Hele leuke schoentjes

Vallen goed op maat, elastieken veters zijn wel wat strak wat zelf aan doen iets lastiger maakt.

Hoi Yvonne! 😊 Geweldig om te horen dat de schoentjes goed op maat vallen. Bedankt voor je feedback over de elastieken veters, we zullen dit zeker meenemen. Jouw feedback is waardevol voor ons! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Altijd goed!

Altijd snelle en goede levering maar vooral kwalitatief goede schoenen en sandalen. Altijd een cadeautje om uit te pakken.

Lieve Anne, πŸ’– Bedankt voor je hartverwarmende review! We zijn blij dat je altijd tevreden bent met de snelle levering en de kwalitatief goede schoenen en sandalen. Geweldig dat het uitpakken altijd een cadeautje is. Jouw positieve ervaring is ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Prima kwaliteit

Al vanaf de eerste stappers shoesme schoenen. Vrij hoge prijs maar wel kwaliteit .

Hoi Laura! 😊 Bedankt voor je review. We zijn blij dat je al vanaf de eerste stappers tevreden bent met Shoesme schoenen en de kwaliteit waardeert. We begrijpen dat de prijs wat hoger is, maar we streven naar de beste kwaliteit. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Nieuwe schoenen snel geleverd

Bestellen was makkelijk en de nieuwe schoentjes werden snel geleverd. Fijn dat er een schoen β€˜meetlatje’ wordt bijgeleverd zodat je de maat ook zelf thuis kunt opmeten.

Lieve Michelle, πŸ’– Bedankt voor je hartverwarmende review & 10! We zijn blij dat het bestellen makkelijk was en dat de nieuwe schoentjes snel werden geleverd. Geweldig dat je de schoen β€˜meetlatje’ handig vindt om thuis de maat op te meten. Jouw positieve ervaring is ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Fijne eerste schoenen voor mijn zoontje

Mijn zoontje loopt bijna los, en doet dat thuis op sokken. Maar voor buiten is het toch wel fijn als hij schoenen heeft. Daarom leuke baby-proof sneakers met flexibele zool gekocht. Super blij mee! Ze zitten zo goed dat m'n zoontje ze ook binnen wel eens aan heeft. Hij gaat als een speer achter zijn loopwagen :)

Lieve Danielle, πŸ’– Bedankt voor je hartverwarmende review! We zijn blij dat je zo blij bent met de eerste schoenen voor je zoontje. Geweldig dat ze zo goed zitten en dat hij er zowel binnen als buiten graag op loopt. Jouw positieve ervaring is ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Super goede schoenen! Stevig, kwaliteit, mooi en goed materiaal. Heb dit jaar al 3 paar schoentjes en laarzen gekocht voor mijn kinderen

Dank je, Lidy! 😊 Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de stevige, kwalitatieve en mooie schoenen. Fijn dat je dit jaar al 3 paar voor je kinderen hebt gekocht. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons! 🌞 Veel plezier met de aankoop Groetjes Team Shoesme πŸ’–

Geweldige schoenen voor kinderen, perfecte pasvorm, goede kwaliteit, want ze moeten zeker menig opstootje opvangen. Voor mij alleen maar shoesme.

Hoi Ida! 😊 Bedankt voor je review & 10!. We zijn blij dat je zo tevreden bent met de schoenen, met de perfecte pasvorm en goede kwaliteit. Fijn te horen dat ze goed bestand zijn tegen menig opstootje. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme πŸ’–

Mooie schoenen, snelle levering

Leuke schoenen die als het goed is meewerken aan de ontwikkeling van kindervoetjes. Snelle verzending.

Dank je, Charlotte! 😊 en voor de 10! Fijn dat je blij bent met de leuke schoenen en de snelle verzending. Jouw tevredenheid betekent veel voor ons! 🌞 Groetjes Team Shoesme πŸ’–

Mooi en degelijk

Bestellen ging makkelijk en schoenen waren snel binnen. Hele mooie kwalitatieve schoenen

Dank je, wel voor de 10! 😊 Geweldig om te horen dat het bestelproces makkelijk was en de schoenen snel binnen waren. Fijn dat je tevreden bent met de mooie en kwalitatieve schoenen. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons! 🌞 Groetjes Team Shoesme 🌟

Super leuke goede schoenen

Eindelijk goed passende schoenen ondanks vollere voet met hoge wreef. Afgelopen tijd enorm veel schoenen gepast, maar niks passends gevonden tot deze schoenen van shoesme.

