Prachtige schoentjes en geweldige klantenservice

In aanvulling op mijn bestelling had ik nog een verzoek en de klantenservice heeft daar super meedenkend op gereageerd!

Hi Monique, Heel blij om te horen dat we je verder hebben geholpen! Groetjes Yvette

Geweldige schoenen

Onze kinderen lopen heel graag op shoesme schoenen. Goede pasvorm en zitten heel erg lekker.

Hi Sonja, Hier doen we het voor! Dankjewel! Groetjes Yvette

Goede kwaliteit kinderschoenen!

Shoesme heeft goede kwaliteit kinderschoenen. Via de webshop eenvoudig te bestellen en snel geleverd!

Hi Stephanie, Heel fijn dat je zowel over de kwaliteit als levering erg tevreden bent :) Dankjewel! Groetjes Yvette

Nog mooie schoenen in de sale!

Mijn zoon heeft smalle voeten, waardoor hij veel schoenmerken niet past, maar shoesme zit prima. Ook heel fijn dat er op de website wat geschreven staat over de pasvorm. Via internet bestellen gaat zo heel goed!

Hi Annemarie, Fijn dat het maatadvies je goed verder helpt, en je dus gemakkelijk online kan bestellen! Natuurlijk zijn we in onze brandstores en in de winkels die ons inkopen ook altijd bereid om op te meten of te adviseren in welke schoenen het beste passen. Groetjes Yvette

Snelle bezorging, welke gratis was

Shoenen in de sale gekocht met een hele leuke korting. Makkelijk kunnen bestellen en schoenen waren snel ontvangen met gratis bezorging. Pre van de schoen zelf vind ik dat de zooltjes er uit gehaald kunnen worden, ook bij de grotere maten (29), maakt het passen of de maat goed is een stuk makkelijker. Uiteindelijk nog een bestelling gedaan van dezelfde schoen, andere kleur, ern maatje groter alvast op de groei. En ook deze snel in huis met gratis levering.

Hi Eveline, Oh wat fijn! En heel slim om alvast op de groei te kopen. Kindervoeten staan nou eenmaal niet stil, ook niet wat groei betreft ;) Groetjes Yvette

Perfect geregeld

Snelle levering en retour zending snel afgehandeld

Hi André, Bedankt voor je positieve feedback, daar worden we blij van! Groetjes Yvette

Heel leuke schoenen

Heel mooie schoenen enkel spijtig er zaten precies vlekjes balpen op en de veters waren al een beetje vuil.

Hi Clémence, Fijn dat je onze schoenen zo mooi vindt. Maar wel vervelend om te horen dat er wat vlekjes op zaten, zou je contact kunnen opnemen met onze klantenservice? Dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen. Groetjes Yvette!

mooie schoen, fijne flexibele zool maar slechte kwaliteit.

Wij hebben al vaker schoenen gekocht van shoesme. Erg fijn dat de schoenzool flexibel is en ze zien er leuk uit. Mijn dochter doet ze dan ook graag aan. Nadeel van de shoesme schoenen is dat ze enorm snel slijten. Gelet op de prijs mag je toch meer kwaliteit verwachten. Nu begrijp ik dat dat gebeurd als de kinderen ermee gaan kruipen, maar mijn dochter kruipt al tijden niet meer. Zonde! Dit is helaas niet het eerste paar waarbij dit gebeurd. Waar kindervoetjes snel groeien hoop je toch dat ze de schoenen aan kunnen tot ze er uit zijn gegroeid. Helaas gaat dit paar dat niet halen.

Hoi Maartje, Fijn te horen dat je super tevreden bent met onze schoentjes en het design ervan! Dat doet ons goed om te horen. Jammer dat je vindt dat de schoentjes snel slijten, we zullen jouw feedback zeker noteren en doorzetten naar de betreffende afdeling. Groetjes Yvette

Deze sneakers nog niet aangehad, maar mijn zoon had ze afgelopen winter ook maar dan in het grijs. Die zijn super goed bevallen vandaar dat ik ze nu weer heb gekocht.

Leuk Martine! We hopen dat je zoon er weer zoveel plezier van heeft. Groetjes Yvette

Snelle levering en nog mooier dan op de foto

Super blij met de schoenen voor mijn kleine man .. fijne stappers snelle levering

Hi Marina, Dat is goed om te horen! Groetjes Yvette

Snelle verzending, helaas mijn bestelde product niet op voorraad

Snelle verzending, maar baalde enorm van mijn bestelde en betaalde product dat toch niet voorradig bleek. Geld wordt wel teruggestort. Verder tevreden.

Hi Teddy, Bedankt voor je positieve beoordeling, en goede feedback. Tijdens grote drukte proberen we zo goed mogelijk iedereen verder te helpen. Met jouw feedback kunnen we onze service naar een nog hoger level brengen! Groetjes Yvette

Supersnelle levering!

Top top top!

