Beste schoenen voor jonge kids!

Sinds wij Shoesme ontdekt hebben kopen we enkel nog schoenen van hun aangezien ze zeer degelijke schoenen hebben met een rubberen top en daarbij nog heel modieus! Vroeger kochten we van andere merken maar na een week leken de schoenen al helemaal versleten.. nu lopen onze kids maanden met de schoenen van Shoesme gewoon elke dag eens wat poetsen en ze lijken weer als nieuw!

Hi Jeffrey, Dank je voor je lovende woorden! Wat fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze Shoesme schoenen ❤️ Graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Team Shoesme

Leuke schoenen voor normale prijzen.

Leuke schoenen voor een normale prijs snel geleverd. En mijn kleindochter is helemaal gek van het speellint wat ze erbij kado heeft gekregen!

Hi Evyrae, Van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Daar doen we het allemaal voor 😊. Onwijs veel plezier gewenst met de Shoesme metallic paarse sneaker. En natuurlijk met het super gave danslint! Wij zien je graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Shoesme

Toppie

Ik had een paar laarsjes gekocht voor mijn dochter. Achterop zat in een andere kleur een sier strip overheen gestikt. Na een aantal dagen / weken begon deze af te biadderen. Hierop heb ik contact opgenomen met shoesme en na met elkaar over een gestemd te zijn een vergoeding Hiervoor van shoesme gekregen. Dat is nog eens een service. Mvg Jolanda

Hi Jolanda, Dank je voor de review! Gelukkig hebben wij de klacht goed kunnen oplossen voor jou. Graag tot ziens op onze website 😊 Groetjes, Team Shoesme

Fijne pasvorm, snelle levering

Mijn dochter draagt graag de schoenen, is ook fijn dat de schoenen een uitneembare zool hebben om te kijken of het nog goed zit. Snelle levering.

Hi Linda, Wauw, bedankt voor de 10! ❤️ Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We wensen jouw dochter heel veel plezier met de gave Shoesme basket sneaker. Heel graag tot de volgende keer in onze webshop! Groetjes Team Shoesme

Wij hebben al jaren fijne schoenen van Shoesme voor onze kinderen. De producten zijn goed van kwaliteit en gaan lang genoeg mee met het spelen en klauteren van de kinderen. De zolen zijn fijn flexibel voor de kleinste voetjes en geven goede steun. De verzending is snel, de informatie over de levering en facuratie netjes en overzichtelijk. Retouren zijn snel verwerkt. Blij mee, ik raad Shoesme aan!

Hi Fabienne, Wat een leuke review; een echte Shoesme fan! We zijn ontzettend blij met jou als klant ❤️ Veel plezier van de leuke bestelde Shoesme sandaal met ponyhair. Groetjes Team Shoesme

Fijne eerste schoen!

Handige schoenen! Mn. Als eerste schoenen voor op de opvang. De zool wikkelt goed af door de flexibele zool. De verhooging bij de enkel en klitteband komen de schoenen moeilijker los tijdens het lopen, wat echt wel handig is!

Hi Olivia, Van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Daar doen we het allemaal voor 😊. Onwijs veel plezier gewenst met de Shoesme babyflex babybootie. Wij zien je graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Shoesme

Mooie schoenen, snelle levering!

Hi Marlot, Wauw, bedankt voor de 10! ❤️ Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We wensen jouw dochter heel veel plezier met de gave Basket sneaker. Heel graag tot de volgende keer in onze webshop! Groetjes Team Shoesme

Mooie schoen maatvoering te klein.

Schoenen zijn erg mooi maar helaas voor de 2e keer dat de maat niet goed is. Maat volgens Shoes me systeem gemeten. Voor andere merken prima maar de schoenen van Shoesme vallen net te klein, maat groter is dan weer net te groot. Jammer want zijn mooie kwaliteit schoenen.

