Top!!!

Makkelijk te bestellen en volgende dag al in huis

Fijne webshop, prima levering met snelle levertijd. Tip voor beter overzicht in webshop: filter mogelijkheid voor de wat bredere schoenleest. Kleine kindjes hebben nog platte voetjes en die hebben baat bij veel ruimte om de voet heen. Ik vind het altijd een zoektocht om per schoen aanbrengen moeten klikken en in de beschrijving te zoeken naar de breedte van de schoentjes.

Snelle vlotte levering

Zeer tevreden!

Top-service. Snel en correct!

Goeie shop

Meerdere schoentjes gekocht om maten te proberen, gratis retouren en geld snel weer terug gestort. Super leuke schoentje in het assortiment, ik heb bij deze shop gekocht omdat de website duidelijk was kwa schoentjes voor eerste stapjes.

Alles makkelijk

Alles ging goed, Behalve de levering bericht. We kregen dat niet. Fout van postNL. De schoenen zijn super!

Goede service en snelle bezorging!

Goede service en snelle bezorging!

Good shoes

After some hickup with the delivery, the customer service took care of it and I quickly received my parcel. Seems to be good shoes.

Snelle levering. Mooi artikel

Enthousiast!!

De schoentjes zijn perfect! Zeer mooie afwerking en mijn dochter draagt ze heel erg graag! Ik ben heel blij met de aankoop de prijs valt zeer goed mee!

Beste Stephanie, Heel erg bedankt voor het plaatsen van deze goede review! Veel plezier met je aankoop. Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Jasmijn

Leuke mooie schoen. Past en zit goed

Shoe quality in kids styles is not very good

Not good quality

Dear Hanne, We’re sorry to hear you’re not satisfied with the quality of the shoes. Our company is a member of BSCi, which means our standards of testing and quality control are very high, as only the best brands in the world are a member of BSCi. We therefore take your feedback very seriously and have had contact with you on several occasions to help solve this matter for you. We provided you with our best possible service and have come to a very agreeable solution together. Thank you. Kind regards, Jasmijn

Snel geleverd met veel liefde en aandacht

Een pakketje waar je blij van wordt. Helaas was het schoentje te klein.. volgende keer beter.

Beste Petra, Bedankt voor het schrijven van deze goede review. Wat jammer dat de schoentjes niet de goede maat waren. Inderdaad, volgende keer beter! Graag tot ziens bij Shoesme. Groetjes Jasmijn

Netjes

Netjes op tijd bezorgd goed ingepakt

Snelle leveren en ook het retouren vd overige artikelen is snel afgehandeld.

Snelle leveren en ook het retouren vd overige artikelen is snel afgehandeld.

Service verliep heel vlot

De bestelling liep wel zo vlot, ik heb ze besteld en twee dagen later werden ze al gedragen. Top service ingezet bizarre tijd. Dank je wel

Goed geregeld!

Vlotte reactie op bestelling en vlot (volgens afspraak) geleverd.

Mooie model en goed kwaliteit

Zijn mooie en sluiten goed bij het voetje van het kindje die smalle voetjes heeft

makkelijk bestelbaar en een grote keus

Groete keus alleen vind ik de fot's niet duidelijk genoeg.

Goede en snelle levering van goede schoenen

De schoenen worden altijd snel geleverd. De kwaliteit is uitstekend.

Altijd goede service, mooie en vooral zeer goede schoenen

Ze zijn niet goedkoop maar je krijgt wel echt waar voor je geld. Ik ben grote fan van de stevige maar toch soepele zolen en pasvorm.

Beste Roos, Wauw een 10! bedankt hiervoor. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de schoenen van Shoesme. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug. Groetjes Chantal

Snelle levering en snelle afwikkeling van retourneren

zou er zeker weer bestellen

Beste Anne, Bedankt voor je goede beoordeling. veel plezier met je aankoop. En we zien je graag nog een keertje terug bij Shoesme. Groetjes Chantal

Heel degelijke, kwaliteitsvolle eerste schoentjes voor mijn dochtertje!

De kwaliteit van de schoenen is uitstekend, ze ogen mooi én de levering gebeurt razendsnel. Gewoonweg top!

Zeer vlotte snelle service. Product afgeleverd zoals het hiort