Echt top!!

Super tevreden met de gave schoenen voor mijn zoontje. Het is al een feestje om het uit te pakken. Goede service en goede kwaliteit! Ga zeker meerdere schoenen bestellen!!

Beste Claudia, Wat fijn om te lezen dat je net zo enthousiast bent over ons merk als dat wij zijn. Hopelijk tot snel! Groetjes Judith

Leuke verrassing in de doos, nette en snelle levering!

Beste Leanne, Bedankt voor je positieve review. Veel plezier van de schoentjes en graag tot snel. Groetjes Chantal

Bestelling wordt opnieuw geleverd

Bestelling is ergens onderweg verdwenen? Maar Shoesme heeft het erg snel en netjes afgehandeld door mijn bestelling opnieuw te verzenden. Goede service Shoesme, mijn complimenten. Graag tot de volgende bestelling....

Hoi Andrea, Dankjewel voor je review. Hopelijk wordt het nieuwe pakket deze keer wel netjes bij je afgeleverd door PostNL. En we verwelkomen je zeker graag weer in onze webshop! Groetjes, Margot

Een feestje om jullie pakje open te maken!

Wat een leuke verassing om het pakketje open te maken en er pepernootjes, een sleutelhanger en rugtasje in te vinden. Ik werd er blij van en dan die prachtige schoentjes. Mijn kleinkinderen gaan er heel blij mee worden!

Dankjewel Willeke voor je mooie beoordeling. Super dat jullie het een leuke verrassing vonden. Van blije kinderen daar worden wij ook blij van. Veel plezier ervan en graag tot snel. Groetjes Chantal

Snelle levering van mooie laarsjes

Snelle levering. Mooie kwaliteit laarsjes. Met zakje pepernoten en tasje voor de laarsjes. Gezien tijd van het jaar een leuke toevoeging

Bedankt voor je positieve beoordeling Melanie! Hopelijk kunnen jullie net zo genieten van de pepernoten als van de laarsjes. Groetjes Judith

Erg teleurstellend

Supermooie laarsjes besteld voor mijn dochter. Binnen 2dagen had ik ze. Tot mijn verbazing zat er in 1laarsje bont en waren het ook 2verschillende maten! Na telefonisch contact een email gestuurd. Haar maat was inmiddels uitverkocht, zo jammer...

Hi Nelly, Dat was inderdaad jammer dat de maat was uitverkocht. Ik hoop dat je nog wat anders op onze website heb gevonden. We hebben nog verschillende laarsjes met een warme voering. als je er niet aan uit komt kun je altijd contact met ons opnemen. Groetjes Chantal

Stevige laarzen met goede voetzool

De regenlaarzen van shoesme besteld, ze kwamen al snel en zoals belooft zaten er oranje fleecesokken bij. Ze vallen 1 maat groter. Een stevige laars met een goed voetbed! De sokken in de laarzen vind mijn zoon trouwens niet fijn zitten.

Hi Juanita, Dankjewel voor je mooie beoordeling. en super dat de regenlaarzen zo bevallen. veel plezier ervan en tot snel. Groetjes Chantal

Fijne schoentjes met leuke sinterklaasverrassing in de doos

Half november schoentjes besteld, maat groter dan gemeten was inderdaad correct: ze vallen wat kleiner. In de doos een ballon (waar kind erg blij mee was) en een zakje kruidnoten! Superleuk en attent!

Duidelijke website. Super snelle levering en de schoenen zijn top! Super tevreden👍

Dankjewel Marieke voor je mooie beoordeling. We zien je graag snel terug. Groetjes Chantal

Erg fijn om iets te bestellen

Doen wat ze beloven, correcte afhandeling, snel in huis, mooie schoentjes :)

Hi Janne, Een belofte is een belofte :). dankjewel voor je mooie review. Groetjes Chantal

👍🏼

Snel geleverd en fijne schoenen

Dankjewel Micha voor het mooie cijfer. We zien je graag snel terug. Groetjes Chantal

Super schoentjes

Heel lang zitten twijfelen, omdat ik de babyslofjes/-schoentjes best duur vind, maar dit zijn de enige slofjes/schoentjes die ik ken die makkelijk aan gaan, goed blijven zitten én fashionable zijn.

Het zijn zeker super schoentjes, dankjewel ervoor. Het is ook zeer belangrijk dat de schoentjes goed passen. en het oog wil natuurlijk ook wat :). Tot snel Groetjes Chantal

Prima gegaan

Besteld en andere dag in huis, mooi ingepakt in stevige doos!

