Super service! Bestelling was er binnen 24 uur. Goed geïnformeerd per mail. Netjes verpakt en uiteraard super fijne regenlaarsjes.

Beste Ellen, Bedankt voor de 10. Hier zijn we heel blij mee. Veel plezier met je aankoop. Groetjes Chantal van Shoesme

Leuk, mooi en goede kwaliteit

Shoesme is een goed en degelijk merk. Goede service

Beste Ruby, Bedankt voor je goede beoordeling. Groetjes Chantal van Shoesme

Fijn bedrijf, top merk!

Voor mijn dochtertje van 4 nooit iets anders dan shoesme. Fijn merk! Goede site, snelle service en prachtige Producten!

Bedankt Caroline voor je mooie beoordeling. hier worden we blij van. Groetjes Chantal van Shoesme

Prachtige schoenen

Mooi schoenen, soepel leer, heerlijk voetenbed. Mijn dochter lopen er graag op!

Beste mar, bedankt voor de 10. Hier zijn wij erg blij mee. Groetjes Chantal van Shoesme

Top schoentjes, leuk in de aanbieding en snel geleverd. Ik ben erg blij dat dit smalle schoenen zijn! Zo passen ze perfect! k heb het idee dat ze wat klein vallen. Maar weet niet of dat echt zo is.

Beste Marlene, Bedankt voor je goede beoordeling. wat fijn dat ze zo goed passen. Wij hebben verschillende pasvormen in onze collectie, Zo hebben we voor ieder voetje een goede leest. En kunnen ze verschillen in lengte en breedte. groetjes Chantal

Prima service en mooie schoentjes

Prima service!

Beste Marloes, Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service. Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Mooie schoentjes, goede service

Na een "boos" mailtje op zondagavond over een foute levering werden dinsdag al de goede schoentjes geleverd. Bedankt voor de snelle en goede servuce. De schoentjes zijn schattig.

Beste Paula, Bedankt voor je beoordeling, wij worden erg blij van deze 10! Fijn om te lezen dat wij er samen toch uit zijn gekomen en dat de juiste schoenen bij jullie zijn bezorgd. Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Betrouwbaar

Tevreden!

Beste Ticia, Bedankt voor je goede beoordeling. Veel plezier met de schoentjes. Groetjes Chantal

Binnen een dag zijn de schoentjes geleverd. Mooie schoenen voor een fijne prijs (aanbieding). Normaal koop ik Shoesme in de winkel. De schoenen die ik heb besteld vallen echter wat smal (wat netjes bij de omschrijving beschreven stond), waardoor ik twijfel of de schoentjes wel echt prettig zitten voor mijn dochter. Zij vindt de schoenen mooi dus zij klaagt niet. Shoesme hebben jullie nog een tip om te checken of de schoenen niet te smal voor haar zijn, zonder dat zij al veel op de schoenen zal lopen (ivm mogelijk terugsturen)?

Beste, Bedankt voor je mooie beoordeling. Ik heb je een mail gestuurd met wat tips over de schoentjes. Wat ik je ook nog kan adviseren is om even langs een van onze Brandstores te gaan, die kunnen met je meekijken en je adviseren. tot snel bij Shoesme. Groetjes Chantal

Mooie schoenen, goeie kwaliteit & snelle levering

De schoenen zijn erg mooi, zitten goed en stevig. Ook de kwaliteit is prima! Alleen zitten er veel te korte veters in, deze kunnen helemaal niet goed vast gemaakt worden waardoor ze continue los gaan. Ook zaten er op de zolen al veel vlekken en zand alsof ze al gebruikt waren.

Beste Kim, Bedankt voor je feedback. Wat fijn dat de schoentjes goed bevallen ondanks de te korte veters. Wilt u contact met ons opnemen op klantenservice@shoesme.nl dan kunnen we een passende oplossing voor je aanbieden. Groetjes Chantal

Slechte communicatie

Mijn bestelling was niet volledig geleverd gekregen. Op de pakbon bijgeschreven dat een paar nog nagezonden zou worden binnen 1 a 2 dagen. Je moet er zelf achteraan na 4 dagen. Nu weer een week later nog geen reactie! Na het plaatsen van een negatieve beoordeling, komt er wel een reactie. Geld wordt terug gestort en krijg korting van 20% op een volgende bestelling.Blijkt toch geen probleem met postnl, maar schoenen niet leverbaar. Als alles goed gaat in de bestelling, krijg je snel en correct de producten. Mocht er ergens een fout optreden dan moet je als consument heel actief zijn om enige service te krijgen.

