Prima service en snelle levering

Fijn om rechtstreeks te kunnen bestellen en zowel orderbevestiging als levering worden duidelijk en snel gecommuniceerd

Hi Nicole, Bedankt voor deze positieve review ❤️ Onwijs schattige sandaal voor een echte fashionista! Groetjes Team Shoesme

Stoer en goede pasvorm

De schoenen hebben een goede pasvorm. Makkelijk aan te doen. Ideaal voor kinderen met een brede voet en hoge wreef. En dan ook nog super stoer!

Hi Miriam, Dank je voor je review. Super toffe Go Bananas sneakers heb je besteld! Heel veel plezier ermee en graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Team Shoesme

Geweldige eerste schoenen.

Ik weet nu al dat ik hier elk ‘net’ paar schoenen ga kopen voor mijn zoontje. Ze zitten waanzinnig en zien er super mooi uit! Al het geld waard!

Hi Sanne, Heel erg bedankt voor de 10!❤️ Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over Shoesme! Veel plezier gewenst met de Shoesme donkerblauwe babybootie. Wij zien je graag terug op onze webshop. Groeten, Team Shoesme

Ik bestel altijd alle schoenen voor mij dochter bij jullie, goede kwaliteit en mooi!

Hi Margreet, Wat een leuke review; een echte Shoesme fan! We zijn ontzettend blij met jou als klant ❤️ Veel plezier van de leuke bestelde Shoesme roze sandaal met metallic band. Groetjes Team Shoesme

Altijd tevreden!

Ruime keus, goede kwaliteit schoenen en snelle levering. Zeer tevreden en we komen altijd weer uit op Shoesme schoenen!

Hi Esther, wat geweldig om te lezen dat je blij bent met onze schoenen en onze service! Groetjes, Team Shoesme

Mooie schoen, zoals afgebeeld

Snelle levering, schoen zoals stond afgebeeld. Retourlabel meegeleverd. Gelukkig niet nodig.

Hi Stan, Bedankt voor het delen van jouw positieve review. Dat waarderen we enorm! ❤️ Ik wens je heel veel plezier van de schoentjes en hopelijk tot ziens in onze webshop. Groetjes Team Shoesme

Zoals altijd top!

Ik ben altijd te vrezen! Goede kwaliteit, leuke modellen en goede service! Jammer dat mijn dochter nog weigert om de schoenen aan te doe .

Hi Saskia, Fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit, onze collectie en onze service ❤️ Ik hoop dat je dochter snel net zo enthousiast gaat zijn 😉 Groetjes, Team Shoesme

Super pasvorm!

Geweldig zijn de schoenen van Shoesme! Ik koop ze al jaren voor m’n drie jongens.

Hi Marieke, Wat geweldig om te lezen dat onze schoenen zo super bevallen. We doen ons best om goede stoere jongensschoenen te maken die tegen een stootje kunnen en een fijne pasvorm hebben! Groetjes, Team Shoesme

Duidelijke foto’s, makkelijk bestellen

Hi Elien, Bedankt voor je review waarin je aangeeft dat onze site overzichtelijk, duidelijk en toegankelijk is voor onze klanten 😊

Schoenen met een origineel en leuk design waar je helemaal vrolijk van wordt. Stevige schoen met een goed voet bed. Perfecte schoen om je kind veters te leren strikken.

Hi Natasja, Onze Go Bananas sneakers hebben inderdaad een vrolijk origineel design, zoals een Kameleon. Ze zijn stoer en stevig! Wat fijn dat ze helpen bij het leren veters strikken bij je kind ❤️ Groetjes, Team Shoesme

Fijne schoenen

Beide jongens waren toe aan nieuwe schoenen. De voeten groeien snel, dus eens in de zoveel maanden even op de rode shoesme-meetlat. Helemaal tevreden, mooie schoenen. Duidelijk beschrijving op de site. Een van de twee stond bij een grotere maat te nemen en dit klopte ook. Niet ideaal, maar met de beschrijving klopt het.

Écht goede kinderschoenen!

Het eerste paar kinderschoenen voor onze zoon was van Shoesme en we waren direct fan vanwege het vakmanschap én de leuke look (het oog wil tenslotte ook wat). De schoenen bleven ook echt goed ondanks vallen en opstaan dus na dit paar volgden al vele anderen... een aanrader!

Schoenen blijven goed

Ik heb schoenen van Go Bananas gekocht. Ze blijven zelfs na een jaar stevig en goed. Daarom dit jaar weer nieuwe gekocht voor de kinderen (3, 6 en 8 jaar).

Ik koop alleen maar schoenen van dit merk. Het zijn prettige, fijne stevige schoentjes voor mijn peuter. Ik ben er heel blij mee en mijn dochter ook.

De enige echte goede schoen! Top! Nu zelfs het 2e paar exact dezelfde als de 1e genomen! Blij! Hoop dat de eerste stapjes schoenen ook in 23/24 gaan komen..

Goede schoenen voor een leuke prijs

Onze dochter met cerebrale parese heeft extra baat bij goede schoenen voor het leren lopen. Wij zullen hier dan ook zeker vaak nog schoenen aankopen voor haar, kwaliteit en prijsverhouding (mede door de sale) zijn goed.

Schoen beschadigd

De schoenen bleken bij aankomst al goed gepast en een vlekje te hebben. Gelukkig heel netjes opgelost door de klantenservice. Altijd deze schoenen voor mijn kinderen!

Superrrrr

Altijd blij als de schoenen zijn geleverd en de kindjes er weer vele fijne stappen op kunnen zetten

Fijne schoenen

Hele fijne schoenen, die volgens mij zoontje meteen lekker zitten! Blijven lang mooi!

Leuke schoenen

Shoesme heeft een assortiment schoenen dat leuk is voor iedere leeftijd. Retour sturen wanneer de maat toch net niet helemaal goed is, is geen enkel probleem. Enige puntje waardoor ik een 9 geen ipv een 10, is de prijs van de babyschoenen. Die is, voor mijn gevoel, wel erg hoog.

Vlotte levering en retour indien nodig.

Vlotte levering. Schoenen waren te groot waardoor deze retour gingen. Ook dit was makkelijk met het bijgevoegde label. Ik hoop dat de terugbetaling even vlot verloopt.

Snelle levering en goede kwaliteit

Blij met mijn dochter haar eerste loopschoenen

Mooie fijne schoen!

Mooie schoen om te zien . Fijne pasvorm en goed op maat. We zijn er weer erg blij mee

Goede schoenen, snelle levering

Goede schoenen, snelle levering

Super kwaliteit en snelle levering

Snelle levering en fijne mooie schoenen van goede kwaliteit.

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!