Dank je, Odin! 😊 Geweldig om te horen dat je eindelijk goed passende schoenen hebt gevonden voor een vollere voet met hoge wreef. Fijn dat je zo tevreden bent met de schoenen van Shoesme. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Top schoenen!

Perfecte eerste schoentjes en zien er ook nog eens heel erg leuk uit

Dank je, Sarah! 😊 Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de perfecte eerste schoentjes die er ook nog eens heel leuk uitzien. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons! 🌞 Groetjes Team Shoesme πŸ’–

Snelle levering en mooie schoentjes

De schoenen waren snel geleverd. De lichtgewicht sandalen voelen kwalitatief wel minder goed aan dan ik gewend ben van shoesme. Maar leuke modellen prettige schoenen

Hi Kim! πŸ‘ Super dat je tevreden bent met de snelle levering en de leuke modellen. We waarderen je feedback over de lichtgewicht sandalen. Ze zijn inderdaad van een lichtere kwaliteit en bieden niet dezelfde ondersteuning als onze 100% leren sandalen met voorgevormd voetbed. Jouw mening is waardevol voor ons! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Altijd leuke modellen met goede pasvorm en ondersteuning voor kind kindjes!

In de winkel staan de werknemers altijd klaar. Maar door onze goede ervaring bestellen wij nu ook gewoon online omdat we kunnen vertrouwen op het merk!

Lieve Eva, πŸ’– Bedankt voor je hartverwarmende review! We zijn blij dat je altijd tevreden bent met de leuke modellen en de goede pasvorm en ondersteuning voor je kindjes. Geweldig dat ons team in de conceptstores altijd voor je klaarstaan en dat je nu ook online bestelt vanwege je positieve ervaringen. Jouw positieve ervaring is ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Prima afhandeling, wel wat obstakels om een bestelling te kunnen plaatsen

Wij bestellen hier vaker schoenen etc voor onze drie kinderen. Echter lukt het niet om met een bestaand account een nieuwe bestelling te plaatsen. Hierdoor hebben we inmiddels al drie accounts aan moeten maken. De klantenservice heeft het nu aangepast zodat we de volgende bestelling waarschijnlijk wel met het bestaande account kunnen doen, maar daar kan ik pas bij de volgende bestelling wat over zeggen. Afhandeling, levering en producten verder naar volle tevredenheid

Hoi Martijn! 😊 Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de afhandeling, levering en producten. We begrijpen de frustratie met het aanmaken van meerdere accounts en hopen dat het probleem nu is opgelost. Soms hebben systemen beperkingen die niet klantvriendelijk werken. We zijn hier altijd actief mee bezig dus bedankt voor de opmerking. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Fantastische kinderschoenen

Mijn kinderen lopen al vanaf hun eerste stapjes op de schoenen van Shoesme. Inmiddels al 8 jaar dragen mijn drie kinderen de schoenen met veel plezier. Ze blijven mooi met goed onderhoud en bieden de juiste ondersteuning. De fysio van mijn dochter heeft haar schoenen ook helemaal goedgekeurd op de juiste ondersteuning. Top kwaliteit voor een eerlijke prijs!

Lieve Susanne, πŸ’– Bedankt voor je hartverwarmende review & 10! We zijn blij dat je kinderen al sinds hun eerste stapjes met plezier op Shoesme schoenen lopen. Geweldig dat ze mooi blijven met goed onderhoud en de juiste ondersteuning bieden, zelfs goedgekeurd door de fysio. Jouw positieve ervaring is ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! 🌞 Thankx, Groetjes Team Shoesme

Fijne schoenen

Fijne schoenen om te leren lopen. Nu maar oefenen :)

Bedankt, Roos! 🌟 Blij dat je de schoenen fijn vindt om te leren lopen. Succes met oefenen! De eerste zelfstande stapjes is een een mooie mijpaal πŸ’– Jouw feedback is ontzettend waardevol voor ons! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Goede kwaliteit waterschoen

Bestel wel een maat kleiner dan je kind heeft.

Dank je, Sharon! 😊 Fijn dat je tevreden bent met de goede kwaliteit van de waterschoenen. Bedankt voor de tip om een maat kleiner te bestellen. Jouw tevredenheid betekent veel voor ons! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Echt goede schoenen voor de kleintjes

Fijne schoenen zeker vanaf de eerste stapjes, De soepele zool in het begin, Maar ook de breedte waarover nagedacht is voor de kindervoetjes. Ik koop hier zeker mijn schoenen vaker.

