Fijne schoenen voor een smalle voet

De eerste schoentjes voor onze meiden waren van Shoesme. Inmiddels zijn onze meiden bijna 3 jaar oud en ben ik nog steeds blij met Shoesme. De smalle pasvorm sluit goed aan op hun voetjes.

Altijd mooie sandalen

Elk jaar sandalen van Shoesme voor mn kindjes . Super!

Voor mij geen ander merk dan Shoesme schoenen!

Ik koop al jaren schoenen van Shoesme voor allebei mijn kinderen. Ik heb 1 keer andere schoenen gekocht, omdat ik in de collectie toen niks zag wat mijn smaak was, maar achteraf toch spijt gehad. Geen andwre schoen haalt het bij de schoenen van Shoesme, ze zijn mooi smal voor mijn dochters voeten en sluiten altijd fijn aan. Voor mij niks anders dan Shoesme schoenen!

Great shoes

Really great shoes comfortable shoes

Mooie kwaliteit, snelle levering

Mooie stevige sandaal, snelle levering.

Fijn en snel

Kwalitatieve schoenen

Perfect!

Duidelijke maatinstructie per schoen op de website. Snelle levering, keurig verpakt en fijne service als de schoenen toch niet passen.

Goede schoenen

Wel veel snel uitverkocht

klasse

mooie schoenen laarsen kinderen worden er blij van

Zien er leuk uit en zijn van goede kwaliteit

Ideaal voor onze dochter met smalle voetjes

Mooie schoenen voor een leuke prijs

Mijn kind vindt de opdruk op de schoenen erg leuk. Helaas is de 'banaan' op de achterkant van de schoen er al wel binnen een week vanaf. Ook is het niet duidelijk of de schoen zelf kunt wassen of alleen de zool. Mogelijk kan dat nog ergens toegelicht worden.

Goede, stevige en vrolijke sandaaltjes

Mijn dochter is er gek op, 'wow mooi mama' zegt ze bij het uitpakken van het doosje met de schoentjes. Altijd een feest. Alle Shoesme schoentjes draagt ze met veel plezier, ze zitten fijn, ze blijven mooi en ze staan altijd super schattig.

Leuke schoenen, prima levering

Sandalen voor mijn dochter besteld, snel bezorgd en nette levering. De leukste uitgekozen en ook retourzenden gaat prima!

Mijn dochter heeft sandalen nodig met een dichte achterkant (bij hak). Die vind ik alleen bij jullie. Bovendien is jullie kwaliteit ontzettend goed! Het zijn dure sandalen, maar wel uitstekende kwaliteit!

Fijne aansluitende sandalen

De sandalen sluiten goed aan bij de smalle voeten van mijn dochter. Tevens geven ze extra steun aan de voet omdat de achterkant dicht is. Wij zijn erg tevreden

Goede kwaliteit

Aantal paar sandalen besteld kwaliteit zoals verwacht. Alleen de maat daar zat veel verschil in. Helaas de paren retour gestuurd en toch maar naar de winkel.

Kwaliteit voor een prima prijs

Mijn kinderen lopen graag op Shoesme schoenen want ze zitten altijd goed én lekker. Zelf vind ik het fijn dat de schoenen meestal een wat flexibeler zool hebben; goed voor het afrollen van de voeten. Goede kwaliteit voor een prima prijs en genoeg soorten om uit te kiezen!

Goede schoenen

Altijd goede schoenen en pasvorm! Met de voet meter is het helemaal ideaal bestellen . retourneren gaat ook makkelijk mocht het toch niet goed zitten of de kleur tegenvallen. Prima service en top schoenen! Voor beide kinderen.

Fijn soepel sandaaltje

Sandalen voor de dochter in maat 24.. mega soepele zool en bandjes. De maten vallen wel groot.. dus ze had een maatje kleiner nodig dan normaal.. maar de sandaaltjes passen perfect rond haar smalle voetjes..

Mooie schoenen en snelle service

Als oma heb ik altijd paar schoentjes in huis en de schoentjes van Shoesme zijn heel goed , de service is prima . Snell geleverd

Goede klantenservice bij klacht

Na een slechte review nam Shoesme telefonisch contact op over mijn klacht. Ik kon de sandaaltjes retourneren en krijg mijn aankoopbedrag terug. Dat is nog eens klantenservice! Heel blij mee. Dit was mijn eerdere review: Normaal gesproken ben ik dan van Shoesme, maar over de sandaaltjes die ik onlangs kocht ben ik minder tevreden. Het bandje rond de enkel snijdt in de huid. De afwerking is ruw, waardoor het ook niet lekker loopt.

Mooie kwaliteit schoen, top service!

Altijd een top schoen van shoesme!

Mooie schoenen

Erg mooie schoenen mooie pas vorm. Service is goed bij retour. Ik gebruik de schoenen meter perfect.

Hippe comfy schoenen met vlotte service

Leuke coole prints op de schoenen en sandalen. schoenen en sandalen zitten comfortabel Maten via de maattabel kloppen, dus geen miskopen of retours. Vlotte orderafhandeling. Spijtig dat er zo geen coole schoenen bestaan voor volwassenen.

Past perfect

Fijne sandalen, goede pasmaat. Altijd veel plezier van shoesme schoenen.

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!