Schoentjes die met het seizoen meegaan

Veel keuze op de website, fijne filter mogelijkheden. Schoenen gaan met de trends mee. Goede kwaliteit schoenen. Snelle levering.

Goede kwaliteit en super mooie schoenen

Hele fijne schoenen

Mijn zoon is heel lastig met schoenen maar zodra hij de go bananas gympen ziet zegt hij :" oh wouw mooie schoenen". Hij kan er hard op rennen wat met 2,5 jaar oud natuurlijk het belangrijkste is.

Snelle service, goede pasvorm en hip

We bestellen de kinderschoen altijd via Shoesme. Kwaliteit is goed, hippe kleurtjes en modellen.

Unieke kwaliteitsschoenen!

De site heeft me erg verrast. Door de eigen lijn schoenen van Shoesme heb je net eens wat anders dan 'standaard'. Leuke printjes en kleurtjes! En de kwaliteit staat ons erg aan! Onze dochter is heel gelukkig met haar leuke canvas sneakers.

Goede kwaliteit schoenen.

Goede kwaliteit Kinderschoenen die er hip uitzien en tegen een stootje kunnen. Daarnaast hebben ze een goed voetbed.

Originele schoenen van kwaliteit!

Heel blij met deze aankoop! Mooie en originele schoenen van kwaliteit!

Altijd fijne schoenen bij smoesme, goede kwaliteit en keuken prints

Snelle levering, leuke schoenen

De schoenen worden super snel bezorgd en de schoenen zijn mooi. Ieder paar die wij hebben besteld zijn een schot in de roos voor onze dochter.

Ik bestel altijd mijn schoenen bij Shoesme voor me kinderen dit doe ik al sinds dat ik een dochter van 3 jaar heb.. Dinds dat zij kan lopen bestel ik alleen maar bij jullie ben er zo tevreden er over, heb er nooit klacht over. Nu dat ik zo tevreden ben heb ik 1,5 week terug ook voor me zoon zijn 1ste schoenen besteld voor hem

Snelle levering, mooie schoenen

Altijd goede schoenen

Shoesme heeft altijd goede aanbiedingen. We kopen hier elk jaar wel een of twee paar schoenen voor onze zoon. Ze bevallen altijd! Goede maat hulp ook.

Mooie comfortabele schoenen

Mooie comfortabele schoenen. Het hele jaar alle schoenen van jullie gekocht. Nu ook weer hippe sandalen voor mijn dochtertje.

Prima pasvorm en de schoentjes gaan lang mee

Goede schoenen

Goede kwaliteit schoenen, en snel verzonden

Super schoenen

Al vanaf ons zoontje die kan lopen kopen wij schoenen van het merk Shoesme! Dit is nu dan bijna 2,5 jaar. Wij zijn ontzettend tevreden over de schoenen. Deze zijn ergonomisch goed, goed voor de voetjes en de vorming van de voet. Onze kinderen vinden de schoenen lekker zitten en ze hebben veel leuke schoenen. Het assortiment is breed. Shoesme heeft ook vaak acties, waarbij je de schoenen voor een goedkopere prijs kan aanschaffen dit is ook fijn.

Leuke kwalitatieve schoen

Enige nadeel vind ik het ritsje die regelmatig klem zit en de lange veters. Verder is het een leuke schoen die makkelijk aan en uit gaat.

Onwijs blij met de sandalen voor onze beide jongens. Vorig seizoen ze ook al gekocht en toen gebruikt voor onze bruiloft! Echt een aanrader deze sandalen!

Voor mij de perfecte service

Als ik hier schoenen voor mijn kinderen koop, online of in de winkel krijg ik altijd de gewenste service

Het schoentje voor je kindje

Prijzig, ja dat wel, maar de eerste schoentjes zijn zo belangrijk. Twee maten besteld om zo de juiste maat te meten.

Goede schoenen

Mijn beide meiden lopen goed op de schoenen van shoesme. Ze vinden ze mooi en zijn goed voor ze. Win- win dus!

Zeer kleurrijke schoenen die mijn peutermeisje zelf aan en uit kan doen

De kleurrijke sneakers van Go Banana’s zijn op het lijf van mijn kleurliefhebbende dochter geschreven. Het kan niet kleurrijk genoeg voor haar. De pasvorm is zoals gewent van Shoesme, gewoon top. Fijn dat de sneakers klittenband heeft aangezien ze alles wil ‘zelf doen!’.

Goed!

Snelle levering. Kwaliteit schoenen. Wel zagen de laarzen er iets anders uit dan op de foto, had ze wat hoger verwacht.

Vrolijke schoen

Hele leuke kleurrijke sneaker. Makkelijk te matchen met verschillende kleding. Enige minpuntje is dat er geen rits in de schoen zit en mijn dochter zelf haar veters nog niet kan strikken. Verder helemaal top.

Fijne schoenen en blijven door de neus een seizoen mooi!

Ik pak altijd shoesme schoenen voor de kinderen vanwege de "plastic neus". Ze zien er super leuk uit, maar zijn heel goed te onderhouden waardoor ze het hele seizoen netjes blijven.

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!