.

Beste Joyce, Bedankt voor je goede feedback, fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Graag tot ziens bij Shoesme! Groetjes Jasmijn

Matige service in de winkels

Mooie en kwalitatief goede kinderschoenen. Service/advies in de winkel kan beter.

Snelle nette levering.

Snelle nette levering.

Snelle service en product naar verwachting.

Goede service en altijd goede schoenen.

Vlot en vriendelijk

Snel in huis maar helaas toch te klein. Probleemloze retournering!

Geweldige schoenen

mijn dochtertje van 1.5 is erg blij me. Met andere schoenen viel ze vak als ze begon te rennen. Met shoesme gebeurt dat niet meer. Fietsen, rennen,lopen,spelen alles kan met shoesme. Ik wil nooit meer andere shoenen !

Beste Vanessa, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze schoenen! Graag tot ziens bij Shoesme Groetjes Jasmijn

Super service!

Na een productie fout aan 1 schoentje wat altijd kan gebeuren hebben zij mij perfect geholpen. Krijg een nieuw paar op gestuurd! Ik ben helemaal tevreden met Shoesme! Een aanrader!

Beste Fabienne, Gelukkig zijn we samen tot een goede oplossing gekomen en kan je zoontje alsnog genieten van zijn nieuwe schoenen! Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Jasmijn

Prima schoenen, maar onjuiste kleur

We hebben goede ervaring met de schoenen, maar deze keer kregen we de verkeerde schoen en kleur. Echter paste hij ook en vonden we dit prima.

Beste Elke, Nogmaals bedankt voor je feedback. Fijn dat we nog even telefonisch contact hebben gehad en dat je alsnog tevreden bent met de verkeerd geleverde schoenen. Geluk bij een ongeluk! Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Jasmijn

Goede pasvorm ,licht van gewicht

Goede kwaliteit

Goede, stevige kwalitatieve kinderschoen!

Snelle levering, goede kwaliteit!