Uitstekend!

Makkelijk met bestellen en super snel geleverd! Helemaal happy

Kwaliteitsschoenen

Ik had meerdere schoenen besteld voor de kinderen. De slippers paste super goed, maar ben bang dat ze dan niet meer in de zomer passen (het is nu herfst ;) ). Mijn dochter vond het motief van de schoenen die we wel houden erg leuk en ze zitten stevig om haar voet. Ik ben vooral blij met de stootneuzen ;)

Goede soepele maar toch stevige schoen

De peuterschoen was mooi stevig en lekker soepel. De levering verliep snel en binnen een paar dagen in huis de schoen zag er precies zoals op de foto uit. Wij zijn er heel blij mee.

De pasvorm van shoesme zit mijn zoontje het beste. Hij vind het dan ook nooit vervelend om deze te dragen (dit is met andere schoenen nog wel eens zo) Door de flexibelere zool merk je dat hij zijn voeten ook beter optilt

Leuke schoentjes

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ik wist niet wat voor schoenen ik wou bestellen voor mijn dochtertje en toen kreeg ik als advies shoesme dus ik ging rond snuffelen op de site en was meteen verliefd! Mooie warme schoenen helemaal geweldig. Mijn dochtertje van 15 maanden is er helemaal blij mee en moeder ook

Goede klantenservice

De schoenen retour gestuurd omdat deze niet naar wens waren. Na een klacht hierover nam de klantenservice dezelfde dag nog telefonisch contact op. De schoenen waren opnieuw beoordeeld en de klacht werd netjes en correct afgehandeld. Hele goede service van Shoesme

Hele mooie praktische schoenen

Hele mooie schoenen die mijn dochter gemakkelijk zelf aan kan doen door de elastieken veters. Lopen ook goed, zijn waterdicht en zien er ook nog eens super mooi uit. De andere schoenen zien er ook super mooi uit maar zijn een maatje groter gekocht dus die hebben we nog niet kunnen uitproberen.

Snelle levering, goede service en goede prijs/kwaliteit schoenen

Leuke hippe kinderschoenen van goede kwaliteit

Fantastisch materiaal, stevigheid, comford & afwerking !

Fantastisch materiaal, stevigheid, comford & afwerking ! Alles wat je wilt voor je kindje, het enige dat ìk als ouder mis is een lusje/ lipje bij de hiel ( bovenin/ enkel van de sneaker ) om het aantrekken nog makkelijker te maken :)) de elastische veters vind ik ronduit briljant !! verder uitgebreide informatieverschaffing op de website + om & rond het bestelproces

Het is elk seizoen een feetje om de schoenen/ laarzen voor ons dochtertje te mogen uitzoeken. Jullie volgen echt de nieuwe trend, en dat zie je helemaal terug in jullie mooie en geweldige collectie. Ons dochtertje draagt maat 25 en ze is 3 +. Sinds corona tijd, doen we dit heel makkelijk zelf. Jullie meetvoet op de vloer leggen, en met jullie stappen. Hebben wij de goede maat. Het is echt een feestje op de bank, iPad op schoot, samen kijken naar de nieuwe collectie. De grootste lol hebben we samen op de bank. En papa zit van een afstand te kijken hoe wij dit saampjes doen. 3 paar uitgezocht, en nu met spanning wachten tot dat ze bezorgd worden. Jullie zijn geweldig! Leuke details op en aan de schoenen en laarzen!

Super fijne schoenen

Mijn dochter loop er goed in. Ik heb 1 maatje groter genomen en t zit precies goed

Wat een geweldige fijne zaak

Had wat problemen met de bezorging van mijn bestelling. Zonder het te vragen hebben ze voor mij meteen een nieuwe bestelling geplaatst, zodat ik het toch nog op tijd binnen had. Dat is nog een service. Nogmaals bedankt medewerkers van Dchoesme, jullie krijgen van mij een dikke 10.

Ons zoontje loopt op wolkjes met dit merk! Tweede paar en opnieuw heel tevreden. Veel kwaliteit voor de schappelijke prijs.

Fijne schoenen

Ik kocht eigenlijk altijd de sandalen bij shoesme. Zijn vaak kindvriendelijk, doordat ze steviger zijn en ook nog eens mooi uitzien! Maar tegenwoordig kijk ik voor alle schoenen eerst bij shoesme. Ze zijn iets breder en gaan lang mee. Mijn meiden vinden het altijd fijne schoenen!

Geweldige eerste schoenen!

Ik ken het merk en het is gewoon erg goed, heerlijk flexibel en lekker warm en soepel doordat zowel binnen en buitenkant van leer is. Mooi lipje over de neus zodat ze iets minder snel beschadigen tijdens het kruipen. Prijzig, maar het is het zeker waard! Een goed begin is het halve werk:-)

Super mooie en fijne schoenen!

Ik kan deze iedereen aanraden! Fijn materiaal, fijne leren binnenkant.

Zeer slecht

Na twee dagen een uur per dag dragen, gingen de hechtingen aan de voorkant open en braken de condouren. Te duur en 0 kwaliteit. Ik koop hier nooit meer een enkel product!

Beste Julijana, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken. Wij begrijpen je teleurstelling en hopen dat we het netjes hebben kunnen oplossen voor je. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag! Groetjes Romy

Prima en vlotte levering

Mooie schoenen van kwaliteit. Maataanduiding soms nog wat puzzelen.

Top merk goede service

Snelle levering goede kwaliteit schoenen. En goede service als er iets mis is.

Uitstekende schoenen

Goede kwaliteit schoenen voor de eerste stapjes. Mooi design! En onze dochter loopt er heel goed op.

Top schoentjes en snelle levering

Goede prijs voor goede kwaliteit schoentjes. Mijn kleine man oefent nu stapje voor stapje en heeft veel bewegingsvrijheid. Top!

Wij zijn super tevreden met de kwaliteit en pasvorm.

Heel tevreden over de kwaliteit, degelijke laarzen. Fijn om er fleecesokken bij te krijgen die ervoor zorgen dat mijn kind het warm genoeg heeft.

Prima regenschoen!

Merk wel dat het nauw zit ondanks al een maand groter te hebben genomen zoals de fleece sokken die je erbij krijgt past het nog niet.

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!