Alles Super geregeld!

Mijn kleindochter is super blij met haar sandalen...in het echt nog mooier dan op de site, prima pasvorm ook. Vlotte bezorging en 1 maat xtra besteld ivm passen....retourneren ook prima geregeld.

Goede, snelle en gemakkelijke service

Helemaal naar mn zin! Gratis bezorging, snel geleverd, makkelijk retour te sturen ook door het te kunnen brengen bij een dhl punt en mn geld snel terug gestort. TOP!

Snelle en goede service

De producten worden snel en netjes geleverd en de maten kloppen goed.

Zeer snelle levering

leuke schoenen, snelle levering

Heel blij met de schoenen en voetmeter. Die heeft me goed geholpen de juiste maat te kopen. leuke verrassingen in de doos. Top winkel!

Vlot en probleemloos

Duidelijk en handige website

Niks op aan te merken

De bestelling voldeed aan mijn verwachtingen

De schoenen die ik besteld had zagen er uit zoals is weergegeven. De maat was prima

Snelle levering, mooie sandalen!

Snelle levering. Hele mooie sandalen, mooi smal model, leuke kleuren, mooi leer!

Prima. Snelle bezorging

Bestelling snel geleverd

Snelle bezorging. Leuk verpakt met een extraatje voor de kids! En hele leuke schoentjes!

Snelle levering en ook het retourneren is simpel.

Snelle levering, goede service Helemaal tevreden

Leuk verpakt een cadeautje om te krijgen.

Helaas pasten de schoentjes niet en konden wij de schoenen terug sturen. Dat ging heel gemakkelijk met bijgeleverde sticker. Het zat heel ‘leuk’ verpakt met een velletje tijdelijke tattoos erbij, de kinderen vonden het geweldig om uit de doos te halen en ik vond de persoonlijke touch leuk.

Erg fijn

Erg tevreden

Topschoenen, Made in Portugal

Fantastische kwaliteit schoenen, in Europa gemaakt. Love it!

Leuk aanbod, goede prijzen

Ik vond deze winkel bij toeval! Ze hebben een leuk aanbod en de levering was super snel!

Goede service, in de winkel en webwinkel!

Schoentjes besteld ander dag in huis

Bij retour zending paar dagen later geld terug gestort super

Mooie schoenen en sandalen met leuke details

Mooie schoenen en sandalen met leuke details. Mooie materialen. Levering vlot en ook aan verpakking is aandacht besteed.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Het bestelproces verliep eenvoudig en de levering was vlot geregeld, ik ben tevreden.

Fijne snelle service.

De schoentjes voor mijn dochtertje werden mega snel geleverd! We hadden al een paar shoesme schoentjes en hebben exact het zelfde model in een maat groter besteld omdat ze zo fijn waren!