Schoenen zijn van goede kwaliteit

Schoenen zijn van goede kwaliteit

Balen

De schoenen zijn nooit aangekomen helaas

Super snelle levering en hele fijne schoentjes

Ook voor ons 2e dochtertje de eerste schoentjes gekocht bij shoesme. Hele fijne schoentjes waar onze beide dochters fijn hun eerste stappen op hebben kunnen doen. Daarnaast was de levering ook nog een super snel.

Mooie en kwalitatief goede schoenen

Mooie en kwalitatief goede schoenen. Mijn zoontje loopt er heel goed op.

Twee paar mooie schoenen voor zoon besteld!

Mijn zoon had voor de zoveelste keer zijn schoenen kapot aan de rits aan de zijkant. Nu schoenen van Shoesme met een rits waar geen kracht op staat met sluiten. Denk dat dit paar langer mee gaat. En staan ook super stoer.

Mooie schoenen

Snel geleverd en fijne schoenen voor mijn zoontje. Ook handig dat er een kleine maat meter bij zat van karton!

Hele fijne schoenen

Bij andere schoenen moest mijn dochter huilen als ik ze aandeed. Bij deze totaal niet. Ook handig dat ik er een maattool bij kreeg. Zo wist ik precies welke maat goed is.

Goede schoenen!

Goede schoenen! Je betaald misschien wat meer maar onze dochter loopt er perfect !

Goede service toffe kinderschoenen

Helemaal blij met onze bestelling en een mega goede sale weer. Onze dochter is al klaar voor het mooie weer.

Service en kwaliteit

Fijne service. Goede kwaliteit schoenen en een mooi prijsje! Ze prijzen goed af en mijn kind loopt er goed op

Zeer aangenaam.

Voor de eerste keer besteld, eerste loopschoentjes voor mijn kleinkind. Heel fijne omschrijving van de schoenen, duidelijke foto's, en een mooie prijs. Snel geleverd, en exact gekregen wat beloofd werd. Een heel mooie ervaring met deze winkel gehad, wat zéker een vervolg zal hebben. Dankuwel.

Een goede ervaring

Het was de eerste keer dat ik schoenen kocht bij Shoesme. Ik ben blij met wat ik gekocht heb. Hoewel er iets fouts liep met de levering was ik toch wel zeer tevreden in het algemeen oa schoenen, vriendelijke bediening enz

Mooi schoentje

Mooi meisjes schoentje dat ze zelf kan aantrekken en ook echt leuk is om te zien. Dochter is er heel blij mee. Nadeel van het schoentje vind ik dat het schoentje niet met 3 klittenbanden stevig aan haar voet aangedaan kan, elastiek blijft redelijk losjes.

Snelle levering en super schoenen

Duidelijke website en snelle levering. Fijne en goede eerste schoenen.

De beste schoenen die je je baby/kind kan geven

Goede stevige schoenen die lang heel mooi blijven. Is het geld zeker waard

Snelle verzending en makkelijk maat ‘hulpje’ bij de schoenen

Fijne ervaring bij Shoesme! Bij elk paar schoentjes voor de kleine zat een maat hulpje bij! Zodat je weet dat de schoentjes goed passen! Heel erg belangrijk voor de eerste stapjes ❤️

snelle servise, goede

snelle servise, goede

Ik kocht de schoenen altijd online via een derde partij winkel. Wist namelijk niet dat shoesme een eigen website had, nooit bij stil gestaan. Besteld op donderdag en op vrijdag binnen. Terwijl als ik het bij de derde partij bestel het doorgaans een week duurt voor ik ze heb. De kwaliteit van shoesme is gewoon goed. Mijn kinderen lopen er al jaren op met veel plezier.

Schoenen voor zoontje zijn mooi en ergonomisch top

Altijd gegarandeerd van kwalitatief goede linderschoenen

Hele gave schoenen

Hele gave schoenen. Mijn dochter wil ze niet meer uit. (-:

Goede stevige kwaliteit

Dochter loopt alleen goed op shoesme. Goede en stevige schoenen.

Goed!

Leuke laarsjes en waren super snel binnen!

Fantastische service!

Hele fijne service en ook erg snel.

Fijne schoenen

Hele fijne schoentjes voor mijn dreumes waar hij normaal heerlijk op rondstapt, maar jammer dat er geen maat tussen 23 en 24 zit, want maatje 23 van shoesme is nu te klein en 24 nog te groot waardoor hij steeds struikelt.

Hele fijne schoentjes

Shoesme heeft altijd hele fijne schoenen voor de kleintjes, blijven ook mooi en zijn licht aan hun voetjes

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!