Lieve Lisette, πŸ’– Bedankt voor je hartverwarmende review! We zijn blij dat je tevreden bent met de schoenen voor de kleintjes, vooral vanaf de eerste stapjes. Geweldig dat je de soepele zool en de doordachte breedte waardeert. Jouw positieve ervaring is ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! 🌞 Veel plezier met de aankoop Groetjes Team Shoesme

Prima kwaliteit. Goede pasvorm. Mooi

Hoi Lindsey! 😊 Bedankt voor je review. We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit, pasvorm en het mooie design. Dank je wel! 🌞 veel plezie met de aankoop. Groetjes Team Shoesme

Lievelingsschoenen dochter

Eerder dit model ook voor mijn dochter gekocht; absolute favorieten. Helemaal af gelopen en daarom nu nieuwe in een andere kleur en maatje groter! Stevig en leuke kleuren met panteraccent!

Hoi Kim! 😊 Bedankt voor je review. We zijn blij dat dit model de favoriete schoenen van je dochter zijn. Fijn dat je nu nieuwe hebt gekocht in een andere kleur en maatje groter. Dank je wel voor het vertrouwen in Shoesme! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Shoesme altijd goed

Met het maatsysteem van shoesme altijd de juiste maat. En veel keus

Lieve Hetty, πŸ’– Bedankt voor je hartverwarmende review & de 10! We zijn blij dat je altijd de juiste maat vindt met het maatsysteem van Shoesme en tevreden bent met de keuzes. Jouw positieve ervaring is ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Mooie schoenen voor een goede prijs

Het zijn mooie schoenen met een leuk design. Mijn zoon is weg van de panterprint. Hij vindt ze lekker zitten en ze rennen hard zegt hij. Ik vind ze wel erg stug voor een schoen van shoesme. Daarnaast iets wat ik ook de laatste twee jaar ervaar is dat er een hele duidelijke scheidingslijn zit tussen jongens- en meisjesschoenen. Het lijkt wel of alle stereotyperingen gebruikt worden. Maar wat nou als een jongen een vrolijke gezellige schoen wil dragen? Met de lijn van go bananas is er iets vrolijkers mogelijk. Maar licht is niet perse vrolijk. Misschien iets om eens naar te kijken? Maar in de tussentijd heb ik twee paar prachtige schoenen, die snel rennen, aldus mijn zoon.

Dank je, Chantal! 😊 Fijn om te horen dat je zoon blij is met de mooie schoenen met panterprint en dat hij er lekker op kan rennen. We waarderen je feedback over de stugheid en de scheidingslijn tussen jongens- en meisjesschoenen. We zullen dit zeker meenemen. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons! 🌞 veel plezier met de aankoop. groetjes Team Shoesme

Altijd een goed product en top service, snel in huis

Zie hierboven. De combinatie van de kwaliteit van de schoen en de service maakt dat we hier altijd schoenen voor onze meiden bestellen. De pasvorm omschrijving is bijv. Heel helpend!

Lieve Marlous, πŸ’– Bedankt voor je hartverwarmende review & de 10! We zijn blij dat je altijd tevreden bent met de kwaliteit van onze schoenen en de snelle service. fijn te lezen dat de pasvormomschrijving zo nuttig is. Jouw positieve ervaring is ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Vele kinderschoentjes gekocht. Goede kwaliteit!

Leuke modieuze maar ook degelijke schoentjes.

Hoi Debby! een 10! 😊 Geweldig om te horen dat je blij bent met de kwaliteit en het modieuze ontwerp van onze kinderschoentjes. Jouw feedback is waardevol voor ons! 🌞 Groetjes Team Shoesme πŸ’–

Fantastisch maat advies en service

Kwaliteit schoenen is heel goed, daarom betaal je ook meer. Maar je krijgt ook meer voor je geld, zoals maat advies en een goede klantenservice. Chapeau!

Lieve Marion, πŸ’– Bedankt voor je hartverwarmende review! We zijn blij dat je tevreden bent met het maatadvies, de service en de goede kwaliteit van onze schoenen. Jouw positieve ervaring is ontzettend belangrijk voor ons. Dank je wel! 🌞 Groetjes Team Shoesme

Trouwlaan 38

5021 WL Tilburg

013-303 3104

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!