Erg fijn om iets te bestellen

Doen wat ze beloven, correcte afhandeling, snel in huis, mooie schoentjes :)

👍🏼

Snel geleverd en fijne schoenen

Super schoentjes

Heel lang zitten twijfelen, omdat ik de babyslofjes/-schoentjes best duur vind, maar dit zijn de enige slofjes/schoentjes die ik ken die makkelijk aan gaan, goed blijven zitten én fashionable zijn.

Prima gegaan

Besteld en andere dag in huis, mooi ingepakt in stevige doos!

Goede Service, snelle levering!

Mijn bestelling die binnenkwam was niet helemaal juist, hierover gebeld, dit werd meteen heel netjes en direct opgelost! Bedankt Shoesme voor de goede Service!

Mooie slofjes

Duidelijk met zorg gemaakt en verpakt! Ze zijn nog iets te groot, maar beter dan te klein. Heerlijke warme dreumesvoetjes deze winter😊

Schoenen retour maar snel geregeld

De (snel geleverde) schoenen waren jammer genoeg niet naar mijn dochters zin. Zagen er wel goed uit. Retour gestuurd, en de volgende dag al email terug dat het geld teruggestort is. Denk niet dat ik dat ooit zo snel heb meegemaakt. Super

Hi Anne, Jammer dat de schoenen niet in de smaak zijn gevallen! Misschien dat er andere schoenen zijn die je dochter wel leuk vind, genoeg aanbod op onze website. Groetjes Judith

Lieve regenlaarsjes in het roze!

Lieve regenlaarsjes in het roze besteld. Er werd heel snel geleverd en we kregen er gratis warme fleecesokjes bij! Super leuk!!

Hi Petra, Fijn dat de laarsjes zo bevallen. Deze heb je wel nodig met deze buien.:) Dankjewel voor de mooie review. Groetje Chantal

Tja

Ik krijg de vraag of ik te vreden ben met de bestelde schoenen.... Maar de levering is nog altijd vertraagd.

Hoi Vinny, Helaas hebben wij geen grip op vertragingen van onze vervoeder. We hebben voor u contact opgenomen met postnl en u krijgt het pakketje vandaag aangeboden. zo staat het ook op uw track en trace. ik wens je veel plezier met je bestelling. Groetjes Chantal

Goed!

Snelle levering.. Leuke extra's voor de kids

Dankjewel voor je mooie beoordeling. We zien je graag snel terug. Groetjes Chantal

Product naar wens, snelle levering.

Product was zoals verwacht, goede kwaliteit/prijsverhouding en snel geleverd. De gratis retourservice was voor mij een belangrijke reden om hier te kopen, maar was gelukkig niet nodig, de schoentjes zitten als gegoten.

Snelle levering, verkeerde product

Snelle levering en goed en leuk verpakt. Alleen zaten de schoenen erin in de verkeerde kleur.

Hi Sophie, Wat vervelend om te horen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest, gelukkig kan je het pakket gratis retour sturen. We hopen dan ook dat je de juiste schoentjes inmiddels heb ontvangen. Zo niet dan kun je altijd even contact opnemen via klantenservice@shoesme.nl of even bellen. Groetje Chantal

Leuke site ...

Vlotte verzending ...helemaal blij met Shoesme...

Hi Alexandra, Wat een fijne beoordeling, heel veel plezier met de schoentjes. Tot snel! Groetjes Judith

Heel tervreden.

Mijn bestelling werd heel netjes en snel geleverd ze hadden er ook nog iets leuks bij gedaan, zeer tervreden.

Beste Kim, Bedankt voor de goede beoordeling, wij zijn er blij mee dat je tevreden bent! Tot de volgende keer. Groetjes Judith

Goede uitleg!

Doordat de uitleg van welke schoenen je nodig hebt bij welke leeftijd kom je tot een juiste schoen. Wat nog wel fijn zou zijn is dat op plaatjes te zien zou zijn hoe flexibel de schoenzolen zijn.

Hi Natasja, Bedankt voor je beoordeling en je feedback! Gelukkig staat er wel naast elke afbeelding van de schoen een beschrijving van de zool, waarin wij uitleg geven of de zool bv flexibel is. Zoals bijvoorbeeld bij BF9W001-C: De zwarte zool is gemaakt van 100% rubber en zorgt voor extreme flexibiliteit en demping en is tevens slijtvast. De zool heeft een verfijnde stootneus en is aan alle kanten rondom afgewerkt, waardoor je kleintje bij kruipen of zitten makkelijk overeind kan klauteren. Mocht je bij je volgende aankoop twijfel hebben, kun je natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. Groetjes Judith

Snel en behulpzaam

Fijne medewerker, heeft me snel en goed geholpen!

hi Claudia, dankjewel voor je mooie cijfer. En wat fijn dat je goed geholpen bent. We zien je graag terug. Groetjes Chantal

Top kwaliteit en supper mooi

Dankjewel Akgul voor je mooie review. We zien je graag weer terug. groetjes Chantal.

De schoentje werden netjes oprijd bezorgd in een mooie doos en de ballon valt in de smaak! de schoentjes zaten netjes verlaat en zien er goed uit. Er fijn voor de beginnende loper! op advies gekocht en zeer tevreden.

Bedankt voor de 10 Lucas, hier worden wij erg blij van! Groetjes Judith

Pakje onvindbaar

Niemand weet waar mijn pakje is! Noch de post, noch Shoesme.. 👎

Beste Sonia, wat vervelend om te horen. neem even contact op met onze klantenservice. dan gaan we het voor je oplossen. groetjes Chantal

Mooie, lieve schoentjes en snelle levering

De volgende dag werden de schoentjes bezorgd en zaten netjes verpakt in een mooie doos met een leuk boekje, rugzakje en een ballon. Mijn dochtertje loopt super op haar schoentjes. Helemaal blij mee!

Dankjewel Jennifer voor je mooie review. We zien je graag weer terug. Groetjes Chantal.

Mooie schoentjes

Super leuke, soepele en warme schoentjes. Keurig verpakt, alleen een dagje later verzonden als beloofd..

Hi Wilja, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat de bestelling een dag later is aangekomen maar erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de schoentjes. Groetjes Judith

Snelle levering en mooie loopschoentjes

Eerste paar loopschoenen besteld, die hij eindelijk wel accepteerde aan zijn voetjes. Alle adviezen op website kloppen: bestel ze als opvolger van de babyschoenen in dezelfde maat die hij nu draagt. Ze vallen namelijk iets ruimer. Ik vind de afwerking van de schoentjes heel erg goed. Leder van binnen en buiten en de schoentjes bewegen lekker soepel.

Hi Anna, Wat fijn om de lezen dat de schoenen zo goed bevallen! Groetjes Judith

Zoals eerdere keren top.

Snelle levering... netjes ingepakt met een mooie rugzak en bounce ballon erbij... toppie.

Bedankt voor de positieve beoordeling Marieke! Groetjes Judith

Prima snelle levering

Helaas niet aangeschaft ivm te klein uitgevallen

dankjewel jorik voor je beoordeling. jammer dat ze niet goed passen. je mag voor de volgende keer de klantenservice raadplegen voor een juist maatadvies voor elk model. met een 7 zijn we al heel blij de volgende keer gaan we voor een 10. groetjes chantal

Snelle levering en goede snelle afhandeling by retour sturen. Nu we de goeie maat hebben loopt onze dochter super op haar nieuwe hippe schoentjes

leuk om te horen, dankjewel groetjes Chantal