Beste Sabina, Wij hebben geprobeerd om telefonisch met je in contact te komen, helaas kregen wij de voicemail. Je hebt van ons een e-mail ontvangen, wij hopen je op deze manier tegemoet te kunnen komen. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dit natuurlijk graag. Groetjes Judith

Snelle levering en ontzettend leuke schoenen.

Beste Florine, Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de schoenen. Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Super goed!

Schoenen zijn van goede kwaliteit en snelle levering! Helemaal tevreden:)

Beste Stephanie, Bedankt voor de 10! Erg fijn om te lezen dat alles naar wens is. Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Goede klantenservice

Eerste ervaring met bestellen bij Shoesme gingen een paar dingen mis. Dit is echter door de shoesme klantenservice snel en professioneel opgepakt en opgelost met een mooie compensatie. Ik had alles snel binnen en mijn dochter is erg blij met haar mooie nieuwe sneakers.

Beste Anne, Bedankt voor je feedback. wat vervelend dat het zo is gelopen, dit is zeker niet de Shoesme service die wij aan onze klanten bieden. Onze excuses hiervoor. We hebben je een mail gestuurd we willen dit graag met je oplossen. En een passende oplossing aan je aanbieden. Groetjes Chantal

Goede en snelle service

Handig en goed product de voetenmeter

Beste Anoushka, Bedankt voor je positieve beoordeling. We zien je graag nog een keer terug. Groetjes Chantal

Aandacht

Met aandacht in gepakt, en op tijd verzonden en in huis! Het zijn de kleine dingen die het doen! Persoonlijk gevoel ondanks online bestelling. 👍 Leuk de ‘kaart’ met wie het heeft ingepakt en een ballon erbij!

Beste Sherinne, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. tot de volgende keer bij Shoesme. Groetjes Chantal

Super handig bevalt goed

Goede ervaring

Beste Ingeborg, Bedankt voor je beoordeling. De volgende keer gaan wij voor een 10! Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Trage levering

Fleece socks besteld, zou snel geleverd worden, maar lang op moeten wachten. Voor de rest wel prima pakketje gekregen uiteindelijk.

Beste Faye Chow, Wat jammer dat je wat langer hebt moeten wachten, maar erg fijn om te lezen dat je bestelling geleverd is. Wij wensen je veel plezier toe met de Fleece Socks. Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Goede info op de site

Goede levering met aandacht gedaan. Mooie schoenen zoals omschreven

Beste Tineke, Wij wensen je veel plezier toe met de nieuwe schoenen. Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

super

Snelle levering. Snelle terugbetaling retourzending. Vriendelijk en goed telefonisch te woord gestaan. Mooi schoenen geleverd, zeer tevreden mee

Beste Janneke, Bedankt voor je aankoop en je beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, veel plezier met de schoentjes! Tot ziens bij Shoesme. Groetjes Judith

Stevige schoenen en pantoffels!

Soepele leren schoenen die voldoende stevigheid bieden aan mijn dreumes. Flinke rubberen rand, zodat ook bij kruipen, klimmen en klauteren het leer niet snel beschadigd. Ook hele fijne pantoffels, makkelijk aan en uit te doen met klitteband (die wel goed blijft zitten). Pantoffels met een voetbed, itt veel andere pantoffels van goedkopere ketens.

Beste Chris, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met schoenen! Wij wensen je kleintje heel veel plezier toe tijden het ontdekken van de wereld. Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Beoordeling zonder schoenen

Ik krijg een mail om te beoordelen maar ik heb nog altijd geen schoenen ontvangen. Wel betaald uiteraard en via track and trace staat dat post.nl het pakketje nog niet eens binnen heeft.

Beste Janneke, Wij hebben elkaar zojuist aan de telefoon gesproken en gelukkig is je bestelling na vertraging van PostNL, toch bij je bezorgd. Tot de volgende keer bij Shoesme! Groetjes Judith

Goed!

Fijne laarsjes gekocht voor onze kleine (net) dreumes die nog niet loopt maar zo heeft ze in de winter toch warme voetjes!

Beste Eva, Wij hopen dat jullie kleine dreumes heel veel plezier zal hebben van de laarsjes! Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Mijn jongens blij met tas

Beste Tira, Wat fijn dat je kinderen blij zijn met de tas, veel plezier ervan! Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith

Mooie schoenen en snel geleverd ondanks dat de feestdagen ertussen zaten.

Fijn dat je Shoesme ook online kunt bestellen. Ik woon vlakbij een brandstore (heusden) maar helaas kan ik daar niet altijd vinden wat ik zoek, online wel.

Beste Mara, Wat fijn dat je online wel de schoenen hebt gevonden die je graag wilde. Heel veel plezier ervan! Tot ziens bij Shoesme! Groetjes Judith