Stevige en mooie schoenen

Vlotte service Degelijke schoenen Mooie schoenen

Blij met de schoenen voor mijn kleinzoon.

Heeft zijn zwarte hoge leren schoenen de hele winter gedragen.Een keer het klittenbandje vervangen. Slijtvast,want de kleine man is een druk baasje. Ik ben heeeel tevreden en heb ze vd week in een maat groter besteld.Samen met een paar stoere witte schoenen. Mvg een blije oma

Snel leverbaar en goede kwaliteit schoenen.

Schoenen online besteld en zijn snel geleverd. Deze schoenen vielen (gelukkig voor ons) wat groter uit.

Super eerste loopschoentjes

Mijn zoontje is nu bijna 14 maanden en loopt sinds 2 weken. Soepele zool zodat hij zijn voetje goed kan afwikkelen. Heb ook andere merken geprobeerd die goedkoper waren maar daar liep hij waardeloos op. Shoesme is wel wat duurder maar vind het iedere cent waard.

Top schoentjes!

Voor mijn zoon heb ik altijd shoesme gehad. Nu mijn dochter loop(eerste schoentjes Shoesme), dacht ik wat simpele sandalen te kopen(toch nog 30 euro en leer). ze zal toch meer op de voetjes lopen. Nou helaas miskoop. Heel haar hiel stuk. Dus weer Shoesme besteld en loopt weer prima!

Fijne schoen, makkelijk aan te trekken en een goede pasvorm

Mijn kleindochter heeft een smalle voet en daar is niet zomaar een passende schoen voor. Shoesme heeft mooie schoenen voor een smalle voet en betaalbaar.

Mooie schoenen

Mooie schoenen, die snel en netjes geleverd zijn

Hele goede en stevige kwaliteit schoenen

Hele goede en stevige kwaliteit schoenen. Ze zijn van stevig materiaal gemaakt waardoor ze langer meegaan. Ook is het fijn dat het voetbed eruit kan i.v.m controleren of het nog de goede maat is.

Snelle bezorging leuke schoenen mooie prijs

Helemaal perfect. Ik ben erg tevreden. De schoenen zitten goed. De zooltjes kunnen er uit.

Mooie kwaliteit , super service !

2e keer dat ik sandalen online heb besteld , heel duidelijk aangegeven welke maat je moet pakken en de kwaliteit en pasvorm is top !

Goede kwaliteit schoenen

Mooie hippe sandaaltjes besteld voor brede voeten. Mijn oudste dochter had dit voorjaar nieuwe sandalen gekregen na veel sandalen gepast te hebben, maar nu met het warme weer bleef ze toch maar haar Shoesme sandalen dragen van vorig jaar, die te klein waren geworden. Dus online gezocht naar hetzelfde model als vorige jaar en ze hadden tot mijn verassing veel hippe variaties. Dochter en ik weer helemaal blij nu ze met plezier haar sandalen weer aandoet.

Goede schoenen snel geleverd

Mijn dochter is erg blij met haar nieuwe schoenen die de volgende dag na het bestellen alnin huis waren.

Mooie, kwalitatief hoogstaande, hippe meisjes sandalen

Op zoek naar een licht sandaaltje met een stevige hiel en toch meisjesachtig, kwam ik op shoesm. Mijn verwachting waren hoog gespannen en kwamen ook uit. Soepel, mooi, goed passend

Snelle levering en de nieuwe baby speakers met flexibele zool zijn echt geweldig!

Zoals ik van Shoesme gewend ben een snelle levering en gemakkelijk retournering. Gelet ik graag meer bestel voor keuze en pasvorm vind ik dit heel belangrijk. Verder ben ik helemaal weg van de nieuwe baby sneaker met flexibele zool en geweldige pasvorm! Aanrader!

Ik moet mijn geld nog terug krijgen

Ik het het bedrag van het retour gestuurde paar nog niet terug.

Goedemiddag Femke, Bedankt voor je review. Wij hebben je een mail gestuurd maar helaas nog geen reactie. Ik heb het voor je nagekeken in ons systeem, de retour is bij ons 13 juni verwerkt. Hopelijk hebben wij je zo voldoende geïnformeerd en anders horen wij het graag. Groetjes Romy

Mooie, soepele pasvorm en erg leuk!

Snelle levering, makkelijk te retourneren. En natuurlijk ook schoenen gehouden voor de kinderen. Zelf zijn ze heel blij met de uiterlijke kenmerken, ze zitten lekker en gaan lang mee, ondanks hun wilde capriolen af en toe.

Ik ben oma en fan van de schoentjes van shoesme voor mijn kleindochter.

Goede kwaliteit schoentjes voor een redelijke prijs. Heel veel keus en mijn dochter en ik zijn weg van jullie collectie. Schoentjes zitten altijd goed. Goede informatie over de levering en altijd op tijd.

Mooi en stevige sandaal waar ze trots op stapt!

Heel blij mee

Veel keuze, snelle levering

Goede kwaliteit en heel snel in huis. Top

Mooie kwaliteit en snel bezorgd. Makkelijk meten het het Shoesme meetsysteem.

Dit paar schoenen is het tweede paar wat ik koop voor mijn zoon helaas was het andere paar al na 2 weken stuk. Deze had ik in de winkel gekocht. De winkel schoof het af op kruipen. Maar 2 weekjes voor een kwalitatief goede schoen vind ik echt niet kunnen. Nogmaals bij de winkel geklaagd en nu is het niet de winkel maar shoesme die me tegemoet komt. In het vervolg koop ik gewoon direct bij shoesme en niet meer in de winkel. Het tweede paar was een wat steviger paar en dat gaat al een week heel goed zien nog geen beschadigingen.

Blij met de aankoop

Schoentjes gekocht n.a.v. het maat advies op de site. Aanvankelijk vond ik ze wat ruim, maar heb ze wel gehouden omdat ik vermoedde dat een maat kleiner weer te klein zou zijn. Stevige schoentjes, soepele zool. Precies wat mijn dochter nodig heeft nu ze net is gaan lopen.

Prachtig schoentje

Het is mooi materiaal en past precies

super tevreden

Super snelle levering en erg tevreden over de schoenen.

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!