Mooie schoentjes, goede service

Geweldige schoenen!

Stoere en hele goede schoenen

Snel geleverd en heerlijke schoenen

De schoenen zitten prettig en zijn dus nieuw uit de doos ook niet pijnlijk om mee te lopen. Schoenen werden super snel verzonden! Ik ben altijd heel tevreden over de kwaliteit, vooral de neus krijgt het bij de schoenen van onze peuter flink te verduren, maar de schoenen van shoesme kunnen daar tegen op!

Mijn kind straalde

De eerste schoentjes voor mijn kind bij shoesme gekocht . Prachtige degelijke schoenen. Goede pasvorm En mijn kind straalde toen hij ze voor het eerst aan had, begon gelijk te rennen en ze mochten niet meer uit! Wat wil je nog meer!

Goede kwaliteit

Mijn dochter heeft goede en stevige schoenen nodig. Op de schoenen van Shoesme rent ze meteen rond!

Fijne stevige sandaal, goede service

Stevige schoen, zit meteen als gegoten. Lekker zacht maar goed voetbed. Schoentjes zien er ook nog eens leuk uit. Veel keuze en snel in huis.

Prima schoen, prima bedrijf!

Goede site, leuk aanbod. Veel keus, goede kwaliteit, goede prijs! De bestelde schoen was zoals gehoopt, en zat prima!

Stoere en soepele schoenen

Ten eerste zien de schoenen er heel stoer uit. Ik vindt dit het leukste paar tot nu toe. Daarbij zijn ze goed soepel. Mijn zoontje is er direct gek op, wil ze graag aan en rent er vooral graag mee. Aanrader.

Erg tevreden, keer op keer.

Hele fijne schoenen voor mijn kinderen.

Jaren plezier van shoesme

Mijn kinderen dragen vrijwel altijd shoesme, al sinds de eerste schoentjes. Mooie en goede kwaliteit schoenen voor een betaalbare prijs. Laatst nog een ander merk geprobeerd, maar dan zie je meteen het verschil (dit andere merk was binnen 8 weken vies en kapot). Dus voor ons is het altijd shoesme. Shoesme blijft mooi en is makkelijk schoon te maken/wassen.

3 apart schoenen gehaald super

1 paar is ze al uitgegroeid en erg tevreden. Nu 3 nieuwe gekocht en prachtig mooie kwaliteit en gewoonweg super.

Mooie stevige schoenen voor de smalle voetjes van ons zoontje! Aanrader!

Onze zoon heeft smalle voetjes. De schoentjes van Shoesme zitten hem altijd perfect. Heel fijn! En ook nog eens een super snelle levering.

Hele fijne schoentjes!

De jongens lopen er iedere keer weer gelijk op weg. Ze zitten dus lekker! Het meetsysteem is handig. De klantenservice is snel en heel klantvriendelijk.

Altijd goede pasvorm, stevige schoenen

Snelle levering, leuke schoenen, goede pasvorm.

Altijd top service super snel

Altijd snel verzonden en gewoon in 1 woord top schoene!!!! Geen andere schoenen voor mij

Goede kwaliteit en mooie schoenen

Wij kopen alleen bij shoes me schoenen voor onze kinderen. De kwaliteit is goed en de schoenen zien er leuk uit

Snelle levering, mooie schoenen

Snelle levering, goede kwaliteit

Mooie schoenen en snelle levering

De schoenen van shoesme zitten erg goed bij mijn kinderen. De kwaliteit is ook mooi en ze zijn snel geleverd

Betaalbare kwaliteit

Super fijne leren schoen met toch een ventilatie.. mooie pasvorm en stevig een echte aanrader voor je kind

Goede, mooie en stevige schoentjes

Vanaf het moment dat mijn zoontje kan lopen, kopen wij schoentjes van Shoesme. Ja, ze zijn duurder dan andere merken, maar de kwaliteit is echt heel goed. Mijn zoontje loopt op elke schoen goed, dat is bij andere merken niet altijd het geval. Ze schoenen blijven ook mooi eruit zien, ondanks al het geklauter en geklim.

Mooie, stevige schoenen

De schoenen voor ons zoontje werden heel snel geleverd. De pasvorm is zoals omschreven (geschikt voor de bredere voet en hogere wreef). Na weken het liefst op zijn laarzen te hebben gelopen, kiest hij nu vaak voor zijn schoenen: ze vallen goed in de smaak en lopen heerlijk! Het echte leer zorgt met deze warme dagen niet voor zweetvoeten, wat fijn is. We zijn blij met onze aankoop!

Hele fijne webshop

Ik ben erg tevreden over shoesme! Tot nu toe alle schoentjes voor mijn dochtertje daar gekocht en allemaal erg goed bevallen. Ze zien er na gebruik nog zelfs zo goed uit, dat ze nog voor 2de hands gebruik geschikt zijn! Er is ook een stoere en wat goedkopere lijn, de "go banana's" die ook fijn zijn. Klantenservice is goed bereikbaar en helpt goed bij vragen of problemen. Ik raad shoesme dan ook aan iedereen aan!

Erg tevreden!

Mooie, stevige schoentjes, zitten goed. Het papieren metertje (die bij de schoenen wordt geleverd), om de schoenmaat van je kindje te bepalen, is erg prettig. Nette levering. Dit is de 2de keer dat wij schoentjes voor ons dochtertje bij Shoesme bestellen (maat 19 en maat 20) en dat blijven wij zeker doen.

Supersnel

Wij zochten nog snel schoentjes voor de vakantie. Ik kende shoesme nog van mijn andere twee kinderen. Het zijn hele fijne schoentjes. We gingen nasr de winkel voor de maat. Daarcwas goede begeleiding. Vervolgens hebben we naar wens besteld en hadden we ze volgende dag al in huis. Onze dochter vind ze ook echt heel mooi!

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!