Op de site duidelijke uitleg kwa maat, en altijd een snelle verzending

Ik meer altijd de voeten van mijn dochter op. Aan de hand van de tabel kan ik zien. Welke schoenmaat ik nodig ben. De schoenen zijn van goede kwaliteit En door de neuzen kunnen kinderen er mee spelen en na een doekje zien ze er weer uit als nieuw

5 april 2024

Wij bestellen ale kinderschoenen bij Shoesme online. De eerste keer zijn we in de winkel geweest en nu altijd online. Met de handige schoemaat-meter van shoesme hebben we altijd de goede maat, dus kunnen we makkelijk online bestellen (zonder kinderstress in de winkel, haha). Er is altijd een leuk aanbod aan mooie en goede schoenen. We vinden ze wel erg prijzig, maar in de aanbieding is het nog te doen.

Top schoenen die lang mee gaan !

Doordat kinderen veel op hun knieën zitten hebben de schoenneuzen veel te lijden. Ik kies daarom voor deze schoenen met rubberen neus. Bij andere schoenen slijten de stiksels en daar hebben we bij shoesme schoenen geen last van! Goede kwaliteit van materiaal en er zijn zoveel hippe designs dat ik vaak niet kan kiezen omdat ik ze allemaal leuk vind haha.

Heel fijn!

Al langere tijd opzoek naar passende schoenen voor mijn zoontje. Deze schoentjes zitten hem perfect en zien er ook nog eens super leuk uit!

Super hippe sneakertjes van goede kwaliteit!

Ik ben zeer blij met mijn aankoop en mijn dochtertje ook! Go bananas zijn echt super hippe sneakers van goede kwaliteit. Dit is geloof ik al mijn vierde, en zeker ook niet laatste, paar. Complimenten gegarandeerd! En ook nog altijd de volgende dag bezorgd. Top!

Topservice, topschoenen

Heb al meermaals schoentjes van dit merk en het zijn echt wel stevige degelijke schoenen! En er zitten heel leuke designs tussen!

Prachtige kinderschoenen

Mooie, kwalitatief goede kinderschoenen. Ruim assortiment.

Goed geholpen na contact

Hele leuke schoenen gekocht zoals altijd bij shoesme. Na een paar keer dragen en een zoon die met water speelt gaf het rode labeltje af op zijn broek en witte veters. Na contact met een medewerker (vriendelijk geholpen) mocht ik de schoenen retourneren en kreeg ik het aankoop bedrag terug gestuurd. Andere schoenen gekocht (zonder rood labeltje);). Heel blij mee.

Fantastische schoenen

Super fijne schoenen voor ons zoontje van 16 maanden gekocht. In eerste instantie was ik sceptisch en vond ik de schoenen vrij prijzig. Maar door de lovende woorden van mensen om me heen, toch een paar gekocht. Helemaal blij mee. Stevige comfortabele schoenen met de juiste pasvorm. Kind blij en mama blij.

Service is top Kwaliteit schoenen is top

Good shoes

We buy this brand for the last 3 years, good quality and nice design.

Schoenen gaan lang mee door rubber witte neus. Verder genoeg ruimte voor de tenen en voldoende buigbaar op juiste plek.

Mooie schoenen, snel geleverd

Mooie schoenen en laarzen. goede kwaliteit en een snelle levering!

Super fijne schoenen

Fijne website, snellere levering. Schoenen netjes verpakt.

Altijd degelijke schoenen!

Voor onze beide dochters al regelmatig schoenen van Shoesme gekocht. Zeker voor de beginnende lopertjes koop ik niets anders. Mooie degelijke schoenen!

Perfect!

Mooie, leuke, comfortabele en stevige kinderschoenen!

Leuke en stevige schoenen

Fijne schoenen met rubberen voorkant die niet zomaar kapot gaan en makkelijk schoon te maken zijn. Er zit ook nog eens een goede zool in wat fijn is voor de voeten! Dit keer voor de tweede keer omdat ze zo goed bevielen vorige jaar. Nu mét een leuk printje van bloemetjes en een bijtje speciaal voor m'n dochtertje:)!

super leuke en goede schoenen

shoesme heeft leuke verschillende schoenen, maar ook goed.. Mijn dochtertje loopt er uitstekend op.

Fijne schoenen die tegen stootje kunnen

Ik vind het fijne schoenen die niet gelijk kapot zijn na een paar keer buiten spelen. Dat is nog wel eens anders met andere merken. Had graag ook meer keus in anders soort schoenen dan sneakers en sandalen in de zomer.

Supergoede schoenen

Shoesme schoenen bevallen heel goed, ze blijven mooi bij het dragen en geven goed steun aan haar voeten. Prijs is wat hoger maar dan heb je ook wat. Ik blij er zeker kopen!

Prachtige schoenen in de sale

Erg tevreden voor deze prijs

Hi Tanja, Heel erg bedankt voor de 10!❤️ Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over Shoesme! Wij zien je graag terug op onze webshop. Groeten, Team Shoesme

Goede service. Mooie schoenen die tegen een stootje kunnen.

Hi Marije, Dank je voor je lovende woorden! Wat fijn dat je zo tevreden bent ❤️ Graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Team Shoesme

Mooie schoenen die goed passen en snelle verzending

Hi Joyce, Veel plezier met de Go Bananas zebra sneakers! Graag tot ziens op onze webshop. Groetjes, Team Shoesme

Fijne webwinkel

Fijne webwinkel, zeer snelle levering en ook snelle verwerking van een eventuele retour. Goede info op de site wat betreft maat.

Hi Martine, Wauw! Een 8! Daar worden wij heel blij van en extra leuk om te lezen dat onze service zo goed bevalt😊 Groetjes Team Shoesme

Positief

Snelle service, goede kwaliteit

Hi Nienke, Dank je voor je review! Heel veel plezier met de bestelde Go Bananas 😊 Groetjes, Team Shoesme

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!