Goede ervaringen

Ik ben van mening dat de schoenen van Shoesme de fijnste schoenen zijn voor je kindje als deze begint met (buiten) lopen. Mijn zoontje zijn eerste schoenen waren van Shoesme, maar de tweede, derde etc. zullen ook van dit merk zijn!

Kwalitatieve en mooie schoenen voor een betaalbare prijs

Kwalitatieve en mooie schoenen voor een betaalbare prijs

Had niet gedacht dat de schoenen direct gingen passen. Ook heb je in het gamma super toffe schoenen voor de kids. Heel blij ermee

Super leuke collectie

Shoesme heeft altijd een leuke collectie zodat het moeilijk wordt om te kiezen! Minpuntje in mijn ogen is dat er niet in ieder model zo'n bolling zit voor onder de zijkant van de voet.

Alleen maar positief

Bestelling is vlotjes verlopen. Fijn dat ik kon aangeven dat ik een avondbezorging wilde. De schoenen zijn mooi en passen volgens de maattip van de website. Ze zijn lekker warm voor de winter.

Vlotte bestelling en levering

Al verschillende keren besteld,en heel tevreden over het bestelproces en de levering. Snelle levering, geen gratis retour, maar desalnietemin gaat alles vlot

Kleine meid wil nieuwe schoenen niet meer uit doen!

Levering was snel, schoenen vielen in de smaak bij de kleine meid. Prijs kwaliteit is in orde. Kortom goede koop!

Super kwaliteit!

Ik koop al jaren bij shoesme en de kwaliteit blijft goed. Veel keuze, soms niet altijd mijn smaak. Maar blijf terug komen voor de kwaliteit van de schoenen, ze blijven zo lang mooi. Er wordt ook gedacht aan de breedte en lengte van de voet. Alles bij elkaar top!

Fijne schoenen: mijn zoontje loopt hier het liefst op en ook fijn dat de schoenen een stootneus hebben Snelle levering. Zeer tevreden!

De schoenen voor je kleintje

Een zeer breed aanbod, snel verzonden, en met meetinstructie zodat je zeker weet de goede maat te hebben. De schoentjes zijn perfect voor de juiste ontwikkeling van de voet, en de perfecte ondersteuning voor de eerste stapjes, en ook zeker daarna.

Top kwaliteit en snelle levering

Ik koop alleen schoenen van Shoesme voor mijn kinderen, omdat ik weet dat deze goed passen en van uitstekende kwaliteit zijn.

Erg leuke en kwalitatief goede schoenen.

Snelle levering, nette staat van levering, goedkope retourkosten.

Nette snelle levering

Prima ervaring met Shoesme en met haar klantenservice. Enige nadeel vind ik dat je niet achteraf kunt betalen. Djt zou prettig zijn.

Amazing service

goede kwaliteit, snelle levering.

Altijd goede kwaliteit

Onze zoon loopt van jongs af aan het liefst op schoenen van Shoesme. Het zijn fijne lichte, maar stevige schoenen (de sneakers die hij draagt), die ook nog lang mee gaan.

Weer hele fijne schoenen

Ik bestel elk jaar schoenen voor mijn dochter van schoesme omdat het goed aansluit en goed voor haar voetjes is !

Goede leuke schoenen

Mijn ervaring is heel goed,ik heb 4 kinderen en shop al 15 jr bij shoesme,goede en mooie kwaliteit schoenen en sandalen en altijd een erg leuke uitgebreide collectie.

Fijne schoenen. Nette prijs. En enorm snelle levering

Fijne schoenen. Nette prijs. En enorm snelle levering

Mooi

Schoenen zijn perfect.

Mooie schoenen

Fijne ervaring, snelle en duidelijke verzending en mooie schoenen

Altijd de beste schoenen

Snelle levering. Schoenen van top kwaliteit: blijven mooi en hoeven alleen vervangen te worden als ze niet meer passen.

Dubbel top!

Voor onze kinderen kopen we altijd schoenen uit de Go Banana's collectie. Stevige schoenen in allemaal leuke kleuren. Snelle verzending en makkelijk te bestellen.

Schoenen te groot besteld, gratis retourneren en snel geld terug gestort. Erg prettig. Direct maat kleiner besteld want de schoenen bevallen goed.

Mooie degelijke schoenen

Kopen al jaren schoenen bij Shoesme voor onze zoon. Wij vinden dit echt de beste!

Super schattige kwaliteitsschoentjes perfect voor de leeftijd!

De schoentjes voelen kwalitatief supergoed aan en gaan heel makkelijk aan de voetjes van ons zoontje die in de overgang van kruipen naar staan en lopen zit, het geeft hem meer grip maar de schoentjes zijn niet stijf. Heel tevreden over!

Trouwlaan 38

5021 WL Tilburg

013-303 3104

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!