Kwalitatieve producten en snel geleverd.

Veel keuze in verschillende modellen en snelle levering. Wat moet een mens meer hebben... Zeker aan te raden!

Super snelle service

Super snelle sevice en goed geregeld !

Producten geleverd in 2 pakketten

Het was voor mij onduidelijk dat ik 2 pakketten mocht verwachten. Deze waren ook niet op hetzelfde moment aanwezig bij het afhaalpunt. Retouneren gaat zeer eenvoudig

Leuke stoeren schoenen de volgende dag al geleverd!

Snelle service, leuke schoenen.

Fijne site en bestelling snel geleverd.

Lekker handig vanuit mijn luie bank schoenen besteld. Helemaal top.

Makkelijk bestellen en Snelle levering

Helaas 2 linker schoentjes ontvangen. Schoentjes gaan morgen retour

Levering veel later dan aangegeven

Pakket zou op zaterdag worden bezorgd maar werd pas dinsdag bezorgd. Bewust bij Shoesme direct besteld ivm de verwachte levertijd. Helaas dus niet op tijd geleverd zonder dat daar over werd gecommuniceerd. Verder was de evaring prima

Beste Anneriet, We hebben elkaar zojuist gesproken. Helaas kan het voorkomen dat een bestelling een dag vertraagd. dit kan komen door grote drukte op de webshop of bij Postnl. wij hebben hier niet altijd invloed op. we wensen je veel plezier met je aankoop. Groetjes Chantal

Altijd super tevrede!

Hele mooie schoenen met kwaliteit

Leuke verpakking en prima kwaliteit

Nvt

Goede service en snel geleverd!! Het zijn mooie schoenen.

Beste Marlies, Bedankt voor je positieve review, wauw een 10! Wat fijn dat je zo tevreden bent over Shoesme. Veel plezier met de mooie schoenen. Groetjes Chantal

vlotte levering en erg tevreden

Beste Yvon, Bedankt voor de 10! Wat fijn dat je zo tevreden bent over Shoesme. Veel plezier met je aankoop Groetjes Chantal

Zeer tevreden!

Snelle levering, mooie en degelijke schoenen. Passen steeds perfect!

Mooie laarzen.

Mooie kwaliteit. Vallen inderdaad groot zoals omschreven. Nette bezorging.

Voor de derde keer op rij aangenaam verrast! Mooie en kwaliteitsvolle schoenen die mijn dochtertje zeer graag draagt. En niet te vergeten: supersnelle levering!

goede service

vlotte duidelijke afhandeling

Prachtige schoenen, mooie kwaliteit!

3 kids, meestal altijd schoenen van Shoesme :-)

Beste joyce, Hier worden wij heel blij van :) veel plezier met je aankoop. Groetjes Chantal

Goede kwaliteit schoenen

Fijn dat er online bij de schoenen staat of ze breed smal groot of klein vallen. Fijn dat je gratis mag retouren, zodat je de mogelijkheid hebt om ze thuis te passen. Kortom, goede kwaliteit en goede service.

Beste Sytske, Bedankt voor je goede beoordeling. wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service We zien je graag en keertje terug bij Shoesme. Groetjes chantal

Top schoenen, top service

Vorige jaar voor onze dochter de flex schoentjes gekocht. Toen ging er iets mis en na het melden super goed opgelost. Schoenen waren top dus nu heb ik de opvolgers gekocht!

Beste Norah, Wauw een 10, bedankt hiervoor. Wat leuk dat je weer een nieuwe bestelling bij ons heb geplaatst. Veel plezier met je aankoop Groetjes Chantal

Netjes ingepakt mooi op tijd ,leuke ballon erbij voor de kids dus perfect !

Heel fijn!

Veel keus, mooie schoenen. Ben erg blij met mijn aankoop.

Mooie en goede schoenen

Mooie en goede schoenen. De neusjes kunnen niet zo goed tegen t gekruip. Daardoor de neus na 1x kruipen beschadigd

Beste Iris, Bedankt voor je goede beoordeling. Door het kruipen schuren de neuzen over een ondergrond. Het ligt eraan hoe de ondergrond van structuur is in hoeverre de neuzen beschadigen. Onze Babyproof schoentjes zijn gemaakt van leer en goed te onderhouden. Gelukkig hebben wij wel goede onderhoudsmiddelen op onze webshop. Je mag altijd contact opnemen met onze Klantenservice voor advies. Graag tot ziens bij Shoesme groetjes Chantal

goede en een snelle bezorging

mooie stevige laarsjes

Beste, Bedankt voor je goede beoordeling. Wat fijn dat de laarsjes zo goed bevallen. Veel plezier ervan en graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes chantal

Na fout van mezelf goede service en vriendelijke behandeling.