Hi Astrid, Dank je voor je feedback. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de maatvoering. In onze winkels maken wij gebruik van het rode Shoesme meetsysteem. Heb je dit meetsysteem al in huis? Wij komen heel graag met jou in contact, we willen je graag helpen met het bepalen van de juiste maat. Je kunt ons mailen; [email protected] of bellen op 013-3033104 Groetjes, Team Shoesme

Je merkt dat het hele fijne schoenen zijn voor kinderen

Mijn zoontje heeft al verschillende schoenen van shoesme gehad. Je ziet dat hij goed op de schoenen kan lopen en ze fijn aan zijn voeten vindt. Ik al moeder zijnde vindt dat weer heel fijn dus koop ze graag voor hem. Ik ben fan koop alleen wel vaak schoenen in de uitverkoop want vindt de schoenen wel wat prijzig. Zeg tegen nieuwe moeder wel vaak om dee schoenen ook te kopen.

Hi Juliette, Wat een leuke review; een echte Shoesme fan! We zijn ontzettend blij met jou als klant ❤️ En wat fijn om te horen dat je jouw fijne ervaring doorgeeft aan andere moeders! Veel plezier van de leuke bestelde schoentjes. Groetjes Team Shoesme

Mooi’

Alrijd mooie kwaliteit en super snelle levering

Hi Esther, Bedankt voor het delen van jouw positieve review. Dat waarderen we enorm! ❤️ Ik wens je heel veel plezier van de sandalen en hopelijk tot ziens in onze webshop. Groetjes Team Shoesme

Altijd goed

Fijne kwaliteit, leuke schoenen!

Hi Mieke, Dank je voor je lovende woorden! Wat fijn dat je zo tevreden bent ❤️ Graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Team Shoesme

Schitterend

Reeds 3e paar shoesme gekocht. Zeer degelijk en zeer goed pasvorm.

Hi Kathy, Bedankt voor de positieve review! Wij wensen je onwijs veel plezier van de bestelde sneakers. Shine & Sparkle met deze leuke sneakers! 💕 Liefs Team Shoesme

Makkelijk besteld, zo in huis

Op de website is genoeg aanbod te vinden. Bestelproces is eenvoudig en de bestelling is keurig op tijd in huis. Voor mijn kinderen geen andere schoenen dan Shoesme schoenen.

Hi Sharon, Bedankt voor je review. ❤️ Gave schoenen en sandalen heb je besteld voor je dochter! Extra fijn om te lezen dat je het bestel- en verzendproces fijn vindt. Onwijs veel plezier ervan en hopelijk tot ziens in onze webshop. Groetjes Team Shoesme

Makkelijk aan te doen en ze lopen er soepel op

De eerste schoenen van je kindje moeten soepel zijn zodat ze goed leren lopen. Zo kwamen wij uit bij shoesme schoenen. Onze jongens lopen er super goed op! Ze zijn ook makkelijk aan en uit te trekken. Bij ons dus geen Nike of andere sportschoenen die een veel te stugge onderkant hebben!

Hi Annemarieke, Bedankt voor deze positieve review! 💕 Wij vinden het erg belangrijk dat kinderen goede schoenen dragen. Veel plezier van de bestelde zwarte veterboots en hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs Team Shoesme

Altijd helemaal super

Al 13 jaar koop ik alle schoenen/laarzen/sandalen van mijn kinderen van Shoesme. Goede kwaliteit, snelle levering, leuke schoenen. Blij met dit merk!

Hi Sophie, Wauw wat leuk om te lezen dat je z'n fan bent van ons merk! Veel plezier van je bestelling en hopelijk tot ziens in onze webshop. Liefs Team Shoeme

Top snelle levering!

Fantastische schoenen voor je kids. Zitten top en fijn ze lopen er super op. Ik wil niets anders voor mijn kinderen.

Hi Linda, Bedankt voor de 10! Wij wensen je veel plezier van de bestelde sneakers en hopelijk tot ziens in onze webshop. Liefs Team Shoesme

Snelle nette levering

De schoentjes zijn snel en netjes geleverd. Daarnaast zat er ook een retour-etiket en formulier bij. Aanrader :-)

Hi Veronika, Bedankt voor het delen van jouw positieve review. Dat waarderen we enorm! ❤️ Ik wens je heel veel plezier van de sandalen en hopelijk tot ziens in onze webshop. Groetjes Team Shoesme

Schoentjes naar verwachting!

Leuke pasvorm, goed op maat. Stevig voor de kindervoet.

Hi Carmen, Bedankt voor deze positieve review ❤️ Onwijs toffe basket sneakers heb je gekocht! Groetjes Team Shoesme

Toffe, vrolijke schoenen die écht goed zitten!

Op shoesme heb je altijd veel keuze in verschillende stijlen en modellen. Wat ik helemaal top vind, is dat ze ook redelijk veel modellen hebben met een rubberen tip, ook in de grotere maten Voor mijn 2 wildebrassen is dit zeer welkom! Ook hun overzicht van maatadvies is heel handig waardoor ik snel en makkelijk de maat van mijn kinderen kan meten. Mooie schoenen die goed zitten en een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Hi Kaat, Wauw, bedankt voor de 9! ❤️ Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We wensen jouw wildebrassen heel veel plezier met de gave beige sneaker met zwaan en de Go Banana's sneaker met de kidsproof stootneus. Heel graag tot de volgende keer in onze webshop! Groetjes Team Shoesme

Heel blij mee

Ik heb in de sale 2 paar schoenen gekocht. De kids willen ze liever niet meer uit doen. Dus zullen lekker zitten! Ze zijn heel mooi om te zien, maar ook kwalitatief! Mooie en hoge kwaliteit materialen gebruikt en top afwerking. De schoenen zijn snel geleverd en zaten netjes verpakt. Ik zal zeker vaker bestellen bij Shoesme!

Hi Sara, Bedankt voor je review. ❤️ Gave schoenen heb je besteld voor je kids! Onwijs veel plezier ervan en hopelijk tot ziens in onze webshop. Groetjes Team Shoesme

Very good quality, always nice choice to make, arrival time very short

Very good quality, always nice choice to make, arrival time very short

Hi Ana, Thank you for your kind words! How nice that you are so satisfied ❤️ We hope to see you in our webshop. Greetings, Team Shoesme

Voor mijn tweeling in eerste instantie twee verschillende kleuren schoenen gekocht. Dit resulteerde in zoveel drama dat ik toch maar twee dezelfde schoenen heb gekocht. Blije kindjes blije mama.

Hi Zayah, Heel erg bedankt voor de 10!❤️ Wat fijn om te horen dat jij en je tweeling zo tevreden zijn over Shoesme! Wij zien je graag terug op onze webshop. Groeten, Team Shoesme

Altijd goede en eerlijke hulp in de Brandstores en online hele goede omschrijvingen van de schoenen.

Ik word altijd heel erg goed geholpen in de brandstore in Rotterdam, ze herkennen ons al wanneer we er zijn. De medewerkers zijn heel geduldig en hebben kundig advies over de pasvorm en maten. Ook online zijn de omschrijvingen duidelijk, geeft extra hulp om de juiste schoenen te kunnen kopen.

Hi Manon, Van deze review worden wij heel erg blij. Jij blij, wij blij. ❤️ Ik heb de complimenten doorgegeven aan onze collega's van de Brandstore in Rotterdam. Heel veel plezier ermee en hopelijk tot snel in onze webshop of in de winkel. Groetjes Team Shoesme

Hele fijne schoenen

Mijn zoontje is altijd heel blij met deze schoenen. Ze gaan gemakkelijk aan, blijven mooi en ze lopen ook lekker volgens mijn zoontje. Hij doet ze elke ochtend met plezier aan.

Hi Annet, Wauw, bedankt voor de 9! ❤️ Fijn om te lezen dat jij en je zoontje zo tevreden zijn. We wensen jullie heel veel plezier met de gave BARST! sneakers. Heel graag tot de volgende keer in onze webshop! Groetjes Team Shoesme

Goed product

Fijn bedrijf, goed product, goede klantenservice, soms laat de bezorging een steekje vallen.

Hi Cristel, Bedankt voor jouw review en feedback. Ik ben even op onderzoek uitgegaan en zie dat je pakketje inderdaad 1 dagje later bezorgd is bij het servicepunt. Helaas zijn wij afhankelijk van DHL en hebben wij hier geen invloed op. Gelukkig heb je het pakketje nog snel kunnen ophalen 😊 Heel veel plezier met de grijze veterboots. Groetjes Team Shoesme

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.