Uitmuntende service

Door een fout van DHL kwam mijn pakketje te laat. Door de klantenservice netjes opgepakt met een korting op mijn bestelling

Goede site, verzending en kwaliteit sandalen

Een fijne site om te bestellen. De sandalen die ik had uitgekozen werden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit. Het was een cadeautje voor mijn kleindochter en als extraatje zat er een zonnebril voor haar in de doos. Extra feestelijk!

Snelle verzending

Mooie producten en snelle levering! Gelukkig niet alleen maar blinkende hartjes en knalroze bij dit merk. Maar echt leuke schoenen met neutrale kleuren om uit te kiezen. Uiteindelijk toch in de winkel gaan passen omdat ik twijfelde, maar denk dat dat in de toekomst beter gaat. Je krijgt er zelfs meetspullen bij!

Leuk merk goede prijs kwaliteit

Goede kwaliteit, altijd op tijd. Toppers

Mijn kinderen dragen altijd schoenen van shoesme! Ze zijn mooi, comfortabel en ze geven een goede ondersteuning aan de voetjes. Kortom ik ben fan. Juliie zijn toppers. Doe zo voort

Fijne service

Fijne service , ik heb het maatsysteem aangeschaft dat is wel een pre ! Erg handig en niet duur. Wel goed om ma te vragen hoe een schoen valt

Uitstekende service bij klacht

Wij zijn al ruime tijd klant en fan bij Shoesme. Hele leuke goede schoenen. En nu ook nog de goede service meegemaakt. De sandaaltjes van mijn zoontje waren binnen 2 dagen kapot gegaan, heel vreemd want schoenen en sandalen zijn van hele goede kwaliteit. Dit hebben we aangegeven bij de klantenservice en toen kregen we heel netjes en snel een nieuw paar. Top schoenen met top service!

Top service!

Goede service, snelle levering, gebeld zonnebril ontbrak, meteen nageleverd thanx

Fijne site. Snelle en goede levering

Ruime keuze en de beste ‘eerste’ schoenen.

Mooie schoenen en snelle levering

Mooie schoenen. Waren in de aanbieding, wel wat verkleuring te zien maar door de korting voor mij geen probleem. Snelle levering.

Veelzijdige collectie en een super snelle service

Hele positieve ervaring met het bestellen van schoenen. Leuke, stoere, veelzijdige collectie en een super snelle service.

Top, snelle levering, goede maat.

Ik had een beetje pech met mijn aankopen, snel stuk. Maar goed en snel opgelost.

Ik had een tegenvallende ervaring, maar prima opgelost

Ik heb tot 2x toe kapotte sandaaltjes geleverd gekregen. Heel erg jammer, want tot nu toe was ik altijd heel positief. Ik ben na mijn klacht direct gebeld en het is keurig opgelost. Dank hiervoor!

Goede kwaliteit schoenen.

Sandalen nog steeds niet geleverd.

Eerste sandalen bleken niet niet meer voorradig! Geld teruggestort. Andere sandalen besteld maar na meer dan een week heb ik ze nog steeds niet ontvangen. Gebeld met Shoesme en blijkbaar zijn ze bij PostNL. Track &trace beweert echter ze niet ontvangen te hebben.... In het verleden wel zonder problemen geleverd. Telefonisch gecontacteerd en bedrag wordt teruggestort. Bovendien 20% korting op mijn volgende bestelling...

Goede kwaliteit en een mooi design.

Goede kwaliteit en mooi design. Mijn dochtertje heeft de schoenen graag aan!

Toppie...

Heel goed...snel in huis leuke sandaaltjes voor me kleindochter....mvgr.yolanda

Klantvriendelijkheid op nummer 1!

Niet helemaal wat we er van verwacht hadden maar super netjes opgelost door de klantenservice! Hier kan menig bedrijf nog wat van leren.

Hallo Nicoline, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de geboden oplossing. We zien je graag nog een keertje terug bij Shoesme. Groetjes Chantal

Er wordt gedacht in mogelijkheden

Fijn snel contact zowel per telefoon als per e-mail. Helder en zoals het is wordt gecommuniceerd.

Mooie sandalen, goede pasvorm

Ik vind de schoenen van Shoesme er altijd modieus uitzien en de pasvorm vind ik heel fijn. Onze meiden hebben namelijk smalle voeten, maar Shoesme sluit goed aan. De maattabel klopt altijd, dat is fijn met online shoppen

Luisteren goed helpen super

Luisteren naar wat je nodig hebt. Geven goed advies goed geholpen kamer de volgende x weer

Kwaliteit schoenen goede maatvoering

In de winkel altijd goed en uitgebreid geholpen. Personeel zeer kindvriendelijk!! Schoenen zijn van kwaliteit en lopen lekker aldus de kids

Snel en prima service

Quality shoes, large choice to pick from. Quick delivery.