Fantastische schoenen, zitten en lopen altijd perfect!

Alle schoenen van shoesme ( mits de juiste maat ;-) ) , zitten en lopen gelijk goed. Niet te stug en niet te slap. Goede steun voor de voeten. Met goede schoenen loopt je dreumes heel goed en snel.

Goede kwaliteit en heel zacht leer voor de kkeintjes

Zie hierboven

Snelle levering. Mooie kleuren schoenen, komen overeen met de foto's

Top schoen!

Mijn zoon heeft ‘n smalle voetje en de schoenen van Shoesme past goed bij de smalle voetjes. Lopen gaat altijd gelijk heel goed met de schoenen van Shoesme.

Heel fijne schoenen en zaten gelijk lekker, inlopen was niet nodig !

Echt mooi schoenen

Prima kwaliteit ziet zo mooi er uit

Fijne schoenen, kwaliteit!

Snel geleverd!

Easy-peasy shopping

Easy to browse, filter and choose new boots for my daughter. Speedy delivery and simple returns.

Vlotte levering

Hebben de schoenen snel ontvangen, ook alles was voorzien om de schoenen op een vlotte manier terug te zenden indien deze niet zouden passen. Kleuren waren net zoals op de foto’s. Onze twins zijn super blij met hun nieuwe schoenen. Kinderen vonden het fijn om met mama in de zetel te shoppen.

Mooie schoenen

Mooie laarsjes met een goed voetbed

Onze dochter is heel blij met haar laarsjes. De laarsjes hebben een goed voetbed. Onze dochter heeft steunzolen en die passen er goed in. De laarsjes zijn wel te breed aan de bovenkant en sluiten dus niet aan bij de kuiten, maar is niet storend. Rondom de enkels sluiten ze goed aan en dat is belangrijk.

goede ervaring met site, uitleg, verzendservice en product

erg blij met de 2 gekochte rugtassen. afbeeldingen op de site zijn waarheidsgetrouw. Tassen zijn stevig, mooi en hebben een goede indeling!

Leuke schoenen

Kwalitatief goede schoene voor de aller kleinste

Duidelijk welke schoenen bij welke levensfase en kwalitatief goede schoenen

Schoentje past perfect

Het schoentje past perfect sluit goed aan bij het voetje. Door de niet te opvallende maar wel leuke kleuren passen ze overal goed bij. Daarnaast beweegt de zool goed mee waardoor mijn zoontje goed leert lopen!

Goede pasvorm en stoere schoenen

Mooie, stevige en stoere jongensschoenen met een goede pasvorm

Top!!

Snel geleverd. Stevige schoenen en niet duur. Ik heb voor 3 kinderen schoenen besteld zit gewoon gelijk goed. Kinderen blij met hun schoenen. Ik zou dan ook iedereen aanraden om schoenen van merk shoesme te kopen.

Leuke stevige comfortabele regenlaarzen,

De kinderen dragen de laarzen helemaal af. Leuke printjes en mooi model. Qua regenlaarzen de fijnste van alle merken.

Blij met de snelle levering.

Snelle verzending

Altijd goede schoenen van Shoesme, ik koop bijna niet anders. De fit is perfect, echt topkwaliteit. En altijd snelle verzending.

Prachtige schoenen en attent bedrijf

Ik had een bestelling geplaatst, die snel in huis waren. Achteraf bleek 1 paar schoenen niet leverbaar. Daar kreeg ik een super attent telefoontje over met excuses. Dat vond ik al netjes, maar ik kreeg ook nog een kortingscode voor een volgende bestelling. Daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt, want de schoenen van Shoesme bevallen goed. Mooie kwaliteit en hip. Blij mee!

Echt fijne, stevige schoenen

Mijn twee kinderen lopen altijd goed op de schoenen van shoesme. De schoenen zitten lekker, zijn stevig en hebben een lange levensduur.

De schoenen voor mijn dochtertje zitten super, en de kwaliteit is ook goed. 1 dag na het bestellen al binnen. Super zo snel!

Goede service en goed telefonisch advies

Ik koop al mijn kinderschoenen bij shoesme

Al sinds het begin koop ik alle kinderschoenen voor onze kids bij shoesme. Alleen de schoenen met rits van shoesme gaan bij ons regelmatig kapot, maar die kopen we dus niet meer. Ook dit keer mooie eerste schoenen met flexibele zool (belangrijk) voor onze tweede. Met veters uiteraard!

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!