Dank, dank, dank :)

snelle levering, goede aanbieding

Ballerina's waren de volgende dag al in huis. Mooie aanbieding. Tip/vraag: Western geborduurde laarsjes weer in de wintercollectie brengen. Mijn dochter was dolblij met deze laarzen.

Hoi Wendy, Goed nieuws! We krijgen weer western laarsjes! Niet precies dezelfde, maar net zo leuk, of zelfs leuker en helemaal op trend voor het najaar. We zetten vanaf 19 augustus onze najaarscollectie online. Dus als je wilt kun je jezelf inschrijven voor onze nieuwsbrief en zo blijf je op de hoogte van alle leuke nieuwtjes! Groetjes Yvette

snelle levering tip top in orde

OK ook bij problemen met bestellen, keurig teruggebeld

Dankjewel :)

Snelle levering en super service

De bestelde schoenen snel in huis. Helaas waren de schoenen net te klein, maar deze kon ik zonder problemen ruilen voor een maat groter. Top!

Oh wat leuk om te horen Remée! Groetjes Yvette

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering, helaas waren de sandalen te smal voor de voetjes van mijn zoontje. De sandalen retour gestuurd wat overigens heel makkelijk ging door het meegeleverde retourlabel. Ook had ik snel mijn geld terug op mijn rekening.

Bedankt voor je positieve beoordeling! Met jouw feedback kunnen we zorgen dat de pasvorm van onze schoenen nog beter wordt! We zien je graag snel weer terug bij Shoesme. Groetjes Yvette

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering Goede kwaliteit Netjes verpakt.

Hi Bianca, Super fijn dat je zo positief bent :) Groetjes Yvette

Top geregeld!

We kregen een bestelling binnen met 2 verschillende schoenen in de doos. Onze dochter van 2,5j vond het wel grappig, maar konden er niet veel mee natuurlijk Haha. Wij kregen meteen een compleet paar toegestuurd met een prersoonlijk berichtje erbij, daar houd ik van. Top!

Hi Laura, Wat fijn dat je een positief gevoel hebt overgehouden bij het bestellen bij shoesme. We zien je graag snel weer terug :) Groetjes Yvette

Mooie prijs en snelle levering

Bestel meestal bij jullie omdat ik hele goeie ervaringen en vertrouwdheid bij hebt

Dankjewel Joke! Het doet ons goed dat te horen :) Groetjes Yvette

Snelle levering en retourverwerking

2 paar schoenen besteld, korte levertijd. 1 van de 2 paar teruggestuurd, snel en correct afgehandeld

Dankjewel Shannon, We zijn blij dat je tevreden bent over onze service :) Groetjes Yvette

Snelle levering en hele fijne eerste loopschoentjes voor onze dochter.

Schoenen worden geleverd in een heuse schoenendoos. Onze baby liep nog maar vijf dagen en liep ook zo weg toen ze haar schoentjes aan kreeg.

Oh wat leuk om te horen! Ja en bij eerste schoentjes hoort natuurlijk een eerste schoenendoos(je) Als je leuke foto's hebt kun je die altijd met ons delen via instagram, dat vinden we leuk! Groetjes Yvette

Verkeerde levering

Niet zo goed, verkeerde schoenen geleverd met een factuur van een andere klant erbij.

Beste Martina, Wat vervelend om te horen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling geweest, gelukkig kan je het pakket gratis retour sturen. We hopen dan ook dat de situatie inmiddels is opgelost. Zo niet dan kun je altijd contact met ons opnemen via klantenservice@shoesme.nl of even bellen natuurlijk! Groetjes Yvette

Prima kwaliteit prijs verhouding

Zeer tevreden met de schoenen. Erg steviger kwaliteit en ook netjes verpakt.

Dankjewel Inge, We zijn blij te horen dat je de kwaliteit ziet, daar doen we het voor! Groetjes Yvette

Slechte communicatie en service.

De schoenen zijn altijd weer top, maar ik bestel niet meer bij Shoesme zelf.

Beste Kim, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze schoenen. Daar doen we het natuurlijk voor, zou je ons feedback kunnen geven waarom je niet meer bij ons zou bestellen? We proberen elke dag om de klantervaring nog beter te maken, en met jouw feedback hopen we je snel weer eens te verwelkomen in onze shop, of 1 van onze Brandstores. Groetjes Yvette

slecht

toen ik de schoenen uit de doos haalde bleken beide schoenen met blauwe pen te zijn beklad. op de schoen zelf kreeg ik het er met een doekje grotendeels af maar helaas waren ook de naden met pen gekleurd. dit kreeg ik er helaas niet af.

Beste Layla, Daar lijkt iets mis te zijn gegaan. Zou je contact op kunnen nemen met klantenservice@shoesme.nl? Mocht je dat al gedaan hebben, dan hopen we dat je inmiddels tevreden bent met een nieuw paartje. En zien we je hopelijk snel weer terug bij Shoesme! Groetjes Yvette

Over Shoesme