Dankjewel Els voor de mooie review. We zien je graag snel terug. Groetjes Chantal

Goede Service, snelle levering!

Mijn bestelling die binnenkwam was niet helemaal juist, hierover gebeld, dit werd meteen heel netjes en direct opgelost! Bedankt Shoesme voor de goede Service!

Mooie slofjes

Duidelijk met zorg gemaakt en verpakt! Ze zijn nog iets te groot, maar beter dan te klein. Heerlijke warme dreumesvoetjes deze winter😊

Hi Marjolein, Die heeft geen koude voetjes deze winter, wat fijn. En het is goed dat je wat groeiruimte hebt genomen. Dankjewel en veel plezier ervan. Groetjes Chantal

Schoenen retour maar snel geregeld

De (snel geleverde) schoenen waren jammer genoeg niet naar mijn dochters zin. Zagen er wel goed uit. Retour gestuurd, en de volgende dag al email terug dat het geld teruggestort is. Denk niet dat ik dat ooit zo snel heb meegemaakt. Super

Hi Anne, Jammer dat de schoenen niet in de smaak zijn gevallen! Misschien dat er andere schoenen zijn die je dochter wel leuk vind, genoeg aanbod op onze website. Groetjes Judith

Lieve regenlaarsjes in het roze!

Lieve regenlaarsjes in het roze besteld. Er werd heel snel geleverd en we kregen er gratis warme fleecesokjes bij! Super leuk!!

Hi Petra, Fijn dat de laarsjes zo bevallen. Deze heb je wel nodig met deze buien.:) Dankjewel voor de mooie review. Groetje Chantal

Tja

Ik krijg de vraag of ik te vreden ben met de bestelde schoenen.... Maar de levering is nog altijd vertraagd.

Hoi Vinny, Helaas hebben wij geen grip op vertragingen van onze vervoeder. We hebben voor u contact opgenomen met postnl en u krijgt het pakketje vandaag aangeboden. zo staat het ook op uw track en trace. ik wens je veel plezier met je bestelling. Groetjes Chantal

Goed!

Snelle levering.. Leuke extra's voor de kids

Dankjewel voor je mooie beoordeling. We zien je graag snel terug. Groetjes Chantal

Product naar wens, snelle levering.

Product was zoals verwacht, goede kwaliteit/prijsverhouding en snel geleverd. De gratis retourservice was voor mij een belangrijke reden om hier te kopen, maar was gelukkig niet nodig, de schoentjes zitten als gegoten.

Snelle levering, verkeerde product

Snelle levering en goed en leuk verpakt. Alleen zaten de schoenen erin in de verkeerde kleur.

Hi Sophie, Wat vervelend om te horen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest, gelukkig kan je het pakket gratis retour sturen. We hopen dan ook dat je de juiste schoentjes inmiddels heb ontvangen. Zo niet dan kun je altijd even contact opnemen via klantenservice@shoesme.nl of even bellen. Groetje Chantal

Leuke site ...

Vlotte verzending ...helemaal blij met Shoesme...

Hi Alexandra, Wat een fijne beoordeling, heel veel plezier met de schoentjes. Tot snel! Groetjes Judith

Heel tervreden.

Mijn bestelling werd heel netjes en snel geleverd ze hadden er ook nog iets leuks bij gedaan, zeer tervreden.

Beste Kim, Bedankt voor de goede beoordeling, wij zijn er blij mee dat je tevreden bent! Tot de volgende keer. Groetjes Judith

Goede uitleg!

Doordat de uitleg van welke schoenen je nodig hebt bij welke leeftijd kom je tot een juiste schoen. Wat nog wel fijn zou zijn is dat op plaatjes te zien zou zijn hoe flexibel de schoenzolen zijn.

Hi Natasja, Bedankt voor je beoordeling en je feedback! Gelukkig staat er wel naast elke afbeelding van de schoen een beschrijving van de zool, waarin wij uitleg geven of de zool bv flexibel is. Zoals bijvoorbeeld bij BF9W001-C: De zwarte zool is gemaakt van 100% rubber en zorgt voor extreme flexibiliteit en demping en is tevens slijtvast. De zool heeft een verfijnde stootneus en is aan alle kanten rondom afgewerkt, waardoor je kleintje bij kruipen of zitten makkelijk overeind kan klauteren. Mocht je bij je volgende aankoop twijfel hebben, kun je natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. Groetjes Judith

Snel en behulpzaam

Fijne medewerker, heeft me snel en goed geholpen!

hi Claudia, dankjewel voor je mooie cijfer. En wat fijn dat je goed geholpen bent. We zien je graag terug. Groetjes Chantal