Leuke fijne schoenen voor onze meiden!

Alle schoenen komen van shoesme, veel keus, snelle levering! Helemaal tevreden :-)

tevreden

snelle en vlotte levering !!

Fan van GoBananas

Goede brede pasvorm en lekker kleurrijk

Vriendelijk behulpzaam personeel

Ik ga altijd naar de Brandstore in Rotterdam en wordt daar altijd erg goed geholpen. Medewerkers hebben oog voor de kinderen en zorgen dat zij zich op hun gemak voelen. Jammere enkel is dat de schoenen die ik altijd wil voor mijn zoontje niet in de winkel zijn. Dus altijd online moet bestellen na een bezoek.

Geweldig, snel en heel makkelijk te bestellen.

Geweldig, snel en heel makkelijk te bestellen.

Goede schoenen voor de eerste stapjes

Super dat ook maat 18 een rubberen zool heeft.

Mooie schoenen

Onze dochter is helemaal gek van deze schoentjes. Ze komt er al zelf mee aan lopen, omdat zij de schoenen aan wilt.

Snelle reactie en snelle verzending. Kids zijn altijd blij met de schoenen en zitten heerlijk.

Geweldige schoentjes

Ik heb dezelfde schoentjes besteld, maar dan een maat groter, omdat ik de pasvorm heel goed vond passen bij mijn dochter. Super goede schoentjes! Wel wat prijzig, maar de moeite waard.

Altijd goede schoenen!

Zitten goed en leuk design

Snelle levering en een handig product

Snelle levering en goede kwaliteit schoenen

De schoenen van shoesme blijven toch wel de fijnste voor kleintjes. Ze hebben een stevige zool wat voor het lopen heel fijn is, leuke designs en ze blijven lang mooi!

Super fijne shoes

Inmiddels al heel wat schoentjes gehad en ook weer gekozen voor shoesme, super kwaliteit schoentjes, sneller levering en leuke modellen. Nu gekozen voor een leuke voorjaars model en ze zitten weer super.

Zeer prettig!

Erg fijne webshop, schoenen van goede kwaliteit! Vooral de schoentjes voor de eerste stapjes zijn super fijn. De zolen zijn erg stevig, toch flexibel. Heel goed voor de kleine kindervoetjes. Ook de sandalen zijn van goede kwaliteit. Van alle schoenen trekken beide kinderen het liefst de schoenen van shoesme aan!

Fijne kinderschoenen

Al jaren kopen we shoesme schoenen voor onze meiden. De neuzen blijven lang goed door het rubber. Alleen de reden van de lange veters zijn mij nog onduidelijk.

Hi Kitty, Wat fijn om te lezen dat onze schoenen steeds goed bevallen bij jouw meiden ❤️ De metallic paarse sneakers die je besteld hebt zijn ook lekkere shiny gympen met een stevige neus! Groetjes, Team Shoesme

Hippe schoen die makkelijk aan gaat

Een super leuke schoen die overal bij past. Makkelijk aan en uit te trekken. Voor de winter/koudere maanden perfect met het bontje in de schoen, helaas in de warmere maanden dus niet te dragen.

Hi Yvonne, Dank je voor je lovende woorden! Wat fijn dat je zo tevreden bent ❤️ Graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Team Shoesme

Erg fijne mooie sandaaltjes

Altijd mooie en fijne schoentjes bij Shoesme, zeker de moeite en het geld waard. Helaas was het meetsysteem kapot geleverd, maar dat hebben ze super opgelost door een nieuwe op te sturen!

Hi Rina, Bedankt voor het grote compliment! ❤️ Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door onze klantenservice. Groetjes, Team Shoesme

Prima service en snelle levering

Fijn om rechtstreeks te kunnen bestellen en zowel orderbevestiging als levering worden duidelijk en snel gecommuniceerd

Hi Nicole, Bedankt voor deze positieve review ❤️ Onwijs schattige sandaal voor een echte fashionista! Groetjes Team Shoesme

Stoer en goede pasvorm

De schoenen hebben een goede pasvorm. Makkelijk aan te doen. Ideaal voor kinderen met een brede voet en hoge wreef. En dan ook nog super stoer!

Hi Miriam, Dank je voor je review. Super toffe Go Bananas sneakers heb je besteld! Heel veel plezier ermee en graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Team Shoesme

Geweldige eerste schoenen.

Ik weet nu al dat ik hier elk ‘net’ paar schoenen ga kopen voor mijn zoontje. Ze zitten waanzinnig en zien er super mooi uit! Al het geld waard!

Hi Sanne, Heel erg bedankt voor de 10!❤️ Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over Shoesme! Veel plezier gewenst met de Shoesme donkerblauwe babybootie. Wij zien je graag terug op onze webshop. Groeten, Team Shoesme

Ik bestel altijd alle schoenen voor mij dochter bij jullie, goede kwaliteit en mooi!

Hi Margreet, Wat een leuke review; een echte Shoesme fan! We zijn ontzettend blij met jou als klant ❤️ Veel plezier van de leuke bestelde Shoesme roze sandaal met metallic band. Groetjes Team Shoesme

Altijd tevreden!

Ruime keus, goede kwaliteit schoenen en snelle levering. Zeer tevreden en we komen altijd weer uit op Shoesme schoenen!

Hi Esther, wat geweldig om te lezen dat je blij bent met onze schoenen en onze service! Groetjes, Team Shoesme

Mooie schoen, zoals afgebeeld

Snelle levering, schoen zoals stond afgebeeld. Retourlabel meegeleverd. Gelukkig niet nodig.

Hi Stan, Bedankt voor het delen van jouw positieve review. Dat waarderen we enorm! ❤️ Ik wens je heel veel plezier van de schoentjes en hopelijk tot ziens in onze webshop. Groetjes Team Shoesme

Zoals altijd top!

Ik ben altijd te vrezen! Goede kwaliteit, leuke modellen en goede service! Jammer dat mijn dochter nog weigert om de schoenen aan te doe .

Hi Saskia, Fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit, onze collectie en onze service ❤️ Ik hoop dat je dochter snel net zo enthousiast gaat zijn 😉 Groetjes, Team Shoesme

Super pasvorm!

Geweldig zijn de schoenen van Shoesme! Ik koop ze al jaren voor m’n drie jongens.

Hi Marieke, Wat geweldig om te lezen dat onze schoenen zo super bevallen. We doen ons best om goede stoere jongensschoenen te maken die tegen een stootje kunnen en een fijne pasvorm hebben! Groetjes, Team Shoesme

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!