Altijd mooie stevige schoenen!

Zowel sandalen als sneakers altijd met een mooie pasvorm en goede kwaliteit ! Erg tevreden over shoesme’

Goede schoenen en goed advies!

Echt een aanrader!

Erg fijne schoenen voor kinderen

Het materiaal is zacht en fijn voor de kindervoeten. Ze hebben een mooie pasvorm en zit comfortabel

Snel geleverd, stevige doos en netjes opgevuld. Schoenen zien er goed uit, lijken alleen in een te kleine doos op zich te zitten, waardoor klittenband boven de veters beetje vervormd is. Dit trekt hopelijk nog recht. Schoenen zijn voor binnenkort, dus hier kan ik nog niets op zeggen.

Stoer, kwaliteit en degelijkheid!

Stoere sneaker die je goed combineert bij verschillende kleuren kleding. Kwalitatief goed, stevige stapper waar onze zoon goed op rondloopt; op steen, zand of in het bos. Fijn dat je de schoen makkelijk aan kan doen dmv het klittenband! Ondanks de hoge wreef past de schoen goed om zijn voetjes.

De pasvorm én het design is precies zoals omschreven!

Onze dochter loopt sinds kort en haar eerste schoenen (maat 20) zitten als gegoten. Ze bieden een combinatie van stevigheid om de voeten en soepelheid in de zool. Ook krijgt onze dochter de schoenen niet zo makkelijk uit als haar sokken en slofjes. We hebben de bestelling via de website gedaan en de volgende dag konden we de schoenen al in ontvangst nemen. In de doos zat ook een handige meetinstructie, waardoor we zeker wisten dat de maat goed is. Tevens kunnen we die gebruiken om de groei van de voeten bij te houden.

Mijn dochter loopt altijd op shoesme schoenen. Ruime keuze! Jullie verkopen goed zittende schoenen met een goed voetbed. En dat is zo belangrijk op jonge leeftijd.

Goede kwaliteit, snelle service

De schoenen werden erg snel geleverd. De kids konden niet wachten om hun nieuwe schoenen aan te passen! Leuke van Shoesme vind ik de kwaliteit-prijs verhouding. Mijn kids groeien snel uit de schoenen en er wordt ook lekker gespeeld, waardoor schoenen niet altijd even mooi blijven, maar door de betaalbare schoenen van Shoesme kan je een extra paar aanschaffen, waardoor de kinderen ook echt kinderen kunnen zijn en niet bang zijn dat ze hun schoenen vies of kapot maken.

Super mooie sandalen en zitten perfect

Onze dochter loopt nog maar net en deze sandalen zitten perfect. Door de gesloten hak heeft ze nog stevigheid tijdens het lopen.

Baby’s eerste schoenen met t-bandje gekocht voor mijn dochter. Goede stevige schoenen die makkelijk te onderhouden zijn. Blijven mooi ook al kroop ze soms nog. Perfecte service als je e-mail of belt. Kleine maten beschikbaar. Echt top. Ik koop geen andere schoenen dan hier!

Prima snelle levering

Shoesme zijn voor mijn dochter haar voetjes de beste schoentjes. Overzichtelijk website met een fijne filter en binnen no time in huis.

Fijn merk voor de kindervoet

Mijn ervaring leert dat dit hele fijne schoenen zijn Goede prijs kwaliteit verhouding. Ze blijven lang goed en zien er mooi uit

Hele fijne schoenen!

Mooie schoenen welke ook nogeens goed zijn voor de voeten van onze dochter van bijna 2 jaar.

Ik ben een fan!

Ik koop regelmatig de schoenen voor mijn dochter bij shoesme. Mijn dochter heeft smalle voeten en de pasvorm is altijd perfect! Ik ben een fan van shoesme.

Snelle levering, netjes verpakt en makkelijk retourneren

Snelle levering, netjes verpakt en makkelijk retourneren van de verpakte artikelen. Wel jammer dat omruiling via een nieuwe bestelling moet gaan. Om deze reden iets te groot product toch maar gehouden.

Hi Deborah, bedankt voor je review! Aangezien ons retourproces gratis is en eigenlijk erg gemakkelijk verloopt, hebben we ervoor gekozen om het omruilen van schoenen via een nieuwe bestelling te laten verlopen. Onze verzendkosten zijn vanaf 29,95 ook gratis dus aan het omruilen zitten verder geen kosten verbonden :) Ik zou je willen adviseren om ons meetsysteem aan te schaffen en het maatadvies op onze website goed door te lezen, dan kan het (bijna) niet meer fout gaan! Groetjes, Pien

Mooie schoenen en zitten lekker

Goed voetbed en schoenen zien er erg hip uit

Te strak bij de enkels

Mooie sandalen in maat 36 besteld, helaas te strak bij de enkels. Heb ze bij de schoenmaker groter laten maken. Heb ze in de sale gekocht, verder niet goed gekeken naar hoe ze zitten, maar over het algemeen passen sandalen goed bij mijn dochters (normale enkels). Ik werd naderhand gebeld door Shoesme en ik krijg de kosten van de schoenmaker vergoed, waardoor het niks extra's heeft gekost. Netjes opgelost door Shoesme en de sandalen worden nu gedragen. Ze zijn ook erg leuk en van goede kwaliteit, dus we zijn blij dat het geen miskoop was.

Hi Olivia, Bedankt voor je review! Vervelend dat de sandalen te strak zaten. Voor de volgende keer zou ik je willen aanraden om eerst goed ons maatadvies en de productomschrijving door te lezen. We hebben namelijk ook verschillende sandalen met verstelbare bandjes, dit staat altijd precies omschreven op de productpagina :) Hopelijk tot de volgende keer! Indien je advies nodig hebt mag je ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Groetjes, Pien

Goede service en kwaliteit

We kopen normaal de schoenen in de shoesmewinkel in Den Bosch. Waar je hartelijk ontvangen wordt en het personen geeft goed advies. Nu hebben we besteld via de webshop. Dit ging heel snel.

Voor mijn zoon die paste prima

super

zeer goede en snelle levering, keurig verpakt, top!!!!

Snelle goede service

Makkelijk besteld en snel geleverd. Ook makkelijk te retourneren.

Top schoenen

Top schoenen, modieus, draag comfort en prima geprijsd

Schoentje valt erg groot uit

Helaas valt het schoentje erg groot uit, te lang en ook qua breedte. Gaat retour!

Hi Stephanie, Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat het schoentje niet helemaal naar wens was. Voor de volgende keer zou ik je willen aanraden om eerst goed ons maatadvies en de productomschrijving door te lezen voordat je een paar schoenen besteld. Hierin staat altijd precies beschreven wat de pasvorm van het desbetreffende schoentje is :) Hopelijk zien we je nog eens terug bij Shoesme! Groetjes, Pien

Ontzettend leuke schoenen voor groeiende voetjes

De schoenen van Shoesme zijn van goede kwaliteit en bieden mijn zoontje de steun die hij nodig heeft omdat hij platvoetjes heeft. Daarbij is de keuze breed en de levering snel!

Superleuke sandaaltjes

Erg leuke en ook fijne sandalen voor mijn